Rekik wilde alleen naar psv, dus daar is sowieso geen sprake van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Ebecillio en Rekik hadden wel een versterking geweest voor dit Feyenoord. Maar dan maak je je beleid kapot.
Wanbeleid, ik zeg het je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rekik wilde alleen naar psv, dus daar is sowieso geen sprake van.
Schiet Toornstra er eerst nog effe een vrije trap inquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Cara het volgende:
Gudde vertrekt vanavond al naar Kiev, sowieso geen aankopen voor vrijdag dus. Zie ons nog gewoon tegen Utrecht spelen en daarna Toornstra halen.
Hij schiet die vrije trap er in en vertrekt daarna naar Twente denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Schiet Toornstra er eerst nog effe een vrije trap in
Maasgebouw de fik in.quote:
Maar eerst nog applaus van een volle Kuip bij z'n wissel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij schiet die vrije trap er in en vertrekt daarna naar Twente denk ik.
Volgens mijn bronnen heeft 'ie nog twee weken de tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maasgebouw de fik in.
Maar is er al berusting in het feit dat van geel er een goede bende van maakt?
Niet voordat hij eerst onder applaus in De Kuip een publiekswissel krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij schiet die vrije trap er in en vertrekt daarna naar Twente denk ik.
Ik heb geen Rotterdamse bronnen dus bestempel mezelf even als autoriteit. Wie staan er nog op zijn lijstje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen heeft 'ie nog twee weken de tijd.
Messi, Balotelli en Alba.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen Rotterdamse bronnen dus bestempel mezelf even als autoriteit. Wie staan er nog op zijn lijstje?
Vooraf ook hoor. Snapte dat totaal niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet voordat hij eerst onder applaus in De Kuip een publiekswissel krijgt.
Mijn god, wat was dat een beschamende vertoning met Ziyech achteraf bezien.
Dan wordt het op zijn best bovenkant rechterrijtjequote:
Als het relatief zeker is dat een speler naar Feyenoord komt en voor de laatste keer met z'n oude club nog in De Kuip komt voetballen voordat hij de overstap maakt kan ik het me wel voorstellen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooraf ook hoor. Snapte dat totaal niet.
Chery is een leuke speler, maar ook een 10.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chery zal wel iets goedkoper zijn dan Toornstra.
Drost is wel multifunctioneel, die kunnen we naast voetballen ook mooi loslaten op het parkeerdek van de Arena.quote:
Vorige maand had een club uit Saudi Arabië een bod van 3 miljoen neergelegd waar Groningen akkoord mee was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Chery zal je ook wel wat voor moeten lappen. Groningen wil 'm niet kwijt en hij heeft sowieso het afgelopen seizoen zijn marktwaarde flink omhoog gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |