SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvan 12% realistischquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij stemmen alleen Ajacieden op Sidekick voor de uitslag.
moet jij wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok zomaar dat je in het dagelijks leven ook altijd zo pessimistisch bentquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je in het dagelijks leven ook altijd zo pessimistisch bent
Dat zag er idd vrij achterlijk uit. Doet daarna wel nonchalant alsof het zo moestquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nooit dat Hupperts die schaar expres deed mislukken
Er zijn ook veel meer Ajacieden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou erg knap zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nooit dat Hupperts die schaar expres deed mislukken
Net zoals vorig jaar in Alkmaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:40 schreef Evertjan het volgende:
Ajax kan alleen van zichzelf verliezen
Tijd dat hij weg gaatquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel echt goed geworden he.
Bijna in het strafschopgebied die bal.quote:
AZ ook hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij had Ajax het hele stadion kunnen vullen met uitsupporters of niet?
Idd tijd voor de meer dan verdiende en terechte 1-0quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer krijgt AZ nou eens een penalty?
Van Rhijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ligeon vs Depay volgende week. Genot.
alleen de wedstrijden in amsterdam, dan is het te koud... zijn de echte topteams niet aan gewend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Tegenstanders van Ajax gaan bibberen voor dit sterrenteam
Vooral in de CL![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Van Rhijn zal volgende week wel spelen. En dat ik daar op hoop zegt wel weer genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Geld voor Ajax interesseert me niets... Verzwakking van Ajax daarentegen weer welquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja man, Ajax heeft geld nodig, zsm. Weg met je beste spelers. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zonder Blind wordt Ajax ook gewoon kampioen, makkelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja man, Ajax heeft geld nodig, zsm. Weg met je beste spelers. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Genot als Depay ineens vertrekt komende week en Eto'o maandag bij Ajax tekent. 6-1quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
quote:
Ja of als Messi verhuurd wordt aan Ajax hahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Genot als Depay ineens vertrekt komende week en Eto'o maandag bij Ajax tekent. 6-1
In Eto'o geloof ik niet....quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Genot als Depay ineens vertrekt komende week en Eto'o maandag bij Ajax tekent. 6-1
Pls...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kwamen we vorig seizoen ook op voorsprong in Alkmaar.
Wishful sinking.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax wordt toch geen kampioen dit jaar.
quote:
Contract voor het leven die man!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:47 schreef Smoofie het volgende:
Blind verbeterd xkntract aanbieden plz.
klappertjes waren opquote:
Na één tegengoal.quote:
Je ziet het ook met Louis.. Die krijgt nu bakken met kritiek omdat hij bepaalde aankopen niet deed.. Tsja..quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergste is nog, er zijn mensen die dat roepen en het nog menen ook... Na 2 wedstrijden
Hupperts staat dan ook linksbuiten. Je hoeft alleen zijn rechterbeen af te dekken en het is een slapstick.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon speelt Hupperts uit de wedstrijd. Dit zegt veel over Hupperts, die een mongool is.
Heb het altijd al geroepen... Supporters zijn doorgaans niet het meest intelligente volkquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet het ook met Louis.. Die krijgt nu bakken met kritiek omdat hij bepaalde aankopen niet deed.. Tsja..
Hopen voor Van Gaal dat hij dat kan gebruiken in de directiekamer om er juist wél wat extra aankopen bij te praten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet het ook met Louis.. Die krijgt nu bakken met kritiek omdat hij bepaalde aankopen niet deed.. Tsja..
Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon speelt Hupperts uit de wedstrijd. Dit zegt veel over Hupperts, die een mongool is.
Twee keer. Of neem je Guus Hupperts niet serieus omdat hij een mongool is?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Az had echt al tenminste een keer moeten scoren
Het broertje van Ruud Vormerquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb het idee dat Guusje Hupperts een mongool is
Hoog in de bol, ik zeg het je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kishna loopt een beetje alsof hij op een warme zondagavond een beetje loopt te klooien op straat.
arrogant kutventje is het.quote:
quote:
De beste linksback van heel de wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:55 schreef Sunshineboy het volgende:
Goede speler die Poulsen. Die mag Ajax nog wel halen in één van de komende jaren (zodra die nodig is).
Die mocht meedoen met jong ajaxquote:
Die heeft gisteren in de eerlijke Jupiler League meegespeeld. Frenk wil het risico niet lopen dat hij Blind én Veltman moet wisselen, dat scheelt je alweer 'frisse' wissels.quote:
Maandag spelen ze niet, Hans.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jong Ajax gisteren en waarschijnlijk maandag weer
Welkom in de Eredivisie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het niveau is nu wel heel bedenkelijk aan het worden
Is idd wel een kaartje waard...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn. Walgelijke overtreding van Huppertz.
De Boer wilde niet zowel Blind als Veltman opstellen omdat die nog geen volledige wedstrijd kunnen spelen.quote:
Gingen met twee man vrij op de keeper af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan moest 'ie 'm nog wel maken.
We hebben het hier wel over Jasper Cillessen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gingen met twee man vrij op de keeper af.
dan moeten ze hem nog steeds makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gingen met twee man vrij op de keeper af.
Jasper komt uit, tikkie breed, gol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Jasper Cillessen.
Hupperts was niet in de buurt. Die was nog druk bezig met elders op het veld te spelers neer te trappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan moest 'ie 'm nog wel maken.
XDXDXDXDXDXDXDquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Ajax nou "gehandicaptensport" op het shirt staan? Geeft wel mooi blijk van zelfinzicht als het waar is
Te moeilijk voor de kaaskoppenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jasper komt uit, tikkie breed, gol.
Nog zo'n treurige grap en ik verwijder al je poatsquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Ajax nou "gehandicaptensport" op het shirt staan? Geeft wel mooi blijk van zelfinzicht als het waar is
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef RvLaak het volgende:
Waar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:01 schreef Caland het volgende:
Het spel van Ajax is de laatste jaren echt bijzonder vervelend om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=poatquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog zo'n treurige grap en ik verwijder al je poats
kk nerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik meende dat echt in de gauwigheid te lezen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meende dat echt in de gauwigheid te lezen...
Dit nemen we even mee naar achteren. Je hebt al vaker kritiek gehad op je moderatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gewoon nog beter zijn dan de kakkiesquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:00 schreef RvLaak het volgende:
Als je elke Eredivisiespeler geel gaat geven omdat hij niet kan voetballen, is straks 90% geschorst.quote:
Als je geen druk zet bij Ajax word je ook uit de basis gehaald door Frenk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:03 schreef Kopsterk het volgende:
Kishna is overal op het veld te vinden en zet constant druk, maar hij heeft het wel 'te hoog in de bol'.
Terecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je geen druk zet bij Ajax word je ook uit de basis gehaald door Frenk.
Dan kan je net zo goed de hele basis wisselen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je geen druk zet bij Ajax word je ook uit de basis gehaald door Frenk.
Welke game?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
10 minuten ingeschakeld, ik ga maar gamen met dit op de achtergrond.
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1 loopt goed hierquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom zijn die officiële streams van Fox Sports op hun site zo slecht.
Elke speler zet druk op zijn man bij ajax hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de hele basis wisselen.
'quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1 loopt goed hier
Tja that's the question.quote:
Wazig. Hier werkt het perfectquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
'
Zit ik ook op, loopt om de 2 min vast of een storing van 5 sec.
Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, Sigthorsson heeft zijn best gedaan op de trainingen.
Hij doet het goed op de trainingenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Fargo het volgende:
Iemand De Boer nog gehoord waarom Siggy de voorkeur kreeg boven Milik?
werkte hard op de trainingquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Fargo het volgende:
Iemand De Boer nog gehoord waarom Siggy de voorkeur kreeg boven Milik?
Als die aanvoer op Milik eens wat beter wordt, wordt elk mens wat gelukkiger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij doet het goed op de trainingen
Als Milik er 5 had gescoord had ik hem wel laten staan
Dat is niet waar, hij was gewoon te laat. En een scheidsrechter kán er rood voor geven, maar dan was dat overdreven geweest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ging totaal niet voor de bal, enkel voor de enkel van z'n tegenstander.
Ja man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ging totaal niet voor de bal, enkel voor de enkel van z'n tegenstander.
Oneens, maar soitquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij was gewoon te laat. En een scheidsrechter kán er rood voor geven, maar dan was dat overdreven geweest.
Gelukkig staat hij dan niet in de verdediging... Al vraag ik me af hoeveel van der Hoorn bewust doet.quote:
Geen idee, ik volg Ajax totaal nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja toch. Siggy struikelt al als hij zijn wekker 's morgens uitzet
zou je vaker moeten doen, zie je ook eens hoe je kampioen moet wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg Ajax totaal niet
Nope, vind het een kutclub... Doe je niets aanquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
zou je vaker moeten doen, zie je ook eens hoe je kampioen moet worden
Ik vind het juist wel fijn, die posts hadden dit topic echt definitief verpest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis bij zo'n tragische wedstrijd de posts van GGMM om het nog enigszins dragelijk maken.,
Wat is het slecht ja.....quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
GouweleeuwTragischer ga je het niet meemaken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn, die posts hadden dit topic echt definitief verpest.
Drama.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligeon kan echt geen voorzet geven, hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |