Don't know, don't carequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Die Dave Roelvinkwat een ongeloveloze debiel is dat zeg
Dat filmpje. weet nog niet of ik moet huilen of lachenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het wel een mooie jongenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
sorry LRquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Poepen, Dave Roelvink, aanzoeken en seksgrappen. Dit houd ik niet meer bij.
Je bent oud. Sorry als je nu weer een crisis krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Poepen, Dave Roelvink, aanzoeken en seksgrappen. Dit houd ik niet meer bij.
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de manquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat filmpje. weet nog niet of ik moet huilen of lachen
Die laatste zinquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man_________
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man_________
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
oh heb je het filmpje niet gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.
HAHAquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
"Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man
Ja dat is het punt ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.
Jawelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh heb je het filmpje niet gezien?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpen
Als het fysiek mogelijk was wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpen
Wat je zegt ben jezelf maar samen oud zijn en blijven heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent oud. Sorry als je nu weer een crisis krijgt.
Je leven is ook niet makkelijk met een perfecte vader zoals hij heeft. Je zal altijd worden vergeleken met hem oneerlijk als het is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik grap toch ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het punt ook niet
Die gast is nog dommer dan zijn vader
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentietenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik grap toch ook.
Boeit mij het wat zo'n flikkertje uitspookt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentieten![]()
oh dacht al.quote:
omggggg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf maar samen oud zijn en blijven heeft ook zo zijn charme.
Beter asians dan he Aldoquote:
Is dat echt zo of is dat roddelgezeik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentieten![]()
"Ik ben gek op vrouwen die een borstvergroting hebben gehad", vertelt Dave in Viva. "Vrienden verklaren me voor gek, maar ik vind ze prachtig. Ik heb drie meisjes gehad met siliconen. De vorm is mooier dan bij echte borsten. Echte borsten zijn wel iets zachter, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de mooiste vorm.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat roddelgezeik?
fokkie voelt zich verbonden met henquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Waarom besteden jullie eigenlijk aandacht aan de familie Roelvink?
Dries brengt de zon terug in mijn leven daar waar het hier alweer uren aaneengesloten regent en dan doel ik geeneens op zijn gele slip. Wat een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Dan moet je maar niet jarig zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh dacht al.
[..]
omggggg.Al kan het wel zijn charme hebben ja.
alleen asians met een degelijke internetverbindingquote:
Fokkie roelvinkquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie voelt zich verbonden met hen
Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Ik ben gek op vrouwen die een borstvergroting hebben gehad", vertelt Dave in Viva. "Vrienden verklaren me voor gek, maar ik vind ze prachtig. Ik heb drie meisjes gehad met siliconen. De vorm is mooier dan bij echte borsten. Echte borsten zijn wel iets zachter, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de mooiste vorm.
Nou nee, bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie voelt zich verbonden met hen
Natuurlijk. Net zoals dat hij het een compliment mag vinden als een vrouw niet van de seks kan genieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?
Ik vind het gewoon beetje simpel over komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?
Zo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier die gif plaatjes kan verkleinen?
Dan heb je per dag meer college dan ik in een week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
damn mijn nieuwe rooster![]()
elke dag uni, en dan ma-wo van 9 tot 6![]()
quote:
Dat vind ik weer iets anders. Maar als hij inderdaad de vorm van siliconen mooier vindt, wat maakt dat uit? Daar doet hij niemand kwaad mee. Dat andere wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net zoals dat hij het een compliment mag vinden als een vrouw niet van de seks kan genieten.
Dat wordt minder Ezell en meer Ezellsbruggetjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word echt keihard genaaidquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je per dag meer college dan ik in een week.
Kun je colleges thuis volgen, en moet je overal verplicht aanwezig zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik word echt keihard genaaid
Nee, en dat laatste weet ik niet, maar aangezien het mijn master is moet ik er wel heenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je colleges thuis volgen, en moet je overal verplicht aanwezig zijn?
Vrouwen met siliconen zijn vaak ook een beetje simpel, dus dat is een goede match.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon beetje simpel over komen.
Ik wil ook een rooster.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Neequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk heb nu gewoon het plaatje op FOK! kleiner weergegeven maar als ik echt aan gifs ga kloten worden ze erg lelijk.
zeg t maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier die gif plaatjes kan verkleinen?
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat wordt vroeg opstaan als ik in utrecht blijf slapen![]()
Niks mis met je huidigequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag als UI
Dat is niks joh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minutenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.
Die heb ik al best lang. Ik wil nu gewoon weer een nieuwe en die vind ik leukquote:
Sushi.quote:
Ooh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik al best lang. Ik wil nu gewoon weer een nieuwe en die vind ik leuk
Dus nu hoop ik dat Inso hem kan verkleinen voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ik moet ook maar eens aan een andere UI
Nou zeg. Net langer dan een uur reistijd voor die ene dag per week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minuten
Ik heb anderhalf jaar een stuk langer gereisd naar de Uni en dat heb ik ook overleefd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minuten
Met welk programma doet Inso dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus nu hoop ik dat Inso hem kan verkleinen voor mij
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet alleen niet hoe je bestaande gifjes uitknipt en verkleind dan.
cannot handlequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg. Net langer dan een uur reistijd voor die ene dag per week.
jij jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar een stuk langer gereisd naar de Uni en dat heb ik ook overleefd.
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook nietKan wel gewone plaatjes uitknippen enz maar gifjes lukt mij niet
Deze is wel leukerquote:
Wennen aan een UI? whut?quote:
Kan je er dan ook meerdere achter elkaar zetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon edit gifs googlen en dan heb je een site
quote:I loved him when I was eleven, I had a very hard time back then and he was a help for me, will never forget and wish him all the best. Thank you for this nice video!
Ik herken users aan hun UIquote:
Ik kijk principieel geen anime.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet allemaal waar het meisje van mijn UI van is? (uit welke anime)
Eerder naar de naam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet ik kijk alleen naar de UI
Misschien neem ik in de winter mijn tinkerbell UI wel weer. Of ik laat deze in wintereditie makenquote:
Ik kijk het ook niet echt hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk principieel geen anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |