abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 22:16:26 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143531967
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Gaat niet om genoegen nemen soms gaat het niet anders een minimumloon baantje vinden zonder diploma fulltime is erg lastig ik kan het weten.

[..]

Tuurlijk heeft ze dat maar ze moet de schuld niet bij hem liggen ze wist hoe ze was voor ze een relatie begon.
Dat gaat wel degelijk om genoegen nemen, want hij onderneemt niet eens moeite om de situatie te veranderen. Hij vindt 't wel best zo en als zij haar gevoel daarover uitspreekt dan wordt ie kwaad. De vriend van TS is gewoon een luie klootzak.

Volgens mij heb ik gelezen dat jij al 'jaaaaaaaren' ondernemer bent, en nog steeds maar 300 euro per maand binnen brengt. Dan moet je misschien overwegen iets anders te gaan doen, want blijkbaar ben je in dat ondernemen niet zo heel erg goed.

Ja, dat wist ze ja, dat heet een roze bril. Die roze bril gaat nu af, ze wil verder, ze wil zich ontwikkelen, de relatie ontwikkelen, zelfstandig zijn/worden, en wordt nu gehinderd door het feit dat haar vriend achterblijft en niet de minste indruk geeft mee te willen werken. Nee, hij wordt alleen maar kwaad.

Dan is 't gewoon over en uit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143531996
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Haha

Lol
Wat is daar leuk aan?
pi_143532017
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Mensen zoals ik? _O-
Jij weet blijkbaar beter dan ik wat ik bedoel dus dan ben ik wel uitgepraat met je. :')
Ja, mensen zoals jij. Jaartje of 21, nog niet zoveel bijzonders op relatiegebied, weinig levenservaring, lang leve de lol etc etc. Dat zijn mensen zoals jij ja. Als je daar gelijk van over de zeik gaat is dat niet echt mijn probleem, ik vind het vooral grappig dat je het opneemt voor een stoner zonder toekomst.
pi_143532054
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee maar ik zou geen vriendin willen die eisen gaat stellen nadat ze een relatie met me aan is gegaan.
Ik denk niet dat je veel keuze gaat hebben vriend. Je hebt namelijk bar weinig om mee te nemen aan de onderhandelingstafel.
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 22:17:57 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_143532057
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, mensen zoals jij. Jaartje of 21, nog niet zoveel bijzonders op relatiegebied, weinig levenservaring, lang leve de lol etc etc. Dat zijn mensen zoals jij ja. Als je daar gelijk van over de zeik gaat is dat niet echt mijn probleem, ik vind het vooral grappig dat je het opneemt voor een stoner zonder toekomst.
Dat worden mensen wel vaker van dingen horen waarvan ze weten dat 't waar is, maar ze niet zo graag willen horen.
pi_143532224
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan er niet veel meer naast zitten.
Ik vind het hilarisch hoe jij en CoolGuy jezelf profileren als een stelletje white knights. :D
pi_143532239
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat gaat wel degelijk om genoegen nemen, want hij onderneemt niet eens moeite om de situatie te veranderen. Hij vindt 't wel best zo en als zij haar gevoel daarover uitspreekt dan wordt ie kwaad. De vriend van TS is gewoon een luie klootzak.

Volgens mij heb ik gelezen dat jij al 'jaaaaaaaren' ondernemer bent, en nog steeds maar 300 euro per maand binnen brengt. Dan moet je misschien overwegen iets anders te gaan doen, want blijkbaar ben je in dat ondernemen niet zo heel erg goed.

Ja, dat wist ze ja, dat heet een roze bril. Die roze bril gaat nu af, ze wil verder, ze wil zich ontwikkelen, de relatie ontwikkelen, zelfstandig zijn/worden, en wordt nu gehinderd door het feit dat haar vriend achterblijft en niet de minste indruk geeft mee te willen werken. Nee, hij wordt alleen maar kwaad.

Dan is 't gewoon over en uit.
Ik heb dagen gehad dat ik 500 per dag verdiende een week lang helaas is dat jaren geleden ik heb gesolliciteerd bij verschillende bedrijven supermarkt etc niet aangenomen ik heb ook geen diploma.
Ik ben niet slecht in ondernemen maar ik kan geen grote lading spullen inkopen uit china omdat ik daar het geld niet voor heb ik krijg ook geen lening of iets dus ik moet het zelf doen met minimaal kapitaal.

Ik zeg alleen dat ze de schuld niet bij haar vriend moet leggen als ze een eind maakt aan de relatie.

quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je veel keuze gaat hebben vriend. Je hebt namelijk bar weinig om mee te nemen aan de onderhandelingstafel.
Dan blijf ik toch gewoon single?
Heb er hoe dan ook geen last van vrouwen vinden me toch niet interessant.
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 22:22:11 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_143532321
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vind het hilarisch hoe jij en CoolGuy jezelf profileren als een stelletje white knights. :D
Ehm, gast :') Ik heb mn zaakjes op orde én een prachtige vriendin, dus ik weet niet, TS kan me verder gestolen worden op de manier die jij nu insinueert, maar ze heeft WEL gelijk als ze zegt dat ze t niet meer weet door de lakse houding van haar vriend.
pi_143532355
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vertel dan maar eens hoe ik er naast zit. En white knight, is dat je standaard zinnetje ofzo? Ik ben afgelopen juni getrouwd, heb al 10 jaar een relatie met dezelfde geweldige vrouw, CG heeft ook een relatie met prachtige vrouw, dus wat de fuck ben je aan het lullen gast?
pi_143532430
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dan blijf ik toch gewoon single?
Heb er hoe dan ook geen last van vrouwen vinden me toch niet interessant.
Misschien moet je eens uitzoeken hoe dat komt, dat vrouwen jou (en vooral je gedrag) niet interessant vinden. Misschien, heel misschien, heeft het wel te maken met de manier waarop je je opstelt in dit topic.
pi_143532520
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vertel dan maar eens hoe ik er naast zit. En white knight, is dat je standaard zinnetje ofzo? Ik ben afgelopen juni getrouwd, heb al 10 jaar een relatie met dezelfde geweldige vrouw, CG heeft ook een relatie met prachtige vrouw, dus wat de fuck ben je aan het lullen gast?
Knap hoor! Je bent vast heel trots op een dergelijk grootse prestatie!
Als je net zo goed bent in je huwelijk als in het gokken hoe iemand in elkaar steekt, wat zijn leeftijd is en wat zijn levenservaring is dan voorspelt dat weinig goeds...
pi_143532557
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens uitzoeken hoe dat komt, dat vrouwen jou (en vooral je gedrag) niet interessant vinden. Misschien, heel misschien, heeft het wel te maken met de manier waarop je je opstelt in dit topic.
:') als vrouwen al een gesprek met mij zouden willen zou dat het kunnen zijn ik ben waarschijnlijk gewoon lelijk.

Ontopic ik vind gewoon dat je niet de hele schuld bij hem kunt leggen tuurlijk als hij lui is dan begrijp ik dat je er een eind aan wilt maken aan de relatie maar niet alsof het zijn fout is je helemaal moeten veranderen voor een vriendin vind ik onzin.
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 22:26:15 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_143532574
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Als je net zo goed bent in je huwelijk als in het gokken hoe iemand in elkaar steekt, wat zijn leeftijd is en wat zijn levenservaring is dan voorspelt dat weinig goeds...
Hahaha, nu ben je echt aan 't grijpen naar strohalmen gast :') Serieus, als je dan per se wat wil reageren om 't reageren kom dan met iets wat ook ergens over gaat 8)7
pi_143532634
Ah kijk, een R&P pareltje.

Ik heb het idee dat TS ondertussen stiekem wel snapt dat de relatie op deze wijze geen stand gaat houden, maar dat er voorlopig niet veel zal veranderen zolang ze die roze bril niet af doet.
pi_143532681
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je geeft dus geen antwoord op de vraag? Ik ga dan maar gemakshalve ervanuit dat ik gelijk had en je een jaar of 21 bent gezien je stijl van posten. Een relatie heb je al helemaal niet, daar heb je namelijk veel te veel praatjes voor die nergens op slaan. En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je ooit een relatie van enige betekenis hebt gehad. Je post als een volslagen vreemde op relatiegebied. Het staat je vrij om je daadwerkelijke situatie te vertellen zoals ik en CG hebben gedaan, sterker nog, ik sta erop.
pi_143532714
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hahaha, nu ben je echt aan 't grijpen naar strohalmen gast :') Serieus, als je dan per se wat wil reageren om 't reageren kom dan met iets wat ook ergens over gaat 8)7
Ik was ook zoals Terry was. 12 jaar geleden, op mijn 18e. Herkenbaar.
pi_143532799
Hoe gaat hij eigenlijk een zelfstudie vanuit thuis betalen?
Dat kost toch gauw 1500 euro.
pi_143532899
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
Hoe gaat hij eigenlijk een zelfstudie vanuit thuis betalen?
Dat kost toch gauw 1500 euro.
Desnoods leen je het geld. Heb je gelijk een stok achter de deur om die zelfstudie af te maken. Win/win.
pi_143533072
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Desnoods leen je het geld. Heb je gelijk een stok achter de deur om die zelfstudie af te maken. Win/win.
Weet het niet voor vmbo maar voor hbo/wo zelfstudie moet je zelf het geld betalen.
Leningen gelden niet voor afstandsonderwijs geloof ik.
pi_143533195
Ts gaat toch niet bij hem weg daar is ze te verliefd voor
pi_143533219
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Scorpie het volgende:

Je kent iemand door en door als je met diegene een relatie begint ja?
Dat, en het zou natuurlijk ook kunnen dat (apart van de roze bril) TS later pas behoefte kreeg aan een stap verder terwijl ze oorspronkelijk wel op dezelfde golflengte zaten. Kan gebeuren.
pi_143533252
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat, en het zou natuurlijk ook kunnen dat (apart van de roze bril) TS later pas behoefte kreeg aan een stap verder terwijl ze oorspronkelijk wel op dezelfde golflengte zaten. Kan gebeuren.
Maar waarom is hij dan fout als hij niet wil veranderen?

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef MassApeal het volgende:
Ah kijk, een R&P pareltje.

Ik heb het idee dat TS ondertussen stiekem wel snapt dat de relatie op deze wijze geen stand gaat houden, maar dat er voorlopig niet veel zal veranderen zolang ze die roze bril niet af doet.
Welke roze bril ze ziet toch ook dat hij gewoon is hoe hij is?

[ Bericht 14% gewijzigd door hmmmmmmm op 17-08-2014 22:53:57 ]
pi_143534688
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Maar waarom is hij dan fout als hij niet wil veranderen?
Dat is niet fout, is zijn goed recht. Maar het is ook TS haar goed recht om hier niet langer tevreden mee te zijn. Ze zijn gewoon uit elkaar gegroeid.
pi_143534730
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat is niet fout, is zijn goed recht. Maar het is ook TS haar goed recht om hier niet langer tevreden mee te zijn. Ze zijn gewoon uit elkaar gegroeid.
Ja dat is wat ik bedoel.
pi_143534784
Of je groeit samen of het gaat stuk...als de een wel groeit en de ander niet groei je uit elkaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')