Ik heb zelf nog nooit iets gegeven op een date, maar zoiets kan toch best? Ja, je loopt er de hele tijd mee, maar misschien is het beter voor een eerste thuisdate. Vergezeld met een flesje wijn of wat ze lekker vind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een roos gebeurt best vaak. Loop je daar de hele dag mee rond.
tuurlijk wel. maar ik vind er gewoon niet zoveel aan. veel te traag, en eigenlijk is het niet echt een spel. meer een mindfuck, mits je er wat van kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan snap je het edele pokerspel gewoon niet.
als jij me inkooptquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
pokeren. hype vind ik, excuse me.
rikken zit wat meer actie en strategie in dan poker. ze hadden poker beter yahtwee kunnen noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee kan niet rikkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk wel. maar ik vind er gewoon niet zoveel aan. veel te traag, en eigenlijk is het niet echt een spel. meer een mindfuck, mits je er wat van kan.
kun je rikken trouwens?
Hangt ook helemaal van de context af. Als je beide helemaal hotel de botel bent, kijk je er niet met zulke praktisch ogen die van Strawberry naar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit iets gegeven op een date, maar zoiets kan toch best? Ja, je loopt er de hele tijd mee, maar misschien is het beter voor een eerste thuisdate. Vergezeld met een flesje wijn of wat ze lekker vind.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
als jij me inkoopt![]()
[..]Dus ik moet zelf mijn geld inleggen om dat vervolgens van je te winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
als jij me inkoopt![]()
[..]dan moet je nog 2 mensen regelen, kan alleen met 4 spelers. niet meer en niet minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True dat. Er is geen 1 juiste manierquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt ook helemaal van de context af. Als je beide helemaal hotel de botel bent, kijk je er niet met zulke praktisch ogen die van Strawberry naar.
Genaaid worden voor geld, maar dan anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
Dus ik moet zelf mijn geld inleggen om dat vervolgens van je te winnen?
Wie doet er mee met rikken met Perro et moi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
dan moet je nog 2 mensen regelen, kan alleen met 4 spelers. niet meer en niet minder.
Hahaha denken dat je wintquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet zelf mijn geld inleggen om dat vervolgens van je te winnen?
Ik niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:19 schreef Evie het volgende:
Wie doet er mee met rikken met Perro et moi?
Pleasequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie doet er mee met rikken met Perro et moi?
[..]
Hahaha denken dat je wint
prima onderschat me maar, maakt het winnen alleen leukerquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Please, al ga je naakt spelen dan win je nog niet van me
quote:
misschien zeggen dat je naakt gaat spelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
prima onderschat me maar, maakt het winnen alleen leuker
[..]party pooper.. hoe moet ik dan leren rikken?
Met iemand anders, stel ik mij zo voor. Of gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Evie het volgende:
party pooper.. hoe moet ik dan leren rikken?
Dan speel ik liever andere spelletjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
misschien zeggen dat je naakt gaat spelen.
Alleen al om het woord zou ik het niet willen leren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met iemand anders, stel ik mij zo voor. Of gewoon helemaal niet.
Zoals stiften?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan speel ik liever andere spelletjes.
Het is niet zo dat ik je onderschat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
prima onderschat me maar, maakt het winnen alleen leuker
[..]party pooper.. hoe moet ik dan leren rikken?
te makkelijk...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien zeggen dat je naakt gaat spelen.
as the search for players gestaag doorgaat ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met iemand anders, stel ik mij zo voor. Of gewoon helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Hij had honger en wilde van het weer genieten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Joehoe. Wat een vreemd weertje. Bolle was ontsnapt, stond heerlijk in 10 ha hoog gras. En naar me toe komen? Echt niet.
Nee want dan moet ie weer naar binnen natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Joehoe. Wat een vreemd weertje. Bolle was ontsnapt, stond heerlijk in 10 ha hoog gras. En naar me toe komen? Echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |