Daar willen ze een klap geld voor, dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Chery heeft een contract tot 2016 met een optie voor nog een jaar.
Joh, dat zie ik ook wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef Peak het volgende:
Nee dat zijn de statistieken van de mogelijke versterkingen voor FC Twente. Staat er in grote groene letters boven.
Hallo Opperkleurder. Vorige maand, dat heb je goed gezien. Het is nu 18 augustus en over twee weken sluit de transfermarkt. Dat is wat lastiger in verband met een vervanger zoeken die Chery een beetje kan doen vergeten. Verder heeft good old Hans Nijland gisteren gezegd bij de tafel van Kees dat ze hem echt niet kwijt willen en alles er aan gaan doen om hem te houden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vorige maand had een club uit Saudi Arabi een bod van 3 miljoen neergelegd waar Groningen akkoord mee was.
Volgens mij ook pas weer net bij FC Groningen terug, nadat hij verhuurd is geweest aan ADO Den Haag toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Chery heeft een contract tot 2016 met een optie voor nog een jaar.
Wij hebben hem in 2013 aan Groningen verkocht nadat we hem eerder op hadden gepikt bij Emmen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas weer net bij FC Groningen terug, nadat hij verhuurd is geweest aan ADO Den Haag toch?
Voor Eredivisiebegrippen een uitstekende speler. Ik denk dat jij het begrip middelmaat voor de Eredivisie een beetje onderschat. Noem eens spelers in de Eredivisie die beter zijn dan middelmaat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Maastoren het volgende:
Chery![]()
Laten we nog meer middelmaat halen
Volgens dit artikel is Lex Immers een van de beste spelers van de Eredivisiequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, dat zie ik ook wel.
Maar kan toevallig ook zijn dat dit - volgens de statistieken - de beste aanvallende middenvelders zijn in de Eredivisie?
Ze staan niet voor niets in de belangstelling van Twente oa.
Hans kent het klappen van de zweep, maar je gaat mij niet vertellen dat Chery meer dan 4 miljoen moet kosten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Opperkleurder. Vorige maand, dat heb je goed gezien. Het is nu 18 augustus en over twee weken sluit de transfermarkt. Dat is wat lastiger in verband met een vervanger zoeken die Chery een beetje kan doen vergeten. Verder heeft good old Hans Nijland gisteren gezegd bij de tafel van Kees dat ze hem echt niet kwijt willen en alles er aan gaan doen om hem te houden.
Lex Immersquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Eredivisiebegrippen een uitstekende speler. Ik denk dat jij het begrip middelmaat voor de Eredivisie een beetje onderschat. Noem eens spelers in de Eredivisie die beter zijn dan middelmaat?
Ah zo zit het inderdaad. FC Groningen heeft Chery vorig seizoen gehuurd van ADO met een verplichting tot koop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben hem in 2013 aan Groningen verkocht.
Dat was enkel een trucje zodat Emmen de doorverkoopclausule niet kon innen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah zo zit het inderdaad. FC Groningen heeft Chery vorig seizoen gehuurd van ADO met een verplichting tot koop.
Dit zou dus pas Chery's eerste seizoen worden in Gronings dienstsverband.
Die gaan ze dus niet verkopen.
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Maastoren het volgende:
Chery![]()
Laten we nog meer middelmaat halen
Dat bijna alle spelers middelmaat zijn betekent niet dat er geen kwaliteitsverschil isquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.
Ziyech speelde juist met middelmaat om zich heen. Je overschat Heerenveen ietwat. Die spelen meer reactief voetbal met veel spelers die alleen maar hard kunnen rennen. Vind PEC dan betere spelers hebben en spelen veel meer verzorgd voetbal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:51 schreef hhh38 het volgende:
Die statistieken zeggen trouwens niet heel veel. Je bent natuurlijk ook voor een groot deel afhankelijk van de kwaliteiten van je medespelers. Drost en Toornstra spelen in een minder team dan Prpper, Ziyech en Chery. Ik denk dat daardoor vooral de assists en de key passes lager uitvallen dan in een beter team.
Als je een vervanger voor Clasie wil en het voor de rest zo laat staan kan je trouwens beter Ayoub dan Toornstra halen denk ik.
Des te meer reden om buiten Nederland te scouten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem eens spelers op die boven de middelmaat zitten in Nederland? Die zijn er volgens mij niet.
PEC eindigde wel 6 plaatsen lager. Als je Finnbogason voor je hebt schiet het natuurlijk meer op met je assists dan met Bensonquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech speelde juist met middelmaat om zich heen. Je overschat Heerenveen ietwat. Die spelen meer reactief voetbal met veel spelers die alleen maar hard kunnen rennen. Vind PEC dan betere spelers hebben en spelen veel meer verzorgd voetbal.
Leuk artikel. Neemt natuurlijk niet in beschouwing hoe goed hij de spelers om zich heen laat spelen, maar het is wel leuk om te zien dat de statistieken wat anders laten zien dan je gevoel je in geeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens dit artikel is Lex Immers een van de beste spelers van de Eredivisie
Depayquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch gek dat ie volgens OPTA de meeste doelkansen heeft gecreerd van alle Eredivisiespelers sinds januari 2013.quote:
Noem nu eens haalbare spelers voor Feyenoord?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Depay
Gudelj
Clasie/Boetius (mits niet hopeloos uit vorm)
Wijnaldum
Ziyech
Blind/Schone
Dat heeft Feyenoord veel succes gebracht in het verleden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Des te meer reden om buiten Nederland te scouten.
In principe is elke speler in de Eredivisie die niet bij een topclub speelt haalbaar voor Feyenoordquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem nu eens haalbare spelers voor Feyenoord?
Ziyech, Gudelj en Schne waren haalbaar voor Feyenoord op het moment dat ze naar respectievelijk Twente, AZ en Ajax gingen. Je moet spelers halen op het moment dat ze de middelmaat beginnen te ontstijgen, iets waar Feyenoord alleen met Janmaat goed in heeft gehandeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Noem nu eens haalbare spelers voor Feyenoord?
In zijn tijd bij de Graafschap had ik het er al over dat Feyenoord gewoon Schone had moeten halen. Was zo overduidelijk dat hij mee kon draaien bij top 3. Hebben we eigenlijk wel scouts?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Depay
Gudelj
Clasie/Boetius (mits niet hopeloos uit vorm)
Wijnaldum
Ziyech
Blind/Schone
Deze man weetquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ziyech, Gudelj en Schne waren haalbaar voor Feyenoord op het moment dat ze naar respectievelijk Twente, AZ en Ajax gingen. Je moet spelers halen op het moment dat ze de middelmaat beginnen te ontstijgen, iets waar Feyenoord alleen met Janmaat goed in heeft gehandeld.
De scouting had allang op de schop gemoeten. Als je Boulahrouz en Wilkshire aantrekt dan doe je echt wat fout.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In zijn tijd bij de Graafschap had ik het er al over dat Feyenoord gewoon Schone had moeten halen. Was zo overduidelijk dat hij mee kon draaien bij top 3. Hebben we eigenlijk wel scouts?
Geen slechte stats, weet je meer over wat voor type het is?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft Feyenoord veel succes gebracht in het verleden. [ afbeelding ]
Maar begreep van onze wederzijdse vriend dat Feyenoord voor een Poolse speler op de tribune zat afgelopen weekend. Lukasz Teodorczyk. Spits.
Dat heeft werkelijk niks met scouting te maken natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Maastoren het volgende:
De scouting had allang op de schop gemoeten. Als je Boulahrouz en Wilkshire aantrekt dan doe je echt wat fout.
Nee, helemaal niets eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen slechte stats, weet je meer over wat voor type het is?
Heb even een filmpje bekeken. Hij is sneller en behendiger dan Te Vrede, maar ook 6 centimeter kleiner, dus ik neem aan dat ie minder dominant is in de lucht. Wel vrij sterk aan de bal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk niks met scouting te maken natuurlijk.
[..]
Nee, helemaal niets eigenlijk.
Vorig jaar is er een poging gedaan om Gudelj te halen, maar AZ kon meer betalen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef Peak het volgende:
Schne hebben we geprobeerd maar Ajax troefde ons af.
Ziyech hebben we geprobeerd maar koos voor Twente.
Gudlelj hadden we niet nodig want al Clasie en Vormer (en geen financiele ruimte).
Ah dat wist ik niet. Conclusie we hebben geweldige scouting, dat moeten we zeker zo houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar is er een poging gedaan om Gudelj te halen, maar AZ kon meer betalen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen slechte stats, weet je meer over wat voor type het is?
Voor wat het waard is voeg ik deze er nog aan toe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo te zien een kopsterke, beetje houterige spits, meer een aanspeelpunt volgens mij. Beetje een type Bas Dost.
Puur afgaande op wat korte Youtube filmpjes, dus pin me er niet op vast.
Daar had ik ook nog even naar gezochtquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Middelmaat. Soort Immers in de spits.
Dit is andere koek:
Hehe, ja maar toch goed om even te checken voor je te nat wordt van al die youtube filmpjes. Zeker als ze zoals bij die Lukasz 1 doelpunt 10 keer herhalen. Bij zo'n Lewandowski klopt echt bijna alles. Positie kiezen, koppen, volleys, afstandsschoten. Maar goed...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog even naar gezochtDroop het talent vanaf inderdaad. Maar als die Lukasz ook maar een kwart van die klasse heeft is ie goed genoeg voor de eredivisie
En van dezelfde website, maar dan een stuk recenter:quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef Peak het volgende:
Hier de vergelijking van aanvallende middenvelders. Kunnen we met deze discussie stoppen:
http://www.tussendelinies(...)er-van-de-eredivisie
Heeft ook te maken met van waar de speler schieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
En van dezelfde website, maar dan een stuk recenter:
Lex Immers: Een uitstekende afmaker.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:46:5975 - Muamer Tankovic was involved in 75% of the AZ goals this Eredivisie season (1 goal, 2 assists). Revelation. reageer retweet
Twee wedstrijden geweest en het is al een revelatie, boem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:29 schreef RetRy32 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Tankovic?
Jammer dat wij hem niet transfervrij hebben gestrikt
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:46:5975 - Muamer Tankovic was involved in 75% of the AZ goals this Eredivisie season (1 goal, 2 assists). Revelation. reageer retweet
Kan jij niet gewoon van de euromast abseilen ofzo. Zonder koord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:29 schreef RetRy32 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Tankovic?
Jammer dat wij hem niet transfervrij hebben gestrikt
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon van de euromast abseilen ofzo. Zonder koord.
Kan jij niet je eigen kansloze topic krijgen waar je elk vaag spelertje uit de meest zaaddodende competities kunt aanprijzen?quote:
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan jij niet je eigen kansloze topic krijgen waar je elk vaag spelertje uit de meest zaaddodende competities kunt aanprijzen?
Als er maar negers in spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke club supportert die Retry eigenlijk?
Kunnen we die dikke negert niet binnenhalen dan? Hebben we er een supporter bij. Hoe heet die knakker ook weer. Die pad die bij Groningen speelde.quote:
PSGquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke club supportert die Retry eigenlijk?
Zeefuikquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kunnen we die dikke negert niet binnenhalen dan? Hebben we er een supporter bij. Hoe heet die knakker ook weer. Die pad die bij Groningen speelde.
Zelfs Zeefuik is beter dan Te Vrede.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kunnen we die dikke negert niet binnenhalen dan? Hebben we er een supporter bij. Hoe heet die knakker ook weer. Die pad die bij Groningen speelde.
Die ja. De Beuk erbij en je hele aanval wordt er nog uitgelopen door Michel Breuer.quote:
Ondaan vond ik vorige wedstrijd interessant. Nu komen z'n beperkingen ook meer naar voren. Beetje een draver en ongecontroleerd. Soort Schaken 2.quote:
Maar flink wat jonger dus die kan nog wat leren. Schaken is uitgeleerd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ondaan vond ik vorige wedstrijd interessant. Nu komen z'n beperkingen ook meer naar voren. Beetje een draver en ongecontroleerd. Soort Schaken 2.
Vooral goed met ruimte voor zich, goed voor in een counter-tactiek, te beperkt in de kleine ruimte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ondaan vond ik vorige wedstrijd interessant. Nu komen z'n beperkingen ook meer naar voren. Beetje een draver en ongecontroleerd. Soort Schaken 2.
Dat wel maar ik vraag me altijd af of dit soort spelers nog wel overzicht kunnen krijgen. Van zo'n Elia dacht iedereen ook dat het nog wel zou komen en die heeft meer in bed liggen playstationen dan hij wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar flink wat jonger dus die kan nog wat leren. Schaken is uitgeleerd.
Geen verdediger in zicht, sprinten richting de doelman. Dan is ie op zijn finest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vooral goed met ruimte voor zich, goed voor in een counter-tactiek, te beperkt in de kleine ruimte.
Het grootste verschil is dat Ondaan kan scorenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Roep daar een keer: "Sukkel!" En je wordt al met de nek aangekeken. Dus gewoon relaxen en jezelf blijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Binnenkort een keer buisiness seats voor mij op de seizoenskaart van mn werkgever. Ben benieuwd. Heb daar nog nooit gezeten. Zal wel een dooie boel zijn maar dat zullen we zien.
Hehe mezelf blijven is dan juist een probleem. Bij mij schieten de kankers er nog al eens uit dus ik zou me juist in moeten houden danquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Roep daar een keer: "Sukkel!" En je wordt al met de nek aangekeken. Dus gewoon relaxen en jezelf blijven.
Goftedomme man! Joris! Dat kan toch niet zo'n lange bal! Nee! Nee! Fred, niet Verhoek laten warmlopen! Goooooooooftedoomme hij komt er echt in. Zie je dat. Ik zeg het je. Gaat hij die teringlul erin lopen gooien. Nu wordt het helemaal mooi.
-Doelpunt Verhoek-
Ja, kampioen, dit dat. Geweldig gezien van die Fred. En toch is het een lul en kan die Verhoek er geen reet van. Kloothommel. Maar leuk goaltje. Al was het toch grotendeels voorbereidend werk van Immers. Mijn grootmoeder had 'm er ook in geschoten. Lul!
Hopen dat het geen zaadwedstrijd is dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hehe mezelf blijven is dan juist een probleem. Bij mij schieten de kankers er nog al eens uit dus ik zou me juist in moeten houden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |