abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149197138
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef zlotka het volgende:
Waarom zijn er nou nog geen subs te vinden :( ?
Kijk met Engelse subs, leer je meteen wat bij. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_149197224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke eerste aflevering weer :D al hadden ze het misschien wat meer mogen spreiden...
Ja het ging wel heel snel van Louis die alle kaarten in handen had naar Louis die zijn hand weer had overspeeld. Maar verder wel vermakelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149197456
Torrents! En juist dat het zo snel over was lag in de lijn der verwachting. Zo gaat het namelijk altijd! Dus... Nu ook!
Ja doei.
pi_149197789
Gelukkig maar dat het snel voorbij was, de Louis van de eerste 25 minuten had ik niet veel afleveringen kunnen aanzien.

Komt vast nog wel een backfire ooit van Scotty, Zane of die kerel van Jessica die nu iets anders denkt, (Louis die er misschien vanuit gaat dat Jessica het hem verteld heeft, die man die naar een andere firm gaat en de zgn. verdoezeling wil gebruiken in zijn voordeel.)

Staat van Mike niet gewoon overal geregistreerd inmiddels? Ze zullen het verhaaltechnisch nooit doen natuurlijk, maar als ze al zover gaan voor alles, kunnen ze dan de geschiedenis van Mike op Harvard niet helemaal waterdicht maken.

Zelf kijk ik gewoon online op HD streamsites met indien aanwezig Engelse ondertiteling. Of op USA.com met een VPN plugin.
Of saté?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 00:35:03 #105
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149197966
Vind het wel enorm veel drama worden hoor.
Deathlift or Die.
pi_149204296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
Vind het wel enorm veel drama worden hoor.
Waar downloaden jullie de torrent? ik kan de aflevering nog nergens vinden
pi_149209662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

Je heb een PM :)
pi_149211168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.
Als alternatief overzichtje heb je nog onze vrienden van de gemakkelijke televisie. Die worden tegenwoordig in Zwitserland gehost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:25:55 #109
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149211297
Wel weer typisch dat ze van Louis de absolute badguy maken.
pi_149211777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...

[..]

Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vinden :P.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:45:13 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149211891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:41 schreef zlotka het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vinden :P.
Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu niet :')

M'n scherm bedankt je trouwens dat ie dankzij jou een tik kreeg van mij :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149213103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu niet :')

M'n scherm bedankt je trouwens dat ie dankzij jou een tik kreeg van mij :D
Had ik ook idd. Maar net gekeken met engelse subs en vond het toch wel vermakelijk :).

Oh en you'r welcome ;)
pi_149214611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Usenet.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:07:00 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149216754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Usenet.
Soberso. B-) EFNET.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149238137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.
Als alternatief overzichtje heb je nog onze vrienden van de gemakkelijke televisie. Die worden tegenwoordig in Zwitserland gehost.
o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.
pi_149238336
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel weer typisch dat ze van Louis de absolute badguy maken.
En toch ben ik gewoon voor Louis.
pi_149239105
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:41 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.
Mja, ik weet vervolgens ook wel welke sites ik moet hebben, maar die mag ik hier niet rechtstreeks vermelden, geloof ik. :P
pi_149245822
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En toch ben ik gewoon voor Louis.
Ik ook. Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.
pi_149246847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.
Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokken :r
Ik was team Louis tot hij dat deed.
pi_149248362
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef CrashO het volgende:

[..]

Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokken :r
Ik was team Louis tot hij dat deed.
Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...

Maar ik bedoelde de opmerking meer schrijf-technisch. Dus niet als beoordeling van hoe hij nu is, maar meer wat de schrijvers met hem doen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem tegen Rachel wel aardig te laten zijn, en nog steeds een positie van kracht te laten houden tov Harvey en Jessica.

Sowieso kwam die toevoeging wel een beetje opportunistisch over. Alsof zowel Harvey als Louis niet op dat idee waren gekomen? Dit terwijl ze in een andere zaak iets dat ergens in de wet verborgen is, wèl weten te vinden.
pi_149248866
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...

Maar ik bedoelde de opmerking meer schrijf-technisch. Dus niet als beoordeling van hoe hij nu is, maar meer wat de schrijvers met hem doen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem tegen Rachel wel aardig te laten zijn, en nog steeds een positie van kracht te laten houden tov Harvey en Jessica.

Sowieso kwam die toevoeging wel een beetje opportunistisch over. Alsof zowel Harvey als Louis niet op dat idee waren gekomen? Dit terwijl ze in een andere zaak iets dat ergens in de wet verborgen is, wèl weten te vinden.
ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.

En die intense boosheid van hem op dit moment... Alleen maar omdat hij het niet wist dat mike niet echt naar harvard ging? Of mis ik dingen eromheen ? Door de lange break ben ik een hoop vergeten.
pi_149249706
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef De-Hamster het volgende:
Gelukkig maar dat het snel voorbij was, de Louis van de eerste 25 minuten had ik niet veel afleveringen kunnen aanzien.
Hier ook wat een vreselijk kerel. :P
pi_149251952
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.

En die intense boosheid van hem op dit moment... Alleen maar omdat hij het niet wist dat mike niet echt naar harvard ging? Of mis ik dingen eromheen ? Door de lange break ben ik een hoop vergeten.
Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Hier ook wat een vreselijk kerel. :P
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
  zondag 1 februari 2015 @ 00:57:31 #124
148823 znarch
ondertitel
pi_149252974
Nouja. Dat Louis het 1x verkloot is ook een understatement hé :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149256110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:

Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
dat zeg ik toch helemaal niet? :') vond m deze afl als persoon onuitstaanbaar.
pi_149256127
Louis is nu echt een teringlijer. Love it :9~
pi_149257116
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.

[..]

ik zie dat anders. Hij werkt mss harder maar hij verkloot ook altijd weer dingen uiteindelijk door zijn emoties. Dus duidelijk niet geschikt als medepartner. Hij is niet stabiel genoeg . harvey is soms een klootzak maar presteert wanneer het nodig is. Dat hij niks over mike mag weten komt ten eerste omdat gewoon zo min mogelijk mensen het mogen weten ( sommigen zijn er toevallig achter gekomen) en ten tweede weet je dat louis het tegen je gaat gebruiken als hij boos raakt om iets. Dus hij doet het zichzelf ook wel aan allemaal door zijn gedrag dat veroorzaakt word door zijn onzekerheid. Dat louis idd niemand zomaar mocht aannemen en harvey wel is idd wel lullig ze hadden er een eerlijkere reden van moeten maken om hun geheim te beschermen.

Nu vind ik verder wel dat ze soms lullig tegen hem doen vooral harvey.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2015 11:05:34 ]
pi_149257202
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen , of het gewoon laten om er zo uiteindelijk tegen spector-pearson aan te knallen
pi_149257262
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:10 schreef cva het volgende:
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen
Als ik me goed herinner heeft Rachel ook zo'n "ik weet dat mike een fraudeur is" document getekend. Die zal dat dan wel aankaarten en ik verwacht niet dat haar pa zijn dochter door de shit gaat slepen. Wel zal hij waarschijnlijk e.a. aan "leverage" gebruiken om iets te veranderen in het bedrijf of Jessica te naaien :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2015 11:14:46 ]
  zondag 1 februari 2015 @ 12:33:17 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149258874
Dat stukkie muur is straks te klein voor al die name partners die er komen te hangen... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 februari 2015 @ 23:15:47 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_149314625
Mwah, viel mij erg tegen -O-
Ik zit er eigenlijk op te wachten dat Louis op moet bokken vanwege medische redenen omdat hij manisch is, maar dat zal wel te diep zijn voor deze serie :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_149393832
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:54:13 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149394145
Wel gedownload, maar moet nog kijken... en nieuwe aflevering Arrow... en Workaholics. Hard to keep up. :P
pi_149394604
Net gedownload, vanavond na WIDM maar eens kijken. *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149404588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef Droathoah het volgende:
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl :)
Alleen die green screen scene op het begin was echt heel slecht :')
pi_149404628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl :)
Viel mij ook op idd :')
pi_149410843
quote:

[..]

lol..die was echt belabberd ja :Y
pi_149418149
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:27:49 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149418254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:24 schreef Physsic het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
pi_149418449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
Dank. :D
pi_149418568
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.

Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
pi_149418587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.

Heus? :D! Wat tof! :D En ook echt een slimme vent/echte prof! :D

quote:
Trained professionally at the London Academy of Music and Dramatic Arts, a graduate of Dartmouth College, a Ph.D. in Dramatic Literature from Indiana University and, during his teaching days, a tenured Associate Professor, Stephen Macht is one of the best-educated working actors in America, today.
Ja doei.
pi_149418838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heus? :D! Wat tof! :D En ook echt een slimme vent/echte prof! :D

[..]

Jaa, ik zag bij de intro toevallig "Stephan Macht" staan. Toen dacht ik, dat moet wel familie zijn. Maar had verwacht dat het iemand van achter de schermen zou zijn, geen acteur. En al helemaal niet professor Gerard. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:24:19 #144
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149424998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:

Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
Ik had precies het zelfde toen ik zijn naam voorbij zag komen, die toch wat extra opvalt als Nederlandse naam. De eerste namen na de intro zijn altijd van de gast acteurs dus ik had wel een vermoeden dat het om de prof ging.

Er was ergens in een van de vorige seizoenen ook een scene waarin Louis met zijn ouders aan het skypen is. Als ik het me goed herinner toen hij senior partner werd. Dat waren ook zijn echte ouders.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149442400
quote:

[..]

Lol! Ik heb hem op pause gezet om internet af te struinen of ik de enige was :D
My eyes hurt ;(
Leek wel een scene uit een serie in 2005
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_149442737
Ik neem aan dat dit het stuk 'op het dak' was? Ik was al aan het bekijken of het door mijn belabberde 320p kwaliteit kwam dat die scene zo slecht uitzag.

Verder toffe aflevering en het einde met Louis belooft weer een leuke houding van hem.
Of saté?
pi_149443141
Het begin was idd erg. Zei ook al tegen mijn man: jeeeeeeeeezus wat slecht :')
Ja doei.
  zondag 8 februari 2015 @ 01:05:41 #148
436995 A_Valbuena
One man army
pi_149462292
Suits fans! *;

Geweldige serie O+. Wat is Louis een klootzak op het moment. Zijn dagen als name partner zullen niet lang duren, dat weet ik bijna zeker :P.

Gok dat er zelfs al de volgende aflevering iets gaat gebeuren wat hem zijn namepartnership kan kosten. Althans, dat hoop ik echt :')
أنا مغربي
pi_149462629
Ik baal nu al dat het seizoen over 4 afleveringen weer is afgelopen.. :N
pi_149500319
Geweldige serie, enige tikkeltje suffe character vind ik Rachel maar voor de rest _O_

Ben ook benieuwd hoe lang het duurt voordat Lewis zijn naam weer van de muur kan bikkelen maar wat een character
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149500688
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige serie, enige tikkeltje suffe character vind ik Rachel maar voor de rest _O_
Ach die compenseert dat dan weer met een redelijke mate van neukbaarheid. :P
pi_149503699
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach die compenseert dat dan weer met een redelijke mate van neukbaarheid. :P
Donna is ook op dat vlak gewoon haar meerdere :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149508836
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Donna is ook op dat vlak gewoon haar meerdere :Y
Idd. Donna >>>>>> Rachel
  maandag 9 februari 2015 @ 15:19:04 #154
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149509147
Ik doe even net alsof ik de 2 posts hierboven niet heb gelezen.
Deathlift or Die.
pi_149509427
Donna :9
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149509979
Donna: Persoonlijkheid
Rachel: Uiterlijk

Een mix van deze 2 en :9~ :9~
أنا مغربي
pi_149512928
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Idd. Donna >>>>>> Rachel
Eeeeeens!
pi_149516628
Woensdag flashback episode _O_
pi_149592372
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe even net alsof ik de 2 posts hierboven niet heb gelezen.
Dat dus, Donna is een prachtige dame maar de schoonheid van Rachel is onovertroffen
pi_149592983
Goede aflevering volgende aflevering heeft Anna Gunn een gastrol :') (Skyler van Breaking Bad).
pi_149595872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat dus, Donna is een prachtige dame maar de schoonheid van Rachel is onovertroffen
Donna heeft meer Charisma :Y Rachel is sinds seizoen 1 al aan het aftakelen. (Vanzelfsprekend zou ik uiteraard wel direct naar de VS komen zwemmen als ik de kans had om Rachel te doen O-) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 11:13:00 ]
pi_149596019
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:17 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

zo mooi is rachel nou ook weer niet hoor, ik vind haar wel knapper dan donna dat wel.
pi_149596279
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:19 schreef madeliefff het volgende:

[..]

zo mooi is rachel nou ook weer niet hoor, ik vind haar wel knapper dan donna dat wel.
Rachel is onbeperkt knap *; O+ O+ O+ :{w
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:24:33 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149597517
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:43 schreef A_Valbuena het volgende:
Donna: Persoonlijkheid
Rachel: Uiterlijk

Een mix van deze 2 en :9~ :9~
Donna: Persoonlijkheid + Uiterlijk
Rachel: Leeftijd

Jongere Donna zou perfect zijn :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_149597604
Die flashback afleveringen zijn altijd lastig te volgen, omdat er twee verhalen door elkaar heen lopen. Ik vind 'm op dat stuk van het tankstation een tikkeltje suf. Maargoed uiteindelijk gaat Louis Mike vergeven en dan is alles weer goed.
pi_149597643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef Vermecelli het volgende:
Die flashback afleveringen zijn altijd lastig te volgen, omdat er twee verhalen door elkaar heen lopen.
Mwa, zolang goed duidelijk is wàt de flashback is (wat hier het geval is door die doffe kleuren :P ) is het eigenlijk wel prima te volgen. Ik vond het zelf wel leuk om weer een stukje backstory van Louis en Harvey te krijgen en waarom Louis eerder partner was. Maar ben wel met je eens dat het vergeven van Mike nu weer te snel ging. Echt in 3 minuten van pure haat naar "ik ga je wel leren rijden mike" :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 12:29:52 ]
pi_149597670
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:29 schreef CrashO het volgende:

[..]

Mwa, zolang goed duidelijk is wàt de flashback is (wat hier het geval is door die doffe kleuren :P ) is het eigenlijk wel prima te volgen. Ik vond het zelf wel leuk om weer een stukje backstory van Louis en Harvey te krijgen en waarom Louis eerder partner was.
Ja het gaat idd wel goed, maar als je even niet oplet mis je zo snel weer iets belangrijks. :P
pi_149613197
Knap hoe ze Hardman zo jong kunnen doen lijken! ^O^
pi_149619824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Rachel is onbeperkt knap *; O+ O+ O+ :{w
pi_149621117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef MakuMaku het volgende:
Knap hoe ze Hardman zo jong kunnen doen lijken! ^O^
Hij is in het echt maar 3-4 jaar ouder dan de acteur de Harvey speelt. Het is eerder dat ze hem in de vorige seizoenen erg oud hebben doen lijken :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:16:45 #171
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149622521
Ik kon me eerlijk gezegd niet meer herinneren of Louis echt ooit name partner is geweest.

Flashback stories zijn niet mijn ding. Ik vond het in het geheel weinig toevoegen en dat verhaal over dat autobedrijf was wel heel ver gezocht om een eindje te kunnen gaan rijden. En bovendien, waarom nu ineens vergiffenis? Omdat Louis Mike aanviel of om diepere gronden die ik even niet kon ontwaren?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:26:55 #172
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_149622781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef Droathoah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meteen pagga alles
pi_149623538
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja het ging wel heel snel van Louis die alle kaarten in handen had naar Louis die zijn hand weer had overspeeld. Maar verder wel vermakelijk.
En nu dus net zo snel van een Louis die Mike nooit zou kunnen vergeven naar z'n nieuwe bff
pi_149623977
Troian Bellisario (Spencer in PLL) in een gastrol :9

pi_149627134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:16 schreef Coelho het volgende:
Ik kon me eerlijk gezegd niet meer herinneren of Louis echt ooit name partner is geweest.

Volgens mij is hij dat ook pas sinds enkele afleveringen. Ze hebben het vorige aflevering enkel alleen over de sprong van Associate naar Junior Partner.
Of saté?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:43:57 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149628223
wel leuk om weer een paar oude personages terug te zien, alles weer pais en vree en op naar de finale met Donna in de problemen als ik het goed zag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149630299
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Re het volgende:
wel leuk om weer een paar oude personages terug te zien, alles weer pais en vree en op naar de finale met Donna in de problemen als ik het goed zag
Ik dacht dat ik Donna in haar flashback kapsel zag met die preview....
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:30:24 #178
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149632212
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Re het volgende:
Finale? We zijn pas net weer onderweg sinds de winterstop... Waar blijft die goede, oude tijd waarin series 24 afleveringen per seizoen hadden?? Is een volgend seizoen alweer confirmed?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:32:28 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149632265
Vond het wel een aardige aflevering. :Y
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:38:22 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149632421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Coelho het volgende:

[..]

Finale? We zijn pas net weer onderweg sinds de winterstop... Waar blijft die goede, oude tijd waarin series 24 afleveringen per seizoen hadden?? Is een volgend seizoen alweer confirmed?
Suits doet het op een wat andere manier, halve seizoenen. Seizoen 5 (16 afleveringen) begint in de zomer weer (8 in de zomer en weer 8 in de daaropvolgende winter)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149649565
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering. :Y
Vond ik ook.

Mike in een houdgreep:

:s)
pi_149675927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Troian Bellisario (Spencer in PLL) in een gastrol :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En in het echte leven ook de vriendin van Patrick J. Adams (Mike) :Y
pi_149676334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En in het echte leven ook de vriendin van Patrick J. Adams (Mike) :Y
Boh. In de serie op Rachel mogen kruipen en als hij thuis komt op Troian.
Kan niet zeggen dat ik medelijden met hem heb :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 21:45:01 ]
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:07:13 #184
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149677289
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

Boh. In de serie op Rachel mogen kruipen en als hij thuis komt op Troian.
Kan niet zeggen dat ik medelijden met hem heb :P
Troian horse riding...
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:24:21 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149677943
pi_149816559
zit al 2 weken non stop suits te kijken damn wat een serie kan niet wachten op nog afleveringen!
pi_149830690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 01:41 schreef redboyke het volgende:
zit al 2 weken non stop suits te kijken damn wat een serie kan niet wachten op nog afleveringen!
Tot waar ben je? :)
pi_149830980
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Tot waar ben je? :)
tot en met S04E14

heb stevig gekeken. meerdere afleveringen per dag O+
pi_149844611
Gvd goeie aflevering (S04E14)

vrijdag 20 februari 2015 @ 00:04:46 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149847000
Number Six. :9

Verder... oh noes Donna, not this shit again. ;( Dat had Mike toch kunnen bedenken? :N
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:27:39 #191
256829 Sokz
Livin' the life
pi_149847271
Beetje simpel dat ze dr op camera hebben
pi_149848157
Ik vertrouw die Jeff niet helemaal.. En zo superdom weer dat Donna door zoiets doms wordt gepakt :'). Veels te simpel allemaal idd. Verder nog 2 afleveringen en dan weer een halfjaar wachten voor een nieuw seizoen :'(
أنا مغربي
pi_150073840
hebben jullie t einde van de laatste aflevering al gezien?! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150074090
Denk het ook, ga er niet vanuit dat die twee bij elkaar komen. Wie weet!

Nog maar een aflevering te gaan voor weer een lange break.
pi_150074306
Harvey was goed gekleed afgelopen aflevering.
pi_150074349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef drGoeroe het volgende:
Denk het ook, ga er niet vanuit dat die twee bij elkaar komen. Wie weet!

Nog maar een aflevering te gaan voor weer een lange break.
ik denk t wel uiteindelijk eigenlijk. Ze hebben de hele tijd chemistry , ze passen gewoon goed bij elkaar.
pi_150104984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Djibril het volgende:
Harvey was goed gekleed afgelopen aflevering.
Harvey is bijna altijd wel als een baas gekleed :Y
pi_150105731
looklive.com :)
జ్ఞ‌ా
pi_150108531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef madeliefff het volgende:
hebben jullie t einde van de laatste aflevering al gezien?! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat al voor zichzelf spreekt, en dat het dus wel meer is. Anders zou het wel heel goedkoop zijn. Maar goed, ik vond het sowieso wat makkelijk. Dat ze op een gegeven moment denken dat ze het zo kunnen spinnen dat Donna alleen voor tresspassing gepakt kan worden. In andere afleveringen komt Harvey met dit soort dingen gewoon spontaan. En ook dat ze nooit op 'intent' ingaan en daar meteen vanuit gaan, is natuurlijk ook goedkoop.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik denk t wel uiteindelijk eigenlijk. Ze hebben de hele tijd chemistry , ze passen gewoon goed bij elkaar.
In Amerikaanse series is dat zelfs een vereiste. Een van de verschillen met Britse series. Dit heeft mede te maken met het gegeven dat seizoenen in de VS veel langer zijn en meer afleveringen hebben en er dus meer moet gebeuren. Je wordt dus voor een deel gedicteerd door het publiek die perse wil dat er iets gebeurd.
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef µ het volgende:
looklive.com :)
Hahaha. :D

Ik heb daar wel eens wat bekeken. Best goed verzonnen, maar ook goedkoop gedaan. Ze kijken gewoon naar de kleding, en schatten dan wat het zou kunnen zijn.
pi_150109016
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Xaobotnik het volgende:

Ik heb daar wel eens wat bekeken. Best goed verzonnen, maar ook goedkoop gedaan. Ze kijken gewoon naar de kleding, en schatten dan wat het zou kunnen zijn.
Erg slim ja. Het zijn Nederlanders die die site zijn begonnen las ik.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')