Boeiequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef Paxcon het volgende:
oeps, had niet door dat ik de lapo had
Erg kut. Speelt niet geweldig creëert weinig kansen. Nog niet onder de indruk van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe vinden jullie Hoesen tot nu toe?
Wel een beetje ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Catch22- het volgende:
de vleugels trekken erg naar binnen en er wordt veel gecountered toch?
Mimoun Mahi naar FC Groningen. Komt van Spartatwitter:dennisvanbergen twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:10:04Zeefuik is nu bijna écht van #WillemII. Alleen keuring kan komst nog in de weg staan. Wordt voor jaar gehuurd van #FCGroningen. Zie VI.nl reageer retweet
Ja serieus is hij een goeie speler? Ken hem totaaaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mimoun Mahi naar FC Groningen. Komt van Spartatwitter:dennisvanbergen twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:10:04Zeefuik is nu bijna écht van #WillemII. Alleen keuring kan komst nog in de weg staan. Wordt voor jaar gehuurd van #FCGroningen. Zie VI.nl reageer retweet
. Goeie speler.
twitter:JanMennega twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:02:19De overgang van Genero Zeefuik naar Willem II is van de baan. Hij keert morgen terug in Groningen, is niet door de medische keuring gekomen. reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:02:19De overgang van Genero Zeefuik naar Willem II is van de baan. Hij keert morgen terug in Groningen, is niet door de medische keuring gekomen. reageer retweet
Hij was zeker te zwaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef die kipvreter groot gelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel aanvallers wil Groningen niet hebben?twitter:dennisvanbergen twitterde op woensdag 27-08-2014 om 12:07:21#FCGroningen aast op @adnann10 van #NAC, maar de vleugelaanvaller houdt de boot af. Hij zegt op zijn plek te zijn in Breda. Zie VI.nl reageer retweet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel aanvallers wil Groningen niet hebben?twitter:dennisvanbergen twitterde op woensdag 27-08-2014 om 12:07:21#FCGroningen aast op @adnann10 van #NAC, maar de vleugelaanvaller houdt de boot af. Hij zegt op zijn plek te zijn in Breda. Zie VI.nl reageer retweet
Antonia, Mahiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
Als er nog geen vervanger voor Kostic is
Antonia rendeert veel beter als rechtsbuiten. Al zijn goede acties zoals tegen GAE kwamen van de rechterkant. Bij GAE werd hij nooit als linksbuiten opgesteld. Lekker op rechtsbuiten opstellen want dan is hij op zijn best.quote:
Ja in zo'n geval kun je nickgod niet meer doorschuiven want die speelt ook altijd rechtsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antonia rendeert veel beter als rechtsbuiten. Al zijn goede acties zoals tegen GAE kwamen van de rechterkant. Bij GAE werd hij nooit als linksbuiten opgesteld. Lekker op rechtsbuiten opstellen want dan is hij op zijn best.
Antonia en Mahi vind ik persoonlijk nog niet goed genoeg. Antonia wel dan, maar dan via rechts. Die speler van NAC lijkt mij wel wat maar, die gaat toch niet weg. Verdediging is prima als hij gewoon Burnet en Hateboer opstelt is er niks aan de hand. Middenveld kan nog wel een versterking imo. Linksbuiten mag ook wel beetje type Tadic zou wel lekker zijn.. beter voor Hoesen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja in zo'n geval kun je nickgod niet meer doorschuiven want die speelt ook altijd rechts
Maar ik denk dat we een prima selectie nu hebben, snap die drang naar nieuwe aanvallers niet echt
Johannes en Paxcon wachten de bus op mocht dit verkeerd aflopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.
Groningen wil verder met Van de Looi
Paxcon en ik hebben een groot vertrouwen in FC Groningen de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes en Paxcon wachten de bus op mocht dit verkeerd aflopen.
quote:Chinezen moeten dieper in buidel tasten voor De Leeuw
De kans is groot dat Michael de Leeuw (28, rechts op de foto) komende vrijdag voor FC Groningen binnen de lijnen verschijnt tegen Ajax. Het bedrag dat de Chinese club Jiangsu Guoxin-Sainty voor de aanvaller wil betalen zal substantieel omhoog moeten, anders werken de Groningers niet mee aan de wens van hun topscorer.
'Michael wil graag een buitenlands avontuur maken', zegt technisch manager Peter Jeltema tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we de deur op een kier gezet. Maar tussen wat wij willen hebben en wat zij hebben geboden, zit nog een te groot verschil. Vervanging van een speler in de winterstop kost altijd geld en wij zullen echt een directe versterking moeten halen. Daarom moet het bod echt goed zijn als we willen meewerken.'
FC Groningen informeerde inmiddels wel opnieuw bij Almere City FC naar spits Vincent Janssen. 'Maar wij kregen van zijn club te horen dat hij in deze transferperiode absoluut niet weg mag', aldus Jeltema.
Een blik op de statistieken toont het belang dat De Leeuw voor de Groningers heeft. Hoewel hij bij de huidige nummer acht van de Eredivisie niet het hele seizoen basisspeler was, kwam hij al wel tot negen goals in zestien wedstrijden.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fcgroningen/23625465/__Wereldgoals_helpen_Groningen__.htmlquote:Wereldgoals helpen Groningen aan zege Van onze Telesportredactie
FC Groningen heeft de ruime bekerzege op Vitesse (4-0) een prima vervolg gegeven tegen Go Ahead Eagles. In de Euroborg zegevierde het elftal van Erwin van de Looi met 2-0.
De goals waren fraai en kwamen op naam van Albert Rusnak en Tjaronn Chery. Rusnak schoot in de achtste minuut de bal er van heel ver pardoes in. Het is de vraag of het een schot of een verdwaalde voorzet was.
Bij de tweede treffer van Groningen kwam in ieder geval geen geluk kijken. Chery vond met de hak Jarchinio Antonia. Die hakte de bal terug naar zijn teamgenoot. Chery scoorde en zette het stadion in vuur en vlam.
Mahi is niet zo lang geleden geholpen aan een knieblessure. Dat is nog altijd niet 100%, waardoor er geen risico genomen wordt met zijn knie. Hele wedstrijd spelen is nog niet verstandig. Hij zal het dus moeten doen met een halve wedstrijd maximaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat Mahi nog altijd op de bank zit.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen - Excelsior in de halve finale van de beker.![]()
Die finale moet dus prima te halen zijn!
Wij gaan nog heel weinig wedstrijden verliezen de tweede seizoenshelft. Dit is denk ik het beste team ooit van de FC. Nog nooit zoveel voetbal in de ploeg gezien.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:57 schreef Quantic het volgende:
Wat beginnen we met de FC een fantastisch team te krijgen, de spelers die steeds meer leuke dingen laten zien, er wordt flink gestreden voor elke bal en we hebben ook nog eens de meeste ongeslagen thuis duels van alle eredivisie clubs.
Eigenlijk is dat PSV. Die hebben zelfs alle thuisduels gewonnen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:57 schreef Quantic het volgende:
Wat beginnen we met de FC een fantastisch team te krijgen, de spelers die steeds meer leuke dingen laten zien, er wordt flink gestreden voor elke bal en we hebben ook nog eens de meeste ongeslagen thuis duels van alle eredivisie clubs.
Ik denk dat hij de langste reeks bedoeld. En niet alleen dit seizoen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat PSV. Die hebben zelfs alle thuisduels gewonnen.
Ooh jaquote:Op maandag 2 februari 2015 19:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de langste reeks bedoeld. En niet alleen dit seizoen.
Ook ik heb wel wat aan te merken op Van de Looi. Maar goed, er zijn andere fans die hem wel goed vinden.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wij gaan nog heel weinig wedstrijden verliezen de tweede seizoenshelft. Dit is denk ik het beste team ooit van de FC. Nog nooit zoveel voetbal in de ploeg gezien.
Het komt nu op Van de Looi aan. En die is helaas niet zo snugger.
Hij durft wel zijn eigen keuzes te maken en laat zich niet gek maken door wat andere roepen. De Leeuw heeft hij mischien te weinig laten spelen in het begin maar veder is hij in zijn comentaar voor de camera altijd wel eerlijk in zijn analyse over een wedstrijd.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik heb wel wat aan te merken op Van de Looi. Maar goed, er zijn andere fans die hem wel goed vinden.
Langste reeks idd.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de langste reeks bedoeld. En niet alleen dit seizoen.
Ik denk niet dat dit het beste team ooit is van de FC, wel één van de teams met de meeste potentie. Er zit inderdaad heel veel voetbal maar ook plezier in de ploeg, heerlijk om te zien.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wij gaan nog heel weinig wedstrijden verliezen de tweede seizoenshelft. Dit is denk ik het beste team ooit van de FC. Nog nooit zoveel voetbal in de ploeg gezien.
Het komt nu op Van de Looi aan. En die is helaas niet zo snugger.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet elk team uit mijn hoofd weet van de tientallen jaren geleden. Maar dit team is zeker het beste wat ik heb meegemaakt als FC supporter(+- 15 jr). Er zit enorm veel voetbal in de ploeg, Tibbling is zo'n aanwinst. Die gaat bij Barcelona (oid) eindigen, daar durf ik 1000EUR op te zetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:47 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit het beste team ooit is van de FC, wel één van de teams met de meeste potentie. Er zit inderdaad heel veel voetbal maar ook plezier in de ploeg, heerlijk om te zien.Alleen weet ik nog niet helemaal hoe en wat met Chery, ik vind hem er toch niet helemaal bij passen.. Voetballend doet hij het uitstekend, echter staat zijn attitude mij compleet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er moeten nog 14 eredivisie wedstrijden worden gespeeld en Groningen heeft na de wintertransferperiode één van de sterkst en best presterende teams uit de FCG geschiedenis bij elkaar weten te zetten.
- Van de 14 wedstrijden zijn er 8 in de Euroborg.
- Eveneens 8 van de 14 wedstrijden is tegen tegenstanders die op dit moment onder Groningen staan.
- Er hoeven geen wedstrijden meer tegen Ajax gespeeld te worden (ook al heeft Groningen het daar niet erg lastig mee)
- Dit is het jaar van Groningen waarin ze de Beker pakken en in de Europa League kunnen starten!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:31 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom Groningen dit jaar kampioen gaat worden:Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er moeten nog 14 eredivisie wedstrijden worden gespeeld en Groningen heeft na de wintertransferperiode één van de sterkst en best presterende teams uit de FCG geschiedenis bij elkaar weten te zetten.
- Van de 14 wedstrijden zijn er 8 in de Euroborg.
- Eveneens 8 van de 14 wedstrijden is tegen tegenstanders die op dit moment onder Groningen staan.
- Er hoeven geen wedstrijden meer tegen Ajax gespeeld te worden (ook al heeft Groningen het daar niet erg lastig mee)
- Dit is het jaar van Groningen waarin ze de Beker pakken en in de Europa League kunnen starten!graag op anoniem
Dinsdag toch?quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef TvhN het volgende:
Zin in woensdag. Als we deze mogelijkheid laten liggen..
Idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Als Groningen 3 Mei weet te winnen spelen ze zowieso minimaal 6 wedstrijden in de Europa League, Krijgen ze zowieso minimaal 2,4 miljoen euro extra en winnen ze voor het eerst uit de clubgeschiedenis een grote prijs.
Om maar even aan te geven wat er op het spel staat.
Zonder seizoenskaart moet je nog even wachtenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:36 schreef Fokker101 het volgende:
Heerlijk... ook mooi samen met de PEC Zwolle fans! Weet iemand waar je het makkelijkst kaartjes kan fixen voor de bekerfinale?
Dus eigenlijk maakt het niks uit?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder seizoenskaart moet je nog even wachten
Met seizoenskaart overigens ook nog een week
Terecht en goed gedaan van Groningen. Bij Heracles kregen se het voor elkaar om zelfs dat te verneuken.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want de vrije verkoop begint pas na de verkoop van seizoenskaarthouders
quote:Op donderdag 9 april 2015 01:12 schreef forzaudinese het volgende:
Robben spreekt Groningen toe Van onze Telesportredactie
De spelers van FC Groningen zijn voor de halve finale in de KNVB beker tegen Excelsior (3-0) via een video toegesproken door Arjen Robben.
De Bedummer speelde vanaf 1996 in de jeugd en van 2000 tot 2002 als prof voor de lokale FC, daarna werd hij al snel opgepikt door PSV.
Volgens trainer Erwin van de Looi was de selectie muisstil bij het aanhoren van de boodschap van de Bayern München-vedette. Dat meldt het Dagblad van het Noorden
quote:
Ik ben benieuwd wat dat voor een legendarische speech was. Dat moet zeer emotioneel geweest zijn.quote:
Robben weet mensen te inspirerenquote:Op donderdag 9 april 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat voor een legendarische speech was. Dat moet zeer emotioneel geweest zijn.
Dat zijn beelden van blijf je zelf en blijf rustig geniet van het publiek.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil de beelden van Robben zien![]()
ik moet het doen met zijn speech tijdens Costa Rica - Nederland waarvan ik de video niet meer kan vinden.
Dit kan ik nog wel waarderen zo ietsquote:Op donderdag 9 april 2015 15:13 schreef hafcfan het volgende:
Op de trekker naar De Kuip'
Dat was ruim voor de kwartfinale tegen Vitesse op 28 januari. Niet alleen Hans NIjland was die dag erg enthousiast, ook voorzitter Bas Schrage van de Boeren-Box liet zijn groenwitte hart spreken. 'Als we de finale bereiken, gaan we op de trekker naar De Kuip', kondigde hij aan.
Afspraak is afspraak
Eigenlijk had Schrage er niet op gerekend dat het echt zou lukken. Maar toen Excelsior woensdagavond met 3-0 aan de broek teruggestuurd werd naar Kralingen, was het zonneklaar: de trekkers moeten van stal worden gehaald. Afspraak is afspraak.
267 kilometer
Dat wordt een flinke rit: als je snelwegen mijdt, is de reis van de Boumaboulevard 41 in Groningen naar het Van Zandvlietplein 1 in Rotterdam exact 267 kilometer lang.
Veel aanmeldingen
Dat is een flinke rit, weet Schrage: 'Die trekkers lopen tussen de 40 en 50, dus als we in één keer doorrijden, zijn we zes uur onderweg.' Desondanks krijgt Schrage al veel meldingen van boeren die koste wat kost mee willen
En dan krijg je met 5-0 aan de broek. Sta je met je fucking trekker in Knor.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik nog wel waarderen zo iets.
Dat is een heeeeele lange reis terug dan....quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
En dan krijg je met 5-0 aan de broek. Sta je met je fucking trekker in Knor.
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
En dan krijg je met 5-0 aan de broek. Sta je met je fucking trekker in Knor.
Spelen ze op zondag?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:08 schreef forzaudinese het volgende:
FC Groningen- Cambuur is uitverkocht !
quote:
quote:GRONINGEN - Sil Doeksen, bedrijfsleider van de horecabedrijven aan de zuidzijde van de Grote Markt, wil op zondag 3 mei de bekerfinale van FC Groningen tegen PEC Zwolle live in de binnenstad laten zien.
Doeksen heeft zeven weken geleden het verzoek officieel bij de gemeente Groningen ingediend. Hij kreeg toen lacherige en nogal sceptische reacties. ,,Eerst maar eens de finale halen'', was het antwoord van de ambtenaren.
Nu het zover is zijn volgens Sil Doeksen de radertjes wel sneller gaan draaien. Doeksen kan bogen op de goede ervaringen die de stad opdeed toen op zijn initiatief de wedstrijden van het Nederlands Elftal voor het Wereldkampioenschap 2014 in Brazilië op een groot scherm op de Grote Markt waren te zien.
Een filmpje van wethouder Joost van Keulen van een enthousiaste menigte op de Grote Markt tijdens de wedtrijd Nederland-Mexico ging wereldwijd en is op YouTube een miljoen keer bekeken. Van Keulen noemde het voetbalfeest een goede promotie voor de stad Groningen.
Altijdquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal het wel thuis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |