Gewoon wraak op Renault!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Toch tof die meneer Marko van Red Bull, hij had ook nee kunnen zeggen. Bam, gelijk F1 debuut zo snel.
Dat valt gelukkig nu wel mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Jigzoz het volgende:
Jezus, normaal duurt de winterstop al lang, maar deze keer wordt het echt heel lang uitkijken naar de eerste GP.
Klopt, nog een half jaar wachten. Pfff, is het al maart 2015quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef Jigzoz het volgende:
Jezus, normaal duurt de winterstop al lang, maar deze keer wordt het echt heel lang uitkijken naar de eerste GP.
Ja, wat betreft beleving bedoel ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig nu wel mee.
Vroeger eindigde het seizoen half oktober en begon die eind maart.
Toen moesten we pas lang wachten.
O, wauw. Ik had Vettel wel op een hogere plaats verwacht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef WEST het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_die_een_race_begint
Die staat er in vanwege de crash van Kubica in Canada, toen mocht Vettel invallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw. Ik had Vettel wel op een hogere plaats verwacht.
Dus jij zou tegen Red Bull zeggen:"Nee joh, veel te vroeg, we wachten nog wel een paar jaartjes?" Om vervolgens het risico te lopen de boot geheel te missen of bij een middelmatig team te moeten gaan rijden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
Vanaf 19-20 is het tijd voor de F1 aldus Jos Verstappen in RTL Late Night.
Dat was ie ook geweest als ie pas in 2016 ingestapt was overigens. Ruim nog altijd.quote:
Dat is het enige minpuntje jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, had de Telegraaf toch nog gelijk.
Elk voordeel heb ze nadeel volgens Cruyffquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, had de Telegraaf toch nog gelijk.
Marko zei dat de race van afgelopen weekend de doorslag gaf. Alles is dus pas 24 uur geleden ondertekend gok ikquote:
Als de Formule 1 trein voorbij komt dan stap je in. Ook als je pas 16 bent als je de deal kan sluiten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
Vanaf 19-20 is het tijd voor de F1 aldus Jos Verstappen in RTL Late Night.
Ik zeg ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef rubbereend het volgende:
is het geen tijd voor een eigen Verstappen-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |