Met welk programma doet Inso dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus nu hoop ik dat Inso hem kan verkleinen voor mij
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet alleen niet hoe je bestaande gifjes uitknipt en verkleind dan.
cannot handlequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg. Net langer dan een uur reistijd voor die ene dag per week.
jij jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar een stuk langer gereisd naar de Uni en dat heb ik ook overleefd.
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook nietKan wel gewone plaatjes uitknippen enz maar gifjes lukt mij niet
Deze is wel leukerquote:
Wennen aan een UI? whut?quote:
Kan je er dan ook meerdere achter elkaar zetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon edit gifs googlen en dan heb je een site
quote:I loved him when I was eleven, I had a very hard time back then and he was a help for me, will never forget and wish him all the best. Thank you for this nice video!
Ik herken users aan hun UIquote:
Ik kijk principieel geen anime.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet allemaal waar het meisje van mijn UI van is? (uit welke anime)
Eerder naar de naam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet ik kijk alleen naar de UI
Misschien neem ik in de winter mijn tinkerbell UI wel weer. Of ik laat deze in wintereditie makenquote:
Ik kijk het ook niet echt hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk principieel geen anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |