Ja nu staat het vast..quote:
Ben je sub?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten
Je mag me straffen
Alstuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Bedankt voor die ene ziel die me in de OP erbij heeft gezet.
quote:
Pakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Met of zonder stropdas?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Kan prima, als je maar een helm draagt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Slijten ze een beetje te hard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Kan prima, als je maar een helm draagt.
Hangt van de man af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Nee. Zonde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een datequote:
Ik heb er 4.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Niet too much als je op een standaard date gaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.
Ik heb wel eens een pak aangehad op een afspraakjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van wie ik dat hoor of merk. Normaal zorg ik dat ik er gewoon netjes uitzie, mooie broek + overhemd, en afhankelijk van het weer een colbertje mee bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |