Als jij dan het zalfje pakt?quote:
*aai* Komt goed schatjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
Jullie weten donders goed dat ik gewonnen heb!! Willen jullie tandjes tuffen ofzo!!! Kom dan!!!
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....quote:
Welneequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....
ahhquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
We moeten er eigenlijk mee stoppen, het wordt genant, als ie de COS binnenkomt dan zie je mensen bij wijze van spreken elkaar aanstoten en gniffelen ....
Welke rep? die van menselijke piñataquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
ahhNiet nog een beetje door plagen?
Je bent te soft Jian..
Alhoewel..Misschien heb je gelijk. Joez moet zijn rep hoog kunnen houden.
Ssst ik was zijn eer aan het redden!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke rep? die van menselijke piñata
Dat komt omdat je steeds je vingers in je ogen steektquote:
Juh, alleen heb ik mezelf natuurlijk nooit aangemeld als mod.quote:
Aaaah het maakt niet uit joh, wij stonden achter je! Iets meer oefenen en better luck next time!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Juh, alleen heb ik mezelf natuurlijk nooit aangemeld als mod.![]()
Joezi heeft zichzelf in diezelfde COS natuurlijk geheel zelfstandig zwaar voor idioot gezet door het tegen een user "op te nemen" die hem "met 2 handen op de rug gebonden" volledig overklast!
Ga je ze wel in een apart topic zettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef sararaats het volgende:
daarstraks veel regen gehad op de kermis (Wuustwezel Dorpkermis)
ik ben een camera rijkerkan ik videodagboeken maken
Jessus, wat lame en zonder enige fantasie, pas je op dat je niet in eenzelfde precaire situatie komt als vanmiddag met Cc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaaah het maakt niet uit joh, wij stonden achter je! Iets meer oefenen en better luck next time!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, wat lame en zonder enige fantasie, pas je op dat je niet in eenzelfde precaire situatie komt als vanmiddag met Cc.
Nee, ik weet niet beter, je was aan het trollen zoals gewoonlijk en uiteindelijk stond er iemand op van een kaliber dat jij helemaal niet kunt handelen en toen kreeg je, zoals dit topic omschrijft, billenkoek. Tsja, dat is het risico van het vak bij trollen, dan moet je ook kunnen incasseren ...... en wederom riposteren. Je hebt nog geluk gehad dat Cc. heel barmhartig is gestopt toen je op je rug kwam te liggen, anders had je waarschijnlijk nog dagen je wonden moeten likken, dus wees blij, weinig aan de hand, schade beperkt.quote:
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.quote:
lol en weer verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet beter, je was aan het trollen zoals gewoonlijk en uiteindelijk stond er iemand op van een kaliber dat jij helemaal niet kunt handelen en toen kreeg je, zoals dit topic omschrijft, billenkoek. Tsja, dat is het risico van het vak bij trollen, dan moet je ook kunnen incasseren ...... en wederom riposteren. Je hebt nog geluk gehad dat Cc. heel barmhartig is gestopt toen je op je rug kwam te liggen, anders had je waarschijnlijk nog dagen je wonden moeten likken, dus wees blij, weinig aan de hand, schade beperkt.Carry on my friend
Weer teveel bouquetromannetjes gelezen Muis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze klieren lekker hier. Je gaat er te hard op in. Foxs loopt al maanden te soppen op Jian daar heb je niks aan.
wieewwwww Voxsjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weer teveel bouquetromannetjes gelezen Muis?
Ja ik steek er net de bbq mee aan. Ik kan wel wat extra olie gebruikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wentel je zelf er in. Je glijdt al lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik steek er net de bbq mee aan. Ik kan wel wat extra olie gebruiken
Nee gekkiequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wentel je zelf er in. Je glijdt al lekker
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantjequote:
Nee dat was ik niet, ik lees alleen bouquet reeks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantje
Zeg, totaal wat anders. Vertelde jij laatst niet dat je de Pelgrim aan het lezen was?
Heb je hem uitgelezen?
Nooit aardig gaan doen, dat beschouwen sommige bloedhondenmuizen als een zwaktebod ........quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, was ook niet zo'n fraai beeld. En ik liet bijna een traantje
Zeg, totaal wat anders. Vertelde jij laatst niet dat je de Pelgrim aan het lezen was?
Heb je hem uitgelezen?
Haha, nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, ik lees alleen bouquet reeks.
Die eerste ben ik in begonnen, leuk boek. Ik bewaar de rest even voor mijn "vakantie"quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Joezi het volgende:
Heeft iemand "De 100jarige die uit zn raam klom" gelezen?
Of anders "Op zoek naar Bin Laden".
Werkelijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit aardig gaan doen, dat beschouwen sommige bloedhondenmuizen als een zwaktebod ........
Neem het maar aanquote:
Loop maar weer wegquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Dat was 'm, nou niets veranderd dus. Joezi nog steeds schromelijk ingemaakt in de COS en muis hakkelt nog als vanouds maar kraamt eigenlijk nooit echt wat zinnigs uit voor negenen want dan is ze nog redelijk nuchter en dan lukt het over het algemeen niet zo![]()
VI
Dan gaat het vast beterquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Niet postwaardig. Wacht op 500.
Nee hoor, waarom zou ik, ik ben niet als een zielig schuimpje min of meer in een hoekje gepropt, dus waarom zou ik jou nu een laatste "prutteltje" willen ontzeggen? doe je bestquote:
Ow het is vast waar.quote:
En weer verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik, ik ben niet als een zielig schuimpje min of meer in een hoekje gepropt, dus waarom zou ik jou nu een laatste "prutteltje" willen ontzeggen? doe je best
Sjonge zeg. Ja het is vast waarquote:
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.quote:
Ik gooide er een beetje drama in. Voor de lurkersquote:
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een tragedie,komedie?, drama? in drie acten.
We zitten in Act Twee 1e scene..brace yourself..it only gets worse before it get's better
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf ook verder te kakken zet maar dat is mijn idee.
Ik merk het. Met je drama voor lurkersquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach, jij zal het weten. Ik maak me er niet druk over.
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk het. Met je drama voor lurkers
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen gevoel voor humor. Jammer.
En?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou gevoel voor humor holt van de éne user naar de ander. Zoals het je uitkomt.
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, moeten jullie allemaal ongesteld worden ofzo...![]()
(en dan bedoel ik niet alleen de dames)
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad (ik weet wie jij ook bedoeld)
Ja die ken ik. Lawaaiig inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ha die Gert.
Zal je zo wel even bijpraten enzo, eerst even bijkomen. Ken je die binnenspeeltuin in het Zuiderpark toevallig? Mijn oren tuuten nog.
Nee zin in mepsex..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?? Spontaan doorgelekt ofzo
Echt hoor, kwam compleet overprikkeld weer naar buiten. Was er met 8 alleen. Maar de kinderen hebben zich wel vermaakt.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
#499 zou een feestje moeten zijn maar iedereen is ongesteld of heeft zin in mepsex.
Wreed allemaal
Nog genoeg posts om het tij te keren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
#499 zou een feestje moeten zijn maar iedereen is ongesteld of heeft zin in mepsex.
Wreed allemaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
En?
Ik zie alleen jou klagen. Als je het je zo aantrekt, misschien beter om je er niet in te mengen?
De eerste keer moet idd nog komen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, moeten jullie allemaal ongesteld worden ofzo...![]()
(en dan bedoel ik niet alleen de dames)
quote:
och , Soury toch..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
hahah lol heb ik dat gezegdquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
och , Soury toch..
Ik heb Persefonia iets beloofd. Hier laat ik het bij.
Vuile vieze smerige tering......quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
De eerste keer moet idd nog komen...
Wie wil er mij even bashen...
Voel me zo buitengesloten...
haha nee ik quote verkeerd.quote:
Ja ja ja... kom maar, zeg het maar...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vuile vieze smerige tering......
Nu ben ik weer de lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha nee ik quote verkeerd.
Mijn welgemeende excuses
ff niet spotten met tering, tuberculose is geen pretje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vuile vieze smerige tering......
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
och , Soury toch..
Ik heb Persefonia iets beloofd. Hier laat ik het bij.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja ja ja... kom maar, zeg het maar...
Weet niet waar deze diarree van niveau en of zogezegd grote der fok pikken of vulva's is maar ik sta achter je broquote:
Ik weet wat tering is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff niet spotten met tering, tuberculose is geen pretje.
quote:
..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
Beetje poging tot vloeken...
Pak me dan aan op mijn doen en laten...
Als je hier wat vaker kwam dan wist je dat ik slecht ben ik bashen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
kekke ui btwquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Bash van niets...
billen uit elkaar laptop eronder en schijt de hele sc naar de teringquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker kwam dan wist je dat ik slecht ben ik bashen.
Thnx mate, alle support ontroert mequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet niet waar deze diarree van niveau en of zogezegd grote der fok pikken of vulva's is maar ik sta achter je bro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |