Nee, en dat laatste weet ik niet, maar aangezien het mijn master is moet ik er wel heenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je colleges thuis volgen, en moet je overal verplicht aanwezig zijn?
Vrouwen met siliconen zijn vaak ook een beetje simpel, dus dat is een goede match.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon beetje simpel over komen.
Ik wil ook een rooster.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
damn mijn nieuwe rooster![]()
elke dag uni, en dan ma-wo van 9 tot 6![]()
Neequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk heb nu gewoon het plaatje op FOK! kleiner weergegeven maar als ik echt aan gifs ga kloten worden ze erg lelijk.
zeg t maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier die gif plaatjes kan verkleinen?
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat wordt vroeg opstaan als ik in utrecht blijf slapen![]()
Niks mis met je huidigequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag als UI
Dat is niks joh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minutenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+- 40 minuten in de trein. Dat valt best te overzien.
Die heb ik al best lang. Ik wil nu gewoon weer een nieuwe en die vind ik leukquote:
Sushi.quote:
Ooh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik al best lang. Ik wil nu gewoon weer een nieuwe en die vind ik leuk
Dus nu hoop ik dat Inso hem kan verkleinen voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ik moet ook maar eens aan een andere UI
Nou zeg. Net langer dan een uur reistijd voor die ene dag per week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minuten
Ik heb anderhalf jaar een stuk langer gereisd naar de Uni en dat heb ik ook overleefd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja en dan moet ik ook nog naar het station 15 minuten en van het station naar de uni ook 15 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |