True, maar "dik" hoeft niet ongezond te zijn vind ik hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
De vraag is of we ouder blijven worden met al dat overgewicht en diabetes.
Heb een fijne dienst en ben met de fietsmaar morgen weer
Ik heb een tijd lang zelf brood gebakken en moet dat eigenlijk weer gaan doen. Niks zo lekker als een Norwich Sourdough (zuurdesembrood van jawel, zie je bovenstaande grafiekje: tarwebloemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef V1z0R het volgende:
Op het werk paar keer gehad dat er van dat artisanbrood werd gehaald maar dat is totaal anders dan normaal brood. Gooi normaal al flinke portie kipfilet op brood maar met dat brood moet je bijna hele filet nemen wil je de verhouding lekker houden
Laatste zin in uniek d'r sig zit dan ook een grote waarheid in verborgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang zelf brood gebakken en moet dat eigenlijk weer gaan doen. Niks zo lekker als een Norwich Sourdough (zuurdesembrood van jawel, zie je bovenstaande grafiekje: tarwebloemen roggemeel.) Die smaak
. En dan met stoom gebakken zodat het een heerlijk krokante korst heeft, omz.
Hier een beetje een prutdag, zit niet lekker in mn vel vandaagKomt wel weer goed, morgen weer een dag.
Je moet het ook niet halen, maar zelf bakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef V1z0R het volgende:
Op het werk paar keer gehad dat er van dat artisanbrood werd gehaald maar dat is totaal anders dan normaal brood. Gooi normaal al flinke portie kipfilet op brood maar met dat brood moet je bijna hele filet nemen wil je de verhouding lekker houden
Laatste keer brownies was ik ook half-baked, klaag verder nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet halen, maar zelf bakken
Ow dat maximale uit het leven halen doe ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatste zin in uniek d'r sig zit dan ook een grote waarheid in verborgen.
Gewoon het maximale halen uit het leven en dan vooral je lever. Die van mij is 5 sterren NCAP...
Laatste keer dat 'ie getest is in ieder geval, toen telde voetgangerveiligheid nog niet.
Oeh, om in te bijtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:44 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel schuin want mobiel
quote:
Ik heb hem laatst ook al weer door gespuid met de boodschap dat alle beweging goed is naar iemand anders die vond dat haar uur wandelen niet in verhouding stond met het sporten wat anderen deden etcetc.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Tink:
Van alle onzin die ik spui (en dat is een boel) is er een ding die gewoon waarheid is en al geregeld herhaald heb
Komt waarschijnlijk omdat ik m nog had ge editquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef Californium het volgende:
thx! En mijn D was inderdaad heerlijk!
Edit: Over je vraag heen gelezen! Ja! Gaat idd beter. Lekker verhuisd dus minder stress, leer steeds meer de dingen en mensen om me heen tewaarderen en ik KAN genieten van kleine dingen. Ik zit nu goed in mijn vel. Van de week wel een dipje maar dat was gelukkig voorbij na mijn bezoekje bij de psycholoog. Van de week wat dingen gekookt!
En maar liefst ook een keer meer dan 1 pannetje op het vuur gehad! Ja, lekker weer aan het werk. Gaat nu echt goed ja.Hoop dat ik in die flow blijf!
Dat is Kossquote:
quote:
O ze heeft goede filmpjes, is goed in yoga maar geen goede yogi(?) omdat ze gewoon rood vlees eet en wijn drinkt etc. Vond ik wel grappigquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ziet er goed uit Cali!
Wat is er met je Yoga lerares Prob?
Lijstje gister:
T: 2 chocomuffins met pindakaas
L: 2 dubbele speltboterham met kaas, ham en boter
T: handje amandelen
D: kom zelfgemaakte chili met dikke snee brood en Binckse belofte biertje
T: bak kwark+ 1 augurk....want ik had trek in een augurk![]()
Vandaag:
T: dubbele boterham met avocado en kip
T: 2 mini snickers
S: benen
L: gewokte biefstuk met ui/ paprika en chilisaus, rijst erbij
T: kaas
T: 2 chocomuffins
T: bak kwark
1. Waarom zou je dat eruit willen halen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Florentius het volgende:
Juiste manier om broccoli (en andere kool) te koken als je tenminste het sulfurofaan eruit wilt halen.
Sorry dames maar uniekhoorn vroeg erom met de titel op moleculair niveau.
Plus de broccoli line in TS post.
Knoflook heeft dat ook. Niet hetzelfde stofje, maar je moet het eerst snijden of persen, dan tien minuutjes laten staan en dan pas in warm eten verwerkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Florentius het volgende:
Juiste manier om broccoli (en andere kool) te koken als je tenminste het sulfurofaan eruit wilt halen.
Een enzym is een stofje wat een proces helpt maar zelf onveranderd blijft, in broccoli gaat dat dus kapot door hitte.
Sorry dames maar uniekhoorn vroeg erom met de titel op moleculair niveau, en de broccoli line in TS post.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Florentius het volgende:
Een enzym is een stofje wat een proces helpt maar zelf onveranderd blijft, in broccoli gaat dat dus kapot door hitte.
Sorry dames maar uniekhoorn vroeg erom met de titel op moleculair niveau, en de broccoli line in TS post.
Ik eet eigenlijk alleen nog maar winnend groen uit dit clipje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef loveli het volgende:
Geeft weer 'voer' voor nader onderzoek
En voor broccoli hoef je nooit sorry te zeggen.
Waar ik nou nieuwsgierig naar ben (ook voor anderen hier die verwijzen naar de wetenschap/academische onderzoeken): Geloof jij dat de wetenschap is uitgeleerd/uit is onderzocht en dat we alles al weten van groenten/fruit/voedingsmiddelen en hoe die invloed hebben op ons gezondheid? En ben jij niet bang dat je noodzakelijke voedingsstoffen mist omdat je bepaalde groente/levensmiddelen laat staan cq minder eet cq de focus legt op bepaalde voedselgroepen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Florentius het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen nog maar winnend groen uit dit clipje.
De standaard nederlandse groenten vervangen door deze winner maakt je al een enorme slag mee.
En dat zonder hoeveelheden te hoeven aanpassen, het blijkt dat de meeste groenten gewoon bijna niets doen.
http://nutritionfacts.org/video/1-anticancer-vegetable/
You tube direct zelfde filmpje:
Bieten, spinazie, kool soorten en de ui familie. Iedere dag voor mij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |