dat de inklaringsafdeling niet denkt dat het uit Nederland komt (PostNL verpakking), dus dat er toch BTW betaald moet worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat geeft die sticker eigenlijk aan? Die van mij is niet meer leesbaar inmiddels
kunnen ze hem dan openen en alles in beslag nemen ofzo, ondanks dat het niet gaat om imitatie spul of iets :/
ahh is dat tquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat de inklaringsafdeling niet denkt dat het uit Nederland komt (PostNL verpakking), dus dat er toch BTW betaald moet worden.
Ik heb deze gisteren binnen gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:40 schreef Byte_Me het volgende:
Iemand een tip voor een bluetooth speaker? Dr zijn er zoveel
Das maar net afwachten. Ik ken die sticker al een jaar of 4. En toen kwamen de pakjes toch echt nog duidelijk uit China.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat de inklaringsafdeling niet denkt dat het uit Nederland komt (PostNL verpakking), dus dat er toch BTW betaald moet worden.
Aanschaflinkje? Voor onder de douche wat makkelijker dan de Earson, die vergeet ik steeds te pakkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren binnen gehad.
Gekocht om onder de douche muziek mee te luisteren, prima ding voor 8 euro. Kan er zelfs mee bellen. Wel zou ik voor buiten/strand liever de Earson kopen.
Die zag ik vandaag al op een chinese webshop facebook pagina voorbij komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef shiznuts het volgende:
Pulse geīnspireerde AEC.Volgens mij was ze zelf ook wel benieuwd:
[ afbeelding ]
Voor die prijs wil ik die ook wel kopen. Leuk voor in de badkamer inderdaad. Zou helemaal goed zijn als ook een klok in zit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren binnen gehad.
Gekocht om onder de douche muziek mee te luisteren, prima ding voor 8 euro. Kan er zelfs mee bellen. Wel zou ik voor buiten/strand liever de Earson kopen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik die ook wel kopen. Leuk voor in de badkamer inderdaad. Zou helemaal goed zijn als ook een klok in zit.
En standalone mp3 speler optie om niet elke keer m'n telefoon mee de douche(ruimte) in te hoeven nemenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik die ook wel kopen. Leuk voor in de badkamer inderdaad. Zou helemaal goed zijn als ook een klok in zit.
What the hell is dat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Idem, triestquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Gefilmd met een dronken aardappel.Handeltjes.
Dat is em en hier heb je Banggood.com Summer Sale 10% coupon code: 2f8d47 (bron)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef Skiet het volgende:
http://www.banggood.com/S(...)Device-p-934840.html
Is dit hem?
Thanks. Heb hem besteld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef NX het volgende:
[..]
What the hell is dat?
[..]
Idem, triest
[..]
Dat is em en hier heb je Banggood.com Summer Sale 10% coupon code: 2f8d47 (bron)
Je doet je naam eer aan.quote:
Een fleshlight die licht geeft op je hoogtepunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef shiznuts het volgende:
Een fleshlight die licht geeft op je hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, mooi man!
wat is hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een fleshlight die licht geeft op je hoogtepunt.uh whatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik heb hem via miniinthebox gekocht maar wss issie ergens anders wel goedkoper. Link: http://www.miniinthebox.c(...)peaker_p1203178.htmlquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aanschaflinkje? Voor onder de douche wat makkelijker dan de Earson, die vergeet ik steeds te pakken
Mijn excuses danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is niet mijn filmpje, iemand van import-forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |