wel als daardoor je systeem al 10x uit gevallen is deze maand..quote:
Dat valt allemaal wel reuze mee joh.. en doet internetbankieren 't niet dan doet mijn app 't wel en andersom (meestal dan) en whatever als je effe een betaling een paar uur moet uitstellen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
wel als daardoor je systeem al 10x uit gevallen is deze maand..
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:18 schreef b4kl4p het volgende:
Toch lijkt het mij dat je toch eens door moet hebben dat je upgrade altijd gigantische downtime heeft, en eens moet gaan kijken wat daar de oorzaak van is.
Het is inmiddels al 1,5-2 jaar zo ellendig.
maargoed dat is ING
Liep eens door het centrum van Arnhem toen ik toevallig iemand hoorde praten die bij de ING werkte, en kennis had van de IT.
Die zei dat het echt een ongelooflijke zooi is daar bij die lui. Denk dat een andere bank dat zeker beter kan.
hahahahahahahaha.. ik werk al even als IT consultant.. bijna elke bank is net zo ergquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:18 schreef b4kl4p het volgende:
Denk dat een andere bank dat zeker beter kan.
Bron?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
wel als daardoor je systeem al 10x uit gevallen is deze maand..
Dat zijn er geen 10 deze maand.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Parzival het volgende:
[..]
http://allestoringen.nl/storing/ing/overzicht
we zitten op fok.. je vergeet de overdrijvingsfactorquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat zijn er geen 10 deze maand.
Pas op dat je niet struikelt over mijn zwaansquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef Parzival het volgende:
[..]
we zitten op fok.. je vergeet de overdrijvingsfactor
truequote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef Parzival het volgende:
[..]
we zitten op fok.. je vergeet de overdrijvingsfactor
Wel als je terug gaat kijken tot en met 17 juliquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat zijn er geen 10 deze maand.
En de gulden!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:24 schreef o.us2.0 het volgende:
"Ik wil de Postbank terug!!!", hoor ik de meesten al roepen.
Bedoelde dat t wel meeviel met iedere weekquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |