Leuk!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Myra, wil je mij in de OP zetten bij de meets? Ik kan niks garanderen, maar ik ga wel proberen te komen.
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we dan voor bij de Kuip picknicken?
Komen dan!quote:
goede vraagquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
kan ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daar
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Koop ik een nagelvijl, waar een hoesje bij zit want handig. Past de nagelvijl niet in het hoesje dat erbij geleverd is.![]()
Faalhazen...
Vooral niet bij de Kuip, denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Net als vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
De toevoeging tbc is wel heel bedenkelijk.
Ik weet niet of ik kan, en het duurt gelukkig nog even dus ik kan nog nadenkenquote:
Misschien mogen we gebruik maken van de mooie grasmatten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan niet, het is hard plastic.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
Wat betekent hetquote:
Terugsturen maarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Koop een Hêrome glasnagelvijl. De vijl onder de vijlen. Ik heb mijne al ruim vijf jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |