) heb ik zo weinig aan
 ) heb ik zo weinig aan 

Wat een vertrouwen weer zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:29 schreef MarcoD het volgende:
Die laatste zet ik een kratje bier op dat het niet gaat lukken

En anders maak je gewoon een 100e segment aan ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:29 schreef MarcoD het volgende:
Die laatste zet ik een kratje bier op dat het niet gaat lukken

Dan bij het segment die 3 meter eerder begint, volgende keer bij degene die een meter verder ligt, of nog net wat langer doorgaat, etc.
 Dan bij het segment die 3 meter eerder begint, volgende keer bij degene die een meter verder ligt, of nog net wat langer doorgaat, etc.  

Godver wat een indekkers weer zeg!quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef muzas het volgende:
Ja ik zoek het meer intrinsiek eigenlijk. Mezelf meten met anderen (zeker op strava) heb ik zo weinig aan
Koersen op sloten komt wel op het lijstje ja. Maar dus niet zozeer om het tegen anderen op te nemen maar meer omdat het weer wat anders is.

Agu regenjasje vanaf 60.- ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Fretwork het volgende:
Het ging vorig topic over regenjacks die je weg kan stoppen in je achterzakje. Daarbij zei iemand (geen idee meer wie) dat je daar niet op moet bezuinigen toen het ging over de Castelli Squadra. Wat is dan wel goed spul dat je mee kan nemen voor noodgevallen?

Ja inderdaad! Een weddenschap die je niet kan verliezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef ddx het volgende:
[..]
En anders maak je gewoon een 100e segment aan ?

En dat ademt ook redelijk? Beter dan die Castelli vuilniszak?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Agu regenjasje vanaf 60.- ofzo.

Voor noodgevallen is zo'n stuk zeil prima lijkt me. Het is dan wel niet zo ademend enzo, maar voor dat buitje kan het wel. Ga je langer onderweg zijn in de regen zou ik wat anders nemen (gabba, goede jas, etc). Dit voorjaar een dag in limburg gefietst met echt al-leen maar regen, en dat was met die squadra wel kut, veuls te heet.. maar zonder weer veuls te koud (want nat). Ritsje-open-ritje-dicht-dag was dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Fretwork het volgende:
Het ging vorig topic over regenjacks die je weg kan stoppen in je achterzakje. Daarbij zei iemand (geen idee meer wie) dat je daar niet op moet bezuinigen toen het ging over de Castelli Squadra. Wat is dan wel goed spul dat je mee kan nemen voor noodgevallen?

Nee, ademen doen ze niet echt, wel regen tegenhouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dat ademt ook redelijk? Beter dan die Castelli vuilniszak?

Als je echt ademende jacks wilt ga je er voor betalen. Dan passen ze ook niet meer makkelijk in je achterzak. Zo'n squadra is nood. Ik reed bijvoorbeeld zondag terug vanuit UTrecht, het was al een beetje fris en het begon te regenen. Dan trek je dat ding aan en dan heb je het weer warm+droog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dat ademt ook redelijk? Beter dan die Castelli vuilniszak?

De menselijke maat is echt terug!quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Heerlijk geslapen vanaf 19:30 tot 9 uur. Ik had vanmorgen vervanging geregeld. Misschien vanmiddag ff op de fiets.

Zo'n reactie kon ik verwachten natuurlijk. Heb je die kutcrank van je nou al gefikst?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godver wat een indekkers weer zeg!

Goed hoor, ben wel moe ofzo maar kan prima rijden denk ik vanmiddag. Rustig aan dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De menselijke maat is echt terug!
Niet onverstandig hoor. Hoe voel je je?

Ik hoorde ook iemand over de Sportful Hot Pack 5.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Fretwork het volgende:

Geen ervaring mee, maar ik lees echt een hoop goede verhalen over dat gabba spul. Mjah, taffes wat een geld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ademende jasjes slaan vaak door in echt kloteweer.

Das onder de gordel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo'n reactie kon ik verwachten natuurlijk. Heb je die kutcrank van je nou al gefikst?

Mijn beentjes waren wel stram gister. Opstaan van de bank ging niet met de soepele sprong zoals normaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed hoor, ben wel moe ofzo maar kan prima rijden denk ik vanmiddag. Rustig aan dat wel.

Ik heb wel eens getraind met tramadol. Niet voor de doping maar omdat ik het toen gekregen had toen ik zo een last van mijn rug had. Ik wist toen niet dat het in het peloton zoveel genomen werd, maar ik reed die training dik boven de 31 per uur gemiddeld met een hartslag in laag D1 met heel veel wind, je voelt geen pijn in de benen. En ik werd er overigens niet suf van. Mijn moeder heeft het ook gekregen voor haar schouder en die werd er wel heel suf van. Ik denk dat het per persoon verschilt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Er wordt dan toch weer gezegd dat er cafeïne tabletjes worden ingenomen om de suffigheid weer tegen te gaan?
Het zou mee kunnen spelen, maar ik denk eigenlijk ook dat het meer "gewoon niet goed opletten" is, of - zoals jij zegt - gebrek aan ervaring in een peloton te rijden. Maar over dat laatste kan ik niks zeggen, want zelf heb ik nog niet eens met iemand anders gefietst

Haha die kilometers ansich kan mij niet zoveel schelen. Als ik zou fietsen om kilometers te maken, had ik niet moeten koersen. Wel vind ik het mooi dat ik dit jaar zonder extra moeite en mijn best ervoor te doen meer heb gefietst dan vorig jaar. In 2015 hoop ik deze lijn door te trekken met woon-werk erbij waardoor ik door de week meer duur kan doen dmv met omweg en verlichting naar huis. Ipv 45min in de auto zit ik dan op de fiets. Dus ook meer thuis.quote:

Ga vandaag wel lekker weer eens naar de sportschool voor KT.
 Ga vandaag wel lekker weer eens naar de sportschool voor KT. 

Mijn neefje is ook al bang dat ik hem inhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha die kilometers ansich kan mij niet zoveel schelen. Als ik zou fietsen om kilometers te maken, had ik niet moeten koersen. Wel vind ik het mooi dat ik dit jaar zonder extra moeite en mijn best ervoor te doen meer heb gefietst dan vorig jaar. In 2015 hoop ik deze lijn door te trekken met woon-werk erbij waardoor ik door de week meer duur kan doen dmv met omweg en verlichting naar huis. Ipv 45min in de auto zit ik dan op de fiets. Dus ook meer thuis.

Wat deed je in een golfclub dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik heldhaftiger vond. De klimclassic, het weekend van ivo's 200 of dit weekend.
De klimclassic had de meeste hoogtemeters. Het weekend van ivo de meeste km's en had relatief veel hoogtemeters. Dit weekend was zwaar door het tempo, de tijdstippen en het weer.
Qua sfeer was dit weekend het beste. Afgezien van de kakkers in de golfclub die commentaar op mijn druipende kleding en eten hadden.

Nou, sowieso jouw afgelopen jaar. Van ietwat dikkige poldertoerist die te weinig op zn fiets zat om zn banden te slijten naar een tempobeulend, kilometervretend koersbeest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik heldhaftiger vond. De klimclassic, het weekend van ivo's 200 of dit weekend.

Begon te regenen en ik had me halverwege appeltaart beloofd. Daarna nog een broodje gezond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat deed je in een golfclub dan?
Eigenlijk gewoon naar hoe ik het al de afgelopen 3 jaar wilde doen. Heb wel flink wat stappen gemaakt ja. Relatief meer dan Patroonquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou, sowieso jouw afgelopen jaar. Van ietwat dikkige poldertoerist die te weinig op zn fiets zat om zn banden te slijten naar een tempobeulend, kilometervretend koersbeest.
 Door die gedachte val ik altijd vredig in slaap.
 Door die gedachte val ik altijd vredig in slaap.Als ploeg ontkennen? Snap ik wel hoor. Straks word het als doping gezien en sta je meteen te boek als een ploeg die toegaf "doping" te gebruiken. 1 renner staat los van de ploeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het tramadol gebruik in peloton ontkennen vind ik een beetje vreemd, is juist door een aantal renners naar buiten gebracht als een groeiend probleem waar UCI te laks mee om ging.

Tor. Of op vakantie naar Cambodja gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef muzas het volgende:
Waar kan ik dat tramadol kopen? Of wat moet ik faken om het te krijgen?

quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:26 schreef Patroon het volgende:
Waarom zou jij meer stappen hebben gezet? Fietsen we ooit samen? Vorig jaar begonnen bij de trimmers en nu rij ik voorin bij de amateurs.
Ook is mijn VAM enorm toegenomen.
Die vergelijking is gewoon niet te maken. Jij kijkt puur naar kilometers, we fietsen beide met hele andere doelen.
Waarom hap ik eigenlijk

Ja, 6 weken naar "Australië" HAHAHAHAquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:25 schreef MarcoD het volgende:
Naar spanje op 'trainingsstage' gaan is een betere. Ik heb in maart een hele koffer vol met dat spul mee terug genomen.

Nee, dat Kaas zo zeker lijkt te weten dat dit niet gebruikt wordt door de profs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ploeg ontkennen? Snap ik wel hoor. Straks word het als doping gezien en sta je meteen te boek als een ploeg die toegaf "doping" te gebruiken. 1 renner staat los van de ploeg.

Precies. Ben sowieso blij dat ik weer een goddelijk lichaam heb. Al moet ik van de winter wel weer wat meer krachttraining doen want ik raak ben mijn bovenlichaam kwijtquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je komt uit het kanopolo is alles al snel een relatief grote progessie natuurlijk

Haha jij bent een Chineesquote:

I did not said that.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat Kaas zo zeker lijkt te weten dat dit niet gebruikt wordt door de profs.

Wat kost zoiets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Patroon het volgende:
Donderdag een inspanningstest. Eens kijken wat mijn progressie was tov vorig jaar. Denk iig dat mijn aerobe zone is verbeterd omdat mijn hartslag zones (vooral D1 en 2) gevoelsmatig een stuk lager zijn geworden. Ben benieuwd.
Is een test op mijn eigen fiets met lactaat en zuurstofmeting.

Verschilt een beetje waar je gaat. Hier in Den Bosch zit zo`n sportmedisch centrum, onderdeel van het ziekenhuis, en daar een volledige test iets van ¤250. Er zijn ook andere centra die "maar" ¤150 vragen. Volgens mij wordt er bij de test van ¤250 wel iets meer bekeken dan alleen je anaërobe drempel, maar ook urine en bloedwaarden.quote:

Kijk even of je verzekering hier bij staat:quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een budgetverzekering
Volgend jaar effe kijken naar een ander dan.

Ditzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kijk even of je verzekering hier bij staat:
http://www.sportzorg.nl/_(...)014.pdf?_file_id=520

Ik zou wel goed kijken waar je gaat. De meeste sma doen een slechte test met 1min protocol. Ben je na 15min klaar. Die waardes zijn gewoon niet nauwkeurig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verschilt een beetje waar je gaat. Hier in Den Bosch zit zo`n sportmedisch centrum, onderdeel van het ziekenhuis, en daar een volledige test iets van ¤250. Er zijn ook andere centra die "maar" ¤150 vragen. Volgens mij wordt er bij de test van ¤250 wel iets meer bekeken dan alleen je anaërobe drempel, maar ook urine en bloedwaarden.
En, zoals Patroon al zegt, bij een hele hoop verzekeraars wordt het (deels) vergoed. Let wel op dat het bij de meeste "budget" verzekeringen weer vaak niet vergoed wordt.

Ik was stiekem wel trots toen ik 14e op een segment was van de 209.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:38 schreef muzas het volgende:
Ik maak helemaal niks aan op dat strava. Er is ondertussen echt geen stoeptegel in de buurt die geen onderdeel is van een segment
Als je over dat kopje fietst heb je ook altijd wel een PRDan bij het segment die 3 meter eerder begint, volgende keer bij degene die een meter verder ligt, of nog net wat langer doorgaat, etc.
Segmenten

Daar is niets mis mee nee. Mag je ook best trots op zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik was stiekem wel trots toen ik 14e op een segment was van de 209.
 Of mis ik iets?
 Of mis ik iets?

Dat is ook wel tof. Ageerde meer tegen die wildgroei van segmenten over hetzelfde stukje. Serieus, het kopje hier liggen er wel 20.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik was stiekem wel trots toen ik 14e op een segment was van de 209.

Ik lees 93 op 100 gram.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee nee. Mag je ook best trots op zijn.
http://www.duursport.nl/go2/bio-energy-sportdrank-40-gr-4191
Experts. Hoe kan in 40 gram voeding 46 gram koolydraat zittenOf mis ik iets?

http://www.strava.com/activities/177814447/segments/4153444573quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof. Ageerde meer tegen die wildgroei van segmenten over hetzelfde stukje. Serieus, het kopje hier liggen er wel 20.

Die medische onderzoeken zijn niet nodig. Dan wordt alleen gekeken of je gezond bent (voor licentie). Daarbij een korte inspanningtest en krijg je globaal je zones met de opmerking "goede conditie" ofzo. Zegt dus niks, want zo suggestief.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:50 schreef Levitas het volgende:
Omdat ik al een hele tijd loop met de gedachten om zo`n sportmedisch onderzoek te laten doen (voornamelijk om dus een echt goede indicatie te krijgen van mijn omslagpunt), en het er nu over ging, eens de telefoon gepakt om wat info te krijgen bij een sportmedisch centrum hier in de buurt.
Het enige pakket waarbij zo`n inspanningstest wordt gedaan is het "uitgebreide sportmedisch onderzoek" á ¤299, waarvan mijn verzekering niks vergoed
Dat gaat me dan wel weer een beetje te ver. Toch eens verder kijken. Iemand tips voor omgeving Den Bosch?

Bij product info moet je effe kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik lees 93 op 100 gram.
Ze zeggen ook dat er 188 kcal in zitten terwijl het maar 150 is. Vind je dat spul trouwens niet veel te duur. 2 euro 40 voor zo weinig? Kan je beter zo'n blik kopen met van dat poeder.
Op de stravaforums loopt hier al een jarenlange klacht over, maar strava reageert er niet/nauwelijks op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof. Ageerde meer tegen die wildgroei van segmenten over hetzelfde stukje. Serieus, het kopje hier liggen er wel 20.

Alsjeblieft doe het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef muzas het volgende:
Dit soort aids ook:
http://app.strava.com/segments/4296710
Krijg er zin van om 'm af te pakken

Probeer dan wel slechts een tiende km/h harder te rijden, puur om hem te fuckenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef muzas het volgende:
Dit soort aids ook:

Ja mensen die in een garage gaan fietsen zijn toch wel zo ontzettend sneuquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef tweemeter het volgende:
http://app.strava.com/segments/6602133

Of gewoon een wedstrijdje er omheen bouwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probeer dan wel slechts een tiende km/h harder te rijden, puur om hem te fucken

En hem dan na 3 keer over en weer te slopen door ineens 40 km/h te rijdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Of gewoon een wedstrijdje er omheen bouwen.

Flaggen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef muzas het volgende:
Dit soort aids ook:

http://www.strava.com/activities/178501875/analysisquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:10 schreef Patroon het volgende:
Klopt. Wij hadden op de wielerbaan 1 perfect segment. Nu heeft een mongol een nieuw segment aangemaakt die iets later begint en eerder stopt. Die gast moet een gigantisch plaat voor de kop hebben, want bij het aanmaken krijg je de melding dat er al een segment is. Wat was hij denkende?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |