Hij is een goede vriend als hij op zijn 23e niet elke nacht tot 5 uur s'nachts games speelt, tot twee uur op bed ligt, tig jonko's smoked en zijn vriendin niet verwaarloost ja. Is dat tegenwoordig hogere wiskunde of wat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Want hij is pas een goede vriend als hij haar wandelende portemonnee is en doet wat zij wil?
Wat heb jij gerookt?
Hey, als hij de relatie niet serieus genoeg neemt waarom moet zij dat dan wel doen? Gooien met de pet naar de relatie == einde relatie! nogmaals! geen hogere wiskunde he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ja het is volstrekt normaal om iemand waar je claimt van te houden te verlaten omdat diegene niet doet wat jij wilt en geen geld oplevert...
Ah zag dat niet ik foutje ik bedoel natuurlijk dat als je het vreemd vind dat een vrouw een man onderhoud dat ik het vreemd vind dat een man een vrouw zou moeten onderhouden ik zie daar geen verschil in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een goede reden om vooral geen studie te volgen, geloof je het zelf?
[..]
Je schrijft twee keer hetzelfde.
Wie zegt dat hij zijn vriendin verwaarloost? Dat maak jij ervan zonder dat daar aanleiding toe is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend als hij op zijn 23e niet elke nacht tot 5 uur s'nachts games speelt, tot twee uur op bed ligt, tig jonko's smoked en zijn vriendin niet verwaarloost ja. Is dat tegenwoordig hogere wiskunde of wat?
Dit als je je hele levensstijl moet gaan veranderen voor een relatie omdat die persoon dat wil en anders weg gaat tsja lijkt me niet normaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn vriendin verwaarloost? Dat maak jij ervan zonder dat daar aanleiding toe is.
Als hij gelukkig wordt van gamen tot 5 uur snachts, tot 2 uur op bed liggen en tig jonkos smoken, wie de fuck is zij en wie de fuck ben jij om te stellen dat dat niet kan?
En ik maar denken dat relaties gebaseerd zijn op liefde en wederzijds respect en niet gebaseerd op geld en op de arbitraire eisen van mevrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, als hij de relatie niet serieus genoeg neemt waarom moet zij dat dan wel doen? Gooien met de pet naar de relatie == einde relatie! nogmaals! geen hogere wiskunde he.
Ik moet wel zeggen dat het vaak ook zo lijkt en dat dit steeds normaler wordquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En ik maar denken dat relaties gebaseerd zijn op liefde en wederzijds respect en niet gebaseerd op geld en op de arbitraire eisen van mevrouw.
Alsof jij geen arbitraire eisen aan de vrouw steltquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En ik maar denken dat relaties gebaseerd zijn op liefde en wederzijds respect en niet gebaseerd op geld en op de arbitraire eisen van mevrouw.
De TS? Waarom denk je dat ze het topic geopend heeft? Omdat hij zo`n geweldige vriend is? Neuh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn vriendin verwaarloost?
Nou, TS is er behoorlijk klaar mee en zoekt wat meer in een vent. Volgens mij moet dat wel een wake up call zijn. Zo niet, prima, maar dan niet huilen dat het einde oefening is.quote:Dat maak jij ervan zonder dat daar aanleiding toe is.
Als hij gelukkig wordt van gamen tot 5 uur snachts, tot 2 uur op bed liggen en tig jonkos smoken, wie de fuck is zij en wie de fuck ben jij om te stellen dat dat niet kan?
Fuck duh. Welkom in de wereld snuggere, mensen stellen eisen aan hun partner, holy shit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het vaak ook zo lijkt en dat dit steeds normaler word
dat mensen kijken naar de financiële situatie van de partner.
Met jouw gedachtegang opereer je per definitie al niet op hetzelfde niveau.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof jij geen arbitraire eisen aan de vrouw steltde liefde bekoelt nu eenmaal heel snel als beide partners niet meer op hetzelfde niveau opereren. Dat weet je zelf ook wel.
Wat the fuck heeft een geweldige vriend zijn te maken met zijn geld/opleiding?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS? Waarom denk je dat ze het topic geopend heeft? Omdat hij zo`n geweldige vriend is? Neuh.
[..]
Nou, TS is er behoorlijk klaar mee en zoekt wat meer in een vent. Volgens mij moet dat wel een wake up call zijn. Zo niet, prima, maar dan niet huilen dat het einde oefening is.
Nee, dat doet ze dan ook niet. Ze geeft aan niet gelukkig te zijn met een situatie. Zij trekt zich terug uit de relatie omdat ZIJ zich niet happy voelt, niet om HEM een hak te zetten, das een heel verschil.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wie weet is hij gelukkig met de situatie zoals die nu is. Wie is zij om hem te dwingen om de situatie te veranderen naar iets waar zij gelukkig van wordt.
Ja want het zou zo erg zijn als je verliefd zou worden op iemand die arm is....quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck duh. Welkom in de wereld snuggere, mensen stellen eisen aan hun partner, holy shit.
De situatie was eerst prima maar nu ineens moet hij veranderen om haar gelukkig te maken is jullie redenatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze dan ook niet. Ze geeft aan niet gelukkig te zijn met een situatie. Zij trekt zich terug uit de relatie omdat ZIJ zich niet happy voelt, niet om HEM een hak te zetten, das een heel verschil.
Daarbij, volgens jouw redenering kun je ook redeneren: wie is hij om zich als een zoutloze zak te gedragen die niet eens moeite doet om een gelijkwaardige inbreng te realiseren in zijn relatie, en verwacht dat zijn vriendin dr mondje houdt alleen maar omdat hij boos wordt.
Nee, maar als mevrouw meer aan de tafel meebrengt dan de man (en omgekeerd) dan gaat het gewoonweg lastig worden een relatie te onderhouden. Ga nou niet zeggen dat jij het prima zou vinden als je partner elke dag tot 14:00 op haar nest ligt, tot 5:00 wakker blijft om niks te doen, 2 uurtjes per week zou werken en voor de rest weinig tot geen ambitie te tonen om vervolgens jou aan het lijntje te houden als het om serieuze toekomstplannen gaatquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Met jouw gedachtegang opereer je per definitie al niet op hetzelfde niveau.
Alleen wat mevrouw wil telt en hij moet maar fungeren als slaaf... niet erg gelijkwaardig.
Als je kwaad wordt omdat je vriendin haar gevoel/zorg uitspreekt, dan ben je geen geweldige vriend. Je moet, indien nodig, voor je vriendin/vrouw kunnen zorgen. Kun je die situatie niet realiseren omdat je niet WIL, dan ben je géén geweldige vriend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft een geweldige vriend zijn te maken met zijn geld/opleiding?
En zij heeft het volste recht om te zeggen "ik ben niet meer tevreden met deze situatie, en als we daar niet uitkomen dan ben ik weg".quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef TerryStone het volgende:
[..]
De situatie was eerst prima maar nu ineens moet hij veranderen om haar gelukkig te maken is jullie redenatie.
Hij heeft het volste recht om te doen waar hij gelukkig van wordt net zo goed als dat zij dat heeft.
Ja, dat heet de roze bril.quote:
Nou nee, hij zou imo moeten veranderen om zelf eens wat van zijn leven te maken.quote:maar nu ineens moet hij veranderen om haar gelukkig te maken is jullie redenatie.
Altijd grappig dat mensen zoals jij met 'doen waar hij gelukkig van wordt' bedoelen dat hij geen ene reet uitvoert en nergens komt met zijn leven en dat moet iedereen maar oke vinden.quote:Hij heeft het volste recht om te doen waar hij gelukkig van wordt net zo goed als dat zij dat heeft.
Gaat niet om genoegen nemen soms gaat het niet anders een minimumloon baantje vinden zonder diploma fulltime is erg lastig ik kan het weten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je kwaad wordt omdat je vriendin haar gevoel/zorg uitspreekt, dan ben je geen geweldige vriend. Je moet, indien nodig, voor je vriendin/vrouw kunnen zorgen. Kun je die situatie niet realiseren omdat je niet WIL, dan ben je géén geweldige vriend.
Als je met 300 euro in de maand genoegen neemt, dan heb je 't hoe dan ook niet gesnapt, want op jezelf wonen (Wat de vriend van TS volgens mij niet eens doet als ik t goed gelezen heb) kan niet met 300 euro. Zelfstandig zijn kan niet met 300 euro.
Tuurlijk heeft ze dat maar ze moet de schuld niet bij hem leggen ze wist hoe ze was voor ze een relatie begon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En zij heeft het volste recht om te zeggen "ik ben niet meer tevreden met deze situatie, en als we daar niet uitkomen dan ben ik weg".
Eisen stellen staat gelijk aan geld ja? Nee. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja want het zou zo erg zijn als je verliefd zou worden op iemand die arm is....
Je bent echt zo'n negatief persoon hé?
Mensen zoals ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat heet de roze bril.
[..]
Nou nee, hij zou imo moeten veranderen om zelf eens wat van zijn leven te maken.
[..]
Altijd grappig dat mensen zoals jij met 'doen waar hij gelukkig van wordt' bedoelen dat hij geen ene reet uitvoert en nergens komt met zijn leven en dat moet iedereen maar oke vinden.
TS haar vriend wil niet fulltime werken, dat is het verschil.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gaat niet om genoegen nemen soms gaat het niet anders een minimumloon baantje vinden zonder diploma fulltime is erg lastig ik kan het weten.
Je kent iemand door en door als je met diegene een relatie begint ja?quote:Tuurlijk heeft ze dat maar ze moet de schuld niet bij hem leggen ze wist hoe ze was voor ze een relatie begon.
Nee maar ik zou geen vriendin willen die eisen gaat stellen nadat ze een relatie met me aan is gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eisen stellen staat gelijk aan geld ja? Nee. Probeer het nog eens.
Vraagje he, heb jij ooit wel eens iemand gehad die verliefd op je is geweest?
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is toch niks mis mee?
Hij moet doen wat hij wilt jullie hebben een relatie en als dat je stoort kun je toch weg gaan.
En 300 euro per maand weinig vinden ik doe het met minder als ik werk genoeg mensen die daar jaloers op zouden zijn.
Mensen willen veranderen als hobby....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |