Ik dacht echt dat ze langer mee zouden gaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:14 schreef MarcoD het volgende:
6/7 k is wel prima, op gp4000s deed ik dat ook maar dan nog niet echt dat je het canvas zag.
Snap ik hoorquote:Ps. grapje hè
Waarschijnlijk niet. Bracket kraakt als een ouwe hoer, crank dus misschien weer naar z'n grootje. En de achillespees heb ik weer een beetje overbelast.quote:Ps 2. Dinsdag nog naar Ulysses? Heb gehoord dat het helemaal los gaat daar (qua regen ;-) )
Haha, volgende keer gewoon weer hoorquote:Ps 3
Nog steeds respect wat je vorige week deed! Baas
zo'n FSA crank?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef MarcoD het volgende:
Of een nieuwe crankset voor nu, 90 euro en je ben klaar incl bracket, crank en nieuwe bladen
Ja daarom.quote:
Linkje?quote:
Oke, jij weet het.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, die gasten rijden zioch gewoon te barsten omdat ze het halve seizoen op de Taxc met SRM gezeten hebben. En stages ook nog es derbij.
Verbaas ik me ook over dat er niemand meeging allemaal op de peloton sprint aan het wachten denkquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Bracket kraakt als een ouwe hoer, crank dus misschien weer naar z'n grootje. En de achillespees heb ik weer een beetje overbelast.
[..]
Haha, volgende keer gewoon weer hoorVind zoiets wel leuk. Even het peleton laten zien hoe het moet. Verbaas me er nog over dat er niemand meekwam.
Ik heb nu wel 172.5. Maakt dat 172.5 of 175 nog veel uit? En dan heb ik nog van die cups nodig toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://hollandbikeshop.co(...)nds-zwart-175mm-gxp/
Ja laf is dat iedereen wachten. Zie je bij ons bij de B's ook. Gelukkig rijden er in Leeuwarden en Sneek bij de A's veel elites en amateurs mee die de koers echt hard durven maken. Komt nooit op massasprint aan. Wel zo leuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Verbaas ik me ook over dat er niemand meeging allemaal op de peloton sprint aan het wachten denk, gister was het ook tof 1 op 1 begeleiding en ging lekker.
Wel kut van die pees, zou serieus even goed naar laten kijken.
172,5 hebben ze ook hoor, even menuutje omhoog gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 172.5. Maakt dat 172.5 of 175 nog veel uit? En dan heb ik nog van die cups nodig toch?
http://www.wielerkoopjes.nl/Vredestein-Fortezza-Senso-25mmquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooruit, ik zoek de 25 mm wel.
[..]
Hoe gaat zo'n 1 op 1 begeleiding dan? Rijdt er dan steeds iemand achter je die zegt wat je moet doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Verbaas ik me ook over dat er niemand meeging allemaal op de peloton sprint aan het wachten denk, gister was het ook tof 1 op 1 begeleiding en ging lekker.
Wel kut van die pees, zou serieus even goed naar laten kijken.
Nope mag gewoon eigen ding doen af en toe wat handige tips. Qua timing om met een ontsnapping mee te gaan enzoquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n 1 op 1 begeleiding dan? Rijdt er dan steeds iemand achter je die zegt wat je moet doen?![]()
Kut, had wel de 23 mm gevonden daar. Ach, nu heb ik ze ergens naders voor bijna 't zelfde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
http://www.wielerkoopjes.nl/Vredestein-Fortezza-Senso-25mm
23,95 en krijg je er ook nog een gratis biba bij!
Ik neem mijn inslaapvalbiertje. Werkte gister ook goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vond het eten en drinken op alle tussenstops trouwens echt goed geregeld. Ik had eigenlijk alleen in Rotterdam de pasta van Kaas verwacht, maar overal was zoveel. Echt top! Daardoor had ik wel een rugzak mee die eigenlijk wat te zwaar was waardoor ik nu een beetje last van mijn nek heb. Ik vond het erg leuk om te doen en heb een leuke dag/nacht gehad.
En nu zo maar weer op bed wat slaap inhalen.
Dan hangt ie toch gewoon zn 30cm de andere kant op?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef the_critic het volgende:
krijg je gewichtsverschil tussen links en rechts, en ga je rondjes fietsen.... natuurkunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |