Wel een leuk talentje inderdaad, die ga ik in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rooney kan wel aardig ballen.
Haha je kijkt via een streamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
Jullie roepen al paal voordat de scheids op mijn stream zijn scheerschuim heeft gepakt
Jij ging toch geen voetbal kijken vandaag tot Den Haag begint?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Rooney laat mij als fanboy vandaag wel weer genieten.
Rooneygod.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Rooney laat mij als fanboy vandaag wel weer genieten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Fellaini
Die kopt de 2-1 wel binnen.
Ik zou de scouting van FC Groningen tippen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een leuk talentje inderdaad, die ga ik in de gaten houden.
Ik ben wispelturig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging toch geen voetbal kijken vandaag tot Den Haag begint?
Ja en? Bij Lingo roepen ze toch altijd al GROEEEEN GROEEEEN voordat Lucille heeft gezegd dat er een een bal gepakt mag worden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
Jullie roepen al paal voordat de scheids op mijn stream zijn scheerschuim heeft gepakt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja en? Bij Lingo roepen ze toch altijd GROEEEEN GROEEEEN voordat Lucille heeft gezegd dat er een een bal gepakt mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |