Nee, vertel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
Was het al bekend dat P.T. Silent Hills is?
quote:
http://www.gamed.nl/view/113807quote:Sony Computer Entertainment toonde gisteren tijdens hun persconferentie verschillende games waaronder het mysterieuze P.T, een horrorgame waarvan meteen een teaser beschikbaar was in de PlayStation Store.
Het spelen van de teaser onthult eigenlijk dat P.T. van 7780s Studio een Playable Teaser is voor een nieuwe Silent Hill die wordt ontwikkeld door Hideo Kojima en Guillermo del Toro. Ook The Walking Dead acteur Norman Reedus is betrokken bij het spel. Kojima speelt dus opnieuw met onze voeten, maar dat verbaast ons niet meer na The Phantom Pain.
Moet ik alle drie nog spelen (Guacamelee) heb ik al wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat is jullie favoriete indie top 3? Die van mij:
Rogue Legacy
Don't Starve
Guacamelee!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit nu ook vast denk ik.
Ben nu bij dat rode snelle gedeelte, maar er gebeurt niks. Loop steeds rondjes en gangetje wordt langer, maar er gebeurt gewoon niks meer.
Kan iemand me helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Cikx het volgende:
[..]Ah thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik het nou verkeerd of moet je perse een microfoon en headset hebben om dit uit te spelen?
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah thanks
Begrijp ik het nou verkeerd of moet je perse een microfoon en headset hebben om dit uit te spelen?
Oh omdat ik op bepaalde sites lees dat je moet schreeuwen of iets moet zeggen. Het is me namelijk nog steeds niet gelukt om die laatste sequence goed te doen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh omdat ik op bepaalde sites lees dat je moet schreeuwen of iets moet zeggen. Het is me namelijk nog steeds niet gelukt om die laatste sequence goed te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |