Jij bent bang en partijdig in deze casusquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
I don't give a fuck about the COS, ik zag dat je billenkoek kreeg
Zelfs?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef PeZu het volgende:
nee nee, joez, je werd zeker gespanked![]()
zelfs ls kon je niet meer redeen
Nee nee maar 2 foutjes gemaakt, tegen lage en makkelijke bashes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef PeZu het volgende:
nee nee, joez, je werd zeker gespanked![]()
zelfs ls kon je niet meer redeen
ja flauwen grapjen, hij moet eerst zichzelf maar een s zien te reddenquote:
ja net of jouw getroll replieken van hoger nivo blieftquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee nee maar 2 foutjes gemaakt, tegen lage en makkelijke bashes.
Bang voor wie? ha ha ha, partijdig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent bang en partijdig in deze casus
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of jouw getroll replieken van hoger nivo blieft
Lieve schat, zelfs de schuimpjes van de Cos trappen er niet in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werkt
CC schreeuwt en haat met consumptie denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef PeZu het volgende:
hee hier is het droog en in de cos is het nat? wtf hoe kan dat
wat mootie zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werkt
Echt, bizar toch? Terwijl de cos en sc beiden in Nederland liggen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef PeZu het volgende:
hee hier is het droog en in de cos is het nat? wtf hoe kan dat
lol gister dachten mensen toch echt dat Jian de nieuwe mod zou wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve schat, zelfs de schuimpjes van de Cos trappen er niet in.
ja zelfde subforum zelfs, nou ja zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, bizar toch? Terwijl de cos en sc beiden in Nederland liggen!
Misschien dat die even aansloeg. Maar verder ben je gewoon niet zo'n goede trol. Geeft verder niks, masr je moet het wel weten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol gister dachten mensen toch echt dat Jian de nieuwe mod zou wordenProtesten zijn ingediend, is toch mooi?
Ik bleef tenminste redelijk keurigquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Jian het volgende:
Joezi kreeg kletsjes ... en toen ging ie stampenm, ha ha ha
En die TT over Isa.. daar was jij het zelfs mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien dat die even aansloeg. Maar verder ben je gewoon niet zo'n goede trol. Geeft verder niks, masr je moet het wel weten.
Ik was het met je eens over de hypocrisie. Die snollen en sletten tt's hoeven van mij niet zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
En die TT over Isa.. daar was jij het zelfs mee eens
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor schat, maar je kreeg wel billenkoek
Volgens mijn waarnemingen heb je die geenszins, maar al had je hem wel, dan nog gaat het erom wie je steunen en niet hoeveelquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.
wat heb jij op?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.
Geen dank, het was een verrassende sub-soap binnen die hoofd-soapquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat ook om het benadrukken van hypocrisie en groepsgedrag. Voor de rest is het maar onschuldig gegein.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was het met je eens over de hypocrisie. Die snollen en sletten tt's hoeven van mij niet zo.
Maar zo saai, elke dag hetzelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat ook om het benadrukken van hypocrisie en groepsgedrag. Voor de rest is het maar onschuldig gegein.
traagschuimquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef mootie het volgende:
Steun, gemaakt van schuimbubbels is niet echt geweldig heb ik me laten vertellen.
Tenzij traagschuim.
Ooooeh traagschuim.
daarom ook gewoon steeds vaker de cos ontvluchtenquote:
Sja dat is met iedereenquote:
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom ook gewoon steeds vaker de cos ontvluchten
Goede subcategorie, traagschuim.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
traagschuim![]()
ik kan het niet meer zien
Troll-actie? Proberen Cc te outsmarten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.
ooh, nou ik vind de cos steeds lastiger te verhapstukken met die vlokken traagschuim steedsquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.
aaah toch nog een beetje steun van je, thnxquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Jian het volgende:
Ah Joez, trek het je niet aan, gewoon korte broek weer omhoog en hup die COS weer in, pak ze
Doorgeschoten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan jij toch gewoon van die akker van je plukken?!
Ik zit er sinds kort ook weer in, maar jij niet lang meer als je zo doorgaat met trollen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja dat is met iedereenEn ik zit pas sinds kort weer af en toe in de COS, heb nog een paar leuke onschuldige acties in petto
Voeg eens daad bij woord! En kom dan niet met: Da Cos wasn't the same without you!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit er sinds kort ook weer in, maar jij niet lang meer als je zo doorgaat met trollen.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zet eens daad bij je woord! En kom dan niet met: Da Cos wasn't the same without you!!
En verbeterd met een d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had al verbetert, en Nederlands is met een hoofdletter.
Het is vooral erg grappig ookquote:
Ik weet soms niet zo goed meer wat nu wel en niet serieus is in sommige posts van users over en weerquote:
nou ja zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik weet soms niet zo goed meer wat nu wel en niet serieus is in sommige posts van users over en weer.
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
We gaan straks de 500e SC in.
Bij onze oosterburen is het met een d, maar een vierte Reich zal nog wel even op zich laten wachten. En hoe je mijn naam op z'n ISIS schrijft weet ik niet, maar zodra kalifaat Den Haag een feit is en ik leef nog zal ik het laten weten.quote:
Alles is hier bloedserieus! Gegrap en getroll wordt niet getolereerd!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik weet soms niet zo goed meer wat nu wel en niet serieus is in sommige posts van users over en weer.
Het is een beetje als schermen. Een hoop heen en weer gesteek, punten worden gescoord. En daarna de helmen af en een hand. Soms ook niet helaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Soms is het iets er tussenin: een beetje serieus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
zo:quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij onze oosterburen is het met een d, maar een vierte Reich zal nog wel even op zich laten wachten. En hoe je mijn naam op z'n ISIS schrijft weet ik niet, maar zodra kalifaat Den Haag een feit is en ik leef nog zal ik het laten weten.
meld je maar aan voor utopiaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja dat is met iedereenEn ik zit pas sinds kort weer af en toe in de COS, heb nog een paar leuke onschuldige acties in petto
Het eindigt denk ik, mocht het zo ver komen, met eenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
zo:
[ afbeelding ]
Begint Eindigt met een smiley
Nu Gert toch weer terug is, betekent dit dan dat Jian geen mod meer wordt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ha die Gert.
Zal je zo wel even bijpraten enzo, eerst even bijkomen. Ken je die binnenspeeltuin in het Zuiderpark toevallig? Mijn oren tuuten nog.
Ik weet nog wel een plekje waar niemand ons zietquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Er was niemand die het zag, dus dan durf ik dat wel.
tuukquote:
Je maakt me lekker. Niet doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk
Maar ze hebben nu ook een toetje zomg wtf bbq gruwelijk
quote:
je bent zelf lekkerquote:
ik hoef de deur niet uitquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Jij kunt Rolo's eten?
Ik vind ze heerlijk maar neem ze alleen als ik zeker weet dat ik de deur niet uit hoef.
quote:
nee maar dit was een toetje met vast is van zuivel maar soms moet je over hebben voor wat lekkersquote:
het was er maar 1quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]( Ik denk dat je een beetje high van de rolo's bent)
Dat bedoelde ik met 'je herkent het'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar dit was een toetje met vast is van zuivel maar soms moet je over hebben voor wat lekkers
ooh ik dacht rolo's specifiekquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met 'je herkent het'.
Heel af en toe dat soort dingen, gewoon omdat het heel erg lekker is.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Jian het volgende:
Lekker warm hier, zijn vast de nog nagloeiende billetjes van Joezi
Doe mij ook maar zo'n toetje danquote:
Haha die cavia!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Jian het volgende:
Klits, klets, klandere…
Geplaatst op 11 januari 2010 door krek
Sommige mensen beleven enorm plezier aan het verstrekken van billekoek. Gelukkig zijn er anderen die hun achterwerk graag ter beschikking stellen voor een stevig pak slaag.![]()
http://hollandais.en-france.nl/klits-klets-klandere/
Ik heb nog wel een kussentjequote:
Als jij dan het zalfje pakt?quote:
*aai* Komt goed schatjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
Jullie weten donders goed dat ik gewonnen heb!! Willen jullie tandjes tuffen ofzo!!! Kom dan!!!
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....quote:
Welneequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....
ahhquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....
Welke rep? die van menselijke piñataquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
ahhNiet nog een beetje door plagen?
Je bent te soft Jian..
Alhoewel..Misschien heb je gelijk. Joez moet zijn rep hoog kunnen houden.
Ssst ik was zijn eer aan het redden!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke rep? die van menselijke piñata
Dat komt omdat je steeds je vingers in je ogen steektquote:
Juh, alleen heb ik mezelf natuurlijk nooit aangemeld als mod.quote:
Aaaah het maakt niet uit joh, wij stonden achter je! Iets meer oefenen en better luck next time!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Juh, alleen heb ik mezelf natuurlijk nooit aangemeld als mod.![]()
Joezi heeft zichzelf in diezelfde COS natuurlijk geheel zelfstandig zwaar voor idioot gezet door het tegen een user "op te nemen" die hem "met 2 handen op de rug gebonden" volledig overklast!
Ga je ze wel in een apart topic zettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef sararaats het volgende:
daarstraks veel regen gehad op de kermis (Wuustwezel Dorpkermis)
ik ben een camera rijkerkan ik videodagboeken maken
Jessus, wat lame en zonder enige fantasie, pas je op dat je niet in eenzelfde precaire situatie komt als vanmiddag met Cc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaaah het maakt niet uit joh, wij stonden achter je! Iets meer oefenen en better luck next time!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, wat lame en zonder enige fantasie, pas je op dat je niet in eenzelfde precaire situatie komt als vanmiddag met Cc.
Nee, ik weet niet beter, je was aan het trollen zoals gewoonlijk en uiteindelijk stond er iemand op van een kaliber dat jij helemaal niet kunt handelen en toen kreeg je, zoals dit topic omschrijft, billenkoek. Tsja, dat is het risico van het vak bij trollen, dan moet je ook kunnen incasseren ...... en wederom riposteren. Je hebt nog geluk gehad dat Cc. heel barmhartig is gestopt toen je op je rug kwam te liggen, anders had je waarschijnlijk nog dagen je wonden moeten likken, dus wees blij, weinig aan de hand, schade beperkt.quote:
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.quote:
lol en weer verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet beter, je was aan het trollen zoals gewoonlijk en uiteindelijk stond er iemand op van een kaliber dat jij helemaal niet kunt handelen en toen kreeg je, zoals dit topic omschrijft, billenkoek. Tsja, dat is het risico van het vak bij trollen, dan moet je ook kunnen incasseren ...... en wederom riposteren. Je hebt nog geluk gehad dat Cc. heel barmhartig is gestopt toen je op je rug kwam te liggen, anders had je waarschijnlijk nog dagen je wonden moeten likken, dus wees blij, weinig aan de hand, schade beperkt.Carry on my friend
Weer teveel bouquetromannetjes gelezen Muis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.
wieewwwww Voxsjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weer teveel bouquetromannetjes gelezen Muis?
Ja ik steek er net de bbq mee aan. Ik kan wel wat extra olie gebruikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wentel je zelf er in. Je glijdt al lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik steek er net de bbq mee aan. Ik kan wel wat extra olie gebruiken
Nee gekkiequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wentel je zelf er in. Je glijdt al lekker
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantjequote:
Nee dat was ik niet, ik lees alleen bouquet reeks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantje
Zeg, totaal wat anders. Vertelde jij laatst niet dat je de Pelgrim aan het lezen was?
Heb je hem uitgelezen?
Nooit aardig gaan doen, dat beschouwen sommige bloedhondenmuizen als een zwaktebod ........quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantje
Zeg, totaal wat anders. Vertelde jij laatst niet dat je de Pelgrim aan het lezen was?
Heb je hem uitgelezen?
Haha, nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, ik lees alleen bouquet reeks.
Die eerste ben ik in begonnen, leuk boek. Ik bewaar de rest even voor mijn "vakantie"quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Joezi het volgende:
Heeft iemand "De 100jarige die uit zn raam klom" gelezen?
Of anders "Op zoek naar Bin Laden".
Werkelijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit aardig gaan doen, dat beschouwen sommige bloedhondenmuizen als een zwaktebod ........
Neem het maar aanquote:
Loop maar weer wegquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Dat was 'm, nou niets veranderd dus. Joezi nog steeds schromelijk ingemaakt in de COS en muis hakkelt nog als vanouds maar kraamt eigenlijk nooit echt wat zinnigs uit voor negenen want dan is ze nog redelijk nuchter en dan lukt het over het algemeen niet zo![]()
VI
Dan gaat het vast beterquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Niet postwaardig. Wacht op 500.
Nee hoor, waarom zou ik, ik ben niet als een zielig schuimpje min of meer in een hoekje gepropt, dus waarom zou ik jou nu een laatste "prutteltje" willen ontzeggen? doe je bestquote:
Ow het is vast waar.quote:
En weer verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik, ik ben niet als een zielig schuimpje min of meer in een hoekje gepropt, dus waarom zou ik jou nu een laatste "prutteltje" willen ontzeggen? doe je best
Sjonge zeg. Ja het is vast waarquote:
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.quote:
Ik gooide er een beetje drama in. Voor de lurkersquote:
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.
We zitten in Act Twee 1e scene..brace yourself..it only gets worse before it get's better
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.
Ik merk het. Met je drama voor lurkersquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk het. Met je drama voor lurkers
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.
En?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, moeten jullie allemaal ongesteld worden ofzo...![]()
(en dan bedoel ik niet alleen de dames)
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeld)
Ja die ken ik. Lawaaiig inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ha die Gert.
Zal je zo wel even bijpraten enzo, eerst even bijkomen. Ken je die binnenspeeltuin in het Zuiderpark toevallig? Mijn oren tuuten nog.
Nee zin in mepsex..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?? Spontaan doorgelekt ofzo
Echt hoor, kwam compleet overprikkeld weer naar buiten. Was er met 8 alleen. Maar de kinderen hebben zich wel vermaakt.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
#499 zou een feestje moeten zijn maar iedereen is ongesteld of heeft zin in mepsex.
Wreed allemaal
Nog genoeg posts om het tij te keren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
#499 zou een feestje moeten zijn maar iedereen is ongesteld of heeft zin in mepsex.
Wreed allemaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
En?
Ik zie alleen jou klagen. Als je het je zo aantrekt, misschien beter om je er niet in te mengen?
De eerste keer moet idd nog komen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, moeten jullie allemaal ongesteld worden ofzo...![]()
(en dan bedoel ik niet alleen de dames)
quote:
och , Soury toch..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
hahah lol heb ik dat gezegdquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
och , Soury toch..
Ik heb Persefonia iets beloofd. Hier laat ik het bij.
Vuile vieze smerige tering......quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
De eerste keer moet idd nog komen...
Wie wil er mij even bashen...
Voel me zo buitengesloten...
haha nee ik quote verkeerd.quote:
Ja ja ja... kom maar, zeg het maar...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vuile vieze smerige tering......
Nu ben ik weer de lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha nee ik quote verkeerd.
Mijn welgemeende excuses
ff niet spotten met tering, tuberculose is geen pretje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vuile vieze smerige tering......
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
och , Soury toch..
Ik heb Persefonia iets beloofd. Hier laat ik het bij.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja ja ja... kom maar, zeg het maar...
Weet niet waar deze diarree van niveau en of zogezegd grote der fok pikken of vulva's is maar ik sta achter je broquote:
Ik weet wat tering is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff niet spotten met tering, tuberculose is geen pretje.
quote:
..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
Beetje poging tot vloeken...
Pak me dan aan op mijn doen en laten...
Als je hier wat vaker kwam dan wist je dat ik slecht ben ik bashen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
kekke ui btwquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
billen uit elkaar laptop eronder en schijt de hele sc naar de teringquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker kwam dan wist je dat ik slecht ben ik bashen.
Thnx mate, alle support ontroert mequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet niet waar deze diarree van niveau en of zogezegd grote der fok pikken of vulva's is maar ik sta achter je bro
Komt al een beetje in de buurt...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
..
je naam en je ui zijn bagger maat, zo das mijn bash
WATERSTOFBOMMEN OP DIE KUT SC HIER ! ik vlieg jij gooitquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx mate, alle support ontroert me
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
billen uit elkaar laptop eronder en schijt de hele sc naar de tering
Heb nog een mest put die uitgeschept kan wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Komt al een beetje in de buurt...
Wie doet er nog een schepje bovenop?
Hier ben je op de goede weg....quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker kwam dan wist je dat ik slecht ben ik bashen.
GAL GEIL WTF maakt t uit, stelletje micro penissen hierquote:
uiterst goede comment overigensquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
GAL GEIL WTF maakt t uit, stelletje micro penissen hier
O ja Achterhoek he....quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb nog een mest put die uitgeschept kan worden
neuq me of plas in je eigen kontquote:
Waar en wanneer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
neuq me of plas in je eigen kont
Niveau Niveaquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
Pauze bij VI en hier is het niveau weer aan het stijgen zie ik ....
Dank je wel schat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
Pauze bij VI en hier is het niveau weer aan het stijgen zie ik ....
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom staat het tussen aanhalingstekens
Goeie afleidingsmanoeuvrequote:
Ik niet, maar ik sta wel altijd weer op...quote:
Das toch hetzelfde idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik sta wel altijd weer op...
Ik zou die mevrouw gaan helpen, daar heb je het al weer, het verschil in mentaliteitquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik dit in het echt zou zien pis ik echt in mijn broek van het lachen.
Ze heeft vast wel een zwemdiplomaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou die mevrouw gaan helpen, daar heb je het al weer, het verschil in mentaliteit
Niet nodig... schuimpjes drijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een zwemdiploma
Ze zal wel moeten, want effe serieus, je denkt toch niet dat ik in m'n nette kleren dat vieze water in ga stappenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een zwemdiploma
Maak je er zelf gifs van?quote:
Ik leen ze alleen maar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maak je er zelf gifs van?
Waarom post je niet gewoon de YT met geluid enzo...
Eindelijk wat gevonden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maak je er zelf gifs van?
Waarom post je niet gewoon de YT met geluid enzo...
En als ze nou echt fokking lekker zou zijn geweestquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten, want effe serieus, je denkt toch niet dat ik in m'n nette kleren dat vieze water in ga stappen
Die had ik je ook genoemd toch!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eindelijk wat gevonden.
eerste aflevering Fringe![]()
eerste aflevering Person of Interest![]()
eerste aflevering The Shield![]()
eerste aflevering Prison Break![]()
PoI verdient ook een 2e kans vind ik.... pilot is moeilijk karakters moeten voorgesteld worden, plot gelegd.... Volgende afleveringen worden beter...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eindelijk wat gevonden.
Wel of geen lekker wijf maakt echt wel veel verschil in deze....quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als ze nou echt fokking lekker zou zijn geweest(of je staat al weet ik het hoe lang droog, overkomt jou vast niet, maar dat terzijde.
) Zou je het overwegen, puur om de 'night in shining armor' uit te hangen? Chivalry isn't dead en all that shit.
Kan wel dat je hem genoemd heb maar ik heb nou wel 25 titels genoteerd. Daardoor kon ik nog niet kiezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die had ik je ook genoemd toch!
Echt wel goede serie...
En een special.. (film) the final break, om het geheel netjes af te sluiten.
Whoehahaha, Prison Break verkiezen boven The Shield, de beste politieserie ever. Was je dronken toen je zat te kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eindelijk wat gevonden.
Wat denk je zelf ....quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als ze nou echt fokking lekker zou zijn geweest(of je staat al weet ik het hoe lang droog, overkomt jou vast niet, maar dat terzijde.
) Zou je het overwegen, puur om de 'night in shining armor' uit te hangen? Chivalry isn't dead en all that shit.
Wellicht ligt het genre hem toch niet zo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoehahaha, Prison Break verkiezen boven The Shield, de beste politieserie ever. Was je dronken toen je zat te kijken?
Kijk je the Blacklist al? Zo niet.... doen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan wel dat je hem genoemd heb maar ik heb nou wel 25 titels genoteerd. Daardoor kon ik nog niet kiezen.
Ik vond sommige dingen niet geloofwaardig en van de acteerprestaties was ik ook niet kapot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
PoI verdient ook een 2e kans vind ik.... pilot is moeilijk karakters moeten voorgesteld worden, plot gelegd.... Volgende afleveringen worden beter...
Dat is met die acteur van Boston legal toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk je the Blacklist al? Zo niet.... doen!
Jip en een absolute aanrader.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is met die acteur van Boston legal toch?
Nou ja... als het er niet in wil wil het er niet in...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vond sommige dingen niet geloofwaardig en van de acteerprestaties was ik ook niet kapot.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nou ja... als het er niet in wil wil het er niet in...
Ik heb dat met alle startrek meuk...
Hij staat nu bij op mn lijstje...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij was niet slecht maar ik had (nog) niet de behoefte om meer afleveringen te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoehahaha, Prison Break verkiezen boven The Shield, de beste politieserie ever. Was je dronken toen je zat te kijken?
Heb ik ook nog nooit een film van afgekeken...quote:
Volgens mij heb ik een aflevering gezien. Aardig ja. Maar er zijn zoveel dingen te volgen..quote:
Ligt niet aan het genre. The Wire vond ik heel goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wellicht ligt het genre hem toch niet zo?
Ik kan The Shield niet in goede kwaliteit vinden... wil hem wel absoluut nog een keer zien
Trek lekker een trui of vest aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Het is augustus, ik weiger om de verwarming aan te zetten.
Het genre? Zoals in The Wire? Al vond ik persoonlijk The Shield nog beter, fucking briljant met geweldige spelers. "Vic Mackey isn't a cop he is Al Capone with a badge" The Sopranos, The Shield, Breaking Bad, dat zijn series van echt niveau. Toegegeven, Prinson Break het 1e seizoen was goed, het 2e best aardig, het 3e,... toen was het eigenlijk al op, crap!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wellicht ligt het genre hem toch niet zo?
Ik kan The Shield niet in goede kwaliteit vinden... wil hem wel absoluut nog een keer zien
Klopt en sommige moet je bewaren tot je een heel seizoen kan kijken, ik kijk nu the leftovers maar ik adviseer mensen te wachten. Heerlijk ingewikkeld en mysterieus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een aflevering gezien. Aardig ja. Maar er zijn zoveel dingen te volgen..
Eerst Prison Break.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Het is augustus, ik weiger om de verwarming aan te zetten.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Trek lekker een trui of vest aan
Heb ik ook gedaan
Your mistakequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij was niet slecht maar ik had (nog) niet de behoefte om meer afleveringen te zien.
Ja weet ik veel... er lopen zat gekken rond...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het genre? Zoals in The Wire? Al vond ik persoonlijk The Shield nog beter, fucking briljant met geweldige spelers. "Vic Mackey isn't a cop he is Al Capone with a badge" The Sopranos, The Shield, Breaking Bad, dat zijn series van echt niveau. Toegegeven, Prinson Break het 1e seizoen was goed, het 2e best aardig, het 3e,... toen was het eigenlijk al op, crap!
Ik heb de eerste aflevering gekeken van Utopia. Een Britse, beetje sinistere en vreemde serie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en sommige moet je bewaren tot je een heel seizoen kan kijken, ik kijk nu the leftovers maar ik adviseer mensen te wachten. Heerlijk ingewikkeld en mysterieus.
Alleen de naam alquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gekeken van Utopia. Een Britse, beetje sinistere en vreemde serie.
Totaal niets te maken met deze zooi hier
Utopia (TV Series 2013– ) - IMDb
3 Eps gezien... Rest opgespaard tot E08 nu...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en sommige moet je bewaren tot je een heel seizoen kan kijken, ik kijk nu the leftovers maar ik adviseer mensen te wachten. Heerlijk ingewikkeld en mysterieus.
Erg verstandig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
3 Eps gezien... Rest opgespaard tot E08 nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |