Daar willen ze een klap geld voor, dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Chery heeft een contract tot 2016 met een optie voor nog een jaar.
Joh, dat zie ik ook wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef Peak het volgende:
Nee dat zijn de statistieken van de mogelijke versterkingen voor FC Twente. Staat er in grote groene letters boven.
Hallo Opperkleurder. Vorige maand, dat heb je goed gezien. Het is nu 18 augustus en over twee weken sluit de transfermarkt. Dat is wat lastiger in verband met een vervanger zoeken die Chery een beetje kan doen vergeten. Verder heeft good old Hans Nijland gisteren gezegd bij de tafel van Kees dat ze hem echt niet kwijt willen en alles er aan gaan doen om hem te houden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vorige maand had een club uit Saudi Arabië een bod van 3 miljoen neergelegd waar Groningen akkoord mee was.
Volgens mij ook pas weer net bij FC Groningen terug, nadat hij verhuurd is geweest aan ADO Den Haag toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Chery heeft een contract tot 2016 met een optie voor nog een jaar.
Wij hebben hem in 2013 aan Groningen verkocht nadat we hem eerder op hadden gepikt bij Emmen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas weer net bij FC Groningen terug, nadat hij verhuurd is geweest aan ADO Den Haag toch?
Voor Eredivisiebegrippen een uitstekende speler. Ik denk dat jij het begrip middelmaat voor de Eredivisie een beetje onderschat. Noem eens spelers in de Eredivisie die beter zijn dan middelmaat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Maastoren het volgende:
Chery![]()
Laten we nog meer middelmaat halen
Volgens dit artikel is Lex Immers een van de beste spelers van de Eredivisiequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, dat zie ik ook wel.
Maar kan toevallig ook zijn dat dit - volgens de statistieken - de beste aanvallende middenvelders zijn in de Eredivisie?
Ze staan niet voor niets in de belangstelling van Twente oa.
Hans kent het klappen van de zweep, maar je gaat mij niet vertellen dat Chery meer dan 4 miljoen moet kosten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Opperkleurder. Vorige maand, dat heb je goed gezien. Het is nu 18 augustus en over twee weken sluit de transfermarkt. Dat is wat lastiger in verband met een vervanger zoeken die Chery een beetje kan doen vergeten. Verder heeft good old Hans Nijland gisteren gezegd bij de tafel van Kees dat ze hem echt niet kwijt willen en alles er aan gaan doen om hem te houden.
Lex Immersquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Eredivisiebegrippen een uitstekende speler. Ik denk dat jij het begrip middelmaat voor de Eredivisie een beetje onderschat. Noem eens spelers in de Eredivisie die beter zijn dan middelmaat?
Ah zo zit het inderdaad. FC Groningen heeft Chery vorig seizoen gehuurd van ADO met een verplichting tot koop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben hem in 2013 aan Groningen verkocht.
Dat was enkel een trucje zodat Emmen de doorverkoopclausule niet kon innen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah zo zit het inderdaad. FC Groningen heeft Chery vorig seizoen gehuurd van ADO met een verplichting tot koop.
Dit zou dus pas Chery's eerste seizoen worden in Gronings dienstsverband.
Die gaan ze dus niet verkopen.
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Maastoren het volgende:
Chery![]()
Laten we nog meer middelmaat halen
Dat bijna alle spelers middelmaat zijn betekent niet dat er geen kwaliteitsverschil isquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.
Ziyech speelde juist met middelmaat om zich heen. Je overschat Heerenveen ietwat. Die spelen meer reactief voetbal met veel spelers die alleen maar hard kunnen rennen. Vind PEC dan betere spelers hebben en spelen veel meer verzorgd voetbal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:51 schreef hhh38 het volgende:
Die statistieken zeggen trouwens niet heel veel. Je bent natuurlijk ook voor een groot deel afhankelijk van de kwaliteiten van je medespelers. Drost en Toornstra spelen in een minder team dan Pröpper, Ziyech en Chery. Ik denk dat daardoor vooral de assists en de key passes lager uitvallen dan in een beter team.
Als je een vervanger voor Clasie wil en het voor de rest zo laat staan kan je trouwens beter Ayoub dan Toornstra halen denk ik.
Des te meer reden om buiten Nederland te scouten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.
PEC eindigde wel 6 plaatsen lager. Als je Finnbogason voor je hebt schiet het natuurlijk meer op met je assists dan met Bensonquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech speelde juist met middelmaat om zich heen. Je overschat Heerenveen ietwat. Die spelen meer reactief voetbal met veel spelers die alleen maar hard kunnen rennen. Vind PEC dan betere spelers hebben en spelen veel meer verzorgd voetbal.
Leuk artikel. Neemt natuurlijk niet in beschouwing hoe goed hij de spelers om zich heen laat spelen, maar het is wel leuk om te zien dat de statistieken wat anders laten zien dan je gevoel je in geeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens dit artikel is Lex Immers een van de beste spelers van de Eredivisie
Depayquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |