Kijk met Engelse subs, leer je meteen wat bij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef zlotka het volgende:
Waarom zijn er nou nog geen subs te vinden?
Ja het ging wel heel snel van Louis die alle kaarten in handen had naar Louis die zijn hand weer had overspeeld. Maar verder wel vermakelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke eerste aflevering weeral hadden ze het misschien wat meer mogen spreiden...
Waar downloaden jullie de torrent? ik kan de aflevering nog nergens vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
Vind het wel enorm veel drama worden hoor.
Je heb een PMquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie de torrent? ik kan de aflevering nog nergens vinden
Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie de torrent? ik kan de aflevering nog nergens vinden
Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...
[..]
Kijk met Engelse subs, leer je meteen wat bij.
Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:41 schreef zlotka het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vinden.
Had ik ook idd. Maar net gekeken met engelse subs en vond het toch wel vermakelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu niet
M'n scherm bedankt je trouwens dat ie dankzij jou een tik kreeg van mij![]()
Usenet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...
[..]
Kijk met Engelse subs, leer je meteen wat bij.
Soberso.quote:
o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.
Als alternatief overzichtje heb je nog onze vrienden van de gemakkelijke televisie. Die worden tegenwoordig in Zwitserland gehost.
En toch ben ik gewoon voor Louis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel weer typisch dat ze van Louis de absolute badguy maken.
Mja, ik weet vervolgens ook wel welke sites ik moet hebben, maar die mag ik hier niet rechtstreeks vermelden, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:41 schreef Trouble9 het volgende:
[..]
o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.
Ik ook. Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch ben ik gewoon voor Louis.
Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokkenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.
Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokken![]()
Ik was team Louis tot hij dat deed.
ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...
Maar ik bedoelde de opmerking meer schrijf-technisch. Dus niet als beoordeling van hoe hij nu is, maar meer wat de schrijvers met hem doen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem tegen Rachel wel aardig te laten zijn, en nog steeds een positie van kracht te laten houden tov Harvey en Jessica.
Sowieso kwam die toevoeging wel een beetje opportunistisch over. Alsof zowel Harvey als Louis niet op dat idee waren gekomen? Dit terwijl ze in een andere zaak iets dat ergens in de wet verborgen is, wèl weten te vinden.
Hier ook wat een vreselijk kerel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef De-Hamster het volgende:
Gelukkig maar dat het snel voorbij was, de Louis van de eerste 25 minuten had ik niet veel afleveringen kunnen aanzien.
Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.
En die intense boosheid van hem op dit moment... Alleen maar omdat hij het niet wist dat mike niet echt naar harvard ging? Of mis ik dingen eromheen ? Door de lange break ben ik een hoop vergeten.
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?quote:
dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
ik zie dat anders. Hij werkt mss harder maar hij verkloot ook altijd weer dingen uiteindelijk door zijn emoties. Dus duidelijk niet geschikt als medepartner. Hij is niet stabiel genoeg . harvey is soms een klootzak maar presteert wanneer het nodig is. Dat hij niks over mike mag weten komt ten eerste omdat gewoon zo min mogelijk mensen het mogen weten ( sommigen zijn er toevallig achter gekomen) en ten tweede weet je dat louis het tegen je gaat gebruiken als hij boos raakt om iets. Dus hij doet het zichzelf ook wel aan allemaal door zijn gedrag dat veroorzaakt word door zijn onzekerheid. Dat louis idd niemand zomaar mocht aannemen en harvey wel is idd wel lullig ze hadden er een eerlijkere reden van moeten maken om hun geheim te beschermen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.
[..]
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
Als ik me goed herinner heeft Rachel ook zo'n "ik weet dat mike een fraudeur is" document getekend. Die zal dat dan wel aankaarten en ik verwacht niet dat haar pa zijn dochter door de shit gaat slepen. Wel zal hij waarschijnlijk e.a. aan "leverage" gebruiken om iets te veranderen in het bedrijf of Jessica te naaienquote:Op zondag 1 februari 2015 11:10 schreef cva het volgende:
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijlquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef Droathoah het volgende:
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
Viel mij ook op iddquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl![]()
Alleen die green screen scene op het begin was echt heel slecht
lol..die was echt belabberd jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl![]()
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:24 schreef Physsic het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
Dank.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
Heus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.
quote:Trained professionally at the London Academy of Music and Dramatic Arts, a graduate of Dartmouth College, a Ph.D. in Dramatic Literature from Indiana University and, during his teaching days, a tenured Associate Professor, Stephen Macht is one of the best-educated working actors in America, today.
Jaa, ik zag bij de intro toevallig "Stephan Macht" staan. Toen dacht ik, dat moet wel familie zijn. Maar had verwacht dat het iemand van achter de schermen zou zijn, geen acteur. En al helemaal niet professor Gerard.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus?! Wat tof!
En ook echt een slimme vent/echte prof!
[..]
Ik had precies het zelfde toen ik zijn naam voorbij zag komen, die toch wat extra opvalt als Nederlandse naam. De eerste namen na de intro zijn altijd van de gast acteurs dus ik had wel een vermoeden dat het om de prof ging.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.
Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
Lol! Ik heb hem op pause gezet om internet af te struinen of ik de enige wasquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ach die compenseert dat dan weer met een redelijke mate van neukbaarheid.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige serie, enige tikkeltje suffe character vind ik Rachel maar voor de rest![]()
Donna is ook op dat vlak gewoon haar meerderequote:Op maandag 9 februari 2015 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die compenseert dat dan weer met een redelijke mate van neukbaarheid.
Idd. Donna >>>>>> Rachelquote:Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Donna is ook op dat vlak gewoon haar meerdere
Dat dus, Donna is een prachtige dame maar de schoonheid van Rachel is onovertroffenquote:Op maandag 9 februari 2015 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe even net alsof ik de 2 posts hierboven niet heb gelezen.
Donna heeft meer Charismaquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat dus, Donna is een prachtige dame maar de schoonheid van Rachel is onovertroffen
zo mooi is rachel nou ook weer niet hoor, ik vind haar wel knapper dan donna dat wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat dus, Donna is een prachtige dame maar de schoonheid van Rachel is onovertroffen
Rachel is onbeperkt knapquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo mooi is rachel nou ook weer niet hoor, ik vind haar wel knapper dan donna dat wel.
Donna: Persoonlijkheid + Uiterlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 15:43 schreef A_Valbuena het volgende:
Donna: Persoonlijkheid
Rachel: Uiterlijk
Een mix van deze 2 en![]()
Mwa, zolang goed duidelijk is wàt de flashback is (wat hier het geval is door die doffe kleurenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef Vermecelli het volgende:
Die flashback afleveringen zijn altijd lastig te volgen, omdat er twee verhalen door elkaar heen lopen.
Ja het gaat idd wel goed, maar als je even niet oplet mis je zo snel weer iets belangrijks.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, zolang goed duidelijk is wàt de flashback is (wat hier het geval is door die doffe kleuren) is het eigenlijk wel prima te volgen. Ik vond het zelf wel leuk om weer een stukje backstory van Louis en Harvey te krijgen en waarom Louis eerder partner was.
Hij is in het echt maar 3-4 jaar ouder dan de acteur de Harvey speelt. Het is eerder dat ze hem in de vorige seizoenen erg oud hebben doen lijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef MakuMaku het volgende:
Knap hoe ze Hardman zo jong kunnen doen lijken!
En nu dus net zo snel van een Louis die Mike nooit zou kunnen vergeven naar z'n nieuwe bffquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het ging wel heel snel van Louis die alle kaarten in handen had naar Louis die zijn hand weer had overspeeld. Maar verder wel vermakelijk.
Volgens mij is hij dat ook pas sinds enkele afleveringen. Ze hebben het vorige aflevering enkel alleen over de sprong van Associate naar Junior Partner.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:16 schreef Coelho het volgende:
Ik kon me eerlijk gezegd niet meer herinneren of Louis echt ooit name partner is geweest.
Ik dacht dat ik Donna in haar flashback kapsel zag met die preview....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Re het volgende:
wel leuk om weer een paar oude personages terug te zien, alles weer pais en vree en op naar de finale met Donna in de problemen als ik het goed zag
Finale? We zijn pas net weer onderweg sinds de winterstop... Waar blijft die goede, oude tijd waarin series 24 afleveringen per seizoen hadden?? Is een volgend seizoen alweer confirmed?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Re het volgende:
wel leuk om weer een paar oude personages terug te zien, alles weer pais en vree en op naar de finale met Donna in de problemen als ik het goed zag
Suits doet het op een wat andere manier, halve seizoenen. Seizoen 5 (16 afleveringen) begint in de zomer weer (8 in de zomer en weer 8 in de daaropvolgende winter)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Finale? We zijn pas net weer onderweg sinds de winterstop... Waar blijft die goede, oude tijd waarin series 24 afleveringen per seizoen hadden?? Is een volgend seizoen alweer confirmed?
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering.
En in het echte leven ook de vriendin van Patrick J. Adams (Mike)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Troian Bellisario (Spencer in PLL) in een gastrol![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh. In de serie op Rachel mogen kruipen en als hij thuis komt op Troian.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En in het echte leven ook de vriendin van Patrick J. Adams (Mike)
Troian horse riding...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Boh. In de serie op Rachel mogen kruipen en als hij thuis komt op Troian.
Kan niet zeggen dat ik medelijden met hem heb
Tot waar ben je?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:41 schreef redboyke het volgende:
zit al 2 weken non stop suits te kijken damn wat een serie kan niet wachten op nog afleveringen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk t wel uiteindelijk eigenlijk. Ze hebben de hele tijd chemistry , ze passen gewoon goed bij elkaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef drGoeroe het volgende:
Denk het ook, ga er niet vanuit dat die twee bij elkaar komen. Wie weet!
Nog maar een aflevering te gaan voor weer een lange break.
Harvey is bijna altijd wel als een baas gekleedquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Djibril het volgende:
Harvey was goed gekleed afgelopen aflevering.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef madeliefff het volgende:
hebben jullie t einde van de laatste aflevering al gezien?!
Ik denk dat dat al voor zichzelf spreekt, en dat het dus wel meer is. Anders zou het wel heel goedkoop zijn. Maar goed, ik vond het sowieso wat makkelijk. Dat ze op een gegeven moment denken dat ze het zo kunnen spinnen dat Donna alleen voor tresspassing gepakt kan worden. In andere afleveringen komt Harvey met dit soort dingen gewoon spontaan. En ook dat ze nooit op 'intent' ingaan en daar meteen vanuit gaan, is natuurlijk ook goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Amerikaanse series is dat zelfs een vereiste. Een van de verschillen met Britse series. Dit heeft mede te maken met het gegeven dat seizoenen in de VS veel langer zijn en meer afleveringen hebben en er dus meer moet gebeuren. Je wordt dus voor een deel gedicteerd door het publiek die perse wil dat er iets gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk t wel uiteindelijk eigenlijk. Ze hebben de hele tijd chemistry , ze passen gewoon goed bij elkaar.Hahaha.quote:
Ik heb daar wel eens wat bekeken. Best goed verzonnen, maar ook goedkoop gedaan. Ze kijken gewoon naar de kleding, en schatten dan wat het zou kunnen zijn.
Erg slim ja. Het zijn Nederlanders die die site zijn begonnen las ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik heb daar wel eens wat bekeken. Best goed verzonnen, maar ook goedkoop gedaan. Ze kijken gewoon naar de kleding, en schatten dan wat het zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |