Jij bent bang en partijdig in deze casusquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
I don't give a fuck about the COS, ik zag dat je billenkoek kreeg
Zelfs?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef PeZu het volgende:
nee nee, joez, je werd zeker gespanked![]()
zelfs ls kon je niet meer redeen
Nee nee maar 2 foutjes gemaakt, tegen lage en makkelijke bashes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef PeZu het volgende:
nee nee, joez, je werd zeker gespanked![]()
zelfs ls kon je niet meer redeen
ja flauwen grapjen, hij moet eerst zichzelf maar een s zien te reddenquote:
ja net of jouw getroll replieken van hoger nivo blieftquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee nee maar 2 foutjes gemaakt, tegen lage en makkelijke bashes.
Bang voor wie? ha ha ha, partijdig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent bang en partijdig in deze casus
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of jouw getroll replieken van hoger nivo blieft
Lieve schat, zelfs de schuimpjes van de Cos trappen er niet in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werkt
CC schreeuwt en haat met consumptie denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef PeZu het volgende:
hee hier is het droog en in de cos is het nat? wtf hoe kan dat
wat mootie zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, maar het is vaak maar onschuldig en het werkt
Echt, bizar toch? Terwijl de cos en sc beiden in Nederland liggen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef PeZu het volgende:
hee hier is het droog en in de cos is het nat? wtf hoe kan dat
lol gister dachten mensen toch echt dat Jian de nieuwe mod zou wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve schat, zelfs de schuimpjes van de Cos trappen er niet in.
ja zelfde subforum zelfs, nou ja zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, bizar toch? Terwijl de cos en sc beiden in Nederland liggen!
Misschien dat die even aansloeg. Maar verder ben je gewoon niet zo'n goede trol. Geeft verder niks, masr je moet het wel weten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol gister dachten mensen toch echt dat Jian de nieuwe mod zou wordenProtesten zijn ingediend, is toch mooi?
Ik bleef tenminste redelijk keurigquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Jian het volgende:
Joezi kreeg kletsjes ... en toen ging ie stampenm, ha ha ha
En die TT over Isa.. daar was jij het zelfs mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien dat die even aansloeg. Maar verder ben je gewoon niet zo'n goede trol. Geeft verder niks, masr je moet het wel weten.
Ik was het met je eens over de hypocrisie. Die snollen en sletten tt's hoeven van mij niet zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
En die TT over Isa.. daar was jij het zelfs mee eens
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor schat, maar je kreeg wel billenkoek
Volgens mijn waarnemingen heb je die geenszins, maar al had je hem wel, dan nog gaat het erom wie je steunen en niet hoeveelquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |