abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143514177
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem waar ik echt heel erg mee zit.

Een tijdje geleden heb ik iemand leren kennen waar ik in eerste instantie alleen maar vrienden mee was. Na een tijdje kwamen er voor ons beiden gevoelens en hebben we een aantal keer seks gehad. Ik was niet aan de pil en dat wist hij. Ik wist dat hij een scharrel had en ik heb hem na een aantal keer voor het blok gezet. Of hij zou met haar stoppen of het zou tussen ons ophouden. We hebben daar ruzie over gehad en toen hebben we besloten om onze "relatie"/gescharrel te beëindigen.

Die ruzie's zijn vrij hoog opgelopen en hij heeft een ander nummer. Daarna pas kwam ik erachter dat ik zwanger ben van hem. Ik heb via via gevraagd of hij mij wilde bellen en ik heb het hem verteld. Hij blijft bij hoog en laag volhouden dat het niet van hem kan zijn omdat hij geen zaadlozing in mij heeft gehad.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben zelf 26 en hij 28 maar hij heeft nogal een problematische jeugd gehad waardoor hij heel hard is geworden en mij nu dus laat zitten. Ik heb één vriendin in vertrouwen genomen maar ik wil er gewoon met hem over praten maar dat kan dus niet omdat hij weigert.

Ik wil mijn kindje wel graag houden maar alleen als hij afstand doet van al zijn rechten. Ik kan hem zelfs daarover niet benaderen.

Wat moet ik nu doen? Hebben jullie goed advies voor mij?
pi_143514223
Hij heeft ook nog helemaal geen rechten op jouw kindje. :)
Make my day!
pi_143514310
Waar ik bang voor ben is als mijn kindje geboren wordt en een DNA test wordt uitgevoerd, toch ineens een rol wil spelen in het leven van mijn kindje.

Hij is het tegenovergestelde van mijn normen en waarden. Ik gun geen enkel kind zo een vader. Ik weet dat dit hard klinkt maar ik ken hem goed genoeg om te weten dat ik dat niet wil.

Het liefst zou ik willen dat hij nu iets tekent waarmee hij zijn rechten opgeeft ook al ziet hij zwart op wit dat het zijn kindje is. Ik wil hiervoor best een advocaat in handen nemen. Hij hoeft mij financieel geen cent te geven want ik kan het financieel heel goed zelf onderhouden.
pi_143514323
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:41 schreef opzoeknaarraad het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem waar ik echt heel erg mee zit.

Een tijdje geleden heb ik iemand leren kennen waar ik in eerste instantie alleen maar vrienden mee was. Na een tijdje kwamen er voor ons beiden gevoelens en hebben we een aantal keer seks gehad. Ik was niet aan de pil en dat wist hij. Ik wist dat hij een scharrel had en ik heb hem na een aantal keer voor het blok gezet. Of hij zou met haar stoppen of het zou tussen ons ophouden. We hebben daar ruzie over gehad en toen hebben we besloten om onze "relatie"/gescharrel te beëindigen.

Die ruzie's zijn vrij hoog opgelopen en hij heeft een ander nummer. Daarna pas kwam ik erachter dat ik zwanger ben van hem. Ik heb via via gevraagd of hij mij wilde bellen en ik heb het hem verteld. Hij blijft bij hoog en laag volhouden dat het niet van hem kan zijn omdat hij geen zaadlozing in mij heeft gehad.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben zelf 26 en hij 28 maar hij heeft nogal een problematische jeugd gehad waardoor hij heel hard is geworden en mij nu dus laat zitten. Ik heb één vriendin in vertrouwen genomen maar ik wil er gewoon met hem over praten maar dat kan dus niet omdat hij weigert.

Ik wil mijn kindje wel graag houden maar alleen als hij afstand doet van al zijn rechten. Ik kan hem zelfs daarover niet benaderen.

Wat moet ik nu doen? Hebben jullie goed advies voor mij?
Totdat je een keer in geldnood zit, zeker wanneer je in de bijstand zou komen en de gemeente voor het kostenplaatje alsnog bij de vader aanklopt. Lekkere ben jij, niet aan de pil bij het scharrelen, stiekem hopend op een zwangerschap. :r

En dan de vader uit het leven van je kind proberen te forceren. Denk ook eens aan dat kind dat je bij voorbaat al z'n vader ontzegt. Sowieso dat hij op latere leeftijd nieuwsgierig wordt en als het echt zo'n fout type is als jij nu zegt zal het vast wonderen doen voor z'n zelfbeeld.

Prachtmens ben je TS. Geheel niet egoistisch hoor. :r
Je suis Charlie Sheen
pi_143514356
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef opzoeknaarraad het volgende:

Hij is het tegenovergestelde van mijn normen en waarden. Ik gun geen enkel kind zo een vader. Ik weet dat dit hard klinkt maar ik ken hem goed genoeg om te weten dat ik dat niet wil.

Maar je gaat wel zonder bescherming met hem naar bed?? Goed idee. Zucht.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:48:00 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_143514369
Een man heeft helemaal geen rechten bij dat kind. Zonder geregistreerd partnerschap of vruchterkenning kan hij helemaal niks ;)
pi_143514400
quote:
13s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Totdat je een keer in geldnood zit, zeker wanneer je in de bijstand zou komen en de gemeente voor het kostenplaatje alsnog bij de vader aanklopt. Lekkere ben jij, niet aan de pil bij het scharrelen, stiekem hopend op een zwangerschap. :r

En dan de vader uit het leven van je kind proberen te forceren. Denk ook eens aan dat kind dat je bij voorbaat al z'n vader ontzegt. Sowieso dat hij op latere leeftijd nieuwsgierig wordt en als het echt zo'n fout type is als jij nu zegt zal het vast wonderen doen voor z'n zelfbeeld.

^
pi_143514401
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:48 schreef Diemux het volgende:
Een man heeft helemaal geen rechten bij dat kind. Zonder geregistreerd partnerschap of vruchterkenning kan hij helemaal niks ;)
Het recht ervoor te mogen betalen als moederlief er met de pet naar gooit. Oh nee, dat is een plicht. :r
Je suis Charlie Sheen
pi_143514407
quote:

[..]

En beweren dat de vader heel hard is. :')
pi_143514429
Hoe dom kan je zijn om bij een scharrel, waarbij je al weet dat t niet exclusief is, totaal geen anticonceptie te gebruiken...

Wel penetratie gehad dus, maar voor zingen de kerk uit?
pi_143514434
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:49 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Inderdaad
pi_143514442
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:49 schreef KoningPils het volgende:

[..]

De vader had wel wat hards ja, anders was TS nu niet zwanger
pi_143514536
quote:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.

Je had ook morgen after pil kunnen nemen of 1 van de andere oplossingen.
Maar je wilde gewoon egoistisch zijn en een kind hebben blijkbaar.
pi_143514537
quote:

[..]

Jij bent de vader?
Make my day!
pi_143514568
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.

Je had ook morgen after pil kunnen nemen of 1 van de andere oplossingen.
Maar je wilde gewoon egoistisch zijn en een kind hebben blijkbaar.
Dat is toch haar goed recht?ik snap jullie probleem niet helemaal.
Ze vraagt nergens om geld.
Make my day!
pi_143514608
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef agter het volgende:

[..]

Ze valt er wel die gast mee lastig.
Die wil het niet eens.
pi_143514634
quote:
12s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef agter het volgende:

[..]

Jij bent de vader?
Hij heeft gelijk, als ze hem niet als vader wil had ze moeten zorgen dat ze niet zwanger kon worden.

Als zij in bijstand komt wordt ze gedwongen hem alimentatie te laten betalen, en daarmee krijgt hij uiteraard ook een berg rechten. En terecht natuurlijk.
pi_143514659
dit topic :')
pi_143514673
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef agter het volgende:

[..]

Had ze lekker een zaaddonor moeten regelen of open en eerlijk zijn van tevoren. Hij wordt nu al op voorhand de mogelijkheid ontzegt om vader te zijn
pi_143514711
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Had ze lekker een zaaddonor moeten regelen of open en eerlijk zijn van tevoren. Hij wordt nu al op voorhand de mogelijkheid ontzegt om vader te zijn
Vrouwen die misbruik maken van een al vrouwvoordelige situatie...
pi_143514724
Wel condoom gebruikt maar idd pas vlak voordat hij klaar kwam. Ik weet dat ik dom ben geweest maar hij wil er nu niets van weten.

Ik heb hem leren kennen op een moment dat ik zelf in een hele zware emotionele periode zat. Ik zeg niet dat hij misbruik van mij heeft gemaakt. Ik was er tenslotte zelf bij maar ik heb hem dingen vergeven die ik hem anders nooit vergeven zou hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er destijds helemaal niet over na had gedacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik wilde geen kind, maar nu ik zwanger ben vind ik het wel heel moeilijk om abortus te laten plegen. Neemt niet weg als hij een rol wil spelen in het leven van mijn kind, dat ik nog liever abortus laat plegen. Hij heeft gedreigd om dingen te doen die bij de wet verboden zijn en zo een vader wil ik niet voor mijn kindje.

Ik heb overigens pas echt besloten dat ik hem niet als vader wil, nadat hij heeft gezegd dat hij volledig afstand zou doen omdat hij geen kind wil van mij etc.
pi_143514733
Hoi opzoeknaarraad. Ik al zo snel mogelijk contact met je opnemen. Sorry dat ik niks meer van mij heb laten horen. Ik zal lief zijn voor de kleine spruit als hij of zij ter wereld komt. Grr WcPot
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143514753
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, als ze hem niet als vader wil had ze moeten zorgen dat ze niet zwanger kon worden.

Als zij in bijstand komt wordt ze gedwongen hem alimentatie te laten betalen, en daarmee krijgt hij uiteraard ook een berg rechten. En terecht natuurlijk.
Als als als...
Zwakjes hoor.
Zij is zwanger van hem, en wil het kindje houden. Prima, lijkt mij haar goed recht.
Make my day!
pi_143514789
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef agter het volgende:

[..]

Als als als...
Zwakjes hoor.
Zij is zwanger van hem, en wil het kindje houden. Prima, lijkt mij haar goed recht.
Klopt, maar het is net zo goed zijn recht een rol te krijgen als hij de vader is.
pi_143514803
Bijstand zal ik voorlopig niet in komen. Ik heb genoeg eigen vermogen om zeker 10 jaar werkloos te zijn en ik heb een goede baan. Bovendien weet ik zeker als ik mijn kindje alleen op wil voeden dat mijn ouders mij op alle gebieden zullen steunen.
pi_143514805
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, maar het is net zo goed zijn recht een rol te krijgen als hij de vader is.
Hij zegt dat niet te willen.
Make my day!
pi_143514813
quote:

[..]

Als als als...
Zwakjes hoor.
Dat is haar goed recht inderdaad, net als dat het zijn goed recht is om daar wel vader van te zijn. En niet als fokhengst gebruikt te worden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_143514828
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef agter het volgende:

[..]

Hij zegt dat niet te willen.
Nu.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_143514843
Dus vlak voor het klaarkomen gaan jullie een condoom omdoen? Daar geloof ik echt niks van.
pi_143514863
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij wil er niks van weten zegt hij. Ik vind dat prima. Ik wil het alleen wel zwart op wit geregeld hebben. Waar ik bang voor ben, is dat hij straks van gedachten veranderd. Moet ik dan iemand die de eerste 10 jaar niet naar zijn kind omkijkt ineens een rol laten spelen in het leven van mijn kind? En dan nog wel een vaderrol?
pi_143514964
quote:

[..]

Godver, waarom neuk je dan zonder bescherming. En als die vent zo'n eikel is: mooie genen geef je je kind mee.

Kortom: beetje dom...
Whatever...
pi_143515063
quote:

[..]

Als als als...
Zwakjes hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef opzoeknaarraad het volgende:
Wel condoom gebruikt maar idd pas vlak voordat hij klaar kwam. Ik weet dat ik dom ben geweest maar hij wil er nu niets van weten.

Ik heb hem leren kennen op een moment dat ik zelf in een hele zware emotionele periode zat. Ik zeg niet dat hij misbruik van mij heeft gemaakt. Ik was er tenslotte zelf bij maar ik heb hem dingen vergeven die ik hem anders nooit vergeven zou hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er destijds helemaal niet over na had gedacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik wilde geen kind, maar nu ik zwanger ben vind ik het wel heel moeilijk om abortus te laten plegen. Neemt niet weg als hij een rol wil spelen in het leven van mijn kind, dat ik nog liever abortus laat plegen. Hij heeft gedreigd om dingen te doen die bij de wet verboden zijn en zo een vader wil ik niet voor mijn kindje.

Ik heb overigens pas echt besloten dat ik hem niet als vader wil, nadat hij heeft gezegd dat hij volledig afstand zou doen omdat hij geen kind wil van mij etc.
Mensen zouden eens wat minder gefocust moeten zijn op waar ze wettelijk mee weg zouden kunnen komen/recht op zouden hebben en wat meer op de verstrekkende gevolgen die hun keuzes ook voor anderen, in dit geval het kind, zullen hebben. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143515300
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef opzoeknaarraad het volgende:
Bijstand zal ik voorlopig niet in komen. Ik heb genoeg eigen vermogen om zeker 10 jaar werkloos te zijn en ik heb een goede baan. Bovendien weet ik zeker als ik mijn kindje alleen op wil voeden dat mijn ouders mij op alle gebieden zullen steunen.
Heb je ook al een afbetaald huis? Van plan te kopen? Er zeker van dat je een goede baan zult houden? Je nooit iets zal overkomen? Invalide raken of erger? Wie zal het kind in dat laatste geval nog hebben?

Ik vraag het maar, kennelijk voorzag je ook geheel niet dat geslachtsgemeenschap wel eens zou kunnen resulteren in een zwangerschap. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143515389
Hoe ga je, je goede baan trouwens combineren met alleenstaand ouderschap?
Je suis Charlie Sheen
pi_143515409
TS zelf is ook gewoon fucked nu, een kind schrikt mannen af.

En een kind zonder vaderfiguur eindig je met zoiets:

pi_143515439
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Zolder het volgende:
TS zelf is ook gewoon fucked nu, een kind schrikt mannen af.

En een kind zonder vaderfiguur eindig je met zoiets:

[ afbeelding ]
Nee joh, altijd wel een sul te vinden: R&P / Mijn vriendin vindt mij lelijk
Je suis Charlie Sheen
pi_143515517
Mijn huis is inderdaad afbetaald. Ik heb ook nog een afbetaald vakantiehuis en vermogen. Ik heb erover nagedacht en ik zou dan 3 dagen willen werken en de overige 2 dagen naar mijn ouders of naar de kinderdagopvang.

Ook heb ik juist in het belang van het kind gedacht. Ik ben van mening dat het een kind niet hoeft te schaden als een vader ontbreekt. Natuurlijk zou ik wel het liefste een vader en moeder willen voor mijn kindje maar ik denk dat het moeilijker is voor een kind als vader het 9 van de 10 keer laat afweten als hij iets heeft beloofd dan helemaal geen vader.
pi_143515631
Mag het kind de vader wel ontmoeten ooit als het kind daarom vraagt?
pi_143515779
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef opzoeknaarraad het volgende:
Mijn huis is inderdaad afbetaald. Ik heb ook nog een afbetaald vakantiehuis en vermogen. Ik heb erover nagedacht en ik zou dan 3 dagen willen werken en de overige 2 dagen naar mijn ouders of naar de kinderdagopvang.

Ook heb ik juist in het belang van het kind gedacht. Ik ben van mening dat het een kind niet hoeft te schaden als een vader ontbreekt. Natuurlijk zou ik wel het liefste een vader en moeder willen voor mijn kindje maar ik denk dat het moeilijker is voor een kind als vader het 9 van de 10 keer laat afweten als hij iets heeft beloofd dan helemaal geen vader.
Wat ga je hem zeggen als hij naar zijn vader vraagt?
Je suis Charlie Sheen
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:35:05 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143516167
De vader heeft geen interesse in het kind, jij hebt geen interesse in de vader, noch voor jezelf, noch voor je kind.

Hem iets laten tekenen waardoor hij afziet van rechten/plichten gaat niet rechtsgeldig zijn, en bevestigt eigenlijk alleen maar zijn vaderschap als hij van mening verandert, dus je moet de gok nemen dat hij straks niet toch aan de deur staat om het vaderschap te laten vaststellen.
Dat je contact met hem hebt gezocht mbt deze zwangerschap is wat dat betreft niet in je voordeel.

Wat je overigens wel kunt doen, voor het geval meneer het wellicht toch aantrekkelijk zou vinden de vader te zijn van een kind met een moeder met 2 huizen, een Aston Martin, een boot en 3 paarden, is testamentair laten vastleggen dat hij nooit van jou kan erven, ook niet via je kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143516187
Ik ben pas 10 weken zwanger dus ik weet nog niet zeker wat ik ga zeggen maar ik denk dat ik het in de jongere jaren zal zeggen dat deze ziek is en niet goed voor ons kon zorgen dus weg is gegaan en mocht hij/zij ouder zijn wel zal vertellen hoe het is gegaan.

Als mijn kindje op een acceptabele leeftijd is mag hij/zij zeker de vader opzoeken. Dat is dan een keuze die hij/zij zelf kan maken. En zelfs dan, zal het me nog ontzettend veel pijn doen, als de vader mijn zoon of dochter zou afwijzen.
pi_143516328
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef opzoeknaarraad het volgende:
Ik ben pas 10 weken zwanger dus ik weet nog niet zeker wat ik ga zeggen maar ik denk dat ik het in de jongere jaren zal zeggen dat deze ziek is en niet goed voor ons kon zorgen dus weg is gegaan en mocht hij/zij ouder zijn wel zal vertellen hoe het is gegaan.

Als mijn kindje op een acceptabele leeftijd is mag hij/zij zeker de vader opzoeken. Dat is dan een keuze die hij/zij zelf kan maken. En zelfs dan, zal het me nog ontzettend veel pijn doen, als de vader mijn zoon of dochter zou afwijzen.
Jij wijst hem nu al af en ontzegt hem bewust de kans een band op te bouwen met zijn kind. Vervolgens zou het jou pijn doen wanneer hij jouw kind af zou wijzen?

Ik begin zo onderhand wel benieuwd te worden naar die emotioneel zware periode. Heb je die wel vaker?
Je suis Charlie Sheen
pi_143516333
Hoe makkelijk (of moeilijk) is het eigenlijk voor een vader om het vaderschap af te dwingen?
Make my day!
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:39:05 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143516374
Je wilt eigenlijk het kind houdeb, maar als de vader geen afstand doen, laat je alsnog abortus plegen?

Wat wil je nou...?
Beetje zielig voor t kind. Ja sorry ik wilde je nietgraag genoeg dus de pa had t voor t zegge..
pi_143516818
quote:

Zeggen dat hij ziek is? :N
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:54:01 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143517115
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Zeggen dat hij ziek is? :N
Dat lijkt mij idd ook geen handige...
Je moet een kind iets vertellen dat geen leugen is, het wel min of meer verklaart en hem niet zwartmaakt.

Maar dat doet er nog niet toe, het duurt nog minimaal een jaar of 5 voor het kind er naar gaat vragen, en wie weet hoe de situatie dan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143517171
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef opzoeknaarraad het volgende:

[..]

Hij wil er niks van weten zegt hij. Ik vind dat prima. Ik wil het alleen wel zwart op wit geregeld hebben. Waar ik bang voor ben, is dat hij straks van gedachten veranderd. Moet ik dan iemand die de eerste 10 jaar niet naar zijn kind omkijkt ineens een rol laten spelen in het leven van mijn kind? En dan nog wel een vaderrol?
Niet ideaal nee, maar het is wel gewoon zijn recht, als je hem zó vreselijk vindt dat je hem nooit in het leven van je kind wil had je moeten zorgen dat je zeker weten niet zwanger werd. Besef je dat je zelfs gedwongen kan worden hem erbij te betrekken als je bv in de bijstand komt?
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:59:23 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143517375
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet ideaal nee, maar het is wel gewoon zijn recht, als je hem zó vreselijk vindt dat je hem nooit in het leven van je kind wil had je moeten zorgen dat je zeker weten niet zwanger werd. Besef je dat je zelfs gedwongen kan worden hem erbij te betrekken als je bv in de bijstand komt?
Hoe dan?
Als er bij de aangifte "vader onbekend" komt te staan, hoe gaat de sociale dienst je dan dwingen zijn naam te noemen en de genoemde persoon vervolgens ook nog aanspreken op het vaderschap, terwijl er juridisch geen band tussen vader en kind is?

Of kun je gewoon een stuk of wat namen noemen en dan zoeken zij het wel uit?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:05:39 #49
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143517687
quote:

Bah bah bah...
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:10:07 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143517910
Ben ik de enige die het raar vindt dat je op je 26e je hypotheek EBT afbetaald, een betaald vakantiehuis hebt en ook nog eens veel vermogen hebt? 10 jaar zonder werk kost je zo 1,5 ton als je zuinig leeft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')