Maar waarom zit je hem zo te pushen? Kom je iets te kort ofzo? Als hij het zo prima vindt, waarom zou jij zeuren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Jeffcha het volgende:
Volgens mij heb je voor dat soort dingen gewoon minstens een vmbo diploma nodig hoor!
@luie surinamer: ik heb al een poos op mijzelf gewoond dus voor mij is het niet raar nee. Bovendien zei ik dat ik gewoon zekerheid wil dat het wel eens gaat gebeuren. Het mag ook volgend jaar alleen dat gaat niet zomaar dan moet je wel van te voren sparen en werk/studie hebben etc
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Kijk naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt.
Wat doet die vent de hele dag precies dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Jeffcha het volgende:
@ scorpie Hij zou dit schooljaar beginnen met een thuisstudie vmbo. Dat zie ik niet meer gebeuren maar daar had ik wel al mijn hoop op gericht.
Kijk dus naar wat hij doet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Jeffcha het volgende:
@ scorpie Hij zou dit schooljaar beginnen met een thuisstudie vmbo. Dat zie ik niet meer gebeuren maar daar had ik wel al mijn hoop op gericht.
Ikzelf zou er nooit mee beginnen maar ik kan dan ook geen jaar lang me focussen op studie vaak niet eens 1 uur per week.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Jeffcha het volgende:
Waarom heb je op je 19de al de wens om met iemand samen te gaan wonen en dan ook nog eens met iemand waarmee je nog geen jaar een relatie hebt en die zelf ook nog nooit zelfstandig heeft gewoond ?quote:
Blowen, gamen, chillen. Ga je de oorlog niet mee winnen meid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Jeffcha het volgende:
@ EenKriekHij doet af en toe 2 uurtjes schoonmaak werk. Verder is hij heel goed met electronica en daar zou hij ook iets mee willen doen zegt hij dan. Nu nog doen dus. Bovendien gaat hij pas rond 5:00 slapen om er dan rond 14:00 uit te komen. Beetje chillen met vrienden en af en toe wat werk, Dat is het.
Uit haar verhaal maak ik op, dat ze al op haar 19e haast heeft met het leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom heb je op je 19de al de wens om met iemand samen te gaan wonen en dan ook nog eens met iemand waarmee je nog geen jaar een relatie hebt en die zelf ook nog nooit zelfstandig heeft gewoond ?![]()
Het is niet dat je op jouw leeftijd al in tijdnood bent ofzo. Je zegt dat je bijna altijd bij hem bent....woon je zelf al op jezelf of ook (nog) niet?
En met die combinatie een thuisstudie beginnen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef Scorpie het volgende:
Blowen, gamen, chillen. Ga je de oorlog niet mee winnen meid.
Hoe hou je het volquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Jeffcha het volgende:
@ EenKriekHij doet af en toe 2 uurtjes schoonmaak werk. Verder is hij heel goed met electronica en daar zou hij ook iets mee willen doen zegt hij dan. Nu nog doen dus. Bovendien gaat hij pas rond 5:00 slapen om er dan rond 14:00 uit te komen. Beetje chillen met vrienden en af en toe wat werk, Dat is het.
Yup als hij dat als hobbies heeft success.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blowen, gamen, chillen. Ga je de oorlog niet mee winnen meid.
Ja dat lijkt me ook niet makkelijk incombinatie met iemand die niks wil doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Uit haar verhaal maak ik op, dat ze al op haar 19e haast heeft met het leven.
Dat komt omdat je 19 bent. Als je ouder bent denk je: jezus, waarom ben ik al zo jong (want heus, dat ben je) gaan samenwonen?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef Jeffcha het volgende:
@Kingstown. Ik heb op mezelf gewoond een poosje. Toen kreeg ik iets met hem en heeft hij zelf gevraagd/aangeboden om bij hem (en vader) te komen. In nood kan ik uiteraard naar mijn moeder maar liever niet voor mij. Ik zie niks raars als ik rond mijn 20e ga samenwonen met iemand?
Nee niet eens, ja inderdaad beetje peper in die reetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan intern omhoog gewerkt? Daar is veel inzet voor nodig en daar lijkt t ook aan te ontbreken bij de vriend van TS.
Omdat je niks anders gewent bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee niet eens, ja inderdaad beetje peper in die reetWeet je hoe chill dat is wanneer je gewoon wat kunt kopen van je eigen verdiende geld.
Geeft mij iig voldoening
Wacht maar totdat je je eerste 10k spaargeld ziet staan, of 25k, of 50k. Dat is pas voldoening.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee niet eens, ja inderdaad beetje peper in die reetWeet je hoe chill dat is wanneer je gewoon wat kunt kopen van je eigen verdiende geld.
Geeft mij iig voldoening
Ik werk "al" 6 jaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je je eerste 10k spaargeld ziet staan, of 25k, of 50k. Dat is pas voldoening.
Roze bril?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef Jeffcha het volgende:
Mij geeft dat ook voldoening. Van huis uit waren wij heel arm en daarom vind ik het belangrijk om hard te werken en ik zie dat ook het liefst in iemand anders. Nou mist mijn vriend dat maar verder heeft hij natuurlijk ook heel veel leuke dingen alleen komen die hier niet echt aan bod want daar hebben we het even niet over!
Je hebt dus je zelfstandigheid opgegeven om bij hem en zijn vader in te gaan wonen. Wow.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef Jeffcha het volgende:
@Kingstown. Ik heb op mezelf gewoond een poosje. Toen kreeg ik iets met hem en heeft hij zelf gevraagd/aangeboden om bij hem (en vader) te komen. In nood kan ik uiteraard naar mijn moeder maar liever niet voor mij. Ik zie niks raars als ik rond mijn 20e ga samenwonen met iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |