Van de naam gaat wmb inderdaad ook geen uitnodigende werking uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef Samzz het volgende:
Alleen al om het woord zou ik het niet willen leren.
Bij een thuisdate is het dan beter inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit iets gegeven op een date, maar zoiets kan toch best? Ja, je loopt er de hele tijd mee, maar misschien is het beter voor een eerste thuisdate. Vergezeld met een flesje wijn of wat ze lekker vind.
Hij stond al op 't gras... Dat aan de overkant was blijkbaar groenerquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij had honger en wilde van het weer genieten.
Nee hoor, enkel terug naar z'n weide.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want dan moet ie weer naar binnen natuurlijk
Enkel als ik meneer Jos mag zijn.quote:
Anders gewoon een buisje ghb, kun je ook makkelijk in je binnenzak kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit iets gegeven op een date, maar zoiets kan toch best? Ja, je loopt er de hele tijd mee, maar misschien is het beter voor een eerste thuisdate. Vergezeld met een flesje wijn of wat ze lekker vind.
Dat is het altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij stond al op 't gras... Dat aan de overkant was blijkbaar groener.
tja. anders loop je er ook maar mee te zeulen, nietwaar?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijdens de date? Da's een beetje lullig he.
Op een eerste date?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt ook helemaal van de context af. Als je beide helemaal hotel de botel bent, kijk je er niet met zulke praktisch ogen die van Strawberry naar.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gewoon een buisje ghb, kun je ook makkelijk in je binnenzak kwijt.
tikkertje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan speel ik liever andere spelletjes.
Zo harteloos ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef perro. het volgende:
[..]
tja. anders loop je er ook maar mee te zeulen, nietwaar?
Vroeger, toen je een vrouw nog gewoon buitenwesten sloeg voor een date rape.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Watertornado het volgende:
Ligt ook een beetje aan de kleur en de staat van het bloemwerk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik zou me best opgelaten voelen wanneer ik op de eerste date een roos of zo zou krijgen, denk ik.
Op terras zelf meegebrachte wijn nuttigen is dan ook niet je van het nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij een thuisdate is het dan beter inderdaad.
Al eens geprobeerd, dosis was te sterk. En ik maar uitleggen in het restaurant dat ze erg moe was toen ze voorover in de aspergesoep viel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lijkt me anders best een keer leuk om een bierpakket te krijgen op een eerste date.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik zou me best opgelaten voelen wanneer ik op de eerste date een roos of zo zou krijgen, denk ik.
En een persoonlijk gedicht? Of als 'ie een liedje voor je speelt op zijn gitaar?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
gelukkig maar toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo harteloos ben ik ook weer niet.
Aspergesoep is sowieso al een afknapper natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op terras zelf meegebrachte wijn nuttigen is dan ook niet je van het nee.
[..]
Al eens geprobeerd, dosis was te sterk. En ik maar uitleggen in het restaurant dat ze erg moe was toen ze voorover in de aspergesoep viel.
Dat vond ze erg lekker toevalligquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aspergesoep is sowieso al een afknapper natuurlijk
Ik las Aspergersoepquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aspergesoep is sowieso al een afknapper natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |