Het is geen port, dat is het grote verschil. Nieuwe puzzels, nieuwe mogelijkheden qua controller, alles. Dus helaas, jammer, een mislukte trolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer een port
Een pr-dude die ik ken zei ooit eens dat hij liever nieuwe games ziet.
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen port, dat is het grote verschil. Nieuwe puzzels, nieuwe mogelijkheden qua controller, alles. Dus helaas, jammer, een mislukte trol
Je leest niet: het is niet dezelfde game.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.
Het is hetzelfde als Resident Evil en de REmake, Wind Waker en Wind Waker HD. Een enhanced port. Zelfde game, nieuw jasje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest niet: het is niet dezelfde game.
Mario gaat om een loodgieter, betekent dat Super Mario World een port is van SMB1?
Heerlijk eigenwijs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als Resident Evil en de REmake, Wind Waker en Wind Waker HD. Een enhanced port. Zelfde game, nieuw jasje.
Ja, Mario wordt ook elke keer weer opnieuw verteld, prinses wordt ontvoerd, Mario erachter en Bowser is de baas en het is een platformer. Dus zijn alle Mario's ook een port?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony noemt het zelf ook gewoon een retelling... Hoe is dat niet dezelfde game dan? Een warme chocomel met slagroom is ook nog gewoon chocomel.
Als het nou van platformer naar first person shooter was gegaan, okay, dan is het een nieuwe game
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriënquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony noemt het zelf ook gewoon een retelling... Hoe is dat niet dezelfde game dan? Een warme chocomel met slagroom is ook nog gewoon chocomel.
Als het nou van platformer naar first person shooter was gegaan, okay, dan is het een nieuwe game
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriën
Een enhanced chocomel dus. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriën
Mooi, dan kan ik voortaan alle Mario's een port noemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een enhanced chocomel dus. Precies mijn punt.
Als jij daar heel gelukkig van wordt moet je dat zeker doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik voortaan alle Mario's een port noemen
Het toont alleen aan hoe vol onbegrip ik ben dat je zoiets een port kunt noemen. Dan heb je of totaal niet gelezen, of geen previews gezien. Of je bent enorm aan het trollen, zoals alleen jij dat kan op alles wat niet Nintendo isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij daar heel gelukkig van wordt moet je dat zeker doen!
Ik geloof echt wel dat ze zaken hebben toegevoegd, andere personges, extra gebieden, andere gameplay (duh, andere controls) maar in de basis is het gewoon dezelfde game.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het toont alleen aan hoe vol onbegrip ik ben dat je zoiets een port kunt noemen. Dan heb je of totaal niet gelezen, of geen previews gezien. Of je bent enorm aan het trollen, zoals alleen jij dat kan op alles wat niet Nintendo is
In bide gevallen is er dus geen discussie mogelijk, dus gaat mijn energie weer naar previews schrijven, en Hyrule Warrior spelen als die gamepad weer eens is opgeladen
geen idee, maar de reis naar de ps4 kan nog wel even durenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend wanneer Journey naar de PS4 komt?
Zeker niet al die andere titels gezien? En de games die al aangekondigd zijn? Ik ben wel tevreden met de balans aan games die ze hebben. En gezien veel mensen van een andere console naar de PS4 zijn overgestapt kunnen zij er ook nog van genieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.
Voor het einde van dit jaar in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, maar de reis naar de ps4 kan nog wel even duren![]()
Misschien bedoelden ze voor PS5?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef RRuben het volgende:
Ik hoop ook dat planetside snel komt! Die wilden ze bij de release al klaar hebben...
Nee, vertel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
Was het al bekend dat P.T. Silent Hills is?
quote:
http://www.gamed.nl/view/113807quote:Sony Computer Entertainment toonde gisteren tijdens hun persconferentie verschillende games waaronder het mysterieuze P.T, een horrorgame waarvan meteen een teaser beschikbaar was in de PlayStation Store.
Het spelen van de teaser onthult eigenlijk dat P.T. van 7780s Studio een Playable Teaser is voor een nieuwe Silent Hill die wordt ontwikkeld door Hideo Kojima en Guillermo del Toro. Ook The Walking Dead acteur Norman Reedus is betrokken bij het spel. Kojima speelt dus opnieuw met onze voeten, maar dat verbaast ons niet meer na The Phantom Pain.
Moet ik alle drie nog spelen (Guacamelee) heb ik al wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat is jullie favoriete indie top 3? Die van mij:
Rogue Legacy
Don't Starve
Guacamelee!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit nu ook vast denk ik.
Ben nu bij dat rode snelle gedeelte, maar er gebeurt niks. Loop steeds rondjes en gangetje wordt langer, maar er gebeurt gewoon niks meer.
Kan iemand me helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Cikx het volgende:
[..]Ah thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik het nou verkeerd of moet je perse een microfoon en headset hebben om dit uit te spelen?
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah thanks
Begrijp ik het nou verkeerd of moet je perse een microfoon en headset hebben om dit uit te spelen?
Oh omdat ik op bepaalde sites lees dat je moet schreeuwen of iets moet zeggen. Het is me namelijk nog steeds niet gelukt om die laatste sequence goed te doen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh omdat ik op bepaalde sites lees dat je moet schreeuwen of iets moet zeggen. Het is me namelijk nog steeds niet gelukt om die laatste sequence goed te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook vooral meer interessant om eens te spelen dan heel vaak, maar ik laat graag het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:33 schreef Cikx het volgende:
Echt een tof item over No Man's Sky. Ondanks dat het me op gegeven moment saai lijkt omdat je geen doel hebt vind ik de game toch wel heel fascinerend en ben ik er heel benieuwd naar.
Hoe 4 man zo die wereld kunnen genereren met wiskunde formules is echt ongelofelijk. Zet je toch wel aan het denken dat het misschien mogelijk is dat we zelf in zo'n gegenereerde wereld/simulatie leven.
Ik was daar ook even bang voor, omdat in elk filmpje alleen maar de nadruk werd gelegd op die gegenereerde omgevingen. Maar schijnbaar is er toch een doel: je begint je reis aan een uiteinde van het heelal en je moet naar het centrum zien te komen. Je hebt geen schip, en je moet resources verzamelen om het te bouwen. Je schip moet ook steeds beter worden en ook daarvoor heb je resources nodig. Resources kun je op planeten mijnen, of resources verhandelen op een ruimtestation voor andere spullen. Of door andere schepen neer te schieten etc. Er zijn meerdere mogelijkheden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:33 schreef Cikx het volgende:
Echt een tof item over No Man's Sky. Ondanks dat het me op gegeven moment saai lijkt omdat je geen doel hebt vind ik de game toch wel heel fascinerend en ben ik er heel benieuwd naar.
Ik wilde het net zeggen, wie betaalt dat ervoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
55 euro vragen voor een used game, ze zijn niet goed bij Gamemania
Ik vind het ook wel veel, maar goed, ik zit er niet mee als ik er m'n voordeel mee kan doen. Ik denk niet dat ik op een goedkopere manier aan AC: Unity kan komen. AC:BF verkopen op Marktplaats levert me maximaal 30-35 euro incl op en vervolgens gaat AC: Unity me 55-60 Euro kosten. Dan is deze actie voor mij toch wel de moeite waard.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, wie betaalt dat ervoor
Voor mij ook, heb alle filmpjes bekeken en dan groeit het vertrouwen dat dit tof wordt. Zelf kiezen wat je doet, niet gestuurd worden maar niet doelloos rond hoeven dwalen, geen verplicht multiplayer, maar wel wat opties, daar houd ik wel van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik was daar ook even bang voor, omdat in elk filmpje alleen maar de nadruk werd gelegd op die gegenereerde omgevingen. Maar schijnbaar is er toch een doel: je begint je reis aan een uiteinde van het heelal en je moet naar het centrum zien te komen. Je hebt geen schip, en je moet resources verzamelen om het te bouwen. Je schip moet ook steeds beter worden en ook daarvoor heb je resources nodig. Resources kun je op planeten mijnen, of resources verhandelen op een ruimtestation voor andere spullen. Of door andere schepen neer te schieten etc. Er zijn meerdere mogelijkheden.
Je kunt in principe ook andere spelers tegenkomen, maar het heelal is zo groot dat het met alle waarschijnlijkheid niet zal gebeuren. Als je een planeet aandoet, kun je wel zien of iemand hem voor jou al ontdekt had en krijg je de naam van die persoon te zien.
Er zijn wat plannen om de multiplayer uit te breiden, maar daar werd verder niet op ingegaan.
Zie flimpje:
Voor mij verhuist het spel met dit filmpje en deze informatie van m'n 'to watch'-lijst naar 'must buy'-lijst.
Iemand die geen 70 euro voor een nieuwe wil betalen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
55 euro vragen voor een used game, ze zijn niet goed bij Gamemania
De desbetreffende game is voor 30 nieuw te vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Iemand die geen 70 euro voor een nieuwe wil betalen?
Ik ga zelf binnenkort ook weer wat games inleveren denk ik, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar koopt. Dat hele businessmodel moet een keer in elkaar klappen voor mijn gevoel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:54 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel veel, maar goed, ik zit er niet mee als ik er m'n voordeel mee kan doen. Ik denk niet dat ik op een goedkopere manier aan AC: Unity kan komen. AC:BF verkopen op Marktplaats levert me maximaal 30-35 euro incl op en vervolgens gaat AC: Unity me 55-60 Euro kosten. Dan is deze actie voor mij toch wel de moeite waard.
is ook mogelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:33 schreef Cikx het volgende:
Hoe 4 man zo die wereld kunnen genereren met wiskunde formules is echt ongelofelijk. Zet je toch wel aan het denken dat het misschien mogelijk is dat we zelf in zo'n gegenereerde wereld/simulatie leven.
Idem. Het valt vast nog wel enigszins mee voor mij in vergelijking met sommige anderen, maar bij mij komen (de Limited/Collectors Editions van) Destiny, AC Unity en Dragon Age er voor de PS4 nog in dit jaar. En vast nog wel wat indies die op het moment nog onder de radar zweven maar zodra ze uitkomen helemaal vet blijken te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt echt een krankzinnige periode voor mijn portemonnee aan
laat dit gewoon voor je, hier bereik je helemaal niks mee en niemand boeit het... Het is maar een titelquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:11 schreef VulpX het volgende:
Owww, die TT weer.![]()
[ afbeelding ]
Naam van de topicstarter... Ah, dat verklaart een hoop.
Zoals zovelen hier post ik waar ik zin in heb. The saltiness is strong bij sommigen hier, dat mag best gezegd worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
laat dit gewoon voor je, hier bereik je helemaal niks mee en niemand boeit het... Het is maar een titel
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
Nu staat No Man's Sky ook in mijn 'must buy' lijstje
Ik moet niet meer in dit topic komen, het wijst mij alleen maar op nieuwe vette games.
Ik heb vooral zin in PS+ volgend jaar. Grote kans dat we dan eindelijk de AAA titels gaan krijgen waar iedereen al maanden om loopt te zeuren. Iets in de trend van Knack, Killzone, ACIV en Second Son ergens rond maart zou zomaar kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben zo blij met PSplus nu hč, want ik ga niet alles kúnnen kopen wat ik vet vind, en zo krijg je soms een jaar later alsnog de kans.
Ik zou ook erg tevreden zijn met LEGO Marvel of Need for Speed of what not.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:06 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb vooral zin in PS+ volgend jaar. Grote kans dat we dan eindelijk de AAA titels gaan krijgen waar iedereen al maanden om loopt te zeuren. Iets in de trend van Knack, Killzone, ACIV en Second Son ergens rond maart zou zomaar kunnen
Tenzij Second Son nog steeds aardig verkoopt natuurlijk, dan gaan we die nog lang niet zien.
je weet dat dit het PS4 topic is? En niet het-klagen-over-topic-titels-topic? Van mij mag je zeggen wat je wilt hoor, geen probleem. Maar dit heeft niks met PS4 te maken. En over dat FIFA heb ik vaak genoeg al wat gezegdquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zoals zovelen hier post ik waar ik zin in heb. The saltiness is strong bij sommigen hier, dat mag best gezegd worden.
Ga anders even klagen op die honderden Fifa posts.
Thanks, goede acties wel. Dan ga ik ff BF4 inleveren denk ik. Twijfel alleen nog wat ik terug haal.quote:
Al die games zijn awesome!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Thanks, goede acties wel. Dan ga ik ff BF4 inleveren denk ik. Twijfel alleen nog wat ik terug haal.
Wordt de nieuwe Dragon Age goed?
Anders misschien Destiny of Shadows of Mordor
Ow zeker. Maar die heb ik zelf al (gehad)quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou ook erg tevreden zijn met LEGO Marvel of Need for Speed of what not.
Nieuwe accu erin zettenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
ben die kabels zat.Tijd voor een chargekit
Gewoon 2 controllers, en dan afwisselen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
ben die kabels zat.Tijd voor een chargekit
zou je ook gta 5 kunnen preorderen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:42 schreef Morri het volgende:
Overigens heeft Gamemania een actie waarbij je een PS4 spel kunt inruilen (minimale USED verkoopwaarde moet 50 Euro zijn), 20 euro betaalt, en dan een nieuw spel kunt preorderen.
Ik zie dat de USED verkoopwaarde van AC: BF op 55 Euro zit bij Gamemania. Ik denk dat ik die ga inruilen (+ 20 euro bijleggen) voor AC: Unity. BF vond ik leuk totdat ik met die boten aan de slag moest. Ik heb liever een AC zonder die boten.
Complete actievoorwaarden
De Marktplaats handelaartjes onder jullie kunnen er vast ook wel wat mee
De game waar ik het meest naar uit kijk op de ps4. Met afstand. En het is niet eens een port... en zelfs een console-exclusive!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik was daar ook even bang voor, omdat in elk filmpje alleen maar de nadruk werd gelegd op die gegenereerde omgevingen. Maar schijnbaar is er toch een doel: je begint je reis aan een uiteinde van het heelal en je moet naar het centrum zien te komen. Je hebt geen schip, en je moet resources verzamelen om het te bouwen. Je schip moet ook steeds beter worden en ook daarvoor heb je resources nodig. Resources kun je op planeten mijnen, of resources verhandelen op een ruimtestation voor andere spullen. Of door andere schepen neer te schieten etc. Er zijn meerdere mogelijkheden.
Je kunt in principe ook andere spelers tegenkomen, maar het heelal is zo groot dat het met alle waarschijnlijkheid niet zal gebeuren. Als je een planeet aandoet, kun je wel zien of iemand hem voor jou al ontdekt had en krijg je de naam van die persoon te zien.
Er zijn wat plannen om de multiplayer uit te breiden, maar daar werd verder niet op ingegaan.
Zie flimpje:
Voor mij verhuist het spel met dit filmpje en deze informatie van m'n 'to watch'-lijst naar 'must buy'-lijst.
haha dat is wel sneu van die adminquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Gister in een BF4 server gebanned omdat ik keer op keer iemand keiharde headshots gafMijn broer 2 dagen eerder omdat hij iemand had overreden met een tankje. Zo hou je ook geen mensen meer over op je server als je al om een scheet iemand gaat bannen
Nog 2 dagen tot Diabloik ga dat spel echt helemaal grijs spelen het komende jaar. Op GTAV na laat ik de rest van de games voorlopig terzijde liggen
en Minecraft natuurlijk
Crap, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 17 augustus 2014 11:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
zou je ook gta 5 kunnen preorderen?
Tomb Raider used prijs is ¤49,98........![]()
Zou je die ook in mogen leveren of doen ze het erom.
Ja volgens mij wel. Straks maar even doen jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha dat is wel sneu van die adminkan je ook instellen dat je alleen op officiele Dice servers kan komen?
ja zo'n klein dik verwent joch die gaat janken als hij gekilled wordt en diegene gaat bannenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Straks maar even doen jaMerendeel bestaat toch uit clan servers. Die admin zal van zijn papa en mama wel een clanserver gekregen hebben en er vervolgens niet mee om kunnen gaan of het feit dat ie keihard geowned wordt door sommigen
Nu ben ik om.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Zie flimpje:
Haha tof filmpje.quote:
Dit... OH MY GAWD!quote:Voor mij verhuist het spel met dit filmpje en deze informatie van m'n 'to watch'-lijst naar 'must buy'-lijst.
Maar je kan dan niet op de EU servers spelenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:40 schreef Richie2000 het volgende:
Diablo maar in us store bestellen, is maar 50 eu omgerekend.
ach zolang er mensen zijn die 60eur voor precies dezelfde game neerleggen als dt ze al voor een andere console hebben, zijn er ook zat gekken die dat zullen betalenquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, wie betaalt dat ervoor
Ik zag het...Geen idee. Dat wordt navragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Crap, ik heb hetzelfde. Ook ¤ 49,98
Ik lees dat het 5 miljard jaar kost om alle planeten te bezoeken, als je op elk 1 seconde doorbrengt. Het gebruikt 64-bit computing, wat het totaal op 1.8x10^19 brengt, als ik goed heb opgelet. Volgens Google zit je dan in de quintiljoenen te rekenen.quote:
Dat is de hele truukquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Crap, ik heb hetzelfde. Ook ¤ 49,98
Als je even naar beneden scrollt op de actiepagina dan zie je nog meer spellen die je kunt preorderen, onder 'extra deelnemende titels'. GTA 5 zit daar ook bij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
zou je ook gta 5 kunnen preorderen?
Tomb Raider used prijs is ¤49,98........![]()
Zou je die ook in mogen leveren of doen ze het erom.
Was net een kwartier te laat voor die actie van Wehkampquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Sodapoppin het volgende:
Oplichtings praktijken altijd met die acties van GameMania
Een game met minimaal een USED waarde van 50 euro inleveren en een betaling van 19 euro in ruil voor een andere pre-order game![]()
Je zult zien dat de meeste games die nog released moeten worden straks op tweakers en budgetgaming voor een paar tientjes staan. Zo was FIFA15 3 dagen geleden een Mega-deal bij Wehkamp voor ¤44 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |