SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 18-08-2014 16:01:45 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh! Koud en regen bij de finish. Nu lekker thuis op de bank met warme choco met slagroom! In augustus ja!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha geniale titel ja! Spierpijn valt bij mij best mee, wel beetje stijf, maar kon nog normaal traplopen enzo. Morgen zal het vast iets erger zijn. Wel goed last van mijn rechterpols. Tijdens een val iets te hard opgevangen denk ik. Wond op mijn scheenbeen van een dikke tak onder het water is ook behoorlijk gevoelig. Lekker zo'n trail!
Klinkt goed mossel, geniet van je hot choco! Het is echt lelijk weer hier ja, in de Ardennen was het beter... maar toen was ik dan ook vlakbij Stream.![]()
Zag het op FB ja. Zag er dik uit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha geniale titel ja! Spierpijn valt bij mij best mee, wel beetje stijf, maar kon nog normaal traplopen enzo. Morgen zal het vast iets erger zijn. Wel goed last van mijn rechterpols. Tijdens een val iets te hard opgevangen denk ik. Wond op mijn scheenbeen van een dikke tak onder het water is ook behoorlijk gevoelig. Lekker zo'n trail!
Klinkt goed mossel, geniet van je hot choco! Het is echt lelijk weer hier ja, in de Ardennen was het beter... maar toen was ik dan ook vlakbij Stream.
@Pijll: bon chance!![]()
Wat een prestaties bij de TdF. Ook andere mooie afstanden en tijden langs zien komen.
![]()
Denk dat ik vanavond ook nog een rondje ga doen, is nu wel fijne temperatuur om te lopen.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef pijll het volgende:
Toptitel, mossel!
De lucht breekt hier open, ik ga ook eens een stukkie lopen vanmiddag.
Briljante TT inderdaad mossel!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.Goed bezig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier valt de pijntjes ook wel mee (gelukkig).
Ik voel dat ik iets gedaan heb.![]()
En om nog terug te komen over de zelfgemaakte bars... Ik vond die bananen bar erg goed te eten. Heb geen hongerklop ofzo gehad. Dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.
@Guard, dm even je mailadres, dan stuur ik je het bestandje.
@Mossel, het is even afwachten hoe mijn lichaam hersteld maar als het tempo niet te hoog is, kan ik dit weekend wel LDL uitzetten (21km verhard...) door mijn speeltuin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:14 schreef Guard het volgende:
Leuk verslag, prima prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: trailers... rare lui![]()
Ook voor de andere TdF'ers een hele dikkeen/of
natuurlijk.
Daarmee vergeleken valt mijn training van vanmorgen (met een beetje hobbelen over de duinen en door wat bos) totaal in het niet. Al heb ik ook lol gehad. Dat dan weer wel.![]()
LOL dat is het belangrijkst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Leuk verslag, prima prestatie![]()
Ook voor de andere TdF'ers een hele dikkeen/of
natuurlijk.
Daarmee vergeleken valt mijn training van vanmorgen (met een beetje hobbelen over de duinen en door wat bos) totaal in het niet. Al heb ik ook lol gehad. Dat dan weer wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Mr.B, lol is ook belangrijk!En duinen en bos zijn natuurlijk heerlijk om in te lopen!
![]()
Daywalker, wat een afstand!!!Ook echt vet netjes gedaan! Zag hem al langskomen op FB ja. Lekker met het windje tegen
.
Op GoT wou ik een klein verslagje typen, maar bij mij wordt het vaak toch wat uitgebreider. Dus hier alvast het korte verslagje van mijn TdF, de lange komt nog wel op mijn blog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:50 schreef Jero_nimo het volgende:
@Mr.B, lol is ook belangrijk!En duinen en bos zijn natuurlijk heerlijk om in te lopen!
![]()
Daywalker, wat een afstand!!!Ook echt vet netjes gedaan! Zag hem al langskomen op FB ja. Lekker met het windje tegen
.
Op GoT wou ik een klein verslagje typen, maar bij mij wordt het vaak toch wat uitgebreider. Dus hier alvast het korte verslagje van mijn TdF, de lange komt nog wel op mijn blog.
Nogmaals... een nette prestatie kerel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Ook hier past eigenlijk alleen een hele groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./
.
Geweldige prestatie!
(als is dat trailrunnen als ik het zo lees echt niets voor mij)
En Daywalker: jij hebt ook een behoorlijke lange tijd lol kunnen hebben. 36km! Al eerder zo ver gelopen?![]()
![]()
.
Wat een supertof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dito prestatie natuurlijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope. 30 was t verste en dat was alweer even geleden. Na een poosje ging de lol er wel een beetje af qua vermoeidheid maar kon t redelijk volhouden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ook hier past eigenlijk alleen een hele grote/
.
Geweldige prestatie!
(als is dat trailrunnen als ik het zo lees echt niets voor mij)
En Daywalker: jij hebt ook een behoorlijke lange tijd lol kunnen hebben. 36km! Al eerder zo ver gelopen?
Nathan racevest is tevens ok bevonden. Was een beetje onwennig in het begin maar op een gegeven moment merkte ik er niets meer van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
.
Mooi verslag van een super prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Check mijn tempo. Dat voelt voor jou alsof het op z'n elfendertigst gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef streamnl het volgende:
Hier valt de pijntjes ook wel mee (gelukkig).
Ik voel dat ik iets gedaan heb.![]()
En om nog terug te komen over de zelfgemaakte bars... Ik vond die bananen bar erg goed te eten. Heb geen hongerklop ofzo gehad. Dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.
@Guard, dm even je mailadres, dan stuur ik je het bestandje.
@Mossel, het is even afwachten hoe mijn lichaam hersteld maar als het tempo niet te hoog is, kan ik dit weekend wel LDL uitzetten (21km verhard...) door mijn speeltuin.
[..]![]()
![]()
Komt goed@!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bananenbar ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef streamnl het volgende:
Hoe maak je die dingen? Ik ben ook wat aan het experimenteren en ik wilde bananen drogen, maar een barretje is misschien beter.![]()
Ah. ik zie het op Endo. Ik zal deze week eens gaan spelen. Waarschijnlijk heb je het hier al gezegd (ik moet alles nog steeds nalezenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Check mijn tempo. Dat voelt voor jou alsof het op z'n elfendertigst gaat.Komt goed@!
) maar ik zie je link naar je blog. Ik zie dus dat het gelukt is
![]()
Mooi zo!http://bioteaful.nl/sportrecept-chocolade-havermout-sportreep/quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bananenbar ?
Hoe maak je die dingen? Ik ben ook wat aan het experimenteren en ik wilde bananen drogen, maar een barretje is misschien beter.![]()
Back, ging lekker maar wat is het warm buitenHartje winter in Patagonie, 12 graden (en het wordt 17 geloof ik). Weg sneeuw, da´s dan wel weer jammer. Mijn kuiten hadden nog wat last van mijn "tempoloopje" van eergisteren, maar toch lekker 50 minuutjes uitgehobbeld in een heeeeeeel rustig tempo om ook te proberen de hartslag voor mijn doen laag te houden. Prima gelukt (behalve op heuveltjes natuurlijk), tevreden en een nieuw weekrecord van 22,43km en 15e in de Fok-poule. Wat makkelijker gaat als je op maandag begint en dan om de dag rent natuurlijk
Nu koffie zetten en verslagen lezen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Top!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:13 schreef streamnl het volgende:
http://bioteaful.nl/sportrecept-chocolade-havermout-sportreep/
Ik zal er denk ik wel een eigen variant van maken zonder chocola (de Stipst-reeptm)
![]()
Lekkere verslagen op deze herfstachtige zondag
Ik ben er met dank aan Dr. Google ook achter wat ik nou eigenlijk met mijn hiel heb.
Achilles Tendinitis
Dus ik ga eerst terug naar de winkel, nog een keer naar de schoenen laten kijken. (Ik had het al met mijn vorige paar en vandaar dat ik nieuwe schoenen wilde)
Dan misschien kijken of zooltjes wat kunnen verlichten?
In ieder geval is verder doorrennen eigenlijk niet aan te raden... maar als ik lees 6 tot 8 weken rust wordt ik daar niet blij van. Betwijfel of dat wel echt de oorzaak kan wegnemen, het lijkt mij zonder juiste oefeningen toch terug te komen.
Proberen misschien om met mijzelf af te spreken dat ik de komende 3 weken niet langer loop dan 3 kwartier.. of misschien maar 5 km per keer?
Ik las ook nog een goede stretchoefening, met traptreden.
Zijn er nog andere hier met achilis klachten of bekend hiermee?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: