Porto heeft vrijdag al gespeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heerlijk, niks mis mee. Om 17.00 uur ook nog het debuut van Janmaat tegen City. Porto en Lazio beginnen over twee weken pas weer toch? Zeker interessant om te zien hoe de oud-Feyenoorders het daar gaan doen.
Op de laatste transferdag komt Bas Dost naar Feyenoord, zegt mijn glazen bol.quote:
Ik reken hier op. Even vermelden op fr12.nlquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op de laatste transferdag komt Bas Dost naar Feyenoord, zegt mijn glazen bol.
Ziyech op 10, Immers iets terughoudender en Vilhena voor de verdediging lijkt me prima opzich. Dat is ook de rol waar Vilhena zich meer op moet gaan focussen in mijn optiek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef TC03 het volgende:
Op zich zou Immers toch ook op 6 () kunnen spelen?
Lijkt me inderdaad ook de meest logische optie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ziyech op 10, Immers iets terughoudender en Vilhena voor de verdediging lijkt me prima opzich. Dat is ook de rol waar Vilhena zich meer op moet gaan focussen in mijn optiek.
Dus je bedoelt Vilhena op de plek van Clasie, Immers op de plek van Vilhena en Ziyech op de plek van Immers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ziyech op 10, Immers iets terughoudender en Vilhena voor de verdediging lijkt me prima opzich. Dat is ook de rol waar Vilhena zich meer op moet gaan focussen in mijn optiek.
Je UIquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is goffetomme gewoon weer de schuld van Immers.
Las daar vanmorgen een berichtje van de persvoorlichter van Twente die even kwam melden dat Ziyech morgen een vierjarig contract zal ondertekenen bij Twente ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken hier op. Even vermelden op fr12.nl
Zo iets. Al zal Immers in de praktijk toch wat dieper gaan staan dan Vilhena nu doet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus je bedoelt Vilhena op de plek van Clasie, Immers op de plek van Vilhena en Ziyech op de plek van Immers.
Klopt. Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit op welke plek je Immers zet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo iets. Al zal Immers in de praktijk toch wat dieper gaan staan dan Vilhena nu doet.
Iedereen op FR12 wil een scoop hebben, geen bal van geloven joh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Las daar vanmorgen een berichtje van de persvoorlichter van Twente die even kwam melden dat Ziyech morgen een vierjarig contract zal ondertekenen bij Twente ..
Het is zelfmoord om hem op '6' te zetten, is hij veel te blind voor namelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit op welke plek je Immers zet.
Ik denk dat hij dat wel kan maar dat daar niet zijn kracht ligt. Immers heeft veel loopvermogen dus die moet je niet 'vast' zetten op de middencirkel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is zelfmoord om hem op '6' te zetten, is hij veel te blind voor namelijk.
Inderdaad. Toch denken schijnbaar veel supporters dat dit het geval gaat zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Maar alleen een volslagen debiel zou toch zoiets zeggen bij de onderhandelingen?
'Ja Hakim, we willen je graag hebben, maar je bent dan wel 2e keus op je favo positie achter Immers' Zie je dat al voor je?
Vormer kan het niveau echt niet aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Punt naar achter. Vilhena en Ziyech aanvallend.
Vormer als verdedigende middenvelder.
Vanaf de eerste minuut erop kletsen.
KOMOP FEYENOORD
Sommige supporters denken van alles alleen maar om maar zo negatief mogelijk te kunnen zijn volgens mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch denken schijnbaar veel supporters dat dit het geval gaat zijn.
Kun je nagaan hoe laag hun verwachtingen zijn ten aanzien van Fred Rutten en Van Geel.
Vind dit echt zo'n onzin. Hij speelt één wedstrijd slecht tegen Heerenveen terwijl hij vorig jaar vaak prima is ingevallen en hij kan er op eens niks van. Ik denk dat als je hem 5 wedstrijden achter op rij in de basis zet dat hij die rol prima kan invullen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vormer kan het niveau echt niet aan.
Immers ook niet en die staat ook altijd basis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vormer kan het niveau echt niet aan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Immers ook niet en die staat ook altijd basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |