Waarom maak je dan een kromme vergelijking als het te voorspellen was dat er doorheen geprikt zou worden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was te voorspellen. Al betreft het een keukenhulpje of serveester.![]()
Lees anders ff de facebook pagina door, dan weet je ook waar je over lult.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aparte conclusie die jij trekt. Jij weet niet waarom mensen dat liken.
Er zijn genoeg mensen die niet per definitie een opvatting steunen, maar wel vinden dat iedereen het recht heeft op wat voor mening dan ook.
Ik mag hopen dat ze geen dealtje sluit zonder juridische hulp. Zal verder niet meer in de openbaarheid komen aangezien ze het waarschijnlijk uiteindelijk toch onderhands zullen afwikkelen. Denk niet dat Opstelten hier een rechtszaak over wil krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er trouwens iets bekend of Yasmina Haifa een advocaat gaat nemen ?
De zionisten maken haar kapot, het is een complot ik zeg het je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze geen dealtje sluit zonder juridische hulp. Zal verder niet meer in de openbaarheid komen aangezien ze het waarschijnlijk uiteindelijk toch onderhands zullen afwikkelen. Denk niet dat Opstelten hier een rechtszaak over wil krijgen.
Hoe trek je die conclusie?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De zionisten maken haar kapot, het is een complot ik zeg het je.
Zijn er vergelijkbare rechtszaken geweest ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze geen dealtje sluit zonder juridische hulp. Zal verder niet meer in de openbaarheid komen aangezien ze het waarschijnlijk uiteindelijk toch onderhands zullen afwikkelen. Denk niet dat Opstelten hier een rechtszaak over wil krijgen.
Ontslagen wegens uitspraken op Facebook/social media zijn er genoeg langsgekomen in de media. Zijn ook rechtszaken geweest. Meestal gaat het dan om een werknemer die zich ziekmeldt en vervolgens op Facebook vakantiepics post.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn er vergelijkbare rechtszaken geweest ?
Ik ben benieuwd mocht ze een rechtszaak starten of de rechter dan het ontslag rechtsgeldig vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ontslagen wegens uitspraken op Facebook/social media zijn er genoeg langsgekomen in de media. Zijn ook rechtszaken geweest. Meestal gaat het dan om een werknemer die zich ziekmeldt en vervolgens op Facebook vakantiepics post.
Echt vergelijkbaar hiermee, lijkt mij niet.
Ik denk ook dat ze juridisch gezien een goede kans maakt. Hoop dat ze het doorzet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben benieuwd mocht ze een rechtszaak starten of de rechter dan het ontslag rechtsgeldig vindt.
Denk het haast van niet...
Het is nooit zwart wit. Dit lijkt mij in ieder geval geen reden voor ontslag op staande voet. Dat zou ze hoe dan ook kunnen aanvechten. Volgens mij heeft Opstelten ook nergens over ontslag op staande voet gesproken. Het ging steeds om schorsing en "ze zal hier niet terugkeren".quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd mocht ze een rechtszaak starten of de rechter dan het ontslag rechtsgeldig vindt.
Denk het haast van niet...
Denk je dat het me werkelijk waar zo vreemd is?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Is je dat werkelijk waar zo vreemd Ceberut?
De ambtenarij heeft een perfecte manier om zulke mensen op een zijspoor te zetten. Ze zal als ze ervoor kiest in dienst te blijven tot in het oneindige nietszeggende kutklussen krijgen op saaie projecten waar geen haan naar kraait.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is nooit zwart wit. Dit lijkt mij in ieder geval geen reden voor ontslag op staande voet. Dat zou ze hoe dan ook kunnen aanvechten. Volgens mij heeft Opstelten ook nergens over ontslag op staande voet gesproken. Het ging steeds om schorsing en "ze zal hier niet terugkeren".
Lijkt er meer op dat ze een paar maanden loondoorbetaling + gouden handdruk zal krijgen.
Daar blijven werken, dat zal niet zo snel gebeuren denk ik.
Je ging er nogal serieus op in, dus ik ga voor deur 1, "ja".quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Denk je dat het me werkelijk waar zo vreemd is?
Met behoud van salaris zal ze dat denk ik niet zo erg vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ambtenarij heeft een perfecte manier om zulke mensen op een zijspoor te zetten. Ze zal als ze ervoor kiest in dienst te blijven tot in het oneindige nietszeggende kutklussen krijgen op saaie projecten waar geen haan naar kraait.
Nee denk ook niet dat ze daar nog zou willen blijven werkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is nooit zwart wit. Dit lijkt mij in ieder geval geen reden voor ontslag op staande voet. Dat zou ze hoe dan ook kunnen aanvechten. Volgens mij heeft Opstelten ook nergens over ontslag op staande voet gesproken. Het ging steeds om schorsing en "ze zal hier niet terugkeren".
Lijkt er meer op dat ze een paar maanden loondoorbetaling + gouden handdruk zal krijgen.
Daar blijven werken, dat zal niet zo snel gebeuren denk ik.
OK.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ging er nogal serieus op in, dus ik ga voor deur 1, "ja".
Nou dan is deze zaak mooi afgedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met behoud van salaris zal ze dat denk ik niet zo erg vinden.
Terugkomend daarop. Zou het geloofwaardig zijn om haar binnen het MvJ aan te houden? Lijkt mij eigenlijk niet zo'n reële oplossing. Haar huidige functie (personeelszaken) was al vrij nietszeggend en zelfs daarvoor vonden ze haar uitspraken te ver gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dan is deze zaak mooi afgedaan.
Hm. Ik weet het niet. Mocht het zover zijn dan zal het ver weg zijn van alles wat ook maar in de verste verte een relatie heeft met onderwerpen gerelateerd aan haar tweets. Gaat lastig worden denk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Terugkomend daarop. Zou het geloofwaardig zijn om haar binnen het MvJ aan te houden? Lijkt mij eigenlijk niet zo'n reële oplossing. Haar huidige functie (personeelszaken) was al vrij nietszeggend en zelfs daarvoor vonden ze haar uitspraken te ver gaan.
Euhm, hoezo is dat nietszeggend? Zij bepaalt welke mensen er aangenomen worden. Als zij geeneens een moslimfundamentalist kan herkennen (omdat ze er zelf één is), wordt straks het ministerie overspoeld door IS-aanhangers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Terugkomend daarop. Zou het geloofwaardig zijn om haar binnen het MvJ aan te houden? Lijkt mij eigenlijk niet zo'n reële oplossing. Haar huidige functie (personeelszaken) was al vrij nietszeggend en zelfs daarvoor vonden ze haar uitspraken te ver gaan.
Het is nog niet eens zeker dat ze ontslagen is toch? Ze kan ook een andere functie krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze juridisch gezien een goede kans maakt. Hoop dat ze het doorzet.
Ik weet niet hoe het daar geregeld is, maar in de meeste organisaties kunnen HR-managers niet op eigen voetje mensen aannemen. Meestal hebben die niet de expertise om kandidaten inhoudelijk te beoordelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo is dat nietszeggend? Zij bepaalt welke mensen er aangenomen worden. Als zij geeneens een moslimfundamentalist kan herkennen, wordt straks het ministerie overspoeld door IS-aanhangers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |