Kvond voor/in de vakantie meisje van school leuk. Nogal opeens ter sprake gekomen. Zij wist het niet, maar ze wou best wat afspreken. Helaas konden we zo snel nix afspreken en daarna ging zij op vakantie en daarna ik.
Na de vakantie beetje verwaterd, maar nu leeft het weer op. Het kwam ook van haar kant. Beetje flirten met elkaar..
Binnenkort geeft ze een verjaardagsfeestje en ik had op school al 2x gevraagd of ze al wist wat ze wil krijgen. Ze wist toen nix. Nu is het vakantie en ik stuurde gister dus een sms of ze al weet wat ze wilt hebben en het mag ook best iets speciaals zijn.
Nu krijg ik dus 's avonds een smsje terug waarin ze zegt dat ze echt niets weet maar dat ze het heel erg leuk vind als ik gewoon kom.
Wat moet ik ervan denken? Ik weet het echt niet, kon niet eens bedenken wat ik terug moest sturen. Kwil haar toch iets leuks en speciaals geven. Ik had veel antwoorden verwacht, maar dit absoluut niet.
Ik weet het ff niet..
quote:Wat hij zegt.
Op donderdag 24 oktober 2002 13:23 schreef Blue_bird het volgende:
Jij luistert niet ! Ze wil alleen dat jij er bent. Dat zegt genoeg of heb je een plank voor je kop ? Koop iets simpels en make a move !!
quote:Mja, dat zie ik wel. Maar zo direct, dat ben ik niet van haar gewend...
Op donderdag 24 oktober 2002 13:23 schreef Blue_bird het volgende:
Jij luistert niet ! Ze wil alleen dat jij er bent. Dat zegt genoeg of heb je een plank voor je kop ? Koop iets simpels en make a move !!
quote:Ik heb juist gevraagd wat ze wou hebben in het algemeen. Ik ga nix speciaals kopen als zij zoiets heeft van. Lekker belangrijk, had ie niet beter met geld kunnen komen?
Op donderdag 24 oktober 2002 13:25 schreef Fling het volgende:
Iets speciaals moet je zelf bedenken, dat moet je niet met specificaties opvragen.
Ik zoek nog een leuk cadeautje dus wat niet zo opvalt.. Kmoet daar nog een hele avond zitten
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:41 schreef Splackavellie het volgende:
gewoon niet gaan... das pas een verrassing
quote:ideetje
Op donderdag 24 oktober 2002 13:40 schreef Blueman het volgende:
iets simpels..
leuke knuffel is ook altijd wel leuk
Nog andere ideeen?
quote:Je wordt er niet slimmer op, he?
Op donderdag 24 oktober 2002 13:39 schreef Splackavellie het volgende:
koop een pakje condooms voor haar en jou... is je bedoelig meteen duidelijk
quote:heb ik ook nooit beweerd..
Op donderdag 24 oktober 2002 13:44 schreef Jimmy het volgende:[..]
Je wordt er niet slimmer op, he?
quote:Je praat poep.
Op donderdag 24 oktober 2002 13:46 schreef poep het volgende:
geef haar een sex bon, alleen bij jou in te wisselen en geldig tot de volgende morgen!
Ik wil toch iets leuks geven. Geen rozen, das te opzichtig, maar iets leuks wat toch beetje speciaal is.
Iemand nog goeie ideeen?
Ik weet nog dat ik destijds een heel pakket voor mijn vriendin haar verjaardag had gekocht, boekjes, knuffeltje, een plantje, wierrook en houdertje, een grote kaart, allemaal grappige dingen die gewoon leuk zijn...
Als je echt iets tastbaars wilt geven dat moet je toch echt zelf opzoek gaan naar iets wat ze leuk vind (spaart ze dingen, heeft ze een hobbie waar je dingen voor kan kopen etc.) en niet met iets algemeens aan komen zetten, en dus al helemaal niet met geld of een (niet zelfgemaakte) kadobon.
Maar als je haar echt leuk vind en dit wilt laten blijken uit je cadeautje, wees dan creatief en doe er moeite voor... Maak zelf een mooie kaart, of koop er 1 en versier die zelf, schrijf een gedichtje... iets dergelijks.
En denk nu niet dat zoiets hopeloos ouderwets is (zoals romantiek nogal eens bestempeld wordt), want da's onzin en ik ken geen enkel meisje/vrouw dat niet op zijn minst ontroert wordt door zulke presentjes...
Suc6 ermee!
ik weet het gewoon niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |