SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Probeer dat liever tegen Dordrecht thuisquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Mwoah, punt naar voren en inschuivende blind of viergever kan best werken. Moeite van t proberen waard.![]()
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Serero eruit halen terwijl die vorige week een van je betere spelers was, Sigthorsson er weer in
Frank leert het ook nooit hè![]()
Oh.![]()
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Niks mis met wat concurrentie, Ziyech brengt je sowieso naar een hoger niveau, daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bankquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ook![]()
![]()
Weer aannames van de spits die terug bij de keeper terecht komenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bank
Ik had in bed moeten blijven liggen
Oh.![]()
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ookBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
precies. Hij heeft wel momenten van goed spel en inzicht, maar dat had Duarte ook en bij ajwx komt dat er minder uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat gelul van Sightorsson in de etalage horen we nu al een jaar. Werkt alleen maar averechts, want hij er kan er helemaal niets van.![]()
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksOh.![]()
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.![]()
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef StarGazer het volgende:
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man.
![]()
Ik verheug mij er nu al op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voel je je daardoor al aangevallen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.
Oh.![]()
Ronald de Boer als analistquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
Oh.![]()
Zou mij totaal niet verbazen als hij bij een andere club dan Ajax gigantisch op z'n bek gaat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero eruit halen terwijl die vorige week een van je betere spelers was, Sigthorsson er weer in
Frank leert het ook nooit hè![]()
![]()
Bij buitenlandse clubs heb je sowieso veel meer te maken met vedettes, en die moet je ook maar in de hand kunnen houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zou mij totaal niet verbazen als hij bij een andere club dan Ajax gigantisch op z'n bek gaat..Oh.![]()
Lekker met een van creativiteit overlopen middenveld en een fantastische aanvaller in de puntquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, we gaan voor aantrekkelijk voetbal.
PARTY HARD,
Oh.![]()
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je daardoor al aangevallen?Behulpzaam als een waterkraan.
Jij komt op mij nu meer over als de kleuter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.Oh.![]()
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.![]()
Doe eens niet zo gemeen. JR heeft al genoeg problemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik vermoed weer eigen doelpunt v/d Hoorn... heeft die jongen alweer een poosje niet gedaan.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gaasje op z'n linkeroog, dus...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Kishna vandaag maar niet weer drie 100% kansen gaat missen![]()
Prima keuze Sightorsson, Milic heeft nog helemaal niets laten zien dus logisch dat je dan Sightorsson weer een kans geeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:01:33Er is vandaag weer contact geweest tussen #Ajax en kamp Eto'o, wordt morgen vervolgd #langeadem reageer retweet
![]()
Kolbein is eigenlijk best een goede spits hoor. Misschien niet perfect voor het Ajax systeem, maar denk dat verder alle clubs in de eredivisie hem maar al te graag in de spits zetten.![]()
Dat gebash op Siggy ook altijd..... Hoeveel spitsen hebben het nou de laatste jaren daadwerkelijk gered bij Ajax? Siggy scoort vaak in belangrijke wedstrijden dus verdient wel IETS meer krediet.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik zeg eto'o laten schieten en andere spits. Duurt me te lang.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:01:33Er is vandaag weer contact geweest tussen #Ajax en kamp Eto'o, wordt morgen vervolgd #langeadem reageer retweet
Al hoop ik wel dat hij komt, natuurlijk.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Vaak?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef MrStock het volgende:
Dat gebash op Siggy ook altijd..... Hoeveel spitsen hebben het nou de laatste jaren daadwerkelijk gered bij Ajax? Siggy scoort vaak in belangrijke wedstrijden dus verdient wel IETS meer krediet.
1. We spelen amper 'belangrijke' wedstrijden in de Eredivisie.
2. Het gaat om enkele goals, niet eens in iedere topper.
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..![]()
Iets zegt me dat Overmars ook zo ver gaat i.v.m. een mogelijke sponsor die dat graag ziet ofzo..... Extra sponsorbedrag ofzo...Chinezen bv zijn nogal gevoelig voor grote namen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik zeg eto'o laten schieten en andere spits. Duurt me te lang.
Al hoop ik wel dat hij komt, natuurlijk.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Beste spits die Ajax momenteel heeft al ben ik ook geen fan van hem.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vaak?
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Amper belangrijke wedstrijden? Gezien de vele krappe overwinningen en kleine voorsprongen bij de behaalde kampioenschappen, is zowat elke wedstrijd gewoon belangrijk, ongeacht de tegenstander.... Leuk dat je Riedewald erbij haalt, maar zo kun je ook Schöne opnoemen ofzo... Ik snap niet wat dat met Siggy te maken heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vaak?
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik snap niet dat je die logge siggy laat spelen en dan geen voorzetten geeft. Meevoetballen kan hij nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap niet dat je die logge siggy laat spelen en dan geen voorzetten geeft. Meevoetballen kan hij nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eto'o natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.![]()
Milik=Milikgodquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Laat van rhijn maar snel terug komen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als die Ligeon nou eens overzicht had...I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
niet schone rechts zetten, want die gaat geen voorzetten geven. Gewoon Ghazi op de flank. Ik hou van Lasse, maar met siggy in dr spits is hij niet de rechts buiten die je moet willen dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Best een aardige wedstrijdvan der Hoorn speelt prima, alleen die Kishna kan er helemaal niets van
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moet zeggen valt me niks tegen, zeker voor een AZ - Ajax. Arbitrage loopt wel weer lekker te kloten zeg, niet normaal![]()
Zonde he, die kans ergens in het begin was zo groot. Hij heeft de bal alleen maar breed te leggen en hij zit er in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als die Ligeon nou eens overzicht had...![]()
Die van der Hoorn had een paar goede ingrepen maar ook vaak genoeg was hij zijn mannetje kwijt.
Net als Boilesen
Oh.![]()
Viergever op de plek van hoorn, Blind verdedigend op het middenveld, lasse linksmid en el Ghazi rechtsvoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet schone rechts zetten, want die gaat geen voorzetten geven. Gewoon Ghazi op de flank. Ik hou van Lasse, maar met siggy in dr spits is hij niet de rechts buiten die je moet willen dan.![]()
Inderdaad, elke keer dat ie er langs is schiet hij kansloos of geeft um blind voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonde he, die kans ergens in het begin was zo groot. Hij heeft de bal alleen maar breed te leggen en hij zit er in.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat moment waarop hij geel kreegquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik word echt zo moe van die die Sigthorsson, maakt continu de verkeerde keuzes![]()
![]()
Heel slordig die bal te ver voor hem uitgespeeld...quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sowieso. Te goed voor de eredivisie.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Best triest dat je dat inderdaad moet concluderen, na 1 wk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso. Te goed voor de eredivisie.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Waar hij ook in positieve zin opviel. Had ik nooit gedacht na zijn belabberde eerste 2 seizoenen bij Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Best triest dat je dat inderdaad moet concluderen, na 1 wk.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die spelers die mee zijn gegaan naar het WK hebben wel een gigantisch vertrouwen gekregen, zie je ook aan Depay en vandaag aan Blind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Best triest dat je dat inderdaad moet concluderen, na 1 wk.Oh.![]()
Wat denk je van die tactische trainingen en omschakelingen die je krijgt met spelers als Robben, Van Persie etc....quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers die mee zijn gegaan naar het WK hebben wel een gigantisch vertrouwen gekregen, zie je ook aan Depay en vandaag aan Blind.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet alleen vertrouwen, ook spelinzicht en handelingssnelheid.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers die mee zijn gegaan naar het WK hebben wel een gigantisch vertrouwen gekregen, zie je ook aan Depay en vandaag aan Blind.
3 weken trainen met Robben en van Persie
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nu schijnt Eto'o te wachten op Arsenal.... Ik zou eigenlijk per direct gewoon de aanbieding intrekken... We komen zo over als een schoothondje met zwaar valse hoop.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Van Gaalquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet alleen vertrouwen, ook spelinzicht en handelingssnelheid.
3 weken trainen met Robben en van Persie![]()
![]()
![]()
Dan word je wel snel beter ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wat denk je van die tactische trainingen en omschakelingen die je krijgt met spelers als Robben, Van Persie etc....Dat moet je sowieso wel van jezelf hebben natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 weken trainen met Robben en van Persie![]()
Komt er nu alleen uit door het zelfvertrouwen dat ze hebben
Oh.![]()
Het is wel kansloos om daar op te wachten jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef MrStock het volgende:
Nu schijnt Eto'o te wachten op Arsenal.... Ik zou eigenlijk per direct gewoon de aanbieding intrekken... We komen zo over als een schoothondje met zwaar valse hoop.Gewoon deadline stellen en dan doorschakelen naar andere targets.
Oh.![]()
Veltman zal ook wel wat opgestoken hebben met van persie en huntelaar tegen over hem.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 weken trainen met Robben en van Persie
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Blind heeft nu het gevoel dat hij alle tijd van de wereld heeft, het gaat allemaal minder snelquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan word je wel snel beter ja.
[..]
Dat moet je sowieso wel van jezelf hebben natuurlijkKomt er nu alleen uit door het zelfvertrouwen dat ze hebben
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Iemand moet het ze natuurlijk wel even op wijzenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je sowieso wel van jezelf hebben natuurlijkKomt er nu alleen uit door het zelfvertrouwen dat ze hebben
Hij onder andere ja.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moet hij maar even een maandje wachten, mag hij weer tegen Messi spelenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Blind heeft nu het gevoel dat hij alle tijd van de wereld heeft, het gaat allemaal minder snel
Oh.![]()
Ja maar als je van nature geen spelinzicht hebt dan krijg je dat ook niet opeens als iemand je erop wijstquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand moet het ze natuurlijk wel even op wijzen
Oh.![]()
Kishna begint dit seizoen met het bekende dipje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Kishna eruit en El Ghazi erin. Goede wissel.Oh.![]()
Top, Kishna viel me ook een beetje tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Kishna eruit en El Ghazi erin. Goede wissel.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je van nature geen spelinzicht hebt dan krijg je dat ook niet opeens als iemand je erop wijst
Hoe is eerste helft verlopen? Heb geen fox sports.
Hoe was de kool van klaassen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Goede aanval, prima afgemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe is eerste helft verlopen? Heb geen fox sports.
Hoe was de kool van klaassen?Oh.![]()
Aan Sylvie. Die is weer terug in Nederland schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef w00h00 het volgende:
Kishna met het uitgaan aan de verkeerde chick gezeten trouwens?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan dus welquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede aanval, prima afgemaakt..
Wie was de aangever?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Blind op Schöne met een slimme pass. Vervolgens was het voor Schöne easy om het mee te geven in de loop van Klaassen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kan dus wel.
Wie was de aangever?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Goede zaakquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Blind op Schöne met een slimme pass. Vervolgens was het voor Schöne easy om het mee te geven in de loop van Klaassen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ligeon en Boilsen
Laten hun mannetje continu lopen
Sarcasme niet herkennenquote:
Ach Veltman zal ook wel weer zijn foutjes maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen laat van der Hoorn vrij.Gelukkig kan dat volgende week niet meer.
Oh.![]()
Heeft vd Hoorn al een keertje iemand aangespeeld op het middenveld? Doet me echt weer denken aan de tijd dat de tegenstander telkens Enoh aan de bal liet![]()
Klasse!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Toch weer Schone, klasse goal. El Ghazi valt ook goed in, goede pass in zijn benen.
Vd Hoorn, ook niks mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen hij ging aanleggen voor het schot wist ik gewoon al dat hij erin zou gaan![]()
Sowieso speelt Ajax goed in de 2e helft. AZ nergens meer te bekennen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoals iemand al beschreef.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:57 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso speelt Ajax goed in de 2e helft. AZ nergens meer te bekennen.
Ajax 1-0 --> Ajax gaat matig spelen
AZ 1-1 --> AZ gaat matig spelen![]()
hoorn liet zijn man lopen bij die vrije trap, die ging er bijna inquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch weer Schone, klasse goal. El Ghazi valt ook goed in, goede pass in zijn benen.
Vd Hoorn, ook niks mis mee.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nu moeten ze niet weer inzakkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:57 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso speelt Ajax goed in de 2e helft. AZ nergens meer te bekennen.
Oh.![]()
Nee, zul je net zien dat AZ toch de 2-2 nog maakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu moeten ze niet weer inzakkenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond het een rare aankoop, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er velen sceptisch waren in dit topic toen Schöne kwam.
Prima speler inmiddels.![]()
Als Ajax achteruit gaat lopen gebeurt dat sowieso.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, zul je net zien dat AZ toch de 2-2 nog maakt.Oh.![]()
Siggy
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik hoop dat hij blijft. Hij speelt goed de laatste maanden, en is belangrijk. Zal ook wel opgevallen zijn bij andere clubs. Het is wel stil rond schone, maar als er iemand stiekem kan vertrekken, is hij het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:55 schreef Ooku het volgende:
Goede speler die Schone, laat hem lekker een contract teken voor nog een jaar of 3 erbij“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Die commentator heeft Zivkovic zeker nog niet zien voetballen in Jong Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SiggyWat een spits, ik ben blij dat hij hier speelt en niet in Real Madrid.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zet dan inderdaad gewoon zivokic er in
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die vent heeft ook gewoon de hele wedstrijd weer niks laten zien he. Krijgt die bal met ongelooflijke kutmazzel mee en weet nogquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson krijg de tyfus man miskraamEsteban
niet te verschalken.
![]()
En dat bashen begint weer op siggy. Siggy moet het niet hebben van zijn snelheid en als spits is het vaak juist het moeilijkst als je zo vrij (en lang) door kan lopen naar de goal. Dan kan je nadenken.....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Toch vond ik Siggy in de 1e helft wel nuttig voetballen, won veel duels. In de 2e helft is het weer ouderwets.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Continu verkeerde keuzes en hij kan echt niet voetballen. Als hij dan ook de kansen niet maakt blijft er echt niks overquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent heeft ook gewoon de hele wedstrijd weer niks laten zien he. Krijgt die bal met ongelooflijke kutmazzel mee en weet nogEsteban
niet te verschalken.
Oh.![]()
In plaats van te gaan liggen had je minimaal vol op doel kunnen knallen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef MrStock het volgende:
En dat bashen begint weer op siggy. Siggy moet het niet hebben van zijn snelheid en als spits is het vaak juist het moeilijkst als je zo vrij (en lang) door kan lopen naar de goal. Dan kan je nadenken.....![]()
Had niks met snelheid te maken. Hij was snel genoeg, maar schiet niet...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef MrStock het volgende:
En dat bashen begint weer op siggy. Siggy moet het niet hebben van zijn snelheid en als spits is het vaak juist het moeilijkst als je zo vrij (en lang) door kan lopen naar de goal. Dan kan je nadenken.....![]()
1 op 1 komen op de keeper is inderdaad wat geen één spits wilquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef MrStock het volgende:
Dat klopt, maar hij hoopte dat Esteban zou reageren....quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In plaats van te gaan liggen had je minimaal vol op doel kunnen knallen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
6 punten voor op schema t.o.v. vorig jaar. Topshowquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog even volhouden, dan heb je al 2 , in het verleden zekere verliezen, gewonnen dit jaar.Oh.![]()
Op zo'n grote afstand terwijl je het niet van je snelheid moet hebben.... Dat heb je niet graag dan als spits. Als je het juist van je snelheid moet hebben is dit heerlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
1 op 1 komen op de keeper is inderdaad wat geen één spits wilNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dit was gewoon een 100% kans en hij bakt er helemaal niks van. Waarom verdedig je die vent nog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:03 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij hoopte dat Esteban zou reageren....
Ik snap wel dat QPR hem niet wilt.![]()
Omdat ik alles kan relativeren sinds Boerrigterquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit was gewoon een 100% kans en hij bakt er helemaal niks van. Waarom verdedig je die vent nog.
Ik snap wel dat QPR hem niet wilt.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dat zal wel meevallen, hij is fit genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, gewoon 90 minuten en de kans op blessures vergroten.
Maar goed, het is gewoon jammer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sigthorsson en Boerrigter is hetzelfde niveau hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:04 schreef MrStock het volgende:
[..]
Omdat ik alles kan relativeren sinds BoerrigterOh.![]()
Deze had er wel gewoon ingemoetenNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Fucking hell trap die ijslander de gracht in
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nu wel ja, het seizoen duurt alleen nog tot en met mei.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij is fit genoeg.
Maar goed, het is gewoon jammer.![]()
Wat een kansen voor Ajax in de 2e helft, hopelijk gaat niet de aloude voetbalwet weer in werking.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha maakt meer indruk dan Milik, wat een teringmongool die commentator
Kolbein is iig wel dreigend en creëert zelf kansen. Jammer dat ze er niet ingaan, waar hij normaal juist vrij goed in is.![]()
Wat die zei over Zivkovicquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:05 schreef Seam het volgende:
Haha maakt meer indruk dan Milik, wat een teringmongool die commentator![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:05 schreef GwaiLow het volgende:
Kolbein is iig wel dreigend en creëert zelf kansen. Jammer dat ze er niet ingaan, waar hij normaal juist vrij goed in is.
Die verkoop je nooit meer als die clubs deze wedstrijd zienI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Haha ja dat ook, wat een idioten werken er toch bij Foxie.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik word schijtziek van die vent. Arek kwijnt ook huilend weg als hij die kansen ziet. Ideale plek voor hem met zijn linkerpootje.
Serero![]()
![]()
Zal wel contractverlenging krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die verkoop je nooit meer als die clubs deze wedstrijd zienOh.![]()
Dat is zo, Milik heeft wat dat betreft nog helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:05 schreef GwaiLow het volgende:
Kolbein is iig wel dreigend en creëert zelf kansen. Jammer dat ze er niet ingaan, waar hij normaal juist vrij goed in is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan nog bij de beste op zijn positie in de Eredivisie horen.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zal volgende week wel zijn, hoezo ?quote:
Vd Hoorn speelt prima.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als ik die vent z'n kop zie word ik al misselijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal volgende week wel zijn, hoezo ?
Vd Hoorn speelt prima.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik die vent z'n kop zie word ik al misselijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal volgende week wel zijn, hoezo ?
Vd Hoorn speelt prima.
Stond ook weer vaak toe te kijken als een zak aardappelenOh.![]()
Schei toch uit. Is dat je nieuwe pispaal nu Siem vertrokken is ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima?
Stond ook weer vaak toe te kijken als een zak aardappelenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uh nee, ik vind hem gewoon tekort komen voor Ajax. Altijd al gevonden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit. Is dat je nieuwe pispaal nu Siem vertrokken is ?Oh.![]()
Ik heb het idee dat veel users gewoon per se een pispaal nodig hebben... In elk team is iemand de minst goede.... hoeft niet gelijk de pispaal te wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit. Is dat je nieuwe pispaal nu Siem vertrokken is ?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Een wedstrijd met Ajax levert in ieder geval veel kansen op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wiequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kreeg Danny niet dit eindeloze krediet.
Oh.![]()
Blind ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kreeg Danny niet dit eindeloze krediet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar de eerste twee competitiewedstrijden van Ajax waren vermakelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef Pedroso het volgende:
Een wedstrijd met Ajax levert in ieder geval veel kansen op.
Mede dankzij de tegenstanders natuurlijk.Oh.![]()
Lekker erin zetten wie het meest in vorm isquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Gruisman het volgende:
Interessant wat er met Fischer gaat gebeuren als Ghazi zo blijft spelenOok El Ghazi krijgt zijn dipje, zoals Kishna nu heeft.
Oh.![]()
Nice.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Echt een prima speler die El Ghazi. Prima voorzet, goede actie en veel talent.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hupperts in de zak bij Ligeon. Jammer dat die verdedigend nog wel eens domme dingen doet anders zou het een prima speler zijn voor dit Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wtf gebeurt er
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sowieso, beide keepers ook geel geven. Wtf slaat dit op. Bemoei je der gewoon niet mee. Dikke onzin dit.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hij kan snel lopen.
Goffer, serieus? Moet ik weer missenquote:
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Die Esteban moeten ze ook een keer een schop geven zoals Demy die kreeg.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Prima om erbij te hebben hoor, die komt ook nog wel maar voorlopig El Ghazi de voorkeur, lijkt me duidelijk.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna gewoon dipje nu, prima dat ze nu met elkaar kunnen concurreren. En niet dat het ze net als Fischer vorig seizoen meteen als belangrijkste aanvaller worden gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima om erbij te hebben hoor, die komt ook nog wel maar voorlopig El Ghazi de voorkeur, lijkt me duidelijk.Oh.![]()
Lijkt me typisch zo'n spelertje die er niks van bakt als hij mag startenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima om erbij te hebben hoor, die komt ook nog wel maar voorlopig El Ghazi de voorkeur, lijkt me duidelijk.![]()
wat een imbeciel is dat zegquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef Seam het volgende:
Die Esteban moeten ze ook een keer een schop geven zoals Demy die kreeg.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zou ik ook niet doen als ik jullie was. Maar dat ligt meer aan PSV dan aan Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ajax speelde prima.
Ik maak me totaal geen zorgen over volgende week.![]()
Alleen zal een Depay of Wijnaldum zulke ruimtes wel beter benutten zoals die er wel eens vielen vandaag.![]()
Had ie maar niet moeten uitdagen. En niet janken als je een schop krijgtquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef j95 het volgende:
Wat een kneus die Bruggink, Ajax hater. Geeft El Ghazi de schuld van dat opstootje
Strikje, doei.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef snellehenk het volgende:
Bij skysports zijn ze nog steeds lovend over sigthorsson, zelfs na deze wedstrijd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die Gouweleeuw moet niet zo mans doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten uitdagen. En niet janken als je een schop krijgt![]()
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef snellehenk het volgende:
Bij skysports zijn ze nog steeds lovend over sigthorsson, zelfs na deze wedstrijd.
Meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef truedestiny het volgende:
Siggy op z'n afmaken na speelde erg goed, creëerde die 2 kans ook gewoon zelf.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:MijlpaalMin twitterde op zondag 17-08-2014 om 14:25:51AZ 1-3 Ajax | .@AFCAjax is nu 24 Eredivisieduels op rij ongeslagen reageer retweet
![]()
Ik had voor de eerste wedstrijd mijn twijfels over ons scorend vermogen, maar 7 goals in 2 wedstrijden is niks mis mee.![]()
Met een goede spits had je er vandaag een stuk of 3 extra gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had voor de eerste wedstrijd mijn twijfels over ons scorend vermogen, maar 7 goals in 2 wedstrijden is niks mis mee.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Milik. Alle kansjes waren uitstekend voor een linkspoot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met een goede spits had je er vandaag een stuk of 3 extra gemaakt.![]()
Had eigenlijk wel verwacht dat hij er in ging komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milik. Alle kansjes waren uitstekend voor een linkspoot.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Frank!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Mikey was ook prima trouwens, mag gezegd worden. Die jongen is van ver gekomen, zal nooit 'echt' Ajax materiaal worden, maar knap dat hij zich zo heeft weten op te richten.
Nu nog verkopen voor 6 miljoen aan een Engelse middenmotor ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2014 14:32:55 ]![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 17-08-2014 om 14:27:10Mannen als Gouweleeuw en Hupperts hadden best wel grote mond deze week. Laat dat maar aan Ajax over ipv schoppartij. #azaja reageer retweet
![]()
Sterk in de lucht, matig over de grond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:32 schreef Scorpie het volgende:
Mikey was ook prima trouwens, mag gezegd worden. Die jongen is van ver gekomen, zal nooit 'echt' Ajax materiaal worden, maar knap dat hij zich zo heeft weten op te richten.
Nu nog verkopen voor 6 miljoen aan een Engelse middenmotor ofzo.![]()
Boerrigter is nog beter dan Sightorssonquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Eto'o beter zijn dan Sightorsson?![]()
Gelukkig staan Moisander er naast, en niet Denswil. Anders heb je helemaal feest achterinquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sterk in de lucht, matig over de grond.
Dat gejank over dat El Ghazi irritant is omdat hij wat scharen doet, kennelijk mag je dat niet als je voor staat.Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: