Waarschijnlijk bedoel je dat ze jouw rekeningen hebben geblokkeerd in verband met jouw financiële problemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef b4kl4p het volgende:
En ja hoor, wil ik op de zondagmorgen even wat geld op de lopende rekening zetten. FOUT
De ING heeft wegens financiele problemen de spaarrekeningen geblokkeerd. Lekker dan, zal wel hot news worden morgen op het nieuws.
KUTgeld weg. Iig voorlopig
Kuting
Klinkt in elk geval een stuk aannemelijker. In dat geval sluit ik mij aan bij de posts hierboven. Onterechte klacht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:34 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je dat ze jouw rekeningen hebben geblokkeerd in verband met jouw financiële problemen.
ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:34 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je dat ze jouw rekeningen hebben geblokkeerd in verband met jouw financiële problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Sorry, er is iets fout gegaan. We doen ons best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Probeert u het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak. Meer informatie
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:44 schreef MichaelScott het volgende:
Haha, ING gaat failliet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof het daar veel beter is. Ik heb rekeningen bij Rabo, ING en ABN en het is allemaal gewoon ronduit kut.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef bonke het volgende:
als ik bij de ing zou zitten en er is elke keer weer wat met dat internet bankieren zou ik naar een andere bank gaan![]()
gelukkig zit ik bij de abn
Triodos4Life. Of ASN.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof het daar veel beter is. Ik heb rekeningen bij Rabo, ING en ABN en het is allemaal gewoon ronduit kut.
als ik elke week hoor dat er bij de ing weer eens problemen zijn dan denk ik dat de abn het toch een stukkie beter doet qua internetbankierenquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof het daar veel beter is. Ik heb rekeningen bij Rabo, ING en ABN en het is allemaal gewoon ronduit kut.
Iedere weekquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:12 schreef bonke het volgende:
[..]
als ik elke week hoor dat er bij de ing weer eens problemen zijn dan denk ik dat de abn het toch een stukkie beter doet qua internetbankieren![]()
ik heb namelijk nog nooit gehad dat ik bij de abn een foutmelding kreeg of iets dergelijks
een upgrade is klooien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:08 schreef Parzival het volgende:
vast weer een systeemupgrade.. ze lopen wel een beetje te klooien daar volgens mij
wel als daardoor je systeem al 10x uit gevallen is deze maand..quote:
Dat valt allemaal wel reuze mee joh.. en doet internetbankieren 't niet dan doet mijn app 't wel en andersom (meestal dan) en whatever als je effe een betaling een paar uur moet uitstellen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
wel als daardoor je systeem al 10x uit gevallen is deze maand..
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:18 schreef b4kl4p het volgende:
Toch lijkt het mij dat je toch eens door moet hebben dat je upgrade altijd gigantische downtime heeft, en eens moet gaan kijken wat daar de oorzaak van is.
Het is inmiddels al 1,5-2 jaar zo ellendig.
maargoed dat is ING
Liep eens door het centrum van Arnhem toen ik toevallig iemand hoorde praten die bij de ING werkte, en kennis had van de IT.
Die zei dat het echt een ongelooflijke zooi is daar bij die lui. Denk dat een andere bank dat zeker beter kan.
hahahahahahahaha.. ik werk al even als IT consultant.. bijna elke bank is net zo ergquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:18 schreef b4kl4p het volgende:
Denk dat een andere bank dat zeker beter kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |