Neuhquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef wip_kip het volgende:
jullie gaan mij nu goede Netflix-series aanraden.
Jij hebt wel echt een zwaar leven hè. Heb bijna medelijden met je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Series die seizoenen hebben die krampachtig uit 13 afleveringen bestaan
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Netflix met haar hipstergedrag
Het is allemaal gewoon zo verkapt allemaal. En dan zijn er dus serieus mensen die eraan meedoen dan wel erin trappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een zwaar leven hè. Heb bijna medelijden met je.
Gelukkig weet jij de waarheid hè. Enkel treinen zijn nog pure kunst en vermaak. Je bent een alwetende pionieer. Een echte goeroe in deze moderne tijden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is allemaal gewoon zo verkapt allemaal. En dan zijn er dus serieus mensen die eraan meedoen dan wel erin trappen.
ja ...je hebt gelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is allemaal gewoon zo verkapt allemaal. En dan zijn er dus serieus mensen die eraan meedoen dan wel erin trappen.
Ga jij nou maar met je treintjes spelen megooltjequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Gotver, ja. Je zal Socios maar zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de waarheid hè. Enkel treinen zijn nog pure kunst en vermaak. Je bent een alwetende pionieer. Een echte goeroe in deze moderne tijden.
Ja want jij hebt realiteit zo goed in beeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Buiten netflix kan Sopranos er wel aan tippen imo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef toppertim het volgende:
De meest vette en beste serie aller tijden inderdaad. Als dit je eerste serie is van netflix heb je het niet goed gedaan want nu stellen de andere bijna allemaal teleur.
Dexter is wel vet.
En Lost is echt een aanrader.
Daarnaast The Walking Dead en Game of Thrones,maar die zijn jammer genoeg niet op netflix.
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Ik heb interesse. PM nummertje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Dan ben je wel een heel beperkt mens, als je de waarde van mensen ontleent aan het wel of niet leuk vinden van een serie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Bazenserie idd. Mensen die BB niet waarderen neem ik niet eens serieus. Must see.
Welke series hebben krampachtig 13 afleveringen per seizoen eigenlijk? Zoveel niet tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.quote:
Symboliek en detail. Als je het plezier niet uit kleine dingetjes kan halen, inderdaad drie keer niks. Trage serie waar je niet elk moment keihard vermaakt wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.
Ieder zijn ding maar ik vond hem fantastisch en de mensen die ik ken die hem ook hebben gezien denken er hetzelfde overquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.
Ik vond hem ook niet zo geweldig hoor. Wel oke, maar al met al teveel gaten. Zeer matige season finalequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar ik vond hem fantastisch en de mensen die ik ken die hem ook hebben gezien denken er hetzelfde over
Jij die krampachtig haat op alles wat populair is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Ik heb met volle teugen genoten, soort kruising tussen silence of the lambs en Fargo in een omgeving die je ook nog niet vaak gezien hebt, geweldige sfeer plus fenomenaal acteerwerk en een soort onderhuidse spanning die de hele serie lang aanhoudtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet zo geweldig hoor. Wel oke, maar al met al teveel gaten. Zeer matige season finale
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
soort kruising tussen silence of the lambs en Fargo
Fargo (de film) vanwege het kleine afgesloten plekje met vreemde personages die terug blijven komen en elkaar allemaal lijken te kennen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik zie het niet. Ik zie wel een link met Fargo. Alleen heeft True detecive meer diepere betekenissen en symboliek. Silence of the Lambs heeft dat minder dan zowel Fargo en TD. Zowel Fargo als Silence of the Lambs gaan veel sneller, gebeurt veel meer. Dus ik zie niks in deze vergelijking
Mehh, wel leuk op zich. hou je van advocatendingen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Los van het feit of je als mens bestaansrecht hebt als je series kijkt, is dit wat TS allemaal gezien heeft:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Prison break (voor de helft omdat het saai werd)
Dexter (idem)
Ik hoor veel over suits. Is het wat?
Mijn tip trouwens: homelandquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Los van het feit of je als mens bestaansrecht hebt als je series kijkt, is dit wat TS allemaal gezien heeft:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Dexter (idem)
Meid tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef terrorsjaak het volgende:
Als ik aan een serie begin kan ik niet meer stoppen. Breaking bad heb ik ook binnen 2 weken helemaal gezien terwijl ik toetsweek had.
Eerste 2 seizoenen zijn leuk, daarna begint het te vervallen in soap gezeik omdat een van die ontzettend onafhankelijke, intelligente snolletjes verliefd wordt en veranderd in een bakvis van 28 jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Dexter (idem)
Ah die was ik vergeten, ook al gezien. Goeie serie! X-files heb ik overigens ook helemaal gezien. Je moet er van houden maar verder wel nice!quote:
Luther. Wat meer een detective in de zin van dat het per aflevering om één zaak gaat, maar er is ook een rode draad, ik vind het een briljante serie, hoewel ik normaal niet zo van detectives hou.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ah die was ik vergeten, ook al gezien. Goeie serie! X-files heb ik overigens ook helemaal gezien. Je moet er van houden maar verder wel nice!
Hmm... Suits is matig dus? True detective dan maar proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Heeft niets met krampachtigheid te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij die krampachtig haat op alles wat populair is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Heeft niets met krampachtigheid te maken.
Meer met autismequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Heeft niets met krampachtigheid te maken.
Haha, waarom werken mensen niet het hele jaar door eigenlijk? Waarom vakantie nemen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet
Een serie kan gewoon doorgaan zonder het op te knippen in "seizoenen"
house of cardsquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef wip_kip het volgende:
Anti-klacht: jullie gaan mij nu goede Netflix-series aanraden.
Heeft er niets mee te maken. De klacht is voornamelijk dat men per se 13 afleveringen wil en dat dan als een "seizoen" bestempeld. Iets dat heel ergens anders op slaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haha, waarom werken mensen niet het hele jaar door eigenlijk? Waarom vakantie nemen?
Die acteurs en cast willen ook pauze hebben. Monteren kost tijd enz. Dus daarom delen ze het op in seizoenen. Of jij de term seizoen nou correct vind of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. De klacht is voornamelijk dat men per se 13 afleveringen wil en dat dan als een "seizoen" bestempeld. Iets det heel ergens anders op slaat.
Dan kan men de "serie" ook rekken. Meer tijd tussen twee afleveringen zodat het écht een serie is. Nu wordt het onderbroken met een zogenaamde "cliffhanger"quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Die acteurs en cast willen ook pauze hebben. Monteren kost tijd enz.
Auti.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan kan men de "serie" ook rekken. Meer tijd tussen twee afleveringen zodat het écht een serie is. Nu wordt het onderbroken met een zogenaamde "cliffhanger"_!
En tevens blijven het allemaal verzonnen verhalen! Op "reality" na.
Die heb ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:03 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Kan je dat van je wajong betalen?
Medelijden met je collega's, jij moet wel echt ongelofelijk lastig zijn in de omgang.quote:
Geenszins het gevalquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:05 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Medelijden met je collega's, jij moet wel echt ongelofelijk lastig zijn in de omgang.
Doe eens even normaal, zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef timmmmm het volgende:
He socios, donder eens lekker op ipv dit topic te verneuken joh
Klagen dat een serie verzonnen isquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Socios het volgende:
[..]
En tevens blijven het allemaal verzonnen verhalen! Op "reality" na.
Thanks!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef TheMechanic het volgende:
Owja, als je The Shield nog niet gezien hebt, is een aanrader
Het is toch zo!quote:
Dat is toch precies wat ik bedoel manquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is toch zo!
Alleen films gebaseerd op ware verhalen/gebeurtenissen zou men als "echt" kunnen bestempelen plus de reeds genoemde "realityseries".
Ha die socios, ik heb hier een lijstje met mensen die om jou gevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Zal ik het doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik moet nog steeds aan deze serie beginnen.
Breaking Bad? Ik zeg doen, het kakt één of twee keer een beetje in maar overall is het een topseriequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik moet nog steeds aan deze serie beginnen.
Kijk eens aan. Als ik tijd heb zal ik die serie een kans geven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Breaking Bad? Ik zeg doen, het kakt één of twee keer een beetje in maar overall is het een topserie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |