Dat zal het zijn, Demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mensen die me een walgelijke freak vinden, maar die zijn niet zo obsessief met mij bezig als Gilles, Hoink en jij.
Discussiëren en debatteren zijn inderdaad handige middelen om van gedachte te wisselen. Echter zo intensief als dat er op het inter gediscussieerd wordt, is verre weg kansloos. Reden? Juist door de anonimiteit en het hebben van een enorm anoniem egoprobleem, zo noem ik dat maar graag. Waarbij er dus figuren zijn die ALTIJD het laatste woord willen hebben en er vaak geen ruimte is voor acceptatie van een andere mening dan de eigen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
TS, leer je definities eens. Het doel van discussiëren is niet winnen. Maar wat is verder het verschil met discussies of debatten 'in het echt'? In welke zin zijn die meer zinvol? Je bereikt (tenzij je bij P&W zit) minder mensen en je kan gedachten/argumenten minder zuiver en geordend formuleren.
Over het algemeen is het, voor mij in ieder geval, gewoon vermaak. Geen intensieve discussie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Discussiëren en debatteren zijn inderdaad handige middelen om van gedachte te wisselen. Echter zo intensief als dat er op het inter gediscussieerd wordt, is verre weg kansloos. Reden? Juist door de anonimiteit en het hebben van een enorm anoniem egoprobleem, zo noem ik dat maar graag. Waarbij er dus figuren zijn die ALTIJD het laatste woord willen hebben en er vaak geen ruimte is voor acceptatie van een andere mening dan de eigen.
En wat wil je daarmee beweren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er zijn een heleboel mensen die me een walgelijke freak vinden, maar die zijn niet zo obsessief met mij bezig als Gilles, Hoink en jij.
Dat hij een walgelijke freak is en waarschijnlijk dat jij hem in de arie wil nemen, hem kennendequote:
Ik zie dat je vooral in KLB zit en daar speelt dat al weer veel meer dan in bijv F&L, W&T of POL. Het is niet onmogelijk om de ego-afhankelijke discussianten te negeren. Waar ik ook maar iets proef van retoriek of drogredenen (met name de ''persoonlijke aanvallen'') laat ik aan mij voorbij gaan. Dat zit mijn wens om m'n ideeën te toetsen totaal niet in de weg. Uiteraard irriteer ik mij ook wel eens aan domme meningen en wil ik graag dat de ander leert begrijpen dat ze dom zijn, maar het is geen kunst je niet te laten verlijden tot een kansloos pis wedstrijdje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef beverton het volgende:
cussiëren en debatteren zijn inderdaad handige middelen om van gedachte te wisselen. Echter zo intensief als dat er op het inter gediscussieerd wordt, is verre weg kansloos. Reden? Juist door de anonimiteit en het hebben van een enorm anoniem egoprobleem, zo noem ik dat maar graag. Waarbij er dus figuren zijn die ALTIJD het laatste woord willen hebben en er vaak geen ruimte is voor acceptatie van een andere mening dan de eigen.
Correct. Ik ben voornamelijk actief in KLB (hier zitten namelijk alle grote, stoere jongens en daar ben ik natuurlijk aanvoerder vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zie dat je vooral in KLB zit en daar speelt dat al weer veel meer dan in bijv F&L, W&T of POL. Het is niet onmogelijk om de ego-afhankelijke discussianten te negeren. Waar ik ook maar iets proef van retoriek of drogredenen (met name de ''persoonlijke aanvallen'') laat ik aan mij voorbij gaan. Dat zit mijn wens om m'n ideeën te toetsen totaal niet in de weg. Uiteraard irriteer ik mij ook wel eens aan domme meningen en wil ik graag dat de ander leert begrijpen dat ze dom zijn, maar het is geen kunst je niet te laten verlijden tot een kansloos pis wedstrijdje.
Zie, wederzijds begrip en respect is haalbaar zodra de échte bazen elkaar treffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef beverton het volgende:
Correct. Ik ben voornamelijk actief in KLB (hier zitten namelijk alle grote, stoere jongens en daar ben ik natuurlijk aanvoerder van , maar de door jou genoemde subfora zijn ook zeker het lezen waard. Daarnaast is het gemakkelijk om een argument dat gebaseerd is op drogredenen of persoonlijke aanvallen ongeldig te maken . Echter zijn veel internetdiscussies een wedstrijd over wie het hardst en meest infantiel kan reageren. Daarnaast voel ik totaal niet de behoefte om vervolgens mij in zulke gesprekken te mengen om ze te laten inzien dat zulke figuren dom zijn. Ik waardeer jouw moedige poging daartoe en dat is een leuk streven, maar die energie stop ik liever in zaken die voor mij meer belang hebben .
Ik denk dat wij daarom ook onszelf kunnen classificeren als ''uitzonderlijke ekte bazen''.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie, wederzijds begrip en respect is haalbaar zodra de échte bazen elkaar treffen.
Exactquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef beverton het volgende:
Ik denk dat wij daarom ook onszelf kunnen classificeren als ''uitzonderlijke ekte bazen''.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef Aatrox het volgende:
Somige mensen stoppen teveel tijd in FOK! mann..
Dat is vaak het beste, daarom vind ik het zaak om het nutteloze van diezelfde discussies aan te kaartenquote:Op zondag 17 augustus 2014 09:50 schreef Gewas het volgende:
Ik vermijd discussies op internet altijd als de pest.
Goede paintskills trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zie dat je vooral in KLB zit en daar speelt dat al weer veel meer dan in bijv F&L, W&T of POL. Het is niet onmogelijk om de ego-afhankelijke discussianten te negeren. Waar ik ook maar iets proef van retoriek of drogredenen (met name de ''persoonlijke aanvallen'') laat ik aan mij voorbij gaan. Dat zit mijn wens om m'n ideeën te toetsen totaal niet in de weg. Uiteraard irriteer ik mij ook wel eens aan domme meningen en wil ik graag dat de ander leert begrijpen dat ze dom zijn, maar het is geen kunst je niet te laten verlijden tot een kansloos pis wedstrijdje.
Thanks, daar komt binnenkort een vervolg op, want iedereen wilt wel weten wat er met fucking Koepoek te Koe gebeurt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |