helaas, ingeruild voor een motor. Een echtequote:
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:09 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wil een motor kopen die ik ook eens kan pakken als het zou gaan regenen.
dat ik dus abs erop wil, om minder snel mezelf onderuit te remmen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
wat voor motor heb je ook alweer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
helaas, ingeruild voor een motor. Een echte
Prima als jij een andere motor wil natuurlijk - kan me er bij een GS500 ook wel wat bij voorstellen - , maar laat je de choke er dan niet veel te lang opzitten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:28 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dat ik dus abs erop wil, om minder snel mezelf onderuit te remmen.
En mijn huidige doet dus moeilijk als het regent (bougiekabel, en uitzonderlijk lang warm moeten laten lopen.)laatst liet ie me midden op de ringweg op een brug staan en toen was ik er wel eventjes klaar mee.
Ik heb dus geen zin meer in dat gezeik met die choke, dus wil graag een modernere motor.
Het is gewoon een onduidelijk ding, hij roest vrij snel, dat soort gedoe.
Kraantje op PRI ipv ONquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:28 schreef ErkendFokker het volgende:
laatst liet ie me midden op de ringweg op een brug staan en toen was ik er wel eventjes klaar mee.
Nee, beide kanten op vindt hij niet leuk en gaat hij uit, hij doet gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Prima als jij een andere motor wil natuurlijk - kan me er bij een GS500 ook wel wat bij voorstellen - , maar laat je de choke er dan niet veel te lang opzitten?
en in het midden zetten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee, beide kanten op vindt hij niet leuk en gaat hij uit, hij doet gewoon moeilijk.
hij is helemaal goed afgesteld :p maar je kan gewoon niet koud heuvelop filerijden.. Maar buiten dat moest hij sws al weg.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
mp3 dan? Lijkt me echt iets voor jou
quote:
de commissie is er uitquote:
Hm, groot licht zit nog niet in mijn reflex-arsenaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef Erasmo het volgende:
Als je groot licht aan gooit blijven ze vaker zitten, volgende keer meer succes.
Sowieso altijd +1 voor VFR, tegenwoordig ook cheap in de aanschaf en rete betrouwbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:16 schreef Maegrim het volgende:
Klinkt alsof je gewoon een willekeurige Honda wil rijden
Edit: VRF wat wat![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:16 schreef Maegrim het volgende:
Klinkt alsof je gewoon een willekeurige Honda wil rijden
vind je dat nodig?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:34 schreef ErkendFokker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/840014184
Kan dit jullie goedkeuring wegdragen?
leuk ding, duur onderhoud, eerste vtec model met slechte afstelling, bellen voor de netto prijsquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:34 schreef ErkendFokker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/840014184
Kan dit jullie goedkeuring wegdragen?
Wou dat het konquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:55 schreef Salatrel het volgende:
zou bijna de motor uit de schuur trekken zo strak blauw is de lucht momenteel
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wou dat het konzit in stomme westen van het land...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |