niets mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want we waren bang dat jij je shirt openscheurde en rechts-extremistische leuzen begon te brullen.
Die was best te doen hoor. Viel me erg mee in ieder gevalquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik keek gisteren World War Z, die was ook een partij slecht zeg![]()
slechter dan 1? 1 vond ik leuk (dom) vermaakquote:
Ik ging: Zwitserland, NY, Zwitserland, en ik ga donderdag naar huisquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was best te doen hoor. Viel me erg mee in ieder geval
Ben je meteen vanaf NY naar Zwitserland gegaan?
Kutzooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt de komende maanden alleen maar erger
Nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ging: Zwitserland, NY, Zwitserland, en ik ga donderdag naar huis
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*quote:
Je hoeft me geen kusje te geven hoor latente homoquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:
Sneeuw is nooit leuk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*
Je bent weer goed maximaal aan het bijlenen zie ik. #Jaloersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meegevloegen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormijn ouders wonen hier gewoon, dus ik ben met ze meegereisd vanuit NL, meegevloegen vanuit Zwitserland, en donderdag vlieg ik naar huis
Je ouders wonen in Zwitserland?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormijn ouders wonen hier gewoon, dus ik ben met ze meegereisd vanuit NL, meegevloegen vanuit Zwitserland, en donderdag vlieg ik naar huis
En dat moet toch ooit wel keertje. Dus beter geen sneeuw, wat een drama wordt dat dan met de ns zeg man man manquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*
Gebrek aan affectiequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft me geen kusje te geven hoor latente homo
gevlogenquote:
Jupquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ouders wonen in Zwitserland?
Oneens, ik vind regen,wind beter dan sneeuw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel manBeter dan regen, wind etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |