abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143504948
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Was te voorspellen. Al betreft het een keukenhulpje of serveester. _O-
Waarom maak je dan een kromme vergelijking als het te voorspellen was dat er doorheen geprikt zou worden?

Ook met je aanvulling klopt de vergelijking inhoudelijk niet. Als Yasmina nou had gezegd: "Cyber Security stelt helemaal niets voor, alle terroristen kunnen het makkelijk omzeilen", dan had de vergelijking met rattenvlees geklopt en had niemand bezwaar tegen haar ontslag gemaakt.
pi_143506278
Is er trouwens iets bekend of Yasmina Haifa een advocaat gaat nemen ?
pi_143506372
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Aparte conclusie die jij trekt. Jij weet niet waarom mensen dat liken.
Er zijn genoeg mensen die niet per definitie een opvatting steunen, maar wel vinden dat iedereen het recht heeft op wat voor mening dan ook.
Lees anders ff de facebook pagina door, dan weet je ook waar je over lult.
pi_143506501
quote:
5s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er trouwens iets bekend of Yasmina Haifa een advocaat gaat nemen ?
Ik mag hopen dat ze geen dealtje sluit zonder juridische hulp. Zal verder niet meer in de openbaarheid komen aangezien ze het waarschijnlijk uiteindelijk toch onderhands zullen afwikkelen. Denk niet dat Opstelten hier een rechtszaak over wil krijgen.
pi_143506564
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze geen dealtje sluit zonder juridische hulp. Zal verder niet meer in de openbaarheid komen aangezien ze het waarschijnlijk uiteindelijk toch onderhands zullen afwikkelen. Denk niet dat Opstelten hier een rechtszaak over wil krijgen.
De zionisten maken haar kapot, het is een complot ik zeg het je.
pi_143506583
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De zionisten maken haar kapot, het is een complot ik zeg het je.
Hoe trek je die conclusie?
pi_143506630
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Sarcasme denk ik :P
pi_143506646
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zijn er vergelijkbare rechtszaken geweest ?
pi_143506702
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn er vergelijkbare rechtszaken geweest ?
Ontslagen wegens uitspraken op Facebook/social media zijn er genoeg langsgekomen in de media. Zijn ook rechtszaken geweest. Meestal gaat het dan om een werknemer die zich ziekmeldt en vervolgens op Facebook vakantiepics post.

Echt vergelijkbaar hiermee, lijkt mij niet.
pi_143506735
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ontslagen wegens uitspraken op Facebook/social media zijn er genoeg langsgekomen in de media. Zijn ook rechtszaken geweest. Meestal gaat het dan om een werknemer die zich ziekmeldt en vervolgens op Facebook vakantiepics post.

Echt vergelijkbaar hiermee, lijkt mij niet.
Ik ben benieuwd mocht ze een rechtszaak starten of de rechter dan het ontslag rechtsgeldig vindt.
Denk het haast van niet...
pi_143506763
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben benieuwd mocht ze een rechtszaak starten of de rechter dan het ontslag rechtsgeldig vindt.
Ik denk ook dat ze juridisch gezien een goede kans maakt. Hoop dat ze het doorzet.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143506787
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is nooit zwart wit. Dit lijkt mij in ieder geval geen reden voor ontslag op staande voet. Dat zou ze hoe dan ook kunnen aanvechten. Volgens mij heeft Opstelten ook nergens over ontslag op staande voet gesproken. Het ging steeds om schorsing en "ze zal hier niet terugkeren".

Lijkt er meer op dat ze een paar maanden loondoorbetaling + gouden handdruk zal krijgen.

Daar blijven werken, dat zal niet zo snel gebeuren denk ik.
pi_143506809
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef Ceberut het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sarcasme denk ik :P
Is je dat werkelijk waar zo vreemd Ceberut?
pi_143506825
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Is je dat werkelijk waar zo vreemd Ceberut?
Denk je dat het me werkelijk waar zo vreemd is?
pi_143506832
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het is nooit zwart wit. Dit lijkt mij in ieder geval geen reden voor ontslag op staande voet. Dat zou ze hoe dan ook kunnen aanvechten. Volgens mij heeft Opstelten ook nergens over ontslag op staande voet gesproken. Het ging steeds om schorsing en "ze zal hier niet terugkeren".

Lijkt er meer op dat ze een paar maanden loondoorbetaling + gouden handdruk zal krijgen.

De ambtenarij heeft een perfecte manier om zulke mensen op een zijspoor te zetten. Ze zal als ze ervoor kiest in dienst te blijven tot in het oneindige nietszeggende kutklussen krijgen op saaie projecten waar geen haan naar kraait.
pi_143506846
quote:
5s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Denk je dat het me werkelijk waar zo vreemd is?
Je ging er nogal serieus op in, dus ik ga voor deur 1, "ja".
pi_143506859
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De ambtenarij heeft een perfecte manier om zulke mensen op een zijspoor te zetten. Ze zal als ze ervoor kiest in dienst te blijven tot in het oneindige nietszeggende kutklussen krijgen op saaie projecten waar geen haan naar kraait.
Met behoud van salaris zal ze dat denk ik niet zo erg vinden.
pi_143506863
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:24 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee denk ook niet dat ze daar nog zou willen blijven werken :P

Vind het maar een rare zaak.
pi_143506868
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je ging er nogal serieus op in, dus ik ga voor deur 1, "ja".
OK.
pi_143506900
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Met behoud van salaris zal ze dat denk ik niet zo erg vinden.
Nou dan is deze zaak mooi afgedaan.
pi_143506951
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou dan is deze zaak mooi afgedaan.
Terugkomend daarop. Zou het geloofwaardig zijn om haar binnen het MvJ aan te houden? Lijkt mij eigenlijk niet zo'n reële oplossing. Haar huidige functie (personeelszaken) was al vrij nietszeggend en zelfs daarvoor vonden ze haar uitspraken te ver gaan.
pi_143507004
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Terugkomend daarop. Zou het geloofwaardig zijn om haar binnen het MvJ aan te houden? Lijkt mij eigenlijk niet zo'n reële oplossing. Haar huidige functie (personeelszaken) was al vrij nietszeggend en zelfs daarvoor vonden ze haar uitspraken te ver gaan.
Hm. Ik weet het niet. Mocht het zover zijn dan zal het ver weg zijn van alles wat ook maar in de verste verte een relatie heeft met onderwerpen gerelateerd aan haar tweets. Gaat lastig worden denk.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:48:42 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143507573
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Euhm, hoezo is dat nietszeggend? Zij bepaalt welke mensen er aangenomen worden. Als zij geeneens een moslimfundamentalist kan herkennen (omdat ze er zelf één is), wordt straks het ministerie overspoeld door IS-aanhangers. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:51:19 #49
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143507662
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze juridisch gezien een goede kans maakt. Hoop dat ze het doorzet.
Het is nog niet eens zeker dat ze ontslagen is toch? Ze kan ook een andere functie krijgen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143507694
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euhm, hoezo is dat nietszeggend? Zij bepaalt welke mensen er aangenomen worden. Als zij geeneens een moslimfundamentalist kan herkennen, wordt straks het ministerie overspoeld door IS-aanhangers. :{
Ik weet niet hoe het daar geregeld is, maar in de meeste organisaties kunnen HR-managers niet op eigen voetje mensen aannemen. Meestal hebben die niet de expertise om kandidaten inhoudelijk te beoordelen.

Personeelszaken is meestal dan ook een nietszeggende en faciliterende functie. Inhoudelijk gezien dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')