abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143527930

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:14:54 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528022
Waarom heb je social media nodig dan? :?

En probeer gewoon uit. niets is goed en niets is fout
Of nouja bijna niets. Maar dat heet gewoon een beetje nadenken en je fatsoenlijk gedragen.
pi_143528157
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En miss word/ben je dat ook. Maar kan geen kwaad om gewoon zelf wat te ondernemen toch?
Ja, dat is waar.
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je social media nodig dan? :?

En probeer gewoon uit. niets is goed en niets is fout
Of nouja bijna niets. Maar dat heet gewoon een beetje nadenken en je fatsoenlijk gedragen.
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:18:50 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528254
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Solo14 het volgende:
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.
Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen? :?

Maar probeer gewoon wat uit, wat sites, weinig profiel, veel profiel, bepaalde foto's, bepaalde teksten. En je merkt vanzelf wat aanslaat. Er is geen gouden regel ofzo.

Kan je zelf toch ook wel bedenken?
pi_143528317
Ik hoop dat je in het echte leven wel iets meer zelf kan bedenken en niet altijd maar het handje van iemand vast moet houden? :D
pi_143528352
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen? :?

Maar probeer gewoon wat uit, wat sites, weinig profiel, veel profiel, bepaalde foto's, bepaalde teksten. En je merkt vanzelf wat aanslaat. Er is geen gouden regel ofzo.

Kan je zelf toch ook wel bedenken?
Gewoon een keer wat anders. Beetje out of my comfort zone in plaats van tijdens uitgaan regelen op internet.
pi_143528487
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoop dat je in het echte leven wel iets meer zelf kan bedenken en niet altijd maar het handje van iemand vast moet houden? :D
Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites. :')
pi_143528664
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb. :')

Is het zo raar dat ik niet weet wtf ik hier mee moet doen? :')
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:24:28 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528690
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Solo14 het volgende:

Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites. :')
"hoe dat gaat"
Berichtje hier, berichtje daar.. date :7
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:25:01 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528733
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb. :')

Het is wel heel raar dat je bij elke scheet hier komt vragen :')
pi_143528780
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik deel mijn ervaring mop. :')

Is dit topic toch voor?
pi_143529503
Dat kan toch ook wel in een samenvatting ipv elk dingetje? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterPastoor op 17-08-2014 21:51:49 ]
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:51:15 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143530469
Wel leuk, zo'n newbie
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:34:28 #14
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143543922
nou na mijn vorige dates (die na 3x opgehouden zijn ivm met afstand (vooral als ik zometeen verhuisd ben) en totaal andere persoonlijkheden)

gingen we dus weer verder met paiq.
en voor aankomende zondag een date met een andere vrouw,
eerst gezellig een bakske koffie doen, bios, en dan ergens een kroegje in den bosch.

heb er al wel weer zin in :Y
mee bekant vangde gin haas.
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:56:40 #15
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143545659
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"hoe dat gaat"
Berichtje hier, berichtje daar.. date :7
The girl perspective, en geen empatie.

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld.

quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Slam weer geen empatie plus nu nog een goede portie neerbuigend, minachting nergens voor verdiend. Hij is gewoon vriendelijk en je trapt hem.
pi_143545697
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:

[..]

The girl perspective, en geen empatie.

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld.
er is een verschil tussen serieuze vragen hier stellen en live elke stap bij het maken van een profiel hiet neer plempen
Sommige dingen kun je ook wel zelf verzinnen natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:59:01 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143545711
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld
Ik kan me er best wel wat bij voorstellen, maar ben van mening dat je best wel even zelf wat dingen kan uitpluizen en wat kan proberen. Ipv gelijk bij elk klein dingetje vragen te gaan stellen. Mag hopen dat hij dat irl ook niet doet, want dat is alles behalve aantrekkelijk.

"het begin van het einde"? Hoezo zou betalen dat in godsnaam kunnen zijn?
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:05:46 #18
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143545852
Bittere hypergevoelige snappy vrouwen, ja dat is aantrekkelijk.
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.

Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
pi_143546325
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.

Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?
Ik ben inderdaad overmand door emotie :D

Het is vast heel zwaar als man om je in te schrijven en alle hulp is vast welkom. Maar elke keer als je op 'volgende' duwt bij het inschrijven hier komen vragen wat je moet doen is misschien een beetje too much

Ontopic: ik gebruik paiq en okcupid en die wijzen zichzelf enorm. Vooral paiq
Kun je ook een speeddate doen als je niet weet wie je aan moet spreken
En okcupid heeft hilarische vragen om te beantwoorden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143546416
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?
Ik ben inderdaad overmand door emotie :D

Het is vast heel zwaar als man om je in te schrijven en alle hulp is vast welkom. Maar elke keer als je op 'volgende' duwt bij het inschrijven hier komen vragen wat je moet doen is misschien een beetje too much

Ontopic: ik gebruik paiq en okcupid en die wijzen zichzelf enorm. Vooral paiq
Kun je ook een speeddate doen als je niet weet wie je aan moet spreken
En okcupid heeft hilarische vragen om te beantwoorden
Jullie zijn echt irritant, overal zo'n probleem maken. Dit topic is voor datingsite ervaringen en tips neem ik aan. Dan moet je niet gaan zeiken als mensen in dit topic vragen gaan stellen. Antwoord dan niet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:26:23 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143546433
het mag idd wel een stukje hulpvaardiger als nieuwe mensen zich hier melden...

en blijf eens uit elkaars haar.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143546884
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:

Zit je op Relatieplanet?

Daar kan je helemaal niks, zonder geld te betalen. Die proberen zoveel mogelijk euro's jou afhandig te maken.

Beter word je lid van Paiq of OKCupid.

Bij paiq je foto's uploaden, vragen beantwoorden en dan op het speeddate knopje klikken en ouwehoeren maar. Bij OkCupid in 5 woorden jezelf omschrijven, je beste foto's van jezelf erop gooien en dan paar leuke meiden een berichtje sturen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143547107
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zit je op Relatieplanet?

Daar kan je helemaal niks, zonder geld te betalen. Die proberen zoveel mogelijk euro's jou afhandig te maken.

Beter word je lid van Paiq of OKCupid.

Bij paiq je foto's uploaden, vragen beantwoorden en dan op het speeddate knopje klikken en ouwehoeren maar. Bij OkCupid in 5 woorden jezelf omschrijven, je beste foto's van jezelf erop gooien en dan paar leuke meiden een berichtje sturen.
Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:06:31 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143547535
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:50 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.
Van lexa is bekend dat ze alles erg onmogelijk maken als je gratis lid wil zijn, paiq trok met name ict-ers en andere gelukkige lieden aan die daarvoor nog werden uitgenodigd (vroegah) maar nu staat iedereen erop dus is het een soort classy Badoo. Relatieplanet wordt nog altijd gezien als het meest "gewoon" en een site waarop de meeste mensen staan en wel vrij serieuze insteek vaak. Dan heb je nog Pepper en nog veel meer opties. Het is een enorme markt geworden, daarom is het ook zo lastig om advies te geven. Gewoon trail and error, we wisselen hier zowel de voor- als de nadelen uit van internetdating.

Als je liever niet betaalt is het gewoon allemaal net iets "minder" qua contacten en dates omdat mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten nou eenmaal niet gegarandeerd het leukste datemateriaal zijn.

Dat is zo'n beetje mijn ervaring ermee, enjoy!
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:08:15 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143547581
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:

Je moet 500 Days of Summer gauw eens vervangen door iets anders joh, je klinkt juist zelf enorm bitter nu :)
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:20:49 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143547902
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Van lexa is bekend dat ze alles erg onmogelijk maken als je gratis lid wil zijn, paiq trok met name ict-ers en andere gelukkige lieden aan die daarvoor nog werden uitgenodigd (vroegah) maar nu staat iedereen erop dus is het een soort classy Badoo. Relatieplanet wordt nog altijd gezien als het meest "gewoon" en een site waarop de meeste mensen staan en wel vrij serieuze insteek vaak. Dan heb je nog Pepper en nog veel meer opties. Het is een enorme markt geworden, daarom is het ook zo lastig om advies te geven. Gewoon trail and error, we wisselen hier zowel de voor- als de nadelen uit van internetdating.

Als je liever niet betaalt is het gewoon allemaal net iets "minder" qua contacten en dates omdat mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten nou eenmaal niet gegarandeerd het leukste datemateriaal zijn.

Dat is zo'n beetje mijn ervaring ermee, enjoy!
Als ik om de drie maanden eens een kijkje neem op Relatieplanet krijg ik altijd twee dagen een full membership. Maar ik zie dan echt NIEMAND aan wie ik een berichtje wil sturen. Ik vind het echt de meest standaard cliché-site onder de datingsites. Elk profiel is hetzelfde opgezet (hoi ik ben, ik doe dit en dit, ben jij dit en dit? stuur me dan een berichtje) en alle vrouwen die erop staan zijn eigenlijk allemaal zesjes. Niet lelijk, niet bijzonder onnozel, niet verschrikkelijk irritant...maar zeker ook niet knap, grappig en energiek. Louter grijze muizen en eenheidsworsten.

Ben je dus als beginner op de datingmarkt, probeer dan wat gratis site uit zonder jezelf enorm in de kosten te steken. Daarnaast zitten er gemiddeld genomen op elke website natuurlijk leuke en niet-leuke mensen, alleen fluctueren de verhoudingen daartussen nogal.

Dus:
Wil je liever gewoon normaal doen? --> Relatieplanet
Sta je er niet zo serieus in en wil je gewoon wat chatten en zien wat ervan komt? --> Paiq
Heet je Shelley of Wesley? --> Badoo
Heb je al kinderen op je 20e en zoek je iemand om je te onderhouden? --> Knuz
Ben je 32, heb je alleen voor je carrière geleefd en kom je tot de conclusie dat er ook meer is dan werk? --> E-matching
Wil je graag interessant doen door alleen Engels te praten en val je op nerderige alto-types? --> Okcupid
Wil je batsen met je buurvrouw? --> Tinder
Wil je een pijpbeurt voor je kapotte Iphone? --> Sexjobs

Kortom, voor ieder wat wils.
Gourmetten of steengrillen?
pi_143548081
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:

Sta je er niet zo serieus in en wil je gewoon wat chatten en zien wat ervan komt? --> Paiq
Ben je 32, heb je alleen voor je carrière geleefd en kom je tot de conclusie dat er ook meer is dan werk? --> E-matching
Wil je graag interessant doen door alleen Engels te praten en val je op nerderige alto-types? --> Okcupid

OP-materiaal _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2014 @ 12:50:49 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143548948
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:26 schreef minthy het volgende:

[..]

OP-materiaal _O_
Mint! Jij hier?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:51:01 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143548955
quote:

[..]

Als ik om de drie maanden eens een kijkje neem op Relatieplanet krijg ik altijd twee dagen een full membership. Maar ik zie dan echt NIEMAND aan wie ik een berichtje wil sturen. Ik vind het echt de meest standaard cliché-site onder de datingsites. Elk profiel is hetzelfde opgezet (hoi ik ben, ik doe dit en dit, ben jij dit en dit? stuur me dan een berichtje) en alle vrouwen die erop staan zijn eigenlijk allemaal zesjes. Niet lelijk, niet bijzonder onnozel, niet verschrikkelijk irritant...maar zeker ook niet knap, grappig en energiek. Louter grijze muizen en eenheidsworsten.

Ben je dus als beginner op de datingmarkt, probeer dan wat gratis site uit zonder jezelf enorm in de kosten te steken. Daarnaast zitten er gemiddeld genomen op elke website natuurlijk leuke en niet-leuke mensen, alleen fluctueren de verhoudingen daartussen nogal.

Dus:
Wil je een pijpbeurt voor je kapotte Iphone? --> [b]Sexjobs[/b]

Ook zo recent deze lijst :D Eens met Minthy. Keurig gestereotypeerd weer.

Vind trouwens van RP het ergste nog de voorkeuren en opties om in te vullen op je profiel. Kan me best indenken dat sommige mensen niet van de lange profielteksten zijn maar daar is zo extreem weinig ruimte voor een beetje creativiteit in het antwoorden dat het pijn doet aan je ogen.

Wat dat betreft vond ik Pepper wel okee maar werd toen slachtoffer van die Anonymous actie en mijn gegevens stonden mooi openbaar. Was toen trouwens nog gratis.

En ik blijf zweren bij Relatieklik, vinden sommigen hier ook nogal een zaadsite maar door die uitgebreide invulprocedure wordt wel mooi het kaf van het koren gescheiden. Op elke site staan wel leuke types, zelfs tussen de Sjonnies op Badoo, echter vaak kost het echt teveel tijd en energie om te gaan filteren.
pi_143549020
Ik heb net m'n account op OKCupid gedisabled. Mien god, wat heb ik daar een hoop onzin voorbij zien komen.

Misschien toch maar inschrijven op sexjobs, als ik het zo lees.
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:52:51 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143549027
Trouwens, even een (beginnende) date-ervaring: Heb nota bene een gesprek aangeknoopt met de zwaaiende buurman. Zo zonder datingsites is het een stuk ongemakkelijker maar stiekem net iets leuker vind ik :)
pi_143549077
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef eefje801 het volgende:
Trouwens, even een (beginnende) date-ervaring: Heb nota bene een gesprek aangeknoopt met de zwaaiende buurman. Zo zonder datingsites is het een stuk ongemakkelijker maar stiekem net iets leuker vind ik :)
Whoop! Whoop! Eindelijk!! En? En?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143549097
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef eefje801 het volgende:
En en en? Hoe ging het gesprek?
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:01:43 #34
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143549394
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:

[..]

Whoop! Whoop! Eindelijk!! En? En?
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En en en? Hoe ging het gesprek?
Eh.. nou hij is volgens mij gewoon verlegen. Bespeurde geen blik op een vluchtroute of desinteresse maar wel wat nervositeit. Heb wat gevraagd over de oldtimer die hij aan het opknappen is, leek me wel een goede insteek en ik hou ook nogal van oldtimers dus dat ging best goed *O* Alleen bruggetje maken naar een vervolg daar ben ik dan zó slecht in.. maar ja de eerste steen is gelegd, ga gewoon vaker even afremmen als ik langsfiets en hij is net buiten. Merk snel genoeg of er meer in zit en het lijkt me ook niet iemand die dan lullig gaat doen mocht er geen interesse zijn ofzo.
pi_143549480
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Eh.. nou hij is volgens mij gewoon verlegen. Bespeurde geen blik op een vluchtroute of desinteresse maar wel wat nervositeit. Heb wat gevraagd over de oldtimer die hij aan het opknappen is, leek me wel een goede insteek en ik hou ook nogal van oldtimers dus dat ging best goed *O* Alleen bruggetje maken naar een vervolg daar ben ik dan zó slecht in.. maar ja de eerste steen is gelegd, ga gewoon vaker even afremmen als ik langsfiets en hij is net buiten. Merk snel genoeg of er meer in zit en het lijkt me ook niet iemand die dan lullig gaat doen mocht er geen interesse zijn ofzo.
Top! Er komt vast vanzelf een moment dat hij of jij een ritje in die oldtimer kan voorstellen O+
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:05:59 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143549562
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef MissGump het volgende:

[..]

Top! Er komt vast vanzelf een moment dat hij of jij een ritje in die oldtimer kan voorstellen O+
Dat zou wel erg leuk zijn ja O+

Moet er vooral om denken dat ik zélf niet te verlegen ben. Heb daar geen last van tót ik iemand interessant begin te vinden. En dan doe ik echt heel onhandige dingen soms :') Het goede voornemen is: minder nadenken ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2014 @ 13:10:03 #37
Brabo Bastard
pi_143549732
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ook zo recent deze lijst :D Eens met Minthy. Keurig gestereotypeerd weer.

Vind trouwens van RP het ergste nog de voorkeuren en opties om in te vullen op je profiel. Kan me best indenken dat sommige mensen niet van de lange profielteksten zijn maar daar is zo extreem weinig ruimte voor een beetje creativiteit in het antwoorden dat het pijn doet aan je ogen.

Wat dat betreft vond ik Pepper wel okee maar werd toen slachtoffer van die Anonymous actie en mijn gegevens stonden mooi openbaar. Was toen trouwens nog gratis.

En ik blijf zweren bij Relatieklik, vinden sommigen hier ook nogal een zaadsite maar door die uitgebreide invulprocedure wordt wel mooi het kaf van het koren gescheiden. Op elke site staan wel leuke types, zelfs tussen de Sjonnies op Badoo, echter vaak kost het echt teveel tijd en energie om te gaan filteren.
Heb mijn profiel daar ook eens aangepast. Was weer 3 jaar geleden en er klopte geen hout van :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143550094
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat zou wel erg leuk zijn ja O+

Moet er vooral om denken dat ik zélf niet te verlegen ben. Heb daar geen last van tót ik iemand interessant begin te vinden. En dan doe ik echt heel onhandige dingen soms :') Het goede voornemen is: minder nadenken ;)
Klinkt als een fantastisch voornemen. En hey, je hebt al een begin gemaakt.

Ik ga deels je voorbeeld volgen. Die halfslachtige net-niet-dates van de afgelopen tijd waren echt onzettend meh, en insert realitycheck, bij nader inzien een matige poging om m'n gedachten te verzetten van wel-niet-collega. Wat blijkt: rondsletten om iemand uit je hoofd te zetten werkt niet. Ben sowieso in al die maanden niemand tegengekomen die interessanter, leuker of passender was dan hij.

Nu nog de ballen kweken om voor eens en voor altijd duidelijkheid te krijgen bij degene waar het wel bij telt.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:28:18 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143550524
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ga deels je voorbeeld volgen. Die halfslachtige net-niet-dates van de afgelopen tijd waren echt onzettend meh, en insert realitycheck, bij nader inzien een matige poging om m'n gedachten te verzetten van wel-niet-collega. Wat blijkt: rondsletten om iemand uit je hoofd te zetten werkt niet. Ben sowieso in al die maanden niemand tegengekomen die interessanter, leuker of passender was dan hij.

Nu nog de ballen kweken om voor eens en voor altijd duidelijkheid te krijgen bij degene waar het wel bij telt.
Is het iemand die je vaak in het dagelijksleven tegen komt? Anders heb je toch niet zo heel veel ballen nodig? :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143550576
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is het iemand die je vaak in het dagelijksleven tegen komt? Anders heb je toch niet zo heel veel ballen nodig? :)
Mwah, we werken in hetzelfde gebouw en over een paar jaar weer op dezelfde afdeling waarschijnlijk, maar nu kom ik hem niet spontaan tegen, nee.

En jawel, dat heeft gigantische ballen nodig :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:31:14 #41
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143550671
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah, we werken in hetzelfde gebouw en over een paar jaar weer op dezelfde afdeling waarschijnlijk, maar nu kom ik hem niet spontaan tegen, nee.

En jawel, dat heeft gigantische ballen nodig :')
Want als er geen toekomst in zit heb je geen lijntjes meer uitstaan en val je in een diep gat of zal je gedoemd zijn alleen oud te worden? Ik heb het probleem nooit gesnapt, juist dat opvreten door onduidelijkheid vind ik erger :)
pi_143551284
c_c, grote bek wanneer er niets te verliezen valt, mietje als het erop aankomt, aangenaam.
pi_143552291
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want als er geen toekomst in zit heb je geen lijntjes meer uitstaan en val je in een diep gat of zal je gedoemd zijn alleen oud te worden? Ik heb het probleem nooit gesnapt, juist dat opvreten door onduidelijkheid vind ik erger :)
Dat zijn allemaal heel erg mooie rationele argumenten, en ze zijn helemaal waar, maar dat werkt echt niet zo gemakkelijk voor iedereen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:10:33 #44
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143552539
quote:

[..]

Dankje :) Dat is waar ;) Ga mijn best doen, al is het maar om weer eens in het echt op mijn bek te gaan.

Ik snap je. Heb je enig idee wat hij van jou vindt? wel eens wat opgevangen ofzo? Meen me te herinneren dat je wel eens wat met hem onderneemt toch?

En dat is ook herkenbaar. Alleen bij (internet)date V. lukte dat dus niet omdat het al zo lang vaag was dus nu maar weer eens in het echt inderdaad. Mijn probleem is dat ik vaak van het negatieve uitga ("hij zal me wel niet meer dan gewoon aardig vinden" "hij valt vast niet op.." bladiebla) om het niet te erg te vinden als het niks wordt maar daarmee geef je dan volgens mij weer een verkeerde vibe af ofzo, alsof ze het ruiken ;)
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:12:44 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143552667
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal heel erg mooie rationele argumenten, en ze zijn helemaal waar, maar dat werkt echt niet zo gemakkelijk voor iedereen.
het is ook meer dat hoop altijd nog prettiger voelt dan dat het nooit iets gaat worden. Slaat nergens op maar werkt vaak wel zo als je iemand interessant vindt. Een zwart gat dat heb ik niet zo, serieus een leuk leven en voldoende vermaak. Maar dat is niet wat je uiteindelijk zoekt of wil als je iemand leuk vindt natuurlijk, oppervlakkig gezien misschien wel maar bij mij is het toch meer dan dat als ik echt weer voor iets wil gaan.
pi_143554480
quote:

[..]

Dus:

Ja nu ik wat sites geprobeerd heb lijkt lexa nog wel het beste te zijn. :')

Relatieplanet lijken mensen niet actief te zijn, en inderdaad de vrouwen zijn niet bepaald knap. OKcupid is ook echt exact dat wat jij zegt, badoo is tinder voor facebookloze personen. Net paiq geprobeerd, krijg alleen maar kindjes van 16. :')
pi_143554543
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dankje :) Dat is waar ;) Ga mijn best doen, al is het maar om weer eens in het echt op mijn bek te gaan.

Ik snap je. Heb je enig idee wat hij van jou vindt? wel eens wat opgevangen ofzo? Meen me te herinneren dat je wel eens wat met hem onderneemt toch?

En dat is ook herkenbaar. Alleen bij (internet)date V. lukte dat dus niet omdat het al zo lang vaag was dus nu maar weer eens in het echt inderdaad. Mijn probleem is dat ik vaak van het negatieve uitga ("hij zal me wel niet meer dan gewoon aardig vinden" "hij valt vast niet op.." bladiebla) om het niet te erg te vinden als het niks wordt maar daarmee geef je dan volgens mij weer een verkeerde vibe af ofzo, alsof ze het ruiken ;)
Ja, achteraf gezien heeft hij meerdere keren wel z'n intenties duidelijk gemaakt, maar ben ik te suf geweest om het te zien, vanwege hetzelfde probleem als jij. Nu zijn we eeuwen verder, dus is het heel goed mogelijk dat hij al lang en breed ergens anders zit met z'n hoofd en durf ik niet af te gaan :').
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:58:47 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143554569
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef Solo14 het volgende:

Net paiq geprobeerd, krijg alleen maar kindjes van 16. :')
Je hebt daar hele vragenlijsten waarop je oa kan aangeven welke leeftijd je wilt hebben. Tenminste bij je matches. Bij speeddates houdt ie daar niet echt rekening mee
pi_143554625
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt daar hele vragenlijsten waarop je oa kan aangeven welke leeftijd je wilt hebben. Tenminste bij je matches. Bij speeddates houdt ie daar niet echt rekening mee
O dat zal het zijn, die speeddates.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:01:24 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143554673
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, achteraf gezien heeft hij meerdere keren wel z'n intenties duidelijk gemaakt, maar ben ik te suf geweest om het te zien, vanwege hetzelfde probleem als jij. Nu zijn we eeuwen verder, dus is het heel goed mogelijk dat hij al lang en breed ergens anders zit met z'n hoofd en durf ik niet af te gaan :').
Muts! Heb zelf net zo'n bord voor mij kop soms hoor ;) Maar heb je nog aanknopingspunten van zijn eerdere toenaderingspogingen om erop terug te komen? Zie je hem dagelijks? Afgaan sucks, ik weet het. Maar ook voor de ander, dat scheelt :) Bijna niemand heeft er lol in om iemand af te wijzen. Voordeel van face to face is dat je er niet onderuit kan.
pi_143555426
quote:

[..]

he ik wilde dat rondsletten om iemand te vergeten echt net gaan proberen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143555504
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

in het ergste geval is de timing dan slecht maar hij zal het vast tof vinden om te merken dat hij niet alleen in jou geïnteresseerd was / dat het niet in zijn hoofd zat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143555741
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

in het ergste geval is de timing dan slecht maar hij zal het vast tof vinden om te merken dat hij niet alleen in jou geïnteresseerd was / dat het niet in zijn hoofd zat
Oh maar ik weet zeker dat hij weet wat ik van 'm vind hoor. Of tenminste, ik heb me zo vaak zo debiel gedragen dat hij het wel moét weten.

Enneh, misschien werkt het rondsletten voor jou beter dan voor mij :').
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:46:16 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143556211
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh maar ik weet zeker dat hij weet wat ik van 'm vind hoor. Of tenminste, ik heb me zo vaak zo debiel gedragen dat hij het wel moét weten.

Nou dan is het logisch dat hij niks doet want hij is al een paar keer afgewezen, of in elk geval niet beantwoord in zijn gevoelens toch? Dus dan moet het echt van jou komen deze keer :)
Enggggg ;)
pi_143557238
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou dan is het logisch dat hij niks doet want hij is al een paar keer afgewezen, of in elk geval niet beantwoord in zijn gevoelens toch? Dus dan moet het echt van jou komen deze keer :)
Enggggg ;)
Dit!
En andersom bedenk jij ook nu pas dat je signalen hebt gemist en zo ;) Wie weet bedacht hij dat ook pas later
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:11:53 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143557287
Van t weekend wel een leuke jongen ontmoet, veel mee gedanst O+ Maar hij was helaas niet zo geintresseerd -O- . Heeft m'n facebook gegevens, dus we zullen zien wat ie ermee gaat doen :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:45:01 #57
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143558836
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
c_c, grote bek wanneer er niets te verliezen valt, mietje als het erop aankomt, aangenaam.
Ik denk dat dat voor 90% van de mensen geld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:50:20 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143559127
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor 90% van de mensen geld.
Altijd dat gezeur over geld :(
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:52:12 #59
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143559193
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Altijd dat gezeur over geld :(
Ik twijfelde al over de extra t op het einde :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_143559472
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef yats het volgende:

[..]

Ik twijfelde al over de extra t op het einde :D
En dat als jurist o|O
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:02:29 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143559613
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

En dat als jurist o|O
d/t zullen altijd mijn zwakke punt blijven. Het scheelt dat dat voor enorm veel juristen ook zo is.
pi_143560039
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vrouwenlogica.
pi_143564134
Oké mensen, relatieplanet is kut, kan alleen reageren met voorgeschreven berichten. Het komt ook blijkbaar niet in de mensen op die wel een betaald account hebben, om een mailadres of telefoonnummer in een bericht te zetten. Was wel een verse milf aan het fixen daar. :7

Lexa kan je gewoon zien wie jou lekker vind gratis. _O_
pi_143564400
Kan dat dan wel? Vaak heeft die website dan iets ingebouwd dat dat herkent en je dan blokt of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:20:55 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143564443
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Kan dat dan wel? Vaak heeft die website dan iets ingebouwd dat dat herkent en je dan blokt of zo
Je kan geen mailadres in je profiel zetten, wel in een bericht naar iemand toe.

(als je dat bedoelde)
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:21:33 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143564469
ni3t als je z00 pr44t natuurlijk. rhubarbje staart van de aap hete meel punt kom c3nsuurbl0ck hihi
pi_143564634
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef yats het volgende:

[..]

d/t zullen altijd mijn zwakke punt blijven. Het scheelt dat dat voor enorm veel juristen ook zo is.
Het is echt te schandalig voor woorden. #nosarcasm
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_143564660
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef picodealion het volgende:

[..]

Vrouwenlogica.
Nee echt! Ik ben zelfs lief geweest, in plaats van bitchy. Nou, als dat het niet duidelijk maakt, weet ik het ook niet meer.

:').
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:27:12 #69
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143564664
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt te schandalig voor woorden. #nosarcasm
Is het ook :D
pi_143564674
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:21 schreef Silenus het volgende:
ni3t als je z00 pr44t natuurlijk. rhubarbje staart van de aap hete meel punt kom c3nsuurbl0ck hihi
:D wat flauw! Als iedereen weet dat het zo kan dan hoeven ze het toch niet te verbieden?
Of het beter verbieden, als je snapt wat ik bedoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:28:05 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143564697
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee echt! Ik ben zelfs lief geweest, in plaats van bitchy. Nou, als dat het niet duidelijk maakt, weet ik het ook niet meer.

Weet hij ook dat dat dan heel speciaal is? Een lieve c_c.. of zal hij denken dat he gewoon standaard is ;)
pi_143564754
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet hij ook dat dat dan heel speciaal is? Een lieve c_c.. of zal hij denken dat he gewoon standaard is ;)
Of dat ze aan zware medicatie zat of zo :P ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143564778
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja nee sorry, "ik heb x dus hij móét het wel doorhebben" is toch wel typisch iets dat vrouwen zeggen/denken maar wat mannen vaak totaal niet doorhebben.
pi_143565000
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja nee sorry, "ik heb x dus hij móét het wel doorhebben" is toch wel typisch iets dat vrouwen zeggen/denken maar wat mannen vaak totaal niet doorhebben.
Doet me denken aan een topic hier laatst van een vrouw die een mailtje stuurde naar een collega (inclusief :) smiley!!!!) Dus dan moest hij toch wel doorhebben dat ze hem wel zag zitten! _O-
pi_143565037
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja nee ok, maar kijk. Mijn theorie is dat wanneer een man en een vrouw elkaar ontmoeten, zou-ik-het-erop-kunnen? de eerste vraag is die opkomt. Daarnaast denk ik dat elke man die aandacht krijgt van een vrouw ergens denkt "she wants the D", en elke vrouw denkt "Hij wil in m'n gleuf". Niet hardop, niet bewust wellicht, maar zo werken de meesten van ons wel. [insert geratel over hoe dat niet zo is in de volgende posts].

Nu, als er al een meisje twee jaar lang om je heen draait, je op feestjes samen eindigt, ze je om de zoveel tijd appt en uitnodigt voor een drankje, moet toch duidelijk zijn dat ze in je geïnteresseerd is, denk ik zo. Hoe cool ik het ook denk te spelen :').

Toen ik hier net kwam posten en zei dat ik een meisjeskneus was kreeg ik allemaal DM's met "Nah, zo erg zal het toch niet gesteld zijn? ;) ;)" van mannelijke lurkers. Ik denk dat ik inmiddels genoeg bewijs heb geleverd en Tijnbrein als mijn grote voorbeeld mag nemen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:37:11 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143565071
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu, als er al een meisje twee jaar lang om je heen draait, je op feestjes samen eindigt, ze je om de zoveel tijd appt en uitnodigt voor een drankje, moet toch duidelijk zijn dat ze in je geïnteresseerd is, denk ik zo. Hoe cool ik het ook denk te spelen :').
Of hij denkt dat hij gefriendzoned is ;)
pi_143565118
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143565280
Overigens heb ik 'm gisteren gevraagd om weer eens bij te kletsen en gaan we volgende week wat drinken en zal ik dan echt écht ballen tonen. Beloofd.
pi_143565290
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens heb ik 'm gisteren gevraagd om weer eens bij te kletsen en gaan we volgende week wat drinken en zal ik dan echt écht ballen tonen. Beloofd.
Ik ben trots op je :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143565296
quote:

[..]

Ja nee ok, maar kijk. Mijn theorie is dat wanneer een man en een vrouw elkaar ontmoeten, zou-ik-het-erop-kunnen? de eerste vraag is die opkomt. Daarnaast denk ik dat elke man die aandacht krijgt van een vrouw ergens denkt "she wants the D", en elke vrouw denkt "Hij wil in m'n gleuf". Niet hardop, niet bewust wellicht, maar zo werken de meesten van ons wel. [insert geratel over hoe dat niet zo is in de volgende posts].
Geen geratel. Tot zover ben ik het met je eens

quote:
Hier ga je de fout in. Je doet de aanname dat iets dat voor jou anders dan anders is hem ook op moet vallen, maar als hij je al twee jaar lang niet anders kent dan dit, waaruit moet hij dan opmaken welk deel gewoon jouw persoonlijkheid is en welk deel ontstaat uit interesse in hem?

Een week voordat ik een relatie kreeg met een bepaalde ex heb ik nog bij haar op de kamer gelogeerd en een aanbod om bij haar in bed te komen liggen afgeslagen omdat ik dacht dat ze noooit serieus kon zijn. (Ja lach allemaal maar even goed mensen :7)

Wat voor haar 100% dubbeldik erbovenop duidelijk was, was voor mij een "meent ze dit nou? nahh" situatie. Moraal van het verhaal (afgezien van dat mijn vrouwenskills niet helemaal toppie zijn), mannen zijn slecht in hints opvangen, en vrouwen zijn slecht in inschatten hoe duidelijk hun hints zijn.
quote:
Toen ik hier net kwam posten en zei dat ik een meisjeskneus was kreeg ik allemaal DM's met "Nah, zo erg zal het toch niet gesteld zijn? ;) ;)" van mannelijke lurkers. Ik denk dat ik inmiddels genoeg bewijs heb geleverd en Tijnbrein als mijn grote voorbeeld mag nemen.
Dit gedeelte is compleet irrelevant.

quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies, voor hetzelfde geld zit hij intussen op 9gag allemaal friendzone rage comics te plaatsen (indien dat het geval is: een ander zoeken :'))

quote:
^O^.
pi_143565339
"Is cola halal?"
Die?
pi_143565364
Nee die andere.
pi_143565382
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef picodealion het volgende:

[..]
bepaalde ex (je weet welke)
Maar ik weet niet welke!

:o en jullie kennen elkaar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143565439
Ja ik besefte me dat het eigenlijk weinig toevoegde aan het verhaal dus ik had het net maar weer weggehaald :').
pi_143565499
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef picodealion het volgende:
Ja ik besefte me dat het eigenlijk weinig toevoegde aan het verhaal dus ik had het net maar weer weggehaald :').
Volgens mij was dat het meest boeiende aan het verhaal :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143565503
Relevantie is voor homo's.
pi_143571093
Voor makkelijke chicks ga je naar paiq. _O-

De gesprekken gaan zo vloeiend, dat als je eenmaal een age appropriate meisje hebt gevonden je zo kan scoren.

Het is dat ik hogere eisen stel en niet zo op blond val.

Lachen die site!
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:06:54 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143571901
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Solo14 het volgende:

De gesprekken gaan zo vloeiend, dat als je eenmaal een age appropriate meisje hebt gevonden je zo kan scoren.

Lachen die site!
Al een dateafspraak staan dan?
pi_143572247
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al een dateafspraak staan dan?
Eerlijk, ik vind ze nog niet zo aantrekkelijk. Wat ik zei, ik val niet zo op blond. Voor mensen die daar wel op vallen is het ideaal.

Ben ook pas net lid daar, wil eerst het aanbod bekijken voordat ik daadwerkelijk op een date zou gaan.
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:15:37 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143572314
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Solo14 het volgende:

Eerlijk, ik vind ze nog niet zo aantrekkelijk. Wat ik zei, ik val niet zo op blond. Voor mensen die daar wel op vallen is het ideaal.

Ben ook pas net lid daar, wil eerst het aanbod bekijken voordat ik daadwerkelijk op een date zou gaan.
Wel mooi dat de gesprekken goed gaan :)
Wat je wel vaak hoort hier is dat het soms nog wel lastig is om echt de afspraak/date eruit te krijgen, vandaar m'n vraag. Maar een aantrekkelijke vrouw is danwel handig :+
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:11:37 #91
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143581237
quote:

[..]

Hier ben ik het mee eens, soms bewust soms onbewust maar in de eerste seconde van de ontmoeting, bij iemand in jouw leeftijdscategorie, gaat dit door je heen.

quote:

Ik zou zeggen, hij ziet je of niet als relatie materiaal, of hij is te onzeker (tenopzichte van jou). Zeker dat laatste is de hoofdoorzaak dat mensen het niet zien. Ik heb het in mijn jonge jaren voor elkaar gekregen dat iemand letterlijk zei dat ze me leuk vond, waar ik bij stond, niet als zodanig op te merken. Je denkt al heel gauw 'ze maakt een grap' of 'ik zie het vast fout'. Wellicht is hij daar nog niet overheen?
pi_143587816
Hallo, ik ben op vakantie, geen date verhalen.

Groetjes, doei.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:10:50 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143587889
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Hallo, ik ben op vakantie, geen date verhalen.

Groetjes, doei.
Je neukt niet op vakantie? Hoe slecht :{w
pi_143587961
quote:
Gewoon even voelen of hij ballen heeft is voldoende :Y
pi_143587991
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Je neukt niet op vakantie? Hoe slecht :{w
Hou niet zo van Turkse dames. En ik zit niet aan de kust.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 13:14:28 ]
pi_143588235
Ik ben ooit op vakantie een ex tegen gekomen en onder invloed van zon, zee en alcohol dachten we 'als wij nou eens opnieuw beginnen!'
Best idea ever :')

meer vakantiedate verhalen heb ik niet...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143604097
Wat is deze!? Milfs willen mij, maar vrouwen van mijn leeftijd en jonger zijn matig of sturen niks.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:18:03 #98
Brabo Bastard
pi_143606345
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef Solo14 het volgende:
Wat is deze!? Milfs willen mij, maar vrouwen van mijn leeftijd en jonger zijn matig of sturen niks.
Ze weten in ieder geval wat ze willen. Via Paiq?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143606493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze weten in ieder geval wat ze willen. Via Paiq?
Nee, lexa en relatieplanet. Op paiq krijg ik alleen maar 16 jarige blondjes.
pi_143606652
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Nee, lexa en relatieplanet. Op paiq krijg ik alleen maar 16 jarige blondjes.
Stel dat dan anders in? Volgens mij kan dat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143607003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Stel dat dan anders in? Volgens mij kan dat
Niet specifiek vanaf leeftijd volgens mij, je krijgt zo'n vaag criterium menuutje alleen voor matches. Daarin kan je niet vanaf leeftijd bepalen.
pi_143607635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Niet specifiek vanaf leeftijd volgens mij, je krijgt zo'n vaag criterium menuutje alleen voor matches. Daarin kan je niet vanaf leeftijd bepalen.
Voor speeddates kan je dat niet echt uitzoeken, matches wel die zijn altijd in de goede leeftijdscategorie bij mij.
pi_143607726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef -0- het volgende:

[..]

Voor speeddates kan je dat niet echt uitzoeken, matches wel die zijn altijd in de goede leeftijdscategorie bij mij.
Bij mij ook...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143608382
Ik vraag me af. Bestaan er ook vrouwen in de leeftijdscategorie 18-30 die niet 'creatief, reizer, ruimdenkend, nieuwewereldkind, wereldverbeteraar, ondernemer, "een beetje gestoord" etc' zijn, maar gewoon een relaxed leven leiden zonder elk weekend van hot naar her te vliegen en uit te gaan? Er moet toch niks mis zijn met een zaterdag vol bankhangen, films kijken, games en sex? :~
pi_143608400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef -0- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Bij mij ook...

Heb 2 matches gehad, beide 17. Meeste speeddates zijn 16 jarige blondjes.

Misschien moet ik alle vragenlijsten eens in gaan vullen.
pi_143608554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vraag me af. Bestaan er ook vrouwen in de leeftijdscategorie 18-30 die niet 'creatief, reizer, ruimdenkend, nieuwewereldkind, wereldverbeteraar, ondernemer, "een beetje gestoord" etc' zijn, maar gewoon een relaxed leven leiden zonder elk weekend van hot naar her te vliegen en uit te gaan? Er moet toch niks mis zijn met een zaterdag vol bankhangen, films kijken, games en sex? :~
In de realiteit zal het wel mee vallen, denk gewoon dat veel mensen zich interessanter voor doen dan dat zij zijn.

Maarja wie ben ik, zit ook pas een paar dagen op sites.
pi_143608672
Volgens mij zitten hier genoeg cynische, kritische, niet gezellige vrouwen in die leeftijdscategorie maar dat schijnt ook weer niet goed te zijn ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143608685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef Solo14 het volgende:

[..]

In de realiteit zal het wel mee vallen, denk gewoon dat veel mensen zich interessanter voor doen dan dat zij zijn.

Maarja wie ben ik, zit ook pas een paar dagen op sites.
De helft van de foto's die ik voorbij zie komen zijn allemaal op Ibiza, wintersport, wild in de club of dingen zoals parachutespringen.
pi_143609211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

De helft van de foto's die ik voorbij zie komen zijn allemaal op Ibiza, wintersport, wild in de club of dingen zoals parachutespringen.
Haha, ik vond het grappig dat je op lexa en relatieplanet op inkomen kan zoeken. Zie ik vrouwen echt wel voor aan.

Je kan ook een Ferrari huren, een foto maken en doen alsof die van jou is, misschien dat het werkt!
pi_143610110
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:08 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Haha, ik vond het grappig dat je op lexa en relatieplanet op inkomen kan zoeken. Zie ik vrouwen echt wel voor aan.

Je kan ook een Ferrari huren, een foto maken en doen alsof die van jou is, misschien dat het werkt!
En dan komt puntje bij paaltje. "En waar is je mooie rode auto?"
pi_143610556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dan komt puntje bij paaltje. "En waar is je mooie rode auto?"
pi_143610990
Kan je op Lexa berichten van members ontvangen en lezen als je geen betaald lid bent?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:42:09 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143613944
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Solo14 het volgende:

Lachen die site!
Leg even voor de date-dummies hier (mezelf incluis) uit hoe je daadwerkelijk die dates voor elkaar krijgt?
pi_143617527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef Solo14 het volgende:
Kan je op Lexa berichten van members ontvangen en lezen als je geen betaald lid bent?
Lezen ja, antwoorden nee :)

Tenminste, dat was 6 jaar geleden zo...
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:22 #115
Brabo Bastard
pi_143621630
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lezen ja, antwoorden nee :)

Tenminste, dat was 6 jaar geleden zo...
En dat is nog steeds.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143622536
Vaag. Ik had echt het gevoel dat mensen op OKc goed lezen. Elk serieus berichtje legt een koppeling naar mijn profiel. Super tof
Maar volgens mij lezen ze dat lijstje rechts niet, waarbij je aangeeft hoe lang je bent, wat voor figuur, of je kinderen wil en of je single bent etc. Want als blijkt dat ik een vriend heb zijn ze allemaal kei verbaasd!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:29:08 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143622585
Zo kei gek is dat niet toch? Het overgrote merendeel op een datingsite (muv secondlove) is single, dat ga je niet elke keer even helemaal doorspitten.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:29:55 #118
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143622612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Vaag. Ik had echt het gevoel dat mensen op OKc goed lezen. Elk serieus berichtje legt een koppeling naar mijn profiel. Super tof
Maar volgens mij lezen ze dat lijstje rechts niet, waarbij je aangeeft hoe lang je bent, wat voor figuur, of je kinderen wil en of je single bent etc. Want als blijkt dat ik een vriend heb zijn ze allemaal kei verbaasd!
Dat komt omdat je dat rechterrijtje bij een quickmatch niet eens ziet.
(kwam ik gisteren achter)
pi_143622682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Silenus het volgende:
Zo kei gek is dat niet toch? Het overgrote merendeel op een datingsite (muv secondlove) is single, dat ga je niet elke keer even helemaal doorspitten.
Ik kijk wel naar dat lijstje hoor, er staat namelijk een boel meer dan alleen of iemand single is of niet
En als je wel de moeite neemt om een deel van het profiel echt te lezen dan snap ik niet dat je dat niet door trekt

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat komt omdat je die bij een quickmatch niet eens ziet.
(kwam ik gisteren achter)
Ah oke, dat zou het kunnen zijn
Maar ik denk het niet, want ik heb geen foto dus ik kom niet in die quickmatch lijkt me?
En dan kom je alsnog toch wel eens op iemands profiel?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:35:18 #120
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143622758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik kijk wel naar dat lijstje hoor, er staat namelijk een boel meer dan alleen of iemand single is of niet
En als je wel de moeite neemt om een deel van het profiel echt te lezen dan snap ik niet dat je dat niet door trekt

[..]

Ah oke, dat zou het kunnen zijn
Maar ik denk het niet, want ik heb geen foto dus ik kom niet in die quickmatch lijkt me?
En dan kom je alsnog toch wel eens op iemands profiel?
Oh, ja dan zou het minder logisch zijn dat je in iemands quickmatch terecht zou komen lijkt mij,
en als dat het geval zou zijn, dan zou je inderdaad verwachten dat ze dan alsnog naar je profiel gaan ja.

Nja ik verbaas mij er ook enorm over hoe slecht er wordt gelezen iig. Raar vind ik dat.
pi_143622819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nja ik verbaas mij er ook enorm over hoe slecht er wordt gelezen iig. Raar vind ik dat.
Ja daar verbaas ik me niet eens meer over :P Ik was juist eerder andersom verbaasd, dat hier leuke mannen zitten die serieus even de moeite namen om een opmerking te maken over mijn interesses e.d.
Vandaar dat ik het zo apart vind dat ze dan uiteindelijk niet hebben gelezen dat ik niet single ben :D

(het is ook geen mega ergernis hoor, meer een 'goh' momentje)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143622849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Raar vind ik dat.
Niet echt. Veel mannen zien het gewoon als een numbers game. Foto: Kan ik het erop? Profielscan: Geen psycho met 3291 issues? > Send message over iets in haar interesses.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:39:17 #123
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143622853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Silenus het volgende:
Nja ik datzelfde rechterrijtje staat ook bijvoorbeeld of je in god gelooft, aan drugt doet, kinderen wilt, dus wel redelijk relevant lijkt mij. Maar jij kijkt daar dus helemaal niet naar?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:39:58 #124
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143622869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet echt. Veel mannen zien het gewoon als een numbers game. Foto: Kan ik het erop? Profielscan: Geen psycho met 3291 issues? > Send message over iets in haar interesses.
Ok, weer wat geleerd. Nja misschien wat ik gewoon wat naïef dan.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:00 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143622907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nja ik datzelfde rechterrijtje staat ook bijvoorbeeld of je in god gelooft, aan drugt doet, kinderen wilt, dus wel redelijk relevant lijkt mij. Maar jij kijkt daar dus helemaal niet naar?
Ik krijg op OkCupid echt nooit wat terug, dus ik doe allang geen moeite meer om een leuk interessant berichtje te typen. Dat is op andere sites gelukkig wel anders. De narcist in mij geeft dan ook keihard de vrouwen op Okcupid de schuld. :+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:43:05 #126
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143622939
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik krijg op OkCupid echt nooit wat terug, dus ik doe allang geen moeite meer om een leuk interessant berichtje te typen. Dat is op andere sites gelukkig wel anders. De narcist in mij geeft dan ook keihard de vrouwen op Okcupid de schuld. :+
oh -O-
pi_143622956
quote:

[..]

Misschien moet je het hele profiel lezen en dan pas reageren ;)
Nee ik plaag je, het ligt vast aan die vrouwen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:16 #128
Brabo Bastard
pi_143622996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ok, weer wat geleerd. Nja misschien wat ik gewoon wat naïef dan.
Dat leer je soms heel snel af op zulke sites als vrouw zijnde.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:27 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143622998
Haha, ook aan mij hoor. Ik heb weinig moeite aan mijn profiel besteed en mijn berichtjes nodigen ook niet echt uit tot reageren. Maar als je de eerste drie keer niets terugkrijgt ga je niet even 10 minuten van je leven opofferen om voor jandoedel weer allerlei olijke kwinkslagen in je berichtje te verwerken.

Daarnaast zijn het over het algemeen wat vreemde types. En meisjes die vaak ^^ gebruiken in hun zinnen, bordspelletjes spelen of naar obscure bandjes gaan luisteren. Ik match daar eigenlijk totaal niet mee.
pi_143623070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook aan mij hoor. Ik heb weinig moeite aan mijn profiel besteed en mijn berichtjes nodigen ook niet echt uit tot reageren. Maar als je de eerste drie keer niets terugkrijgt ga je niet even 10 minuten van je leven opofferen om voor jandoedel weer allerlei olijke kwinkslagen in je berichtje te verwerken.

Daarnaast zijn het over het algemeen wat vreemde types. En meisjes die vaak ^^ gebruiken in hun zinnen, bordspelletjes spelen of naar obscure bandjes gaan luisteren. Ik match daar eigenlijk totaal niet mee.
Linkje naar je profiel! *O*

Ik hou wel van vreemde types en ik zal er vast zelf ook een zijn (OKc is in ieder geval mijn favo site op het moment en ik hou van bordspelletjes :P )

Ik voel me wel met terugwerkende kracht schuldig over de berichtjes waar ik niet op gereageerd heb ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:49:41 #131
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143623117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Linkje naar je profiel! *O*

Ik hou wel van vreemde types en ik zal er vast zelf ook een zijn (OKc is in ieder geval mijn favo site op het moment en ik hou van bordspelletjes :P )

Ik voel me wel met terugwerkende kracht schuldig over de berichtjes waar ik niet op gereageerd heb ;(
Bordspelletjes is niks mis mee :)

En ik reageer tot nu toe op alles, en tot nu toe ook zowaar bedankjes gehad op afwijzingen omdat ik überhaupt gereageerd had, lol.
pi_143623151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

En ik reageer tot nu toe op alles, en tot nu toe ook zowaar bedankjes gehad op afwijzingen omdat ik überhaupt gereageerd had, lol.
Daar ben ik echt mee op gehouden omdat je soms gewoon zo veel krijgt...
Als iemand echt moeite in een bericht heeft gestoken doe ik het soms nog wel eens, maar veel berichtjes zijn ook maar 1 standaard zin, die ze knippen en plakken. Daar ga ik niet allemaal op reageren hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143623158
Wat is er nou weer mis met bordspellen?
pi_143623171
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Alles jij alternatief typje!

;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:51:59 #135
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143623172
quote:
Niks dus!
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 11:52:03 #136
Brabo Bastard
pi_143623175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dan ben je een van de weinigen die zo reageert. De meesten laten niks horen. Maar dat ligt soms aan het feit wat rhu zegt.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 11:53:05 #137
Brabo Bastard
pi_143623198
quote:
Samen romantisch mens-erger-je-nieten O+
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:53:16 #138
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143623205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan ben je een van de weinigen die zo reageert. De meesten laten niks horen. Maar dat ligt soms aan het feit wat rhu zegt.
Nja misschien is het wel omdat het bij mij qua aantallen nog net te overzien is. Als het er meer worden, dan weet ik ook niet of ik dat vol kan houden hoor.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 11:53:45 #139
Brabo Bastard
pi_143623216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nja misschien is het wel omdat het bij mij qua aantallen nog net te overzien is. Als het er meer worden, dan weet ik ook niet of ik dat vol kan houden hoor.
Daarom. Toch netjes :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143623276
quote:
Niet hip genoeg.

Al moet ik eerlijk zeggen dat OKC zelfs voor mij te alternatief was.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:56:52 #141
258885 Solique
I Kill You !
pi_143623289
Nu gaat het weer over okc, maar weer eens verder kijken dan paiq en eens mijzelf inlezen voor andere sites. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143623304
Ow jeetje, ik lees net mijn eigen profiel terug en het is ook echt kut
Ik ben een wandelend cliché :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 11:58:27 #143
Brabo Bastard
pi_143623334
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet hip genoeg.

Al moet ik eerlijk zeggen dat OKC zelfs voor mij te alternatief was.
Bordspellen zijn best hip anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef Solique het volgende:
Nu gaat het weer over okc, maar weer eens verder kijken dan paiq en eens mijzelf inlezen voor andere sites. :)
RP, Lexa? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:58:45 #144
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143623344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Is een cliché niet gewoon cliché omdat zoveel mensen dat doen.
Dus in dat opzicht zou je juist succesvoller moeten zijn, omdat je dan meer mensen zou aanspreken,
in theorie?
pi_143623354
En dat terwijl ik toch redelijk vreemd ben. Al gebruik ik geen ^^, want die snap ik niet zo goed. Then again, de paar keer dat ik sneldate met Paiq krijg je dit soort ongein.

Mja. Ben ik nou echt te kieskeurig? :').
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:59:13 #146
258885 Solique
I Kill You !
pi_143623356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef El_Thijs het volgende:

RP, Lexa? :P
Je kan te ver gaan, he. :P
pi_143623365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Is een cliché niet gewoon cliché omdat zoveel mensen dat doen.
Dus in dat opzicht zou je juist succesvoller moeten zijn, omdat je dan meer mensen zou aanspreken,
in theorie?
Mensen willen unieke sneeuwvlokjes zijn en daten dus ik gok van niet ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143623386
O+ Bordspellen O+

Ik sta al met 14-3 voor op mijn date :+ (Okay daar zitten ook kaartspelletjes en een voetbalpoule tussen, maar ook 4 keer monopoly)
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 12:01:11 #149
Brabo Bastard
pi_143623421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Solique het volgende:

[..]

Je kan te ver gaan, he. :P
Weet ik 8-)
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat terwijl ik toch redelijk vreemd ben. Al gebruik ik geen ^^, want die snap ik niet zo goed. Then again, de paar keer dat ik sneldate met Paiq krijg je dit soort ongein.

[ afbeelding ]

Best erg ja :')
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:25 #150
258885 Solique
I Kill You !
pi_143623450
quote:

[ afbeelding ]

Dat is wel erg inderdaad.
Je trekt zulke gasten aan zeker :P
pi_143623513
Bordspellen zijn dus alternatief. Weet ik dat ook weer.
pi_143623519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Daar heb ik ook elke keer last van :').
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:04:50 #153
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143623528
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb nooit Paiq gebruikt maar ik ga er voor het gemak van uit dat jij zwart bent en de man in kwestie blauw. ALs iemand al zo meteen of dat soort gezeik begint bij vervelen, dan zou ik meteen klaar zijn :P
pi_143623558
quote:

[ afbeelding ]

De ^^-smiley is eigenlijk getypte versie van deze smiley op whatsapp:

Eerste rij vierde van links.

Dus. :) :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:08:04 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143623614
Ja dan weet ik nog steeds niet wat dat poppetje eigenlijk wil zeggen.

Ik vind de <3 ook eerder een omgevallen ijsje met twee bolletjes dan een hartje. Stomme smileys.
pi_143623999
Ik gebruik veel te veel smileys ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143624050
Ah, de hihi-smiley dus. Weer wat geleerd. Misschien moet ik wat meer hihi-en.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:23:17 #158
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143624051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Silenus het volgende:
Ja dan weet ik nog steeds niet wat dat poppetje eigenlijk wil zeggen.

Ik vind de <3 ook eerder een omgevallen ijsje met twee bolletjes dan een hartje. Stomme smileys.
Dit wordt dan ook versterkt door de 3, waarbij het onderste bolletje groter is dan het bovenste, wat door de val komt, bij een hartje zouden ze even groot zijn :+ Ik heb met die <3 ook lang ene probleem gehad. Maar de ^^ is meer een heel vrolijk poppetje dat zo hard en breed lacht dat zijn oogjes er van dicht gaan. Dat is toch duidelijk!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:24:26 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143624090
Vrolijk poppetje? Ik zie alleen twee wenkbrauwen!

Net als de xD, ook zo'n onding. Dat vind ik meer iemand die lachend zit te poepen.
pi_143624163
Oe, de ^^ is de ik-heb-zulke-dikke-wangen-dat-ze-m'n-ogen-dichtknijpen-smiley :o.

Ik ga 'm adopteren O+.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:36 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143624255
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, de ^^ is de ik-heb-zulke-dikke-wangen-dat-ze-m'n-ogen-dichtknijpen-smiley :o.

Ik ga 'm adopteren O+.
*O* we hebben een fan!
pi_143624365
quote:

[..]

Ik houd het tegenwoordig maar bij iets van simpel Hoi, Hoe is het, nog leuke plannen voor het weekend of iets vergelijkbaars, zeker als ze online zijn. Als ze offline zijn een kleine verwijzing naar het profiel.

Werkt verrassend goed en levert meer succes op dan 10 minuten in een berichtje steken en echt op het profiel inspelen.
pi_143624787
xD de aids onder de Smileys.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:34 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143626458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus. Ik denk dat van de 10 berichten die je als man stuurt er misschien 3 reacties terug komen. Twee met een korte afwijzing en een met een iets langere motivatie. Dat is mijn ervaring althans. En ik typ echt geen vreemde berichten of standaard teksten. De keuze voor vrouwen op datingsites is nu eenmaal reuze.

quote:

[ afbeelding ]

Nee, hier knappen de meeste mensen op af denk ik.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:38:27 #165
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143626555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Ik denk dat van de 10 berichten die je als man stuurt er misschien 3 reacties terug komen. Twee met een korte afwijzing en een met een iets langere motivatie. Dat is mijn ervaring althans. En ik typ echt geen vreemde berichten of standaard teksten. De keuze voor vrouwen op datingsites is nu eenmaal reuze.

[..]

De keuze is reuze idd O+
Van mannen die katten als kinderen zien, tot wanna-be rocksterren, tot marokaanse half prinsen tot saber-light zwaaiende getrouwde 40ers.
pi_143626601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

De keuze is reuze idd O+
Van mannen die katten als kinderen zien, tot wanna-be rocksterren, tot marokaanse half prinsen tot saber-light zwaaiende getrouwde 40ers.
Vertel eens wat meer over jezelf? Wat voor weirdo ben jij? ;) (je zit op OKc, dus ja :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:38 #167
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143626716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over jezelf? Wat voor weirdo ben jij? ;) (je zit op OKc, dus ja :P )
Tja ik moet wel een weirdo zijn als ik dat soort mensen aantrek.. my god.
Zoveel valt er over mij niet echt te melden hoor. Ben 4 dagen geleden begonnen op OkCupid,
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:47 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143626722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird ben :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 13:44:40 #169
Brabo Bastard
pi_143626800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:

[..]

Zit er ook op ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:45:02 #170
258885 Solique
I Kill You !
pi_143626815
quote:

[..]

Dan moet ik daar dus ook mijzelf aanmelden :D
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:45:12 #171
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143626824
quote:
ah, iedereen op okcupid is weird? Weet ik ook meteen dat ik weird ben
heejjjj ik ben dus ook wierd *O* *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 13:48:31 #172
Brabo Bastard
pi_143626953
Straks zit heel datend Fok op OKCupid :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:49:02 #173
258885 Solique
I Kill You !
pi_143626969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
Straks zit heel datend Fok op OKCupid :D
Wordt het straks toch weer fok!sters daten :+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:49:31 #174
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143626984
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Solique het volgende:

[..]

Het telt niet als het per-ongeluk is toch?
Ik bedoel, als je het van te voren niet wist..
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:52:52 #175
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143627101
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Natuurlijk telt dat wel, fok!sters blijven fok!sters, dat voelen wij mannen onbewust al aan :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 13:52:56 #176
Brabo Bastard
pi_143627103
quote:

[..]

Stiekem wel :o

*berichten sturen gaat*
quote:

[..]

Dat maakt de verrassing wel veel leuker :D

Ineens in R&P twee dezelfde topics over een date en ze niet weten wat ze verder moeten doen.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:57:04 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143627214
quote:

[..]

Daar is toch niets mis mee?
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 13:57:46 #178
Brabo Bastard
pi_143627230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zeggen we toch ook niet?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143627291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Tja ik moet wel een weirdo zijn als ik dat soort mensen aantrek.. my god.
Zoveel valt er over mij niet echt te melden hoor. Ben 4 dagen geleden begonnen op OkCupid,
hoe oud ben je, hoe zie je er uit, wat doe je in het dagelijks leven, wat zoek je, wanneer was je laatste date, etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:01:21 #180
258885 Solique
I Kill You !
pi_143627328
quote:

[..]

Alsof het iets ergs is :+
Eerste vraag tijdens chat, ben je fok!ster :P

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:

[..]

Zeker niet :D
pi_143627417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe oud ben je, hoe zie je er uit, wat doe je in het dagelijks leven, wat zoek je, wanneer was je laatste date, etc
Je vergeet de vraag 'En lust je rabarber?'
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:07:32 #182
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143627551
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef MissGump het volgende:

[..]

Want vrouwen die rabarber lusten zijn uiteraard de echte beesten.
pi_143627566
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ssst, ik ben subtiel! O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143627601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want vrouwen die rabarber lusten zijn uiteraard de echte beesten.
Nee maar mensen die engels kunnen hebben wel een streepje voor :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:09:54 #185
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143627646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar mensen die engels kunnen hebben wel een streepje voor :D
Zelfs mensen die geen Engels kunnen kunnen nog wel snappen dat rabarber, rhubarb is toch? :D
pi_143627723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Zelfs mensen die geen Engels kunnen kunnen nog wel snappen dat rabarber, rhubarb is toch? :D
Je kwam zelf nogal over alsof je het allemaal niet begreep... maar nvm
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143627796
Geen jodengrappen maken op Paiq, dan word je per direct geblokkeerd :').
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 14:19:13 #188
Brabo Bastard
pi_143627981
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat je zei :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:19:38 #189
258885 Solique
I Kill You !
pi_143627999
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij zijn dan gelijk benieuwd naar de grap :P
pi_143628240
quote:

[ afbeelding ]

Die meisjes die ik tegenkom zijn net zo erg. _O-

Gisteren één van 16, van waar kom je vandaan? Ja, Rotterdam. Zegt ze ''ik haat het westen''. Dan heb je ook zo'n facepalm momentje. Negatieve figuren daar. _O-

Ik natuurlijk vol in discussie, had der allang afgewezen. Gaat ze daarna nog interesse tonen. Geblockt en verwijderd ofcourse.
pi_143628473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef yats het volgende:

[..]

Leg even voor de date-dummies hier (mezelf incluis) uit hoe je daadwerkelijk die dates voor elkaar krijgt?
Een date vanuit paiq, of telefoonnummer dat je verder gaat op whatsapp wat uiteindelijk leid tot een date?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:36:59 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143628568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Een date vanuit paiq, of telefoonnummer dat je verder gaat op whatsapp wat uiteindelijk leid tot een date?
Beide.
pi_143628832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef yats het volgende:

[..]

Beide.
Oké, laat mij even wat regelen dan stuur ik het gesprek. _O-

Zo moeilijk kan het niet zijn als ik de vrouwen daar zie.
pi_143630121
quote:

[ afbeelding ]

*allthesingleladiesboks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:21:09 #195
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143630225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef yats het volgende:

[..]

Beide.
beetje ouwehoeren enzo, en als je het idee krijgt dat het wel lekker gaat,
dan herinner je er haar even aan dat jullie op een dating site zitten, en of ze dan ook daadwerkelijk een date met je wil hebben,

niet overdreven moeilijk dus ^O^
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:32:42 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143633223
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef kawa4 het volgende:

[..]

beetje ouwehoeren enzo, en als je het idee krijgt dat het wel lekker gaat,
dan herinner je er haar even aan dat jullie op een dating site zitten, en of ze dan ook daadwerkelijk een date met je wil hebben,

niet overdreven moeilijk dus ^O^
Dat werkt dus niet
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:34:54 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143633318
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef yats het volgende:

Dat werkt dus niet
Maar vertel, wat heb je allemaal geprobeerd? :)
pi_143633785
Ik ben alweer een paar maanden single, en na paar maanden stilte, nu toch maar weer ingelogd op de datingsites. Maar zie nog steeds dezelfde koppen als maanden geleden, dus dat schiet niet echt op :') En Tinder is ook steeds stiller. Ga het maar eens offline proberen...
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:54:14 #199
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143634162
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar vertel, wat heb je allemaal geprobeerd? :)
Lexa, paiq en okcupid. Die eerste was echt compleet nutteloos waarbij het enige gesprek dat richting een date ging met een vrouw was die liever gisteren dan vandaag kinderen wilde (guess what, daar ben ik met mijn 28 te jong voor). Paiq leverde me wel veel leuke gesprekken en twee 'geïnteresseerden' op, maar toen ik concreet af wilde spreken kwam er ineens weinig reactie en okcupid gebruik ik te kort dus daar heb ik nog geen oordeel over.

inb4 : Ja maar, 'normale gesprekken leveren toch altijd wat op'? Ja, als je vrouw of een extreem knappe man bent wel misschien.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:00:36 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143634402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef yats het volgende:

Lexa, paiq en okcupid. Die eerste was echt compleet nutteloos waarbij het enige gesprek dat richting een date ging met een vrouw was die liever gisteren dan vandaag kinderen wilde (guess what, daar ben ik met mijn 28 te jong voor). Paiq leverde me wel veel leuke gesprekken en twee 'geïnteresseerden' op, maar toen ik concreet af wilde spreken kwam er ineens weinig reactie en okcupid gebruik ik te kort dus daar heb ik nog geen oordeel over.

inb4 : Ja maar, 'normale gesprekken leveren toch altijd wat op'? Ja, als je vrouw of een extreem knappe man bent wel misschien.
Paiq staat ook wel beetje bekend als het ouwehoerkanaal. Dus veel die enkel voor de gezelligheid er zitten en niet perse willen daten. Dus kan kloppen dat dat lastig kan zijn.
Lexa.. tja daar zitten idd vaker de klapperende eierstokken als ik het topic mag geloven. Maargoed, er loopt misschien ook wel wat anders rond.
OkCupid vind ik zelf een klote site, maar geen idee wat daar rondloopt. Internationale shit toch vooral?
pi_143634469
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Internationale shit toch vooral?
Ik heb er echt pas een handvol internationale tussen zitten...
Wacht ik doe even een kleine berekening
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:03:50 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143634509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

Ik heb er echt pas een handvol internationale tussen zitten...
Wacht ik doe even een kleine berekening
Ik ken het enkel nog van 6 jaar terug ofzo. Misschien dat het toen net nieuw was in Nederland :)
pi_143634541
Ongeveer 8% van de berichtjes kwam van expat-achtige mensen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143634662
Relatieplanet beviel me het beste, maar Lexa was de enige die een date opleverde. Paiq, Pepper, OKCupid enz vond ik klote.
pi_143634911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ongeveer 8% van de berichtjes kwam van expat-achtige mensen
Oh bij mij was dat echt aanzienlijk meer. Maar ik lig blijkbaar goed in de markt bij de ehm, caramelkleurige medemens.
pi_143634974
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh bij mij was dat echt aanzienlijk meer. Maar ik lig blijkbaar goed in de markt bij de ehm, caramelkleurige medemens.
Ik bedenk me ook net dat mijn profiel in het Nederlands is en zonder foto. Ik neem aan dat er dan niet zo veel te halen valt als je dan ook al niet snapt wat er staat...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143634983
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van de +/- 10 dates die ik via Okc heb gehad, waren er 3 van over de Nederlandse grens.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:01:46 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143636375
quote:

[..]

Paiq staat ook wel beetje bekend als het ouwehoerkanaal. Dus veel die enkel voor de gezelligheid er zitten en niet perse willen daten. Dus kan kloppen dat dat lastig kan zijn.
Lexa.. tja daar zitten idd vaker de klapperende eierstokken als ik het topic mag geloven. Maargoed, er loopt misschien ook wel wat anders rond.
OkCupid vind ik zelf een klote site, maar geen idee wat daar rondloopt. Internationale shit toch vooral?
Ik tref het dus, ik probeer blijkbaar alleen de 'moeilijke sites' uit. Het is dat ik irl nog weleens een date weet te krijgen.
pi_143636569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:

[..]

Ik tref het dus, ik probeer blijkbaar alleen de 'moeilijke sites' uit. Het is dat ik irl nog weleens een date weet te krijgen.
Probeer OKc. Ik heb al een date :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143636622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Haha, OKc ik had daar een account gemaakt en die persoonlijkheidstest gedaan, kwam uit dat ik totaal niet voor liefde enzo ga, daarom heb ik het verwijderd. :')

Gaat echt tegen mij werken denk ik. Beter goed invullen een volgende keer.
pi_143636627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:

[..]

En via fok, jij oude hosselpik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:14:43 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143636756
Zou me niets verbazen als de meesten hier het meeste succes via fok hebben gehad :+
pi_143637270
Godverdomme paiq werkt niet mee met speeddates, krijg alleen maar downies. :')

Net eentje gesproken die echt een date uit paiq had gekregen met een manlet.
pi_143637734
quote:

[..]

Vrouw, dus irrelevant :+
pi_143637836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouw, dus irrelevant :+
Lelijke vrouw dus relevant :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143637846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lelijke vrouw dus relevant :P
Dat zou ik niet weten O-)
pi_143638358
Oeh een verse expat in mijn inboxje maar hij is echt mega cute :P

(jaja beetje SC-achtig... sorry)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143638820
Mijn hint, wat doe je? :'(
pi_143639228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
Mijn hint, wat doe je? :'(
Jou leren dat je duidelijk moet zijn naar vrouwen? O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143639353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jou leren dat je duidelijk moet zijn naar vrouwen? O-)
Stuur dan eens een foto :P
pi_143640854
Meh :'(
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:31:03 #222
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143642396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben 30, woon in Utrecht en tja.. hoe zie ik er uit, Hollands denk ik. Gewoon een beetje gemiddeld. Naar mijn mening niet als een weirdo in elk geval :) Mja smaken verschillen natuurlijk.
Mijn laatste echte date was heel lang geleden. En ik weet niet precies wat ik wil/zoek, daarom OkCupid profiel aangemaakt om dat nou eens uit te testen. Ik was daar altijd wel sceptisch over, maar vond het toch een beetje hypocriet van mijzelf om het niet eens te proberen eigenlijk, dus nu, na wat zetjes in de rug, toch maar eens kijken of ik zowaar een leuke match kan vinden.

quote:

[..]

Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik denk 35% ofzo, maar ik heb van ook bewust mijn profiel in het NLs gezet, dan heb je in elk geval niet alleen maar Engelstalige mensen. 1 had zelf alles door google translate gehaald, super grappige reactie kreeg ik daarvan.

quote:

[..]

Dat heb je snel gedaan. Zoek jij op match %, uiterlijk, in de buurt?
pi_143642433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik ben 30, woon in Utrecht en tja.. hoe zie ik er uit, Hollands denk ik. Gewoon een beetje gemiddeld. Naar mijn mening niet als een weirdo in elk geval :) Mja smaken verschillen natuurlijk.
Mijn laatste echte date was heel lang geleden. En ik weet niet precies wat ik wil/zoek, daarom OkCupid profiel aangemaakt om dat nou eens uit te testen. Ik was daar altijd wel sceptisch over, maar vond het toch een beetje hypocriet van mijzelf om het niet eens te proberen eigenlijk, dus nu, na wat zetjes in de rug, toch maar eens kijken of ik zowaar een leuke match kan vinden.

[..]

Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik denk 35% ofzo, maar ik heb van ook bewust mijn profiel in het NLs gezet, dan heb je in elk geval niet alleen maar Engelstalige mensen. 1 had zelf alles door google translate gehaald, super grappige reactie kreeg ik daarvan.

[..]

Waarom OKC, als je Fok hebt? :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:34:21 #224
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143642533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom OKC, als je Fok hebt? :P
Schijnbaar werkt dat voor jou, maar ik heb niet het idee dat dat ook goed voor mij gaat werken.
pi_143642608
Hoe kun je FOK!sters herkennen op paiq, heb het idee dat ik er 1 gevonden heb.
pi_143642630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Schijnbaar werkt dat voor jou, maar ik heb niet het idee dat dat ook goed voor mij gaat werken.
Nee hoor, werkt niet zo bijzonder hoor. Maar nog altijd beter dan OKC :P
pi_143642647
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef Solo14 het volgende:
Hoe kun je FOK!sters herkennen op paiq, heb het idee dat ik er 1 gevonden heb.
Vraag of ze een hont heeft
pi_143642769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

[..]

[..]

ik zoek niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:40:38 #229
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143642788
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zoek niet
Ah, jij wordt gevonden?
pi_143642858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vraag of ze een hont heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Solo14 op 20-08-2014 21:11:01 ]
pi_143643042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jawel, maar je hebt geen hints bij FOK!meets opgevangen :') (niet van mij overigens, ik hint nooit :p )
pi_143643084
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Solo14 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee dus.
_O-
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:47:43 #233
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143643097
quote:
4s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel, maar je hebt geen hints bij FOK!meets opgevangen :') (niet van mij overigens, ik hint nooit :p )
Staan de meets niet ook een beetje los van Fok online?
pi_143643135
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Solo14 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee dus.
_O-
pi_143643171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Staan de meets niet ook een beetje los van Fok online?
Nee?

Ze worden immers online opgezet :)

De meeste FOK!kers die huisje/boompje/beestje hebben, hebben elkaar via meets leren kennen en later nog apart afgesproken. Soms in een andere volgorde :)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:51:00 #236
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143643288
quote:
5s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee?

Ze worden immers online opgezet :)

De meeste FOK!kers die huisje/boompje/beestje hebben, hebben elkaar via meets leren kennen en later nog apart afgesproken. Soms in een andere volgorde :)
Nja ik vind sommige mensen echt anders op Fok! meets dan op Fok! online... dus ik zie dat niet echt als hetzelfde eerlijk gezegd.

Dus ik snap jouw redenering (en die van Fax) dat in dat geval het wel als een opzetje kan functioneren, maar ik zou het zelf zeker niet zien als een dating-aanvulling ofzo.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:51:54 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143643336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:

Nja ik vind sommige mensen echt anders op Fok! meets dan op Fok! online... dus ik zie dat niet echt als hetzelfde eerlijk gezegd.

Dus ik snap jouw redenering (en die van Fax) dat in dat geval het wel als een opzetje kan functioneren, maar ik zou het zelf zeker niet zien als een datingaanvulling ofzo.
Zolang ze maar irl leuker zijn dan op fok :+
pi_143643399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ah, jij wordt gevonden?
gelukkig wel ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143643404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dus ik snap jouw redenering (en die van Fax) dat in dat geval het wel als een opzetje kan functioneren, maar ik zou het zelf zeker niet zien als een datingaanvulling ofzo.
Hetzelfde effect heb je op datingsites hoor.

Online kan iemand (onbewust) op een datingsite leuker voorkomen, en dan blijkt hij in het echt scheve tanden te hebben (verrek, hij had altijd zijn mond dicht op de foto's) en niks weten te zeggen. Dit soort zaken kunnen ook onbewust voorkomen. Hoe langer je iemand online kent, des te meer neig je zelf positief in te vullen...
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:54:42 #240
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143643462
quote:
4s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hetzelfde effect heb je op datingsites hoor.

Online kan iemand (onbewust) op een datingsite leuker voorkomen, en dan blijkt hij in het echt scheve tanden te hebben (verrek, hij had altijd zijn mond dicht op de foto's) en niks weten te zeggen. Dit soort zaken kunnen ook onbewust voorkomen. Hoe langer je iemand online kent, des te meer neig je zelf positief in te vullen...
Ja, dat is dan ook wel weer waar denk ik. Nja we zullen zien :)

(ben jij overigens niet op vakantie?!)
pi_143644200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja, dat is dan ook wel weer waar denk ik. Nja we zullen zien :)

(ben jij overigens niet op vakantie?!)
Hoeveel DM's heb je ondertussen gehad?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:16:40 #242
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143644381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef habitue het volgende:

[..]

n.a.v. mij mening/vragen/verhaal in dit topic?

Van 1 iemand. Hoezo? Jij dacht dat omdat vrouw = DM's?
pi_143644433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

n.a.v. mij mening/vragen/verhaal in dit topic?

Van 1 iemand. Hoezo? Jij dacht dat omdat vrouw = DM's?
zo werkt het wel hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143644596
:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143644672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef habitue het volgende:

[..]

100en maar niet van jou, habitue :'(
pi_143644678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij dacht dat omdat vrouw = DM's?
Inderdaad, wel weinig, daar gaat mn 5 bier. :(

Was het Fax, El_Thijs of yats?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:24:22 #247
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143644717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Je had er een weddenschap op staan?
Zo ja, dan geef ik wel het passende antwoord, als ik de helft van het bier mag ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2014 @ 21:49:35 #248
Brabo Bastard
pi_143645741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarom sta ik ertussen? :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143646942
Okay, nog 2 gegadigden over dus :+

Zeg je het ook voor een wijntje?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:08:06 #251
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143649563
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Okay, nog 2 gegadigden over dus :+

Zeg je het ook voor een wijntje?

haha nee
pi_143650013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

haha nee
Het einde is nabij! Fles wijn en ik leggen het af tegen habitue en bier! Ik snap het wel hoor, hij is vast erg leuk.

Mjah, we zoeken wel troost bij Tina. En ja, ik word dus echt een oud wijf :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:18:02 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143650106
quote:

[..]

Jij bent een vrouw, dat is een stuk eenvoudiger.

quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En via fok, jij oude hosselpik.
Ik weet waar je op doelt en je weet net zo goed als mij dat dat heel erg meevalt.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:42 #254
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143650429
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

Het einde is nabij! Fles wijn en ik leggen het af tegen habitue en bier! Ik snap het wel hoor, hij is vast erg leuk.

Mjah, we zoeken wel troost bij Tina. En ja, ik word dus echt een oud wijf :')
Aww, het was niet persoonlijk. Ik hou gewoon niet van wijn (en wel van bier) haha
pi_143650607
quote:
17s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Aww, het was niet persoonlijk. Ik hou gewoon niet van wijn (en wel van bier) haha
Het zij je vergeven!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:39:51 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143651120
Maar komt er een date na die DM.. Thats the question!
pi_143651217
quote:
17s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef MissGump het volgende:
O+ Bordspellen O+

Ik sta al met 14-3 voor op mijn date :+ (Okay daar zitten ook kaartspelletjes en een voetbalpoule tussen, maar ook 4 keer monopoly)
Zelfs ik ben niet zó competitief om bij te houden met hoeveel ik voorsta :o (uiteraard sta ik niet achter, duh)
Is het vanuit een grap begonnen of doe je dat bij iedereen?
pi_143655468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef yats het volgende:

Ik weet waar je op doelt en je weet net zo goed als mij dat dat heel erg meevalt.
Geen idee met wie je allemaal nog meer contact hebt joh, ik las alleen over je date van afgelopen weekend. Door jullie eigen toedoen trouwens. Komt er nog een vervolg?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143655510
Ik was het niet hoor :o
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:01:34 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143656431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 05:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Geen idee met wie je allemaal nog meer contact hebt joh, ik las alleen over je date van afgelopen weekend. Door jullie eigen toedoen trouwens. Komt er nog een vervolg?
Ik heb iets gemist, vertel :)
pi_143656741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:42 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Zelfs ik ben niet zó competitief om bij te houden met hoeveel ik voorsta :o (uiteraard sta ik niet achter, duh)
Is het vanuit een grap begonnen of doe je dat bij iedereen?
Onze eerste date was een spelletje Stratego (jep, gewonnen), en zo is het als grap verder gegaan. Hij wordt nu wel steeds fanatieker omdat ie zo ver achterstaat O-) O+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:31:10 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143656839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef MissGump het volgende:

[..]

Onze eerste date was een spelletje Stratego (jep, gewonnen), en zo is het als grap verder gegaan. Hij wordt nu wel steeds fanatieker omdat ie zo ver achterstaat O-) O+
Een beetje man vol strategisch inzicht zou je toch zo in moeten maken? Misschien liet hij je gewoon winnen O-)
pi_143657732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Een beetje man vol strategisch inzicht zou je toch zo in moeten maken? Misschien liet hij je gewoon winnen O-)
Of ik heb gewoon een buitengewoon goed strategisch inzicht O-)

Of ik ben gewoon heel goed in kamikaze acties O+

Of we hadden alle twee te veel gedronken maar ik net 1 biertje minder :+

Maar laten winnen, neh dat heeft ie 100% zeker niet gedaan, daar is hij te fanatiek voor en baalde hij er te veel van.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:28:10 #264
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143657933
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:

[..]

Of ik heb gewoon een buitengewoon goed strategisch inzicht O-)

Of ik ben gewoon heel goed in kamikaze acties O+

Of we hadden alle twee te veel gedronken maar ik net 1 biertje minder :+

Maar laten winnen, neh dat heeft ie 100% zeker niet gedaan, daar is hij te fanatiek voor en baalde hij er te veel van.
Allemaal spel, zodat je hem leuker zou vinden :P
pi_143658315
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist, vertel :)
ik ook :o
Moet ik helemaal terug gaan lezen of heeft iemand een samenvatting?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143658805
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef MissGump het volgende:

[..]

Kiest hij nu steeds meer spellen uit waar hij beter in is? Speelt hij nu nog fanatieker? Ben jij een geluksvogel of heb je echt zo'n goed strategisch inzicht?

Mijn bizarre date is niet competitief dus ik kan helaas nooit opscheppen met hoeveel ik voorsta, daar zou ze alleen maar op afknappen ;( en ik weet het nu al niet eens meer. Al kan ik haar eigenlijk niet eens meer een date noemen aangezien het al voelde alsof er een labeltje op zat en we die er dus maar op hebben geplakt.
pi_143662087
Okcupid date gaat niet door ze is ziek.

Gelukkig dus geen overleden familieleden in het spel, dat scheelt weer voor het CBS...
pi_143662199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef Godshand het volgende:
Okcupid date gaat niet door ze is ziek.

Gelukkig dus geen overleden familieleden in het spel, dat scheelt weer voor het CBS...
Wat een hoer!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:19:24 #269
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143662580
Tja ik hou me niet helemaal aan mijn voornemens want ik ben gaan Tinderen. En dat Tindertopic is niks voor mij dus blijf hier wel gezellig meeposten. Tot nu toe best een paar leuke matches, waarvan één echt opvalt qua humor en schrijfstijl. Wordt vervolgd..
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 augustus 2014 @ 17:03:29 #270
Brabo Bastard
pi_143670174
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef eefje801 het volgende:
Tja ik hou me niet helemaal aan mijn voornemens want ik ben gaan Tinderen. En dat Tindertopic is niks voor mij dus blijf hier wel gezellig meeposten. Tot nu toe best een paar leuke matches, waarvan één echt opvalt qua humor en schrijfstijl. Wordt vervolgd..
H_J? :D
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:29:37 #271
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143671025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

H_J? :D
Begin ik echt op H_J te lijken? ;( Alhoewel, dan heb ik binnenkort vast een keertje beet :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:31:34 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143671080
Neeee, hij bedoelt natuurlijk dat die man H_J is!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:35:42 #273
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143671208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:31 schreef Silenus het volgende:
Neeee, hij bedoelt natuurlijk dat die man H_J is!
Weet ik wel :) Maar dat issie niet. Er zijn blijkbaar andere mannen met enig schrijftalent in Nederland.
Ook nog gitaarspelend dus wat wil ik nog meer?
pi_143671245
Heb jij HJ al gedate? Klinkt als een match...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 augustus 2014 @ 17:49:18 #275
Brabo Bastard
pi_143671712
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weet ik wel :) Maar dat issie niet. Er zijn blijkbaar andere mannen met enig schrijftalent in Nederland.
Ook nog gitaarspelend dus wat wil ik nog meer?
Schrijftalent heb ik enigszins, gitaarspelen doe ik niet.

Weer ernaast.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:22:06 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143674853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Schrijftalent heb ik enigszins, gitaarspelen doe ik niet.

Weer ernaast.
Valt te leren hoor.

Volgens mij hebben maar weinig Tinderaars door dat je je eerste foto kunt wijzigen trouwens :D Krijg je van die huwelijksfoto's voor je kiezen
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 augustus 2014 @ 19:23:10 #277
Brabo Bastard
pi_143674898
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Valt te leren hoor.

Volgens mij hebben maar weinig Tinderaars door dat je je eerste foto kunt wijzigen trouwens :D Krijg je van die huwelijksfoto's voor je kiezen
Wat ik 'erger' vind is dat ze er 'voor de lol' op zitten :')
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:34:08 #278
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143675355
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar da's pas na het swipen. Eerst mag je maar raak oordelen. Zonnebril: nope. Gekke sprong: nope Kind op de foto: nope. Ik vind het best lollig zo :)
pi_143675719
quote:

[..]

Waarom? Ik snap het ook niet helemaal maar ik zou de hype misschien ook wel willen checken. Beetje kijken hoe dat nou loopt en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:13:22 #280
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143693593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom? Ik snap het ook niet helemaal maar ik zou de hype misschien ook wel willen checken. Beetje kijken hoe dat nou loopt en zo
Vooral dat, mensen met ene relatie willen ook weten waar jullie het over hebben en vroeger had je ook al van dit soort vleeskeuringssites :P
Dat en dan is er nog de groep die gewoon wil weten hoe ze in de markt staan...
pi_143693986
Waarom maken vrouwen idd bijna allemaal zo'n vage sprong? :?
pi_143694278
quote:

[..]

Translate: not that into you.
pi_143694422
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Translate: not that into you.
Burn.

Tinder verslaat overigens wel alle datingsites. Werkte super.
pi_143694624
Is geen burn, dat is gewoon hoe het werkt. Denk je dat wanneer zo'n vrouw iemand tegen komt die haar echt leuk lijkt, blijft roepen "neenee ik zit hier voor de looooooool!"?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:35:13 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143694639
Dat roepen ze zo vaak hoor. :') Ook als ze daarna alsnog af willen spreken.

El_Thijs, laat je niet gek maken jongen!
pi_143695393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:35 schreef Silenus het volgende:

Inderdaad. Vaak ook omdat vriendinnen het ook gebruiken. :)
pi_143695555
Haha, ik was in een flauwe bui op Paiq en had een paar berichten openstaan waar nog geen reactie op geweest was (lees: ze hadden gewoon geen interesse). Dus ik stuur ik brutaal bericht dat ik mij genegeerd voelde met lol smiley's e.d.

*je bent geblokkeerd door: ...

Whaha :D
pi_143695572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik was in een flauwe bui op Paiq en had een paar berichten openstaan waar nog geen reactie op geweest was (lees: ze hadden gewoon geen interesse). Dus ik stuur ik brutaal bericht dat ik mij genegeerd voelde met lol smiley's e.d.

*je bent geblokkeerd door: ...

Whaha :D
Hilarisch.
pi_143695668
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hilarisch.
:') :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 10:26:44 ]
pi_143695751
Ik snap de grap ook niet zo...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143696647
*zucht, wij passen dus niet bij elkaar. Meteen duidelijk ;).

De insteek erachter was dat alle hoop om contact te houden verloren was (in mijn ogen) en ik deze met een brutale opmerking weer leven in wilde blazen.

Zoals te lezen is, niet gelukt ;)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:03:57 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143696673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
met een brutale opmerking weer leven in wilde blazen.
Dat gaat je echt zelden lukken, zeker als ze je verder nog niet gesproken hebben, want dan kom je gewoon over als een zeur :+
pi_143696746
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat gaat je echt zelden lukken, zeker als ze je verder nog niet gesproken hebben, want dan kom je gewoon over als een zeur :+
vooral als die 'brutale opmerking' over het contact gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143696973
:')

*back to lurkmode*
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:53:56 #295
Brabo Bastard
pi_143698173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:35 schreef Silenus het volgende:

True, en dan gaat het vooral om de trouwfoto's die er dan bij staan :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_143698404
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

True, en dan gaat het vooral om de trouwfoto's die er dan bij staan :')
Geen slimme keus natuurlijk voor op een dating app maar dat betekend tegenwoordig natuurlijk echt niks meer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143698708
Jeetje C_C ik snap niet waarom je OKc weg hebt gedaan!
Het stikt er van de leuke mannen! Ik ben echt verslaafd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:26:54 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143699172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Waarom maken vrouwen idd bijna allemaal zo'n vage sprong? :?
Doen de heren ook, is helemaal hip en happening nu.
pi_143699276
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Doen de heren ook, is helemaal hip en happening nu.
Doen heren dat ook? :o
pi_143699346
Weet je wat ik ook zo stom vind, die foto's op die paarden en foto's met hun hondje. :')

Daar knap ik echt op af.

Zit nu een halve week op datingssites gratis ofcourse, via OKcupid heb ik het leukste contact. Alleen de meeste wonen ver weg of in een ander land! :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:56:54 #301
Brabo Bastard
pi_143700126
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Doen heren dat ook? :o
De heren die hip willen zijn denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')