quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En miss word/ben je dat ook. Maar kan geen kwaad om gewoon zelf wat te ondernemen toch?
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je social media nodig dan?
En probeer gewoon uit. niets is goed en niets is fout
Of nouja bijna niets. Maar dat heet gewoon een beetje nadenken en je fatsoenlijk gedragen.
Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Solo14 het volgende:
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.
Gewoon een keer wat anders. Beetje out of my comfort zone in plaats van tijdens uitgaan regelen op internet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen?
Maar probeer gewoon wat uit, wat sites, weinig profiel, veel profiel, bepaalde foto's, bepaalde teksten. En je merkt vanzelf wat aanslaat. Er is geen gouden regel ofzo.
Kan je zelf toch ook wel bedenken?
Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoop dat je in het echte leven wel iets meer zelf kan bedenken en niet altijd maar het handje van iemand vast moet houden?
"hoe dat gaat"quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Solo14 het volgende:
Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites.
Het is wel heel raar dat je bij elke scheet hier komt vragenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb.
Is het zo raar dat ik niet weet wtf ik hier mee moet doen?
Ik deel mijn ervaring mop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel heel raar dat je bij elke scheet hier komt vragen
The girl perspective, en geen empatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hoe dat gaat"
Berichtje hier, berichtje daar.. date
Slam weer geen empatie plus nu nog een goede portie neerbuigend, minachting nergens voor verdiend. Hij is gewoon vriendelijk en je trapt hem.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel heel raar dat je bij elke scheet hier komt vragen
er is een verschil tussen serieuze vragen hier stellen en live elke stap bij het maken van een profiel hiet neer plempenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:
[..]
The girl perspective, en geen empatie.
Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld.
Ik kan me er best wel wat bij voorstellen, maar ben van mening dat je best wel even zelf wat dingen kan uitpluizen en wat kan proberen. Ipv gelijk bij elk klein dingetje vragen te gaan stellen. Mag hopen dat hij dat irl ook niet doet, want dat is alles behalve aantrekkelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:
Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld
wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:
Bittere hypergevoelige snappy vrouwen, ja dat is aantrekkelijk.
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.
Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
Jullie zijn echt irritant, overal zo'n probleem maken. Dit topic is voor datingsite ervaringen en tips neem ik aan. Dan moet je niet gaan zeiken als mensen in dit topic vragen gaan stellen. Antwoord dan niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?
Ik ben inderdaad overmand door emotie
Het is vast heel zwaar als man om je in te schrijven en alle hulp is vast welkom. Maar elke keer als je op 'volgende' duwt bij het inschrijven hier komen vragen wat je moet doen is misschien een beetje too much
Ontopic: ik gebruik paiq en okcupid en die wijzen zichzelf enorm. Vooral paiq
Kun je ook een speeddate doen als je niet weet wie je aan moet spreken
En okcupid heeft hilarische vragen om te beantwoorden
Zit je op Relatieplanet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb.
Is het zo raar dat ik niet weet wtf ik hier mee moet doen?
Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zit je op Relatieplanet?
Daar kan je helemaal niks, zonder geld te betalen. Die proberen zoveel mogelijk euro's jou afhandig te maken.
Beter word je lid van Paiq of OKCupid.
Bij paiq je foto's uploaden, vragen beantwoorden en dan op het speeddate knopje klikken en ouwehoeren maar. Bij OkCupid in 5 woorden jezelf omschrijven, je beste foto's van jezelf erop gooien en dan paar leuke meiden een berichtje sturen.
Van lexa is bekend dat ze alles erg onmogelijk maken als je gratis lid wil zijn, paiq trok met name ict-ers en andere gelukkige lieden aan die daarvoor nog werden uitgenodigd (vroegah) maar nu staat iedereen erop dus is het een soort classy Badoo. Relatieplanet wordt nog altijd gezien als het meest "gewoon" en een site waarop de meeste mensen staan en wel vrij serieuze insteek vaak. Dan heb je nog Pepper en nog veel meer opties. Het is een enorme markt geworden, daarom is het ook zo lastig om advies te geven. Gewoon trail and error, we wisselen hier zowel de voor- als de nadelen uit van internetdating.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:50 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.
Je moet 500 Days of Summer gauw eens vervangen door iets anders joh, je klinkt juist zelf enorm bitter nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:
Bittere hypergevoelige snappy vrouwen, ja dat is aantrekkelijk.
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.
Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
Als ik om de drie maanden eens een kijkje neem op Relatieplanet krijg ik altijd twee dagen een full membership. Maar ik zie dan echt NIEMAND aan wie ik een berichtje wil sturen. Ik vind het echt de meest standaard cliché-site onder de datingsites. Elk profiel is hetzelfde opgezet (hoi ik ben, ik doe dit en dit, ben jij dit en dit? stuur me dan een berichtje) en alle vrouwen die erop staan zijn eigenlijk allemaal zesjes. Niet lelijk, niet bijzonder onnozel, niet verschrikkelijk irritant...maar zeker ook niet knap, grappig en energiek. Louter grijze muizen en eenheidsworsten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Van lexa is bekend dat ze alles erg onmogelijk maken als je gratis lid wil zijn, paiq trok met name ict-ers en andere gelukkige lieden aan die daarvoor nog werden uitgenodigd (vroegah) maar nu staat iedereen erop dus is het een soort classy Badoo. Relatieplanet wordt nog altijd gezien als het meest "gewoon" en een site waarop de meeste mensen staan en wel vrij serieuze insteek vaak. Dan heb je nog Pepper en nog veel meer opties. Het is een enorme markt geworden, daarom is het ook zo lastig om advies te geven. Gewoon trail and error, we wisselen hier zowel de voor- als de nadelen uit van internetdating.
Als je liever niet betaalt is het gewoon allemaal net iets "minder" qua contacten en dates omdat mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten nou eenmaal niet gegarandeerd het leukste datemateriaal zijn.
Dat is zo'n beetje mijn ervaring ermee, enjoy!
OP-materiaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
Wil je liever gewoon normaal doen? --> Relatieplanet
Sta je er niet zo serieus in en wil je gewoon wat chatten en zien wat ervan komt? --> Paiq
Heet je Shelley of Wesley? --> Badoo
Heb je al kinderen op je 20e en zoek je iemand om je te onderhouden? --> Knuz
Ben je 32, heb je alleen voor je carrière geleefd en kom je tot de conclusie dat er ook meer is dan werk? --> E-matching
Wil je graag interessant doen door alleen Engels te praten en val je op nerderige alto-types? --> Okcupid
Wil je batsen met je buurvrouw? --> Tinder
Wil je een pijpbeurt voor je kapotte Iphone? --> Sexjobs
Kortom, voor ieder wat wils.
Mint! Jij hier?quote:
Ook zo recent deze lijstquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik om de drie maanden eens een kijkje neem op Relatieplanet krijg ik altijd twee dagen een full membership. Maar ik zie dan echt NIEMAND aan wie ik een berichtje wil sturen. Ik vind het echt de meest standaard cliché-site onder de datingsites. Elk profiel is hetzelfde opgezet (hoi ik ben, ik doe dit en dit, ben jij dit en dit? stuur me dan een berichtje) en alle vrouwen die erop staan zijn eigenlijk allemaal zesjes. Niet lelijk, niet bijzonder onnozel, niet verschrikkelijk irritant...maar zeker ook niet knap, grappig en energiek. Louter grijze muizen en eenheidsworsten.
Ben je dus als beginner op de datingmarkt, probeer dan wat gratis site uit zonder jezelf enorm in de kosten te steken. Daarnaast zitten er gemiddeld genomen op elke website natuurlijk leuke en niet-leuke mensen, alleen fluctueren de verhoudingen daartussen nogal.
Dus:
Sta je er niet zo serieus in en wil je gewoon wat chatten en zien wat ervan komt? --> Paiq
Ben je 32, heb je alleen voor je carrière geleefd en kom je tot de conclusie dat er ook meer is dan werk? --> E-matching
Wil je graag interessant doen door alleen Engels te praten en val je op nerderige alto-types? --> Okcupid
Wil je een pijpbeurt voor je kapotte Iphone? --> [b]Sexjobs[/b]
Whoop! Whoop! Eindelijk!! En? En?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef eefje801 het volgende:
Trouwens, even een (beginnende) date-ervaring: Heb nota bene een gesprek aangeknoopt met de zwaaiende buurman. Zo zonder datingsites is het een stuk ongemakkelijker maar stiekem net iets leuker vind ik
En en en? Hoe ging het gesprek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef eefje801 het volgende:
Trouwens, even een (beginnende) date-ervaring: Heb nota bene een gesprek aangeknoopt met de zwaaiende buurman. Zo zonder datingsites is het een stuk ongemakkelijker maar stiekem net iets leuker vind ik
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Whoop! Whoop! Eindelijk!! En? En?
Eh.. nou hij is volgens mij gewoon verlegen. Bespeurde geen blik op een vluchtroute of desinteresse maar wel wat nervositeit. Heb wat gevraagd over de oldtimer die hij aan het opknappen is, leek me wel een goede insteek en ik hou ook nogal van oldtimers dus dat ging best goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En en en? Hoe ging het gesprek?
Top! Er komt vast vanzelf een moment dat hij of jij een ritje in die oldtimer kan voorstellenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Eh.. nou hij is volgens mij gewoon verlegen. Bespeurde geen blik op een vluchtroute of desinteresse maar wel wat nervositeit. Heb wat gevraagd over de oldtimer die hij aan het opknappen is, leek me wel een goede insteek en ik hou ook nogal van oldtimers dus dat ging best goedAlleen bruggetje maken naar een vervolg daar ben ik dan zó slecht in.. maar ja de eerste steen is gelegd, ga gewoon vaker even afremmen als ik langsfiets en hij is net buiten. Merk snel genoeg of er meer in zit en het lijkt me ook niet iemand die dan lullig gaat doen mocht er geen interesse zijn ofzo.
Dat zou wel erg leuk zijn jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef MissGump het volgende:
[..]
Top! Er komt vast vanzelf een moment dat hij of jij een ritje in die oldtimer kan voorstellen
Heb mijn profiel daar ook eens aangepast. Was weer 3 jaar geleden en er klopte geen hout vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook zo recent deze lijstEens met Minthy. Keurig gestereotypeerd weer.
Vind trouwens van RP het ergste nog de voorkeuren en opties om in te vullen op je profiel. Kan me best indenken dat sommige mensen niet van de lange profielteksten zijn maar daar is zo extreem weinig ruimte voor een beetje creativiteit in het antwoorden dat het pijn doet aan je ogen.
Wat dat betreft vond ik Pepper wel okee maar werd toen slachtoffer van die Anonymous actie en mijn gegevens stonden mooi openbaar. Was toen trouwens nog gratis.
En ik blijf zweren bij Relatieklik, vinden sommigen hier ook nogal een zaadsite maar door die uitgebreide invulprocedure wordt wel mooi het kaf van het koren gescheiden. Op elke site staan wel leuke types, zelfs tussen de Sjonnies op Badoo, echter vaak kost het echt teveel tijd en energie om te gaan filteren.
Klinkt als een fantastisch voornemen. En hey, je hebt al een begin gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg leuk zijn ja![]()
Moet er vooral om denken dat ik zélf niet te verlegen ben. Heb daar geen last van tót ik iemand interessant begin te vinden. En dan doe ik echt heel onhandige dingen somsHet goede voornemen is: minder nadenken
Is het iemand die je vaak in het dagelijksleven tegen komt? Anders heb je toch niet zo heel veel ballen nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastisch voornemen. En hey, je hebt al een begin gemaakt.
Ik ga deels je voorbeeld volgen. Die halfslachtige net-niet-dates van de afgelopen tijd waren echt onzettend meh, en insert realitycheck, bij nader inzien een matige poging om m'n gedachten te verzetten van wel-niet-collega. Wat blijkt: rondsletten om iemand uit je hoofd te zetten werkt niet. Ben sowieso in al die maanden niemand tegengekomen die interessanter, leuker of passender was dan hij.
Nu nog de ballen kweken om voor eens en voor altijd duidelijkheid te krijgen bij degene waar het wel bij telt.
Mwah, we werken in hetzelfde gebouw en over een paar jaar weer op dezelfde afdeling waarschijnlijk, maar nu kom ik hem niet spontaan tegen, nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is het iemand die je vaak in het dagelijksleven tegen komt? Anders heb je toch niet zo heel veel ballen nodig?
Want als er geen toekomst in zit heb je geen lijntjes meer uitstaan en val je in een diep gat of zal je gedoemd zijn alleen oud te worden? Ik heb het probleem nooit gesnapt, juist dat opvreten door onduidelijkheid vind ik ergerquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, we werken in hetzelfde gebouw en over een paar jaar weer op dezelfde afdeling waarschijnlijk, maar nu kom ik hem niet spontaan tegen, nee.
En jawel, dat heeft gigantische ballen nodig
Dat zijn allemaal heel erg mooie rationele argumenten, en ze zijn helemaal waar, maar dat werkt echt niet zo gemakkelijk voor iedereen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want als er geen toekomst in zit heb je geen lijntjes meer uitstaan en val je in een diep gat of zal je gedoemd zijn alleen oud te worden? Ik heb het probleem nooit gesnapt, juist dat opvreten door onduidelijkheid vind ik erger
Dankjequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga deels je voorbeeld volgen. Die halfslachtige net-niet-dates van de afgelopen tijd waren echt onzettend meh, en insert realitycheck, bij nader inzien een matige poging om m'n gedachten te verzetten van wel-niet-collega. Wat blijkt: rondsletten om iemand uit je hoofd te zetten werkt niet. Ben sowieso in al die maanden niemand tegengekomen die interessanter, leuker of passender was dan hij.
Nu nog de ballen kweken om voor eens en voor altijd duidelijkheid te krijgen bij degene waar het wel bij telt.
het is ook meer dat hoop altijd nog prettiger voelt dan dat het nooit iets gaat worden. Slaat nergens op maar werkt vaak wel zo als je iemand interessant vindt. Een zwart gat dat heb ik niet zo, serieus een leuk leven en voldoende vermaak. Maar dat is niet wat je uiteindelijk zoekt of wil als je iemand leuk vindt natuurlijk, oppervlakkig gezien misschien wel maar bij mij is het toch meer dan dat als ik echt weer voor iets wil gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal heel erg mooie rationele argumenten, en ze zijn helemaal waar, maar dat werkt echt niet zo gemakkelijk voor iedereen.
Ja nu ik wat sites geprobeerd heb lijkt lexa nog wel het beste te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik om de drie maanden eens een kijkje neem op Relatieplanet krijg ik altijd twee dagen een full membership. Maar ik zie dan echt NIEMAND aan wie ik een berichtje wil sturen. Ik vind het echt de meest standaard cliché-site onder de datingsites. Elk profiel is hetzelfde opgezet (hoi ik ben, ik doe dit en dit, ben jij dit en dit? stuur me dan een berichtje) en alle vrouwen die erop staan zijn eigenlijk allemaal zesjes. Niet lelijk, niet bijzonder onnozel, niet verschrikkelijk irritant...maar zeker ook niet knap, grappig en energiek. Louter grijze muizen en eenheidsworsten.
Ben je dus als beginner op de datingmarkt, probeer dan wat gratis site uit zonder jezelf enorm in de kosten te steken. Daarnaast zitten er gemiddeld genomen op elke website natuurlijk leuke en niet-leuke mensen, alleen fluctueren de verhoudingen daartussen nogal.
Dus:
Wil je een pijpbeurt voor je kapotte Iphone? --> Sexjobs
Ja, achteraf gezien heeft hij meerdere keren wel z'n intenties duidelijk gemaakt, maar ben ik te suf geweest om het te zien, vanwege hetzelfde probleem als jij. Nu zijn we eeuwen verder, dus is het heel goed mogelijk dat hij al lang en breed ergens anders zit met z'n hoofd en durf ik niet af te gaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
DankjeDat is waar
Ga mijn best doen, al is het maar om weer eens in het echt op mijn bek te gaan.
Ik snap je. Heb je enig idee wat hij van jou vindt? wel eens wat opgevangen ofzo? Meen me te herinneren dat je wel eens wat met hem onderneemt toch?
En dat is ook herkenbaar. Alleen bij (internet)date V. lukte dat dus niet omdat het al zo lang vaag was dus nu maar weer eens in het echt inderdaad. Mijn probleem is dat ik vaak van het negatieve uitga ("hij zal me wel niet meer dan gewoon aardig vinden" "hij valt vast niet op.." bladiebla) om het niet te erg te vinden als het niks wordt maar daarmee geef je dan volgens mij weer een verkeerde vibe af ofzo, alsof ze het ruiken
Je hebt daar hele vragenlijsten waarop je oa kan aangeven welke leeftijd je wilt hebben. Tenminste bij je matches. Bij speeddates houdt ie daar niet echt rekening meequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef Solo14 het volgende:
Net paiq geprobeerd, krijg alleen maar kindjes van 16.
O dat zal het zijn, die speeddates.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt daar hele vragenlijsten waarop je oa kan aangeven welke leeftijd je wilt hebben. Tenminste bij je matches. Bij speeddates houdt ie daar niet echt rekening mee
Muts! Heb zelf net zo'n bord voor mij kop soms hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien heeft hij meerdere keren wel z'n intenties duidelijk gemaakt, maar ben ik te suf geweest om het te zien, vanwege hetzelfde probleem als jij. Nu zijn we eeuwen verder, dus is het heel goed mogelijk dat hij al lang en breed ergens anders zit met z'n hoofd en durf ik niet af te gaan.
he ik wilde dat rondsletten om iemand te vergeten echt net gaan proberenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
in het ergste geval is de timing dan slecht maar hij zal het vast tof vinden om te merken dat hij niet alleen in jou geïnteresseerd was / dat het niet in zijn hoofd zatquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien heeft hij meerdere keren wel z'n intenties duidelijk gemaakt, maar ben ik te suf geweest om het te zien, vanwege hetzelfde probleem als jij. Nu zijn we eeuwen verder, dus is het heel goed mogelijk dat hij al lang en breed ergens anders zit met z'n hoofd en durf ik niet af te gaan.
Oh maar ik weet zeker dat hij weet wat ik van 'm vind hoor. Of tenminste, ik heb me zo vaak zo debiel gedragen dat hij het wel moét weten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in het ergste geval is de timing dan slecht maar hij zal het vast tof vinden om te merken dat hij niet alleen in jou geïnteresseerd was / dat het niet in zijn hoofd zat
Nou dan is het logisch dat hij niks doet want hij is al een paar keer afgewezen, of in elk geval niet beantwoord in zijn gevoelens toch? Dus dan moet het echt van jou komen deze keerquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh maar ik weet zeker dat hij weet wat ik van 'm vind hoor. Of tenminste, ik heb me zo vaak zo debiel gedragen dat hij het wel moét weten.
Enneh, misschien werkt het rondsletten voor jou beter dan voor mij.
Dit!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou dan is het logisch dat hij niks doet want hij is al een paar keer afgewezen, of in elk geval niet beantwoord in zijn gevoelens toch? Dus dan moet het echt van jou komen deze keer
Enggggg
Ik denk dat dat voor 90% van de mensen geld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
c_c, grote bek wanneer er niets te verliezen valt, mietje als het erop aankomt, aangenaam.
Altijd dat gezeur over geldquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 90% van de mensen geld.
Ik twijfelde al over de extra t op het eindequote:
En dat als juristquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik twijfelde al over de extra t op het einde
d/t zullen altijd mijn zwakke punt blijven. Het scheelt dat dat voor enorm veel juristen ook zo is.quote:
Vrouwenlogica.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh maar ik weet zeker dat hij weet wat ik van 'm vind hoor. Of tenminste, ik heb me zo vaak zo debiel gedragen dat hij het wel moét weten.
Enneh, misschien werkt het rondsletten voor jou beter dan voor mij.
Je kan geen mailadres in je profiel zetten, wel in een bericht naar iemand toe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Kan dat dan wel? Vaak heeft die website dan iets ingebouwd dat dat herkent en je dan blokt of zo
Het is echt te schandalig voor woorden. #nosarcasmquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
d/t zullen altijd mijn zwakke punt blijven. Het scheelt dat dat voor enorm veel juristen ook zo is.
Nee echt! Ik ben zelfs lief geweest, in plaats van bitchy. Nou, als dat het niet duidelijk maakt, weet ik het ook niet meer.quote:
Is het ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt te schandalig voor woorden. #nosarcasm
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:21 schreef Silenus het volgende:
ni3t als je z00 pr44t natuurlijk. rhubarbje staart van de aap hete meel punt kom c3nsuurbl0ck hihi
Weet hij ook dat dat dan heel speciaal is? Een lieve c_c.. of zal hij denken dat he gewoon standaard isquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt! Ik ben zelfs lief geweest, in plaats van bitchy. Nou, als dat het niet duidelijk maakt, weet ik het ook niet meer..
Of dat ze aan zware medicatie zat of zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet hij ook dat dat dan heel speciaal is? Een lieve c_c.. of zal hij denken dat he gewoon standaard is
Ja nee sorry, "ik heb x dus hij móét het wel doorhebben" is toch wel typisch iets dat vrouwen zeggen/denken maar wat mannen vaak totaal niet doorhebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt! Ik ben zelfs lief geweest, in plaats van bitchy. Nou, als dat het niet duidelijk maakt, weet ik het ook niet meer..
Doet me denken aan een topic hier laatst van een vrouw die een mailtje stuurde naar een collega (inclusiefquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja nee sorry, "ik heb x dus hij móét het wel doorhebben" is toch wel typisch iets dat vrouwen zeggen/denken maar wat mannen vaak totaal niet doorhebben.
Ja nee ok, maar kijk. Mijn theorie is dat wanneer een man en een vrouw elkaar ontmoeten, zou-ik-het-erop-kunnen? de eerste vraag is die opkomt. Daarnaast denk ik dat elke man die aandacht krijgt van een vrouw ergens denkt "she wants the D", en elke vrouw denkt "Hij wil in m'n gleuf". Niet hardop, niet bewust wellicht, maar zo werken de meesten van ons wel. [insert geratel over hoe dat niet zo is in de volgende posts].quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja nee sorry, "ik heb x dus hij móét het wel doorhebben" is toch wel typisch iets dat vrouwen zeggen/denken maar wat mannen vaak totaal niet doorhebben.
Of hij denkt dat hij gefriendzoned isquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu, als er al een meisje twee jaar lang om je heen draait, je op feestjes samen eindigt, ze je om de zoveel tijd appt en uitnodigt voor een drankje, moet toch duidelijk zijn dat ze in je geïnteresseerd is, denk ik zo. Hoe cool ik het ook denk te spelen.
Dit!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij denkt dat hij gefriendzoned is
Ik ben trots op jequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens heb ik 'm gisteren gevraagd om weer eens bij te kletsen en gaan we volgende week wat drinken en zal ik dan echt écht ballen tonen. Beloofd.
Geen geratel. Tot zover ben ik het met je eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee ok, maar kijk. Mijn theorie is dat wanneer een man en een vrouw elkaar ontmoeten, zou-ik-het-erop-kunnen? de eerste vraag is die opkomt. Daarnaast denk ik dat elke man die aandacht krijgt van een vrouw ergens denkt "she wants the D", en elke vrouw denkt "Hij wil in m'n gleuf". Niet hardop, niet bewust wellicht, maar zo werken de meesten van ons wel. [insert geratel over hoe dat niet zo is in de volgende posts].
Hier ga je de fout in. Je doet de aanname dat iets dat voor jou anders dan anders is hem ook op moet vallen, maar als hij je al twee jaar lang niet anders kent dan dit, waaruit moet hij dan opmaken welk deel gewoon jouw persoonlijkheid is en welk deel ontstaat uit interesse in hem?quote:Nu, als er al een meisje twee jaar lang om je heen draait, je op feestjes samen eindigt, ze je om de zoveel tijd appt en uitnodigt voor een drankje, moet toch duidelijk zijn dat ze in je geïnteresseerd is, denk ik zo. Hoe cool ik het ook denk te spelen.
Dit gedeelte is compleet irrelevant.quote:Toen ik hier net kwam posten en zei dat ik een meisjeskneus was kreeg ik allemaal DM's met "Nah, zo erg zal het toch niet gesteld zijn?![]()
" van mannelijke lurkers. Ik denk dat ik inmiddels genoeg bewijs heb geleverd en Tijnbrein als mijn grote voorbeeld mag nemen.
Precies, voor hetzelfde geld zit hij intussen op 9gag allemaal friendzone rage comics te plaatsen (indien dat het geval is: een ander zoekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij denkt dat hij gefriendzoned is
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens heb ik 'm gisteren gevraagd om weer eens bij te kletsen en gaan we volgende week wat drinken en zal ik dan echt écht ballen tonen. Beloofd.
Maar ik weet niet welke!quote:
Volgens mij was dat het meest boeiende aan het verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef picodealion het volgende:
Ja ik besefte me dat het eigenlijk weinig toevoegde aan het verhaal dus ik had het net maar weer weggehaald.
Al een dateafspraak staan dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Solo14 het volgende:
Voor makkelijke chicks ga je naar paiq.![]()
De gesprekken gaan zo vloeiend, dat als je eenmaal een age appropriate meisje hebt gevonden je zo kan scoren.
Het is dat ik hogere eisen stel en niet zo op blond val.
Lachen die site!
Eerlijk, ik vind ze nog niet zo aantrekkelijk. Wat ik zei, ik val niet zo op blond. Voor mensen die daar wel op vallen is het ideaal.quote:
Wel mooi dat de gesprekken goed gaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Solo14 het volgende:
Eerlijk, ik vind ze nog niet zo aantrekkelijk. Wat ik zei, ik val niet zo op blond. Voor mensen die daar wel op vallen is het ideaal.
Ben ook pas net lid daar, wil eerst het aanbod bekijken voordat ik daadwerkelijk op een date zou gaan.
Hier ben ik het mee eens, soms bewust soms onbewust maar in de eerste seconde van de ontmoeting, bij iemand in jouw leeftijdscategorie, gaat dit door je heen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee ok, maar kijk. Mijn theorie is dat wanneer een man en een vrouw elkaar ontmoeten, zou-ik-het-erop-kunnen? de eerste vraag is die opkomt. Daarnaast denk ik dat elke man die aandacht krijgt van een vrouw ergens denkt "she wants the D", en elke vrouw denkt "Hij wil in m'n gleuf". Niet hardop, niet bewust wellicht, maar zo werken de meesten van ons wel. [insert geratel over hoe dat niet zo is in de volgende posts].
Ik zou zeggen, hij ziet je of niet als relatie materiaal, of hij is te onzeker (tenopzichte van jou). Zeker dat laatste is de hoofdoorzaak dat mensen het niet zien. Ik heb het in mijn jonge jaren voor elkaar gekregen dat iemand letterlijk zei dat ze me leuk vond, waar ik bij stond, niet als zodanig op te merken. Je denkt al heel gauw 'ze maakt een grap' of 'ik zie het vast fout'. Wellicht is hij daar nog niet overheen?quote:Nu, als er al een meisje twee jaar lang om je heen draait, je op feestjes samen eindigt, ze je om de zoveel tijd appt en uitnodigt voor een drankje, moet toch duidelijk zijn dat ze in je geïnteresseerd is, denk ik zo. Hoe cool ik het ook denk te spelen.
Je neukt niet op vakantie? Hoe slechtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Hallo, ik ben op vakantie, geen date verhalen.
Groetjes, doei.
Gewoon even voelen of hij ballen heeft is voldoendequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou niet zo van Turkse dames. En ik zit niet aan de kust.quote:
Ze weten in ieder geval wat ze willen. Via Paiq?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef Solo14 het volgende:
Wat is deze!? Milfs willen mij, maar vrouwen van mijn leeftijd en jonger zijn matig of sturen niks.
Nee, lexa en relatieplanet. Op paiq krijg ik alleen maar 16 jarige blondjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze weten in ieder geval wat ze willen. Via Paiq?
Stel dat dan anders in? Volgens mij kan datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, lexa en relatieplanet. Op paiq krijg ik alleen maar 16 jarige blondjes.
Niet specifiek vanaf leeftijd volgens mij, je krijgt zo'n vaag criterium menuutje alleen voor matches. Daarin kan je niet vanaf leeftijd bepalen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Stel dat dan anders in? Volgens mij kan dat
Voor speeddates kan je dat niet echt uitzoeken, matches wel die zijn altijd in de goede leeftijdscategorie bij mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Niet specifiek vanaf leeftijd volgens mij, je krijgt zo'n vaag criterium menuutje alleen voor matches. Daarin kan je niet vanaf leeftijd bepalen.
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Voor speeddates kan je dat niet echt uitzoeken, matches wel die zijn altijd in de goede leeftijdscategorie bij mij.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Voor speeddates kan je dat niet echt uitzoeken, matches wel die zijn altijd in de goede leeftijdscategorie bij mij.
quote:
In de realiteit zal het wel mee vallen, denk gewoon dat veel mensen zich interessanter voor doen dan dat zij zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vraag me af. Bestaan er ook vrouwen in de leeftijdscategorie 18-30 die niet 'creatief, reizer, ruimdenkend, nieuwewereldkind, wereldverbeteraar, ondernemer, "een beetje gestoord" etc' zijn, maar gewoon een relaxed leven leiden zonder elk weekend van hot naar her te vliegen en uit te gaan? Er moet toch niks mis zijn met een zaterdag vol bankhangen, films kijken, games en sex?
De helft van de foto's die ik voorbij zie komen zijn allemaal op Ibiza, wintersport, wild in de club of dingen zoals parachutespringen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
In de realiteit zal het wel mee vallen, denk gewoon dat veel mensen zich interessanter voor doen dan dat zij zijn.
Maarja wie ben ik, zit ook pas een paar dagen op sites.
Haha, ik vond het grappig dat je op lexa en relatieplanet op inkomen kan zoeken. Zie ik vrouwen echt wel voor aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De helft van de foto's die ik voorbij zie komen zijn allemaal op Ibiza, wintersport, wild in de club of dingen zoals parachutespringen.
En dan komt puntje bij paaltje. "En waar is je mooie rode auto?"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, ik vond het grappig dat je op lexa en relatieplanet op inkomen kan zoeken. Zie ik vrouwen echt wel voor aan.
Je kan ook een Ferrari huren, een foto maken en doen alsof die van jou is, misschien dat het werkt!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En dan komt puntje bij paaltje. "En waar is je mooie rode auto?"
Leg even voor de date-dummies hier (mezelf incluis) uit hoe je daadwerkelijk die dates voor elkaar krijgt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Solo14 het volgende:
Voor makkelijke chicks ga je naar paiq.![]()
De gesprekken gaan zo vloeiend, dat als je eenmaal een age appropriate meisje hebt gevonden je zo kan scoren.
Het is dat ik hogere eisen stel en niet zo op blond val.
Lachen die site!
Lezen ja, antwoorden neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef Solo14 het volgende:
Kan je op Lexa berichten van members ontvangen en lezen als je geen betaald lid bent?
En dat is nog steeds.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lezen ja, antwoorden nee
Tenminste, dat was 6 jaar geleden zo...
Dat komt omdat je dat rechterrijtje bij een quickmatch niet eens ziet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Vaag. Ik had echt het gevoel dat mensen op OKc goed lezen. Elk serieus berichtje legt een koppeling naar mijn profiel. Super tof
Maar volgens mij lezen ze dat lijstje rechts niet, waarbij je aangeeft hoe lang je bent, wat voor figuur, of je kinderen wil en of je single bent etc. Want als blijkt dat ik een vriend heb zijn ze allemaal kei verbaasd!
Ik kijk wel naar dat lijstje hoor, er staat namelijk een boel meer dan alleen of iemand single is of nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Silenus het volgende:
Zo kei gek is dat niet toch? Het overgrote merendeel op een datingsite (muv secondlove) is single, dat ga je niet elke keer even helemaal doorspitten.
Ah oke, dat zou het kunnen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat komt omdat je die bij een quickmatch niet eens ziet.
(kwam ik gisteren achter)
Oh, ja dan zou het minder logisch zijn dat je in iemands quickmatch terecht zou komen lijkt mij,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar dat lijstje hoor, er staat namelijk een boel meer dan alleen of iemand single is of niet
En als je wel de moeite neemt om een deel van het profiel echt te lezen dan snap ik niet dat je dat niet door trekt
[..]
Ah oke, dat zou het kunnen zijn
Maar ik denk het niet, want ik heb geen foto dus ik kom niet in die quickmatch lijkt me?
En dan kom je alsnog toch wel eens op iemands profiel?
Ja daar verbaas ik me niet eens meer overquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik verbaas mij er ook enorm over hoe slecht er wordt gelezen iig. Raar vind ik dat.
Niet echt. Veel mannen zien het gewoon als een numbers game. Foto: Kan ik het erop? Profielscan: Geen psycho met 3291 issues? > Send message over iets in haar interesses.quote:
Nja ik datzelfde rechterrijtje staat ook bijvoorbeeld of je in god gelooft, aan drugt doet, kinderen wilt, dus wel redelijk relevant lijkt mij. Maar jij kijkt daar dus helemaal niet naar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Silenus het volgende:
Zo kei gek is dat niet toch? Het overgrote merendeel op een datingsite (muv secondlove) is single, dat ga je niet elke keer even helemaal doorspitten.
Ok, weer wat geleerd. Nja misschien wat ik gewoon wat naïef dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet echt. Veel mannen zien het gewoon als een numbers game. Foto: Kan ik het erop? Profielscan: Geen psycho met 3291 issues? > Send message over iets in haar interesses.
Ik krijg op OkCupid echt nooit wat terug, dus ik doe allang geen moeite meer om een leuk interessant berichtje te typen. Dat is op andere sites gelukkig wel anders. De narcist in mij geeft dan ook keihard de vrouwen op Okcupid de schuld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik datzelfde rechterrijtje staat ook bijvoorbeeld of je in god gelooft, aan drugt doet, kinderen wilt, dus wel redelijk relevant lijkt mij. Maar jij kijkt daar dus helemaal niet naar?
ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik krijg op OkCupid echt nooit wat terug, dus ik doe allang geen moeite meer om een leuk interessant berichtje te typen. Dat is op andere sites gelukkig wel anders. De narcist in mij geeft dan ook keihard de vrouwen op Okcupid de schuld.
Misschien moet je het hele profiel lezen en dan pas reagerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik krijg op OkCupid echt nooit wat terug, dus ik doe allang geen moeite meer om een leuk interessant berichtje te typen. Dat is op andere sites gelukkig wel anders. De narcist in mij geeft dan ook keihard de vrouwen op Okcupid de schuld.
Dat leer je soms heel snel af op zulke sites als vrouw zijnde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, weer wat geleerd. Nja misschien wat ik gewoon wat naïef dan.
Linkje naar je profiel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook aan mij hoor. Ik heb weinig moeite aan mijn profiel besteed en mijn berichtjes nodigen ook niet echt uit tot reageren. Maar als je de eerste drie keer niets terugkrijgt ga je niet even 10 minuten van je leven opofferen om voor jandoedel weer allerlei olijke kwinkslagen in je berichtje te verwerken.
Daarnaast zijn het over het algemeen wat vreemde types. En meisjes die vaak ^^ gebruiken in hun zinnen, bordspelletjes spelen of naar obscure bandjes gaan luisteren. Ik match daar eigenlijk totaal niet mee.
Bordspelletjes is niks mis meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Linkje naar je profiel!
Ik hou wel van vreemde types en ik zal er vast zelf ook een zijn (OKc is in ieder geval mijn favo site op het moment en ik hou van bordspelletjes)
Ik voel me wel met terugwerkende kracht schuldig over de berichtjes waar ik niet op gereageerd heb
Daar ben ik echt mee op gehouden omdat je soms gewoon zo veel krijgt...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bordspelletjes is niks mis mee
En ik reageer tot nu toe op alles, en tot nu toe ook zowaar bedankjes gehad op afwijzingen omdat ik überhaupt gereageerd had, lol.
Alles jij alternatief typje!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou weer mis met bordspellen?
Niks dus!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Dan ben je een van de weinigen die zo reageert. De meesten laten niks horen. Maar dat ligt soms aan het feit wat rhu zegt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bordspelletjes is niks mis mee
En ik reageer tot nu toe op alles, en tot nu toe ook zowaar bedankjes gehad op afwijzingen omdat ik überhaupt gereageerd had, lol.
Samen romantisch mens-erger-je-nietenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Nja misschien is het wel omdat het bij mij qua aantallen nog net te overzien is. Als het er meer worden, dan weet ik ook niet of ik dat vol kan houden hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen die zo reageert. De meesten laten niks horen. Maar dat ligt soms aan het feit wat rhu zegt.
Daarom. Toch netjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien is het wel omdat het bij mij qua aantallen nog net te overzien is. Als het er meer worden, dan weet ik ook niet of ik dat vol kan houden hoor.
Niet hip genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Bordspellen zijn best hip anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet hip genoeg.
Al moet ik eerlijk zeggen dat OKC zelfs voor mij te alternatief was.
RP, Lexa?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef Solique het volgende:
Nu gaat het weer over okc, maar weer eens verder kijken dan paiq en eens mijzelf inlezen voor andere sites.
Is een cliché niet gewoon cliché omdat zoveel mensen dat doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jeetje, ik lees net mijn eigen profiel terug en het is ook echt kut
Ik ben een wandelend cliché
Je kan te ver gaan, he.quote:
Mensen willen unieke sneeuwvlokjes zijn en daten dus ik gok van nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is een cliché niet gewoon cliché omdat zoveel mensen dat doen.
Dus in dat opzicht zou je juist succesvoller moeten zijn, omdat je dan meer mensen zou aanspreken,
in theorie?
Weet ikquote:
Best erg jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat terwijl ik toch redelijk vreemd ben. Al gebruik ik geen ^^, want die snap ik niet zo goed. Then again, de paar keer dat ik sneldate met Paiq krijg je dit soort ongein.
[ afbeelding ]
Mja. Ben ik nou echt te kieskeurig?.
Dat is wel erg inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat terwijl ik toch redelijk vreemd ben. Al gebruik ik geen ^^, want die snap ik niet zo goed. Then again, de paar keer dat ik sneldate met Paiq krijg je dit soort ongein.
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook elke keer last vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jeetje, ik lees net mijn eigen profiel terug en het is ook echt kut
Ik ben een wandelend cliché
Ik heb nooit Paiq gebruikt maar ik ga er voor het gemak van uit dat jij zwart bent en de man in kwestie blauw. ALs iemand al zo meteen of dat soort gezeik begint bij vervelen, dan zou ik meteen klaar zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
De ^^-smiley is eigenlijk getypte versie van deze smiley op whatsapp:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt dan ook versterkt door de 3, waarbij het onderste bolletje groter is dan het bovenste, wat door de val komt, bij een hartje zouden ze even groot zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Silenus het volgende:
Ja dan weet ik nog steeds niet wat dat poppetje eigenlijk wil zeggen.
Ik vind de <3 ook eerder een omgevallen ijsje met twee bolletjes dan een hartje. Stomme smileys.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, de ^^ is de ik-heb-zulke-dikke-wangen-dat-ze-m'n-ogen-dichtknijpen-smiley.
Ik ga 'm adopteren.
Ik houd het tegenwoordig maar bij iets van simpel Hoi, Hoe is het, nog leuke plannen voor het weekend of iets vergelijkbaars, zeker als ze online zijn. Als ze offline zijn een kleine verwijzing naar het profiel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat dus. Ik denk dat van de 10 berichten die je als man stuurt er misschien 3 reacties terug komen. Twee met een korte afwijzing en een met een iets langere motivatie. Dat is mijn ervaring althans. En ik typ echt geen vreemde berichten of standaard teksten. De keuze voor vrouwen op datingsites is nu eenmaal reuze.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen die zo reageert. De meesten laten niks horen. Maar dat ligt soms aan het feit wat rhu zegt.
Nee, hier knappen de meeste mensen op af denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
De keuze is reuze iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik denk dat van de 10 berichten die je als man stuurt er misschien 3 reacties terug komen. Twee met een korte afwijzing en een met een iets langere motivatie. Dat is mijn ervaring althans. En ik typ echt geen vreemde berichten of standaard teksten. De keuze voor vrouwen op datingsites is nu eenmaal reuze.
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf? Wat voor weirdo ben jij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De keuze is reuze idd
Van mannen die katten als kinderen zien, tot wanna-be rocksterren, tot marokaanse half prinsen tot saber-light zwaaiende getrouwde 40ers.
Tja ik moet wel een weirdo zijn als ik dat soort mensen aantrek.. my god.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf? Wat voor weirdo ben jij?(je zit op OKc, dus ja
)
Ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird benquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf? Wat voor weirdo ben jij?(je zit op OKc, dus ja
)
Zit er ook opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird ben
Dan moet ik daar dus ook mijzelf aanmeldenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird ben
heejjjj ik ben dus ook wierdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:
ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird ben
Wordt het straks toch weer fok!sters datenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
Straks zit heel datend Fok op OKCupid
Het telt niet als het per-ongeluk is toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt het straks toch weer fok!sters daten![]()
Natuurlijk telt dat wel, fok!sters blijven fok!sters, dat voelen wij mannen onbewust al aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het telt niet als het per-ongeluk is toch?
Ik bedoel, als je het van te voren niet wist..
Stiekem welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat maakt de verrassing wel veel leukerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook niet?quote:
hoe oud ben je, hoe zie je er uit, wat doe je in het dagelijks leven, wat zoek je, wanneer was je laatste date, etcquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja ik moet wel een weirdo zijn als ik dat soort mensen aantrek.. my god.
Zoveel valt er over mij niet echt te melden hoor. Ben 4 dagen geleden begonnen op OkCupid,
Alsof het iets ergs isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeker nietquote:
Je vergeet de vraag 'En lust je rabarber?'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je, hoe zie je er uit, wat doe je in het dagelijks leven, wat zoek je, wanneer was je laatste date, etc
Want vrouwen die rabarber lusten zijn uiteraard de echte beesten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je vergeet de vraag 'En lust je rabarber?'
Ssst, ik ben subtiel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je vergeet de vraag 'En lust je rabarber?'
Nee maar mensen die engels kunnen hebben wel een streepje voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want vrouwen die rabarber lusten zijn uiteraard de echte beesten.
Zelfs mensen die geen Engels kunnen kunnen nog wel snappen dat rabarber, rhubarb is toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar mensen die engels kunnen hebben wel een streepje voor
Je kwam zelf nogal over alsof je het allemaal niet begreep... maar nvmquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zelfs mensen die geen Engels kunnen kunnen nog wel snappen dat rabarber, rhubarb is toch?
Dan ben ik benieuwd wat je zeiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen jodengrappen maken op Paiq, dan word je per direct geblokkeerd.
Wij zijn dan gelijk benieuwd naar de grapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen jodengrappen maken op Paiq, dan word je per direct geblokkeerd.
Die meisjes die ik tegenkom zijn net zo erg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Een date vanuit paiq, of telefoonnummer dat je verder gaat op whatsapp wat uiteindelijk leid tot een date?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Leg even voor de date-dummies hier (mezelf incluis) uit hoe je daadwerkelijk die dates voor elkaar krijgt?
Beide.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een date vanuit paiq, of telefoonnummer dat je verder gaat op whatsapp wat uiteindelijk leid tot een date?
Oké, laat mij even wat regelen dan stuur ik het gesprek.quote:
*allthesingleladiesboks*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
beetje ouwehoeren enzo, en als je het idee krijgt dat het wel lekker gaat,quote:
Dat werkt dus nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
beetje ouwehoeren enzo, en als je het idee krijgt dat het wel lekker gaat,
dan herinner je er haar even aan dat jullie op een dating site zitten, en of ze dan ook daadwerkelijk een date met je wil hebben,
niet overdreven moeilijk dus
Lexa, paiq en okcupid. Die eerste was echt compleet nutteloos waarbij het enige gesprek dat richting een date ging met een vrouw was die liever gisteren dan vandaag kinderen wilde (guess what, daar ben ik met mijn 28 te jong voor). Paiq leverde me wel veel leuke gesprekken en twee 'geïnteresseerden' op, maar toen ik concreet af wilde spreken kwam er ineens weinig reactie en okcupid gebruik ik te kort dus daar heb ik nog geen oordeel over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel, wat heb je allemaal geprobeerd?
Paiq staat ook wel beetje bekend als het ouwehoerkanaal. Dus veel die enkel voor de gezelligheid er zitten en niet perse willen daten. Dus kan kloppen dat dat lastig kan zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef yats het volgende:
Lexa, paiq en okcupid. Die eerste was echt compleet nutteloos waarbij het enige gesprek dat richting een date ging met een vrouw was die liever gisteren dan vandaag kinderen wilde (guess what, daar ben ik met mijn 28 te jong voor). Paiq leverde me wel veel leuke gesprekken en twee 'geïnteresseerden' op, maar toen ik concreet af wilde spreken kwam er ineens weinig reactie en okcupid gebruik ik te kort dus daar heb ik nog geen oordeel over.
inb4 : Ja maar, 'normale gesprekken leveren toch altijd wat op'? Ja, als je vrouw of een extreem knappe man bent wel misschien.
Ik heb er echt pas een handvol internationale tussen zitten...quote:
Ik ken het enkel nog van 6 jaar terug ofzo. Misschien dat het toen net nieuw was in Nederlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er echt pas een handvol internationale tussen zitten...
Wacht ik doe even een kleine berekening
Oh bij mij was dat echt aanzienlijk meer. Maar ik lig blijkbaar goed in de markt bij de ehm, caramelkleurige medemens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ongeveer 8% van de berichtjes kwam van expat-achtige mensen
Ik bedenk me ook net dat mijn profiel in het Nederlands is en zonder foto. Ik neem aan dat er dan niet zo veel te halen valt als je dan ook al niet snapt wat er staat...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh bij mij was dat echt aanzienlijk meer. Maar ik lig blijkbaar goed in de markt bij de ehm, caramelkleurige medemens.
Van de +/- 10 dates die ik via Okc heb gehad, waren er 3 van over de Nederlandse grens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh bij mij was dat echt aanzienlijk meer. Maar ik lig blijkbaar goed in de markt bij de ehm, caramelkleurige medemens.
Ik tref het dus, ik probeer blijkbaar alleen de 'moeilijke sites' uit. Het is dat ik irl nog weleens een date weet te krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Paiq staat ook wel beetje bekend als het ouwehoerkanaal. Dus veel die enkel voor de gezelligheid er zitten en niet perse willen daten. Dus kan kloppen dat dat lastig kan zijn.
Lexa.. tja daar zitten idd vaker de klapperende eierstokken als ik het topic mag geloven. Maargoed, er loopt misschien ook wel wat anders rond.
OkCupid vind ik zelf een klote site, maar geen idee wat daar rondloopt. Internationale shit toch vooral?
Probeer OKc. Ik heb al een datequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tref het dus, ik probeer blijkbaar alleen de 'moeilijke sites' uit. Het is dat ik irl nog weleens een date weet te krijgen.
Haha, OKc ik had daar een account gemaakt en die persoonlijkheidstest gedaan, kwam uit dat ik totaal niet voor liefde enzo ga, daarom heb ik het verwijderd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Probeer OKc. Ik heb al een date
En via fok, jij oude hosselpik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tref het dus, ik probeer blijkbaar alleen de 'moeilijke sites' uit. Het is dat ik irl nog weleens een date weet te krijgen.
Vrouw, dus irrelevantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lelijke vrouw dus relevantquote:
Jou leren dat je duidelijk moet zijn naar vrouwen?quote:
Stuur dan eens een fotoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jou leren dat je duidelijk moet zijn naar vrouwen?
Ik ben 30, woon in Utrecht en tja.. hoe zie ik er uit, Hollands denk ik. Gewoon een beetje gemiddeld. Naar mijn mening niet als een weirdo in elk gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je, hoe zie je er uit, wat doe je in het dagelijks leven, wat zoek je, wanneer was je laatste date, etc
Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik denk 35% ofzo, maar ik heb van ook bewust mijn profiel in het NLs gezet, dan heb je in elk geval niet alleen maar Engelstalige mensen. 1 had zelf alles door google translate gehaald, super grappige reactie kreeg ik daarvan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OkCupid vind ik zelf een klote site, maar geen idee wat daar rondloopt. Internationale shit toch vooral?
Dat heb je snel gedaan. Zoek jij op match %, uiterlijk, in de buurt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom OKC, als je Fok hebt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben 30, woon in Utrecht en tja.. hoe zie ik er uit, Hollands denk ik. Gewoon een beetje gemiddeld. Naar mijn mening niet als een weirdo in elk gevalMja smaken verschillen natuurlijk.
Mijn laatste echte date was heel lang geleden. En ik weet niet precies wat ik wil/zoek, daarom OkCupid profiel aangemaakt om dat nou eens uit te testen. Ik was daar altijd wel sceptisch over, maar vond het toch een beetje hypocriet van mijzelf om het niet eens te proberen eigenlijk, dus nu, na wat zetjes in de rug, toch maar eens kijken of ik zowaar een leuke match kan vinden.
[..]
Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik denk 35% ofzo, maar ik heb van ook bewust mijn profiel in het NLs gezet, dan heb je in elk geval niet alleen maar Engelstalige mensen. 1 had zelf alles door google translate gehaald, super grappige reactie kreeg ik daarvan.
[..]
Dat heb je snel gedaan. Zoek jij op match %, uiterlijk, in de buurt?
Schijnbaar werkt dat voor jou, maar ik heb niet het idee dat dat ook goed voor mij gaat werken.quote:
Nee hoor, werkt niet zo bijzonder hoor. Maar nog altijd beter dan OKCquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt dat voor jou, maar ik heb niet het idee dat dat ook goed voor mij gaat werken.
Vraag of ze een hont heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef Solo14 het volgende:
Hoe kun je FOK!sters herkennen op paiq, heb het idee dat ik er 1 gevonden heb.
ik zoek nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben 30, woon in Utrecht en tja.. hoe zie ik er uit, Hollands denk ik. Gewoon een beetje gemiddeld. Naar mijn mening niet als een weirdo in elk gevalMja smaken verschillen natuurlijk.
Mijn laatste echte date was heel lang geleden. En ik weet niet precies wat ik wil/zoek, daarom OkCupid profiel aangemaakt om dat nou eens uit te testen. Ik was daar altijd wel sceptisch over, maar vond het toch een beetje hypocriet van mijzelf om het niet eens te proberen eigenlijk, dus nu, na wat zetjes in de rug, toch maar eens kijken of ik zowaar een leuke match kan vinden.
[..]
Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik denk 35% ofzo, maar ik heb van ook bewust mijn profiel in het NLs gezet, dan heb je in elk geval niet alleen maar Engelstalige mensen. 1 had zelf alles door google translate gehaald, super grappige reactie kreeg ik daarvan.
[..]
Dat heb je snel gedaan. Zoek jij op match %, uiterlijk, in de buurt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dus.
[ Bericht 6% gewijzigd door Solo14 op 20-08-2014 21:11:01 ]
Jawel, maar je hebt geen hints bij FOK!meets opgevangenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt dat voor jou, maar ik heb niet het idee dat dat ook goed voor mij gaat werken.
quote:
Staan de meets niet ook een beetje los van Fok online?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt geen hints bij FOK!meets opgevangen(niet van mij overigens, ik hint nooit :p )
Nee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staan de meets niet ook een beetje los van Fok online?
Nja ik vind sommige mensen echt anders op Fok! meets dan op Fok! online... dus ik zie dat niet echt als hetzelfde eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee?
Ze worden immers online opgezet
De meeste FOK!kers die huisje/boompje/beestje hebben, hebben elkaar via meets leren kennen en later nog apart afgesproken. Soms in een andere volgorde
Zolang ze maar irl leuker zijn dan op fokquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja ik vind sommige mensen echt anders op Fok! meets dan op Fok! online... dus ik zie dat niet echt als hetzelfde eerlijk gezegd.
Dus ik snap jouw redenering (en die van Fax) dat in dat geval het wel als een opzetje kan functioneren, maar ik zou het zelf zeker niet zien als een datingaanvulling ofzo.
gelukkig wel jaquote:
Hetzelfde effect heb je op datingsites hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik vind sommige mensen echt anders op Fok! meets dan op Fok! online... dus ik zie dat niet echt als hetzelfde eerlijk gezegd.
Dus ik snap jouw redenering (en die van Fax) dat in dat geval het wel als een opzetje kan functioneren, maar ik zou het zelf zeker niet zien als een datingaanvulling ofzo.
Ja, dat is dan ook wel weer waar denk ik. Nja we zullen zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hetzelfde effect heb je op datingsites hoor.
Online kan iemand (onbewust) op een datingsite leuker voorkomen, en dan blijkt hij in het echt scheve tanden te hebben (verrek, hij had altijd zijn mond dicht op de foto's) en niks weten te zeggen. Dit soort zaken kunnen ook onbewust voorkomen. Hoe langer je iemand online kent, des te meer neig je zelf positief in te vullen...
Hoeveel DM's heb je ondertussen gehad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer waar denk ik. Nja we zullen zien
(ben jij overigens niet op vakantie?!)
n.a.v. mij mening/vragen/verhaal in dit topic?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heb je ondertussen gehad?
zo werkt het wel hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
n.a.v. mij mening/vragen/verhaal in dit topic?
Van 1 iemand. Hoezo? Jij dacht dat omdat vrouw = DM's?
100en maar niet van jou, habituequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heb je ondertussen gehad?
Inderdaad, wel weinig, daar gaat mn 5 bier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij dacht dat omdat vrouw = DM's?
Je had er een weddenschap op staan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Inderdaad, wel weinig, daar gaat mn 5 bier.![]()
Was het Fax, El_Thijs of yats?
Waarom sta ik ertussen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Inderdaad, wel weinig, daar gaat mn 5 bier.![]()
Was het Fax, El_Thijs of yats?
haha neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Okay, nog 2 gegadigden over dus
Zeg je het ook voor een wijntje?
Het einde is nabij! Fles wijn en ik leggen het af tegen habitue en bier! Ik snap het wel hoor, hij is vast erg leuk.quote:
Jij bent een vrouw, dat is een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt en je weet net zo goed als mij dat dat heel erg meevalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En via fok, jij oude hosselpik.
Aww, het was niet persoonlijk. Ik hou gewoon niet van wijn (en wel van bier) hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het einde is nabij! Fles wijn en ik leggen het af tegen habitue en bier! Ik snap het wel hoor, hij is vast erg leuk.
Mjah, we zoeken wel troost bij Tina. En ja, ik word dus echt een oud wijf
Het zij je vergeven!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aww, het was niet persoonlijk. Ik hou gewoon niet van wijn (en wel van bier) haha
Zelfs ik ben niet zó competitief om bij te houden met hoeveel ik voorstaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef MissGump het volgende:
Bordspellen
Ik sta al met 14-3 voor op mijn date(Okay daar zitten ook kaartspelletjes en een voetbalpoule tussen, maar ook 4 keer monopoly)
Geen idee met wie je allemaal nog meer contact hebt joh, ik las alleen over je date van afgelopen weekend. Door jullie eigen toedoen trouwens. Komt er nog een vervolg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef yats het volgende:
Ik weet waar je op doelt en je weet net zo goed als mij dat dat heel erg meevalt.
Ik heb iets gemist, vertelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee met wie je allemaal nog meer contact hebt joh, ik las alleen over je date van afgelopen weekend. Door jullie eigen toedoen trouwens. Komt er nog een vervolg?
Onze eerste date was een spelletje Stratego (jep, gewonnen), en zo is het als grap verder gegaan. Hij wordt nu wel steeds fanatieker omdat ie zo ver achterstaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:42 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zó competitief om bij te houden met hoeveel ik voorsta(uiteraard sta ik niet achter, duh)
Is het vanuit een grap begonnen of doe je dat bij iedereen?
Een beetje man vol strategisch inzicht zou je toch zo in moeten maken? Misschien liet hij je gewoon winnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Onze eerste date was een spelletje Stratego (jep, gewonnen), en zo is het als grap verder gegaan. Hij wordt nu wel steeds fanatieker omdat ie zo ver achterstaat![]()
Of ik heb gewoon een buitengewoon goed strategisch inzichtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een beetje man vol strategisch inzicht zou je toch zo in moeten maken? Misschien liet hij je gewoon winnen
Allemaal spel, zodat je hem leuker zou vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon een buitengewoon goed strategisch inzicht
Of ik ben gewoon heel goed in kamikaze acties
Of we hadden alle twee te veel gedronken maar ik net 1 biertje minder
Maar laten winnen, neh dat heeft ie 100% zeker niet gedaan, daar is hij te fanatiek voor en baalde hij er te veel van.
ik ookquote:
Kiest hij nu steeds meer spellen uit waar hij beter in is? Speelt hij nu nog fanatieker? Ben jij een geluksvogel of heb je echt zo'n goed strategisch inzicht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Onze eerste date was een spelletje Stratego (jep, gewonnen), en zo is het als grap verder gegaan. Hij wordt nu wel steeds fanatieker omdat ie zo ver achterstaat![]()
Wat een hoer!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef Godshand het volgende:
Okcupid date gaat niet door ze is ziek.
Gelukkig dus geen overleden familieleden in het spel, dat scheelt weer voor het CBS...
H_J?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef eefje801 het volgende:
Tja ik hou me niet helemaal aan mijn voornemens want ik ben gaan Tinderen. En dat Tindertopic is niks voor mij dus blijf hier wel gezellig meeposten. Tot nu toe best een paar leuke matches, waarvan één echt opvalt qua humor en schrijfstijl. Wordt vervolgd..
Weet ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:31 schreef Silenus het volgende:
Neeee, hij bedoelt natuurlijk dat die man H_J is!
Schrijftalent heb ik enigszins, gitaarspelen doe ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet ik welMaar dat issie niet. Er zijn blijkbaar andere mannen met enig schrijftalent in Nederland.
Ook nog gitaarspelend dus wat wil ik nog meer?
Valt te leren hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schrijftalent heb ik enigszins, gitaarspelen doe ik niet.
Weer ernaast.
Wat ik 'erger' vind is dat ze er 'voor de lol' op zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Valt te leren hoor.
Volgens mij hebben maar weinig Tinderaars door dat je je eerste foto kunt wijzigen trouwensKrijg je van die huwelijksfoto's voor je kiezen
Maar da's pas na het swipen. Eerst mag je maar raak oordelen. Zonnebril: nope. Gekke sprong: nope Kind op de foto: nope. Ik vind het best lollig zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ik 'erger' vind is dat ze er 'voor de lol' op zitten
Waarom? Ik snap het ook niet helemaal maar ik zou de hype misschien ook wel willen checken. Beetje kijken hoe dat nou loopt en zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral dat, mensen met ene relatie willen ook weten waar jullie het over hebben en vroeger had je ook al van dit soort vleeskeuringssitesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Ik snap het ook niet helemaal maar ik zou de hype misschien ook wel willen checken. Beetje kijken hoe dat nou loopt en zo
Translate: not that into you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Burn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Translate: not that into you.
Inderdaad. Vaak ook omdat vriendinnen het ook gebruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:35 schreef Silenus het volgende:
Dat roepen ze zo vaak hoor.Ook als ze daarna alsnog af willen spreken.
El_Thijs, laat je niet gek maken jongen!
Hilarisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik was in een flauwe bui op Paiq en had een paar berichten openstaan waar nog geen reactie op geweest was (lees: ze hadden gewoon geen interesse). Dus ik stuur ik brutaal bericht dat ik mij genegeerd voelde met lol smiley's e.d.
*je bent geblokkeerd door: ...
Whaha
Dat gaat je echt zelden lukken, zeker als ze je verder nog niet gesproken hebben, want dan kom je gewoon over als een zeurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
met een brutale opmerking weer leven in wilde blazen.
vooral als die 'brutale opmerking' over het contact gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat je echt zelden lukken, zeker als ze je verder nog niet gesproken hebben, want dan kom je gewoon over als een zeur
True, en dan gaat het vooral om de trouwfoto's die er dan bij staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:35 schreef Silenus het volgende:
Dat roepen ze zo vaak hoor.Ook als ze daarna alsnog af willen spreken.
El_Thijs, laat je niet gek maken jongen!
Geen slimme keus natuurlijk voor op een dating app maar dat betekend tegenwoordig natuurlijk echt niks meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, en dan gaat het vooral om de trouwfoto's die er dan bij staan
Doen de heren ook, is helemaal hip en happening nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Waarom maken vrouwen idd bijna allemaal zo'n vage sprong?
Doen heren dat ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doen de heren ook, is helemaal hip en happening nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |