abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143506816
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:21 schreef CookieSlikker het volgende:

Kilo kip 4 euro. Biologisch is dat 10 euro. Keuze snel gemaakt.

Shirt gemaakt dmv kindarbeiders van een jaar of 6: 5 Euro
Shirt gemaakt door volwassenen: 15 Euro.

Keuze snel gemaakt?
pi_143506876
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Keuze snel gemaakt?
Gezien het succes van ketens als primark vrees ik van wel.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:28:33 #53
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_143506897
quote:

[..]

Keuze snel gemaakt?
Lijkt me wel. Zou sowieso kiezen voor dat shirt wat door kinderen wordt gemaakt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:29:21 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143506918
niets mis mee
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:30:35 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143506954
quote:

[..]

Keuze snel gemaakt?
"hardmade from organic fibers" 75 euro
pi_143507020
quote:

[..]

Keuze snel gemaakt?
Ja.

Primark _O_
En ja, een shirt van 40 euro bij de zara is ook door een kind gemaakt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143507028
quote:
6s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

"hardmade from organic fibers" 75 euro
Achja, het Apple model. Zo goedkoop mogelijk gemaakt, zo duur mogelijk verkocht door het product "hipster" te maken.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:34:07 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143507056
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja.

Primark _O_
helemaal niet

gewoon machinewerk joh :')
pi_143507094
Wakker Dier = Volkert vd Graaf 8)7
Natuurlijk is er dierenleed maar wat zijn de alternatieven? Biologisch is te duur voor 95% van de mensen dus het alternatief is buitenland, daar waar de dieren het nog 80 x slechter hebben dan hier. Enigste doel van Wakker Dier is Nederlandse boeren kapot maken. Weet Volkert alles van :X

Gezond verstand gebruiken mensen.... Wat minder vlees eten dus. Dagelijks is niet nodig. Maar steun aub die linksradicale idioten niet.
pi_143507100
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

helemaal niet

gewoon machinewerk joh :')
Bewijs...
pi_143507118
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja.

Primark _O_
Primark en Zara ken ik niet.
Wij staan blijkbaar iets anders in het leven. Prijs is voor mij geen doorslaggevend argument als ik iets koop.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:36:57 #62
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143507156
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Bewijs...
loon is duur? :') :{
pi_143507343
quote:
13s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef empa1010 het volgende:
Wakker Dier = Volkert vd Graaf 8)7
Natuurlijk is er dierenleed maar wat zijn de alternatieven? Biologisch is te duur voor 95% van de mensen dus het alternatief is buitenland, daar waar de dieren het nog 80 x slechter hebben dan hier. Enigste doel van Wakker Dier is Nederlandse boeren kapot maken. Weet Volkert alles van :X

Gezond verstand gebruiken mensen.... Wat minder vlees eten dus. Dagelijks is niet nodig. Maar steun aub die linksradicale idioten niet.
"Wat minder vlees eten" is in essentie precies wat wakker dier wil bereiken. Dus nu roep je op hen te steunen...
pi_143507506
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

"Wat minder vlees eten" is in essentie precies wat wakker dier wil bereiken. Dus nu roep je op hen te steunen...
Ik vind ook dat er dierenleed is dus ik ben het tot op zekere hoogte met ze eens. En het is daarnaast echt niet nodig om dagelijks vlees te eten, zeker niet als je eenmaal uitgegroeid bent. Maar hun manier van de boodschap brengen vind ik walgelijk en zeker omdat Volkert er (mede) achter zit.
pi_143508016
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Dven het volgende:

[..]

_O-

Wat voor soort hersenbeschadiging heb je precies? :D
Teveel Plofkip gegeten, dat is wel duidelijk :D
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:22:48 #66
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_143509124
Wakker dier kan doodvallen.

Boeren kapot maken met "onderzoeken" die nergens over gaan, mensen wijsmaken want ze geloven toch alles wat wakker dier schrijft. En ik gok dat 95% van de werknemers van wakker dier nog nooit een stal heeft gezien.
nerovetsrethca
pi_143509879
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef slangpie het volgende:
Wakker dier kan doodvallen.

Boeren kapot maken met "onderzoeken" die nergens over gaan, mensen wijsmaken want ze geloven toch alles wat wakker dier schrijft. En ik gok dat 95% van de werknemers van wakker dier nog nooit een stal heeft gezien.
Als en andere organisatie hetzelfde zegt is het dan wel goed?

http://www.ciwf.nl/vee-in(...)SomsACFfOhtAodYioAzA

Wereldwijd worden er elk jaar zo'n 70 miljard landbouwdieren (kippen, varkens, runderen en andere dieren) verbruikt voor hun vlees, eieren en melk.

Naar schatting leeft 70% van hen (zo’n 50 miljard dieren) in intensieve systemen. In Nederland noemen we dit systeem de vee-industrie.

De volle, geautomatiseerde stallen lijken immers meer op een fabriek dan op een traditionele boerderij.

Wat is er mis met de vee-industrie?

Vee-industrie is op het eerste gezicht de goedkoopste manier om de hoogste productie te verkrijgen. Er leven immers veel dieren dicht op elkaar in volle stallen. Dat is makkelijk en goedkoop voor de boer, maar gaat ten koste van het welzijn van de dieren, van mensen en van het milieu.

Je kunt hier per diersoort lezen hoe de dieren in de vee-industrie gehouden worden.
Het is geen prettig verhaal. Het gaat over volle, kale en vuile stallen of hokken.
Over opzettelijke verminkingen en over het dierenleed dat veroorzaakt wordt door verre transporten.

Meer over de schadelijke gevolgen voor mensen en aarde lees je hier.

http://www.ciwf.nl/aarde-mensen/
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:02:08 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143510569
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:21 schreef CookieSlikker het volgende:
Zozo heeft wakkerdier hier een paar leden rondlopen?

Kilo kip 4 euro. Biologisch is dat 10 euro. Keuze snel gemaakt.
Ik kan me voorstellen dat het als pauper zijnde aantrekkelijker is om voor goedkoop te gaan ja. :)

quote:
En nu niet zeggen dat er minder wordt verkocht. :') Elke keer is het schap leeg en gaat aĺle biologische spul de prullenbak in.
Dat hoeft niet gezegd te worden hoor, de feiten staan er nu eenmaal. Omzet aan Biologisch voedsel is afgelopen jaar met 10% gestegen en de totale vleesconsumptie daalt.

Doe je alsjeblieft niet nog dommer voor dan je al bent. Het wordt gênant.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143511155
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Wereldwijd worden er elk jaar zo'n 70 miljard landbouwdieren (kippen, varkens, runderen en andere dieren) verbruikt voor hun vlees, eieren en melk.

Naar schatting leeft 70% van hen (zo’n 50 miljard dieren) in intensieve systemen. In Nederland noemen we dit systeem de vee-industrie.

De volle, geautomatiseerde stallen lijken immers meer op een fabriek dan op een traditionele boerderij.

Vee-industrie is op het eerste gezicht de goedkoopste manier om de hoogste productie te verkrijgen. Er leven immers veel dieren dicht op elkaar in volle stallen. Dat is makkelijk en goedkoop voor de boer, maar gaat ten koste van het welzijn van de dieren, van mensen en van het milieu.

Je kunt hier per diersoort lezen hoe de dieren in de vee-industrie gehouden worden.
Het is geen prettig verhaal. Het gaat over volle, kale en vuile stallen of hokken.
Over opzettelijke verminkingen en over het dierenleed dat veroorzaakt wordt door verre transporten.

Ik ontken nergens dat de bio-industrie nadelen heeft, maar er is geen goed alternatief beschikbaar. Mensen hebben vlees nodig, de mate daarvan kan beperkt worden, maar je kunt dat niet van mensen verwachten.
Hoogachtend
pi_143511230
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik ontken nergens dat de bio-industrie nadelen heeft, maar er is geen goed alternatief beschikbaar. Mensen hebben vlees nodig, de mate daarvan kan beperkt worden, maar je kunt dat niet van mensen verwachten.
Wat kan je niet van mensen verwachten?
Dat ze minder vlees eten?

Juist wel, dan eten ze minder vlees en kunnen ze Biologisch vlees kopen, zijn z net zoveel
geld kwijt.
pi_143511238
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Hoe objectief acht jij de informatie die op die website staat?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143511245
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het als pauper zijnde aantrekkelijker is om voor goedkoop te gaan ja. :)

[..]

Dat hoeft niet gezegd te worden hoor, de feiten staan er nu eenmaal. Omzet aan Biologisch voedsel is afgelopen jaar met 10% gestegen en de totale vleesconsumptie daalt.

Doe je alsjeblieft niet nog dommer voor dan je al bent. Het wordt gênant.
Ik dom? :')____!

Ik volg tenminste de universiteit. :')
Kunnen we sowieso van jou niet zeggen.

En zulke gegevens haal ik zo op een paar afdelingen verder. Dus probeer mij nou maar niet te naaien hier. ;)
pi_143511285
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
Juist wel, dan eten ze minder vlees en kunnen ze Biologisch vlees kopen, zijn z net zoveel
geld kwijt.
Is biologisch vlees per definitie efficiënter in gebruik van mineralen? Resulteert biologisch vlees per definitie tot minder milieu druk? Garandeert biologisch vlees per definitie een lager gezondheidsrisico voor mensen?
pi_143511309
quote:
5s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hoe objectief acht jij de informatie die op die website staat?
:D hoeveel voorbeelden had je willen hebben dan?

Zo kan ik ook alles aan de kant schuiven :')
pi_143511376
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:23 schreef FANN het volgende:

[..]

:D hoeveel voorbeelden had je willen hebben dan?

Zo kan ik ook alles aan de kant schuiven :')
Ze gaan wel creatief om met bronvermelding vind je niet? De anti-vlees leuzen worden zonder bronvermelding gepresenteerd en vanzelfsprekende agronomische feiten met. Zo kan iedereen wel een mooi verhaal schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')