SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Probeer dat liever tegen Dordrecht thuisquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Mwoah, punt naar voren en inschuivende blind of viergever kan best werken. Moeite van t proberen waard.![]()
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Serero eruit halen terwijl die vorige week een van je betere spelers was, Sigthorsson er weer in
Frank leert het ook nooit hè![]()
Oh.![]()
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Niks mis met wat concurrentie, Ziyech brengt je sowieso naar een hoger niveau, daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bankquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ook![]()
![]()
Weer aannames van de spits die terug bij de keeper terecht komenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bank
Ik had in bed moeten blijven liggen
Oh.![]()
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ookBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
precies. Hij heeft wel momenten van goed spel en inzicht, maar dat had Duarte ook en bij ajwx komt dat er minder uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat gelul van Sightorsson in de etalage horen we nu al een jaar. Werkt alleen maar averechts, want hij er kan er helemaal niets van.![]()
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksOh.![]()
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.![]()
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef StarGazer het volgende:
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man.
![]()
Ik verheug mij er nu al op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voel je je daardoor al aangevallen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.
Oh.![]()
Ronald de Boer als analistquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
Oh.![]()
Zou mij totaal niet verbazen als hij bij een andere club dan Ajax gigantisch op z'n bek gaat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero eruit halen terwijl die vorige week een van je betere spelers was, Sigthorsson er weer in
Frank leert het ook nooit hè![]()
![]()
Bij buitenlandse clubs heb je sowieso veel meer te maken met vedettes, en die moet je ook maar in de hand kunnen houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zou mij totaal niet verbazen als hij bij een andere club dan Ajax gigantisch op z'n bek gaat..Oh.![]()
Lekker met een van creativiteit overlopen middenveld en een fantastische aanvaller in de puntquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, we gaan voor aantrekkelijk voetbal.
PARTY HARD,
Oh.![]()
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je daardoor al aangevallen?Behulpzaam als een waterkraan.
Jij komt op mij nu meer over als de kleuter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.Oh.![]()
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.![]()
Doe eens niet zo gemeen. JR heeft al genoeg problemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik voel me absoluut niet aangevallen door een kleuter die dom loopt te roeptoeteren. Sneu mannetje ben je. Net zoals je continue gezeik op Siem. Maar iedereen weet dat je vanavond weer lekker tussen paps en mams kruipt met de traantjes over je wangen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik vermoed weer eigen doelpunt v/d Hoorn... heeft die jongen alweer een poosje niet gedaan.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gaasje op z'n linkeroog, dus...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Kishna vandaag maar niet weer drie 100% kansen gaat missen![]()
Prima keuze Sightorsson, Milic heeft nog helemaal niets laten zien dus logisch dat je dan Sightorsson weer een kans geeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:01:33Er is vandaag weer contact geweest tussen #Ajax en kamp Eto'o, wordt morgen vervolgd #langeadem reageer retweet
![]()
Kolbein is eigenlijk best een goede spits hoor. Misschien niet perfect voor het Ajax systeem, maar denk dat verder alle clubs in de eredivisie hem maar al te graag in de spits zetten.![]()
Dat gebash op Siggy ook altijd..... Hoeveel spitsen hebben het nou de laatste jaren daadwerkelijk gered bij Ajax? Siggy scoort vaak in belangrijke wedstrijden dus verdient wel IETS meer krediet.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik zeg eto'o laten schieten en andere spits. Duurt me te lang.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:01:33Er is vandaag weer contact geweest tussen #Ajax en kamp Eto'o, wordt morgen vervolgd #langeadem reageer retweet
Al hoop ik wel dat hij komt, natuurlijk.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Vaak?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef MrStock het volgende:
Dat gebash op Siggy ook altijd..... Hoeveel spitsen hebben het nou de laatste jaren daadwerkelijk gered bij Ajax? Siggy scoort vaak in belangrijke wedstrijden dus verdient wel IETS meer krediet.
1. We spelen amper 'belangrijke' wedstrijden in de Eredivisie.
2. Het gaat om enkele goals, niet eens in iedere topper.
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..![]()
Iets zegt me dat Overmars ook zo ver gaat i.v.m. een mogelijke sponsor die dat graag ziet ofzo..... Extra sponsorbedrag ofzo...Chinezen bv zijn nogal gevoelig voor grote namen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik zeg eto'o laten schieten en andere spits. Duurt me te lang.
Al hoop ik wel dat hij komt, natuurlijk.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Beste spits die Ajax momenteel heeft al ben ik ook geen fan van hem.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vaak?
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Amper belangrijke wedstrijden? Gezien de vele krappe overwinningen en kleine voorsprongen bij de behaalde kampioenschappen, is zowat elke wedstrijd gewoon belangrijk, ongeacht de tegenstander.... Leuk dat je Riedewald erbij haalt, maar zo kun je ook Schöne opnoemen ofzo... Ik snap niet wat dat met Siggy te maken heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vaak?
Bovendien: de goals van Riedewald tegen Roda JC waren net zo belangrijk als die van Siggy tegen PSV..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik snap niet dat je die logge siggy laat spelen en dan geen voorzetten geeft. Meevoetballen kan hij nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap niet dat je die logge siggy laat spelen en dan geen voorzetten geeft. Meevoetballen kan hij nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eto'o natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.![]()
Milik=Milikgodquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Laat van rhijn maar snel terug komen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als die Ligeon nou eens overzicht had...I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
niet schone rechts zetten, want die gaat geen voorzetten geven. Gewoon Ghazi op de flank. Ik hou van Lasse, maar met siggy in dr spits is hij niet de rechts buiten die je moet willen dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie moet je er dan neerzetten ? Hij wint nog wel eens een duel, Milic heeft nog helemaal niets laten zien en Zivkovic laat momenteel ook nog heel erg weinig zien in Jong Ajax.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Best een aardige wedstrijdvan der Hoorn speelt prima, alleen die Kishna kan er helemaal niets van
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moet zeggen valt me niks tegen, zeker voor een AZ - Ajax. Arbitrage loopt wel weer lekker te kloten zeg, niet normaal![]()
Zonde he, die kans ergens in het begin was zo groot. Hij heeft de bal alleen maar breed te leggen en hij zit er in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als die Ligeon nou eens overzicht had...![]()
Die van der Hoorn had een paar goede ingrepen maar ook vaak genoeg was hij zijn mannetje kwijt.
Net als Boilesen
Oh.![]()
Viergever op de plek van hoorn, Blind verdedigend op het middenveld, lasse linksmid en el Ghazi rechtsvoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet schone rechts zetten, want die gaat geen voorzetten geven. Gewoon Ghazi op de flank. Ik hou van Lasse, maar met siggy in dr spits is hij niet de rechts buiten die je moet willen dan.![]()
Inderdaad, elke keer dat ie er langs is schiet hij kansloos of geeft um blind voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonde he, die kans ergens in het begin was zo groot. Hij heeft de bal alleen maar breed te leggen en hij zit er in.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: