Je weet in elk geval waar 'ie van houdt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ontspant je kringspier zich?
Geen tweede plaats? Aah wat lief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie in de eerste plaats dat jij het erger maakt met al je insinuaties en waardeoordelen.
OVERAL!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ik wil geen huisje boompje beestje met Barbs alleen geile langdurige seks
Om bier te halen... Oh nee, dat was vrijwillig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso nog nooit ergens voor gebruikt.
Oh ja, dat is wel een vereiste.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan moet je een relatie hebben, gekkie.
Toch maar een oorbel bij jou achterlaten danquote:
En dat heb ik ook voor jou gedaan dus dan heft het elkaar weer op he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om bier te halen... Oh nee, dat was vrijwillig.
[..]
Oh ja, dat is wel een vereiste.
En uiteindelijk wel meer ook denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar een oorbel bij jou achterlaten dan
Klopt. En het was vrijwillig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat heb ik ook voor jou gedaan dus dan heft het elkaar weer op he.
Ja, doe dan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar een oorbel bij jou achterlaten dan
Kom in de buurt wonen danquote:
Sorry, maar nee. Deze rots is te mooi. And also, je oorbel verliezen werkt dan niet echt als een excuus hequote:
Dan maar flink gaan sparen. Als ik elke week 2 euro opzij leg kan ik over een jaar of 3 wel langskomen om een oorbel te verliezenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Deze rots is te mooi. And also, je oorbel verliezen werkt dan niet echt als een excuus he
Klinkt niet prettigquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
Fijn. Volgens mij heb ik beenvliesontsteking.
Hoe is het weer op die rots in Oktober?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Deze rots is te mooi. And also, je oorbel verliezen werkt dan niet echt als een excuus he
Dat is erg pijnlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
Dat is het ook nietquote:
What?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Godverdomme, heb ik weer... Kan nauwelijks lopen tegen het eind van de dag.
Dat zijn wel donders dure oorbellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maar flink gaan sparen. Als ik elke week 2 euro opzij leg kan ik over een jaar of 3 wel langskomen om een oorbel te verliezen
Ik weet het niet zeker, maar een deel van m'n scheenbeen begint naar mate de dag vordert echt heel erg pijn te doen. Zo erg dat ik aan het eind van de dag nauwelijks meer kan lopenquote:
Nothing but the best for Barbsquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn wel donders dure oorbellen.
Overbelasting, kennelijk... Het is een steriele ontsteking, dus geen bacteriën of zo die het veroorzaken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
En nu? Makkelijk te verhelpen met medicatie oid?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overbelasting, kennelijk... Het is een steriele ontsteking, dus geen bacteriën of zo die het veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |