Ik was al even bang dat ik hem via een projector op de muur moest projecteren en dan vervolgens plakken maar!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Bij 'Greenland' zie je de reflectie. Dat zijn dus geen individuele stickers, maar een grote stickers en als je het jezelf makkelijk wilt doen haal je daar rechthoeken uit die je op je muur plakt, i.p.v. dat je alles om de contouren van de letters gaat uitknippen/-snijden. Beetje veel gedoe eigenlijk dus.
@ Waffle: bedankt, hoef ik dus niet te gaan halen.Nu heb je echter weer een AEC BQ-615. Grmpf.
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die tweequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Is dit een goede/is er je meer over bekend?
En je agent is ook deze 'cheapagency'? Heeft deze naast Paypal nog andere voordelen tov bv. Mistertao?
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die twee
Beetje op geluk, wel even gecheckt of de app ook engels was. En het een 'iets' bekender merk is in China oa met hulp van de Agent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |