Ik ben waarschijnlijk wel in NL ergens in oktober/november als het luktquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maar flink gaan sparen. Als ik elke week 2 euro opzij leg kan ik over een jaar of 3 wel langskomen om een oorbel te verliezen
Kans op veel regen, maar nog steeds 20/25 graden op zijn minstquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is het weer op die rots in Oktober?
[..]
Dat is erg pijnlijksterkte
Zo'n ontsteking doet meestal bij elke beweging heel erg veel pijn. Dus dan zou dit wat anders zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar een deel van m'n scheenbeen begint naar mate de dag vordert echt heel erg pijn te doen. Zo erg dat ik aan het eind van de dag nauwelijks meer kan lopen.
Geen flauw idee. Naar de dokter denk ik zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu? Makkelijk te verhelpen met medicatie oid?
Sterkte ermee iig
Even naar de dokter danquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Godverdomme, heb ik weer... Kan nauwelijks lopen tegen het eind van de dag.
hmm, we willen in oktober een dag of 5 naar zon en warmte. Dan is regen niet echt relaxed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wel in NL ergens in oktober/november als het lukt
[..]
Kans op veel regen, maar nog steeds 20/25 graden op zijn minst
Het is ook bij elke beweging pijnlijk. Niet alleen bij het lopen. Als ik m'n tenen nu beweeg dan voel ik het schrijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ontsteking doet meestal bij elke beweging heel erg veel pijn. Dus dan zou dit wat anders zijn
Ik ben jarig in oktober, kom je me dan een cadeautje brengenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wel in NL ergens in oktober/november als het lukt
Kanarische Eilanden pakken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, we willen in oktober een dag of 5 naar zon en warmte. Dan is regen niet echt relaxed.
Oh oke. Dan kan het wel goed jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook bij elke beweging pijnlijk. Niet alleen bij het lopen. Als ik m'n tenen nu beweeg dan voel ik het schrijnen.
Ik bedoelde te zeggen dat het 's ochtends, wanneer ik wakker wordt, niet zo heel pijnlijk is, maar dat het naar mate de dag vordert dat wel wordt.
Ja, één oorbel zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben jarig in oktober, kom je me dan een cadeautje brengen
Nee, die gaan we samen zoekenquote:
Yeah, I figured... Maar dat kan nu even niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh oke. Dan kan het wel goed ja![]()
Rust is de enige oplossing
Denk dat het daar naar toe gaat, is alleen wat duurder dan gewenst. Zuid Spanje is ook twijfelachtig qua weer.quote:
Ik kan alleen mezelf brengen, de rest mag ik niet incheckenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben jarig in oktober, kom je me dan een cadeautje brengen
Ziek is ziekquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, I figured... Maar dat kan nu even niet.
Godverdomme, waarom heb ik dit nu net. Vanavond maar aan de icepacks, dat als eerste.
Ik zag hem maar wilde een keer niet de taalnazi uithangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
Oh mijn god, wat een taalfaal van mijn kant. Kill me now.
Strikje eromquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan alleen mezelf brengen, de rest mag ik niet inchecken
Ik vind dit niet onder de noemer ziek vallen, eigenlijkquote:
Mijn godquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem maar wilde een keer niet de taalnazi uithangen
[..]
Strikje erom
Er is wel zon hoor, tis niet alsof het Schotland is of zoquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, we willen in oktober een dag of 5 naar zon en warmte. Dan is regen niet echt relaxed.
Toen een collega het in z'n arm had, heeft die 2 dagen met een mitella gelopen en uiteindelijk ook nog 2 dagen thuis gezeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dit niet onder de noemer ziek vallen, eigenlijk.
Zou een steunverbandje helpen?
Dat ga ik helemaal niet door de commissie heen krijgenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is wel zon hoor, tis niet alsof het Schotland is of zoMaar als je zongarantie wilt in oktober dan kun je beter naar Aruba gaan denk ik.
Ik kan m'n been moeilijk in een mitella doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen een collega het in z'n arm had, heeft die 2 dagen met een mitella gelopen en uiteindelijk ook nog 2 dagen thuis gezeten.
Je bent niet zo lenigquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan m'n been moeilijk in een mitella doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |