abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143545913
Bedankt voor alle reacties, ik heb alles gelezen en het heeft hier en daar wel mijn ogen geopend.
Ik had gister avond eindelijk een gesprek met hem. Het duurde heel lang voor het zover was want hij wilde eerst niks zeggen. Ik heb wel alles verteld wat mij dwars zat en hij luisterde in ieder geval wel.
Hij vertelde dat hij werk en school vreselijk vind en hij moest ook echt huilen erbij. Hij zag het gewoon echt niet voor zich om straks elke dag te moeten werken en geen tijd meer voor andere dingen te hebben. Ik heb toen mijn ideeen daarover verteld, want er zijn zoveel andere oplossingen. (je kan ook vier dagen in de week werken, of een eigen bedrijfje hebben waar je zelf over de werktijden gaat etc)
Nou dit gesprek ging helemaal goed behalve dat er weer geen plannen zijn gemaakt. Ik ben benieuwd wat voor plannen hij heeft bedacht als ik ernaar vraag straks.

oh nog even: het was wel duidelijk dat hij graag samen wilde blijven met mij, dat zei hij wel. Hij zei alleen dat hij van zichzelf geen duidelijkheid kreeg over het werk en studie gebeuren.
(:
pi_143545966
en nog even een reactie op @hmmmm:
Mijn vriend heeft een goed stel hersens, havo zou hij moeten kunnen. (niet dat ik dit verwacht/eis van hem hoor) en hij heeft verder ook geen andere problemen die hem tegenhouden waar jij het over had, behalve zichzelf.
(:
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:10:41 #278
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143545994
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef Jeffcha het volgende:
Bedankt voor alle reacties, ik heb alles gelezen en het heeft hier en daar wel mijn ogen geopend.
Ik had gister avond eindelijk een gesprek met hem. Het duurde heel lang voor het zover was want hij wilde eerst niks zeggen. Ik heb wel alles verteld wat mij dwars zat en hij luisterde in ieder geval wel.
Hij vertelde dat hij werk en school vreselijk vind en hij moest ook echt huilen erbij. Hij zag het gewoon echt niet voor zich om straks elke dag te moeten werken en geen tijd meer voor andere dingen te hebben. Ik heb toen mijn ideeen daarover verteld, want er zijn zoveel andere oplossingen. (je kan ook vier dagen in de week werken, of een eigen bedrijfje hebben waar je zelf over de werktijden gaat etc)
Nou dit gesprek ging helemaal goed behalve dat er weer geen plannen zijn gemaakt. Ik ben benieuwd wat voor plannen hij heeft bedacht als ik ernaar vraag straks.

oh nog even: het was wel duidelijk dat hij graag samen wilde blijven met mij, dat zei hij wel. Hij zei alleen dat hij van zichzelf geen duidelijkheid kreeg over het werk en studie gebeuren.
Godmiljaar!! de jeugd van tegenwoordig :') :'( om te janken zeg :') !
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143546058
De vraag is, waarom gebeurt er niks? Is het een domme drol? Kan ie niks? Of heeft ie stiekem geestelijke problemen?

Als jij allerlei grote plannen em visioenen voor de toekomst hebt moet je daar of achterkomen, of kappen.

Ik weet niet hoe makkelijk jij bent in de liefde, want dat speelt ook een rol. Persoonlijk ben ik heel specifiek in mijn wensen. Dat betekent dat ik sws niet zomaar stop met een relatie als ik iemand heb waar ik mee uit de voeten kan.

Wil je het een kans geven of niet? Uiteraard moet hij dan wel met iets gaan komen dat richting oplossing gaat.
pi_143546066
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef Jeffcha het volgende:
en nog even een reactie op @hmmmm:
Mijn vriend heeft een goed stel hersens, havo zou hij moeten kunnen. (niet dat ik dit verwacht/eis van hem hoor) en hij heeft verder ook geen andere problemen die hem tegenhouden waar jij het over had, behalve zichzelf.
Oké dan moet een studie wel lukken als hij zich over zijn luiheid en vrijwel geen vrije tijd kan zetten vergeleken met van tevoren.
pi_143546132
@jibberism Neee dat is het punt juist hij is niet dom en hij heeft geen geestelijke problemen. Niet dat ik weet en merk in ieder geval haha. Ik vind het ook zonde om te stoppen omdat we emotioneel wel heel veel aan elkaar hebben. We kunnen wel echt lachen met elkaar. Dus ik wil het nog wel even een kans geven maar mijn geduld raakt wel op door de valse beloftes
(:
pi_143546142
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Godmiljaar!! de jeugd van tegenwoordig :') :'( om te janken zeg :') !
Ik ken het probleem ook, en geloof me dat ik weet wat werken is. En dan praat ik niet over als een of andere natte slet op een kantoorstoeltje met je paperassen.

Ik denk dat die jongen geestelijk niet in orde is.
pi_143546171
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef Jeffcha het volgende:
@jibberism Neee dat is het punt juist hij is niet dom en hij heeft geen geestelijke problemen. Niet dat ik weet en merk in ieder geval haha. Ik vind het ook zonde om te stoppen omdat we emotioneel wel heel veel aan elkaar hebben. We kunnen wel echt lachen met elkaar. Dus ik wil het nog wel even een kans geven maar mijn geduld raakt wel op door de valse beloftes
Ik denk dat zn probleem geestelijk is. Maar ben geen psych.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:17:41 #284
64831 2NutZ
pi_143546178
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen geestelijk niet in orde is.
Dikke kans.

TS: zit hij aan de drugs/drank?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:17:54 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143546184
quote:
als ik ernaar vraag straks.
"straks" hoeveel tijd ga je hem geven daarvoor?
pi_143546219
@cue Nou hij slaapt nu nog, dus ik wil het er met hem in de middag nog even over hebben denk ik zo.

@2Nutz Hij blowt heel veel ja.
(:
pi_143546243
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dikke kans.

TS: zit hij aan de drugs/drank?
Takes one to know one. En dan doel ik op mezelf.
pi_143546249
Ik werk 4 dagen per week, vorig jaar 3 dagen, en dat werkt prima.

Verder vraag ik me af waarom het zo'n groot probleem zou zijn als de man niet werkt en de vrouw wel, terwijl men het allemaal toppie vindt als de man werkt en de vrouw thuis blijft en voor het huishouden en de kindjes zorgt.

Lijkt mij heerlijk om huisvader te zijn, met een werkende vrouw.
pi_143546255
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef Jeffcha het volgende:
@cue Nou hij slaapt nu nog, dus ik wil het er met hem in de middag nog even over hebben denk ik zo.

Wat is heel veel?

Blow je ook wel eens zelf met hem?
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:20:26 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143546263
quote:

Dus in 1 nacht moet ie van alles ineens weten hoe ie z'n toekomst wil hebben, terwijl hij het tot gisteravond ook niet echt wist.. ?
pi_143546275
quote:

Laat hem eens een goeie psych proberen en een maand stoppen met blowen.
pi_143546306
quote:
Hij vertelde dat hij werk en school vreselijk vind en hij moest ook echt huilen erbij. Hij zag het gewoon echt niet voor zich om straks elke dag te moeten werken en geen tijd meer voor andere dingen te hebben.
:') 'andere dingen', blowen, gamen en slapen dus.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:21:44 #293
64831 2NutZ
pi_143546309
quote:
12s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Takes one to know one. En dan doel ik op mezelf.
:D

quote:

Dat is het probleem. Geloof mij maar.
pi_143546326
quote:
Potheads zijn nooit goeie partners.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:23:51 #295
64831 2NutZ
pi_143546362
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onzin.
Denk zelfs beter dan drinkers.

Maar ja als je heel veel dat doet dan blijft er geen energie en tijd voor andere zaken over.
Plus hij zit zichzelf gewoon heel erg in de weg door werken e.d. voor zichzelf heel erg te maken.
pi_143546367
Hij blowt denk ik 10 joints per dag? Ik blow niet en heb ook nog nooit geblowt. Is niks voor mij.
En dat ik vind dat hij het vandaag wel wat plannen moet hebben vind ik zelf niet gek. Ik heb er vaker naar gevraagd in een heel jaar lang, dus als ik er nu maar een nachtje overheen laat gaan moet dan maar. En ik wil ook best meedenken dus dat moet wel lukken!
(:
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:25:43 #297
64831 2NutZ
pi_143546413
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:24 schreef Jeffcha het volgende:
Hij blowt denk ik 10 joints per dag? Ik blow niet en heb ook nog nooit geblowt. Is niks voor mij.
En dat ik vind dat hij het vandaag wel wat plannen moet hebben vind ik zelf niet gek. Ik heb er vaker naar gevraagd in een heel jaar lang, dus als ik er nu maar een nachtje overheen laat gaan moet dan maar. En ik wil ook best meedenken dus dat moet wel lukken!
Zo de tering :o ja dan heb je ook nergens tijd voor als je zoveel rookt.
Dan kan je nog zoveel plannen hebben maar onder invloed denk je niet hetzelfde en sla je het toch weer over.

Daar ligt het startpunt voor jullie / hem. Eerst stoppen of minderen met dat geblow.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 11:26:14 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143546426
Dat moet wel lukken! Ja joh! Een nietsnut is je vriend, en hij zal ook nooit iets worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143546438
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:24 schreef Jeffcha het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat hij geen strijdplan klaar zal hebben. Eerst moet hij eens kappen met zoveel blowen, dan gaat hij wat helderder nadenken en kan hij ook wat beter inzien wat de vervolgstappen zijn.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:27:02 #300
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143546460
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eens. Kon vroeger ook heel wat wegroken, maar heb altijd geleerd en gewerkt. Ik zag wel mensen om me heen wegglijden in passiviteit. Geen opleiding, geen werk. Alleen maar blowen. Van 's ochtends tot 's avonds. Not good.

Vriend van TS moet beseffen dat er geen keuze is. Je moet en je zal werken als je er iets van wilt maken. Zeker als je een vriendin hebt met nestingsdrang. Hij is nu zo passief als maar kan, wordt niets tenzij hij zelf iets ervan wil maken.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')