quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:57 schreef Tchock het volgende:
Hij had hem volgens mij ook makkelijk kunnen binnenkoppen of volleyen maar leuk dat hij dan voor het publiek er nog zo'n omhaal uit gooit.
twitter:ManUtdChannel twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 20:59:44Louis van Gaal: "The most important thing is that we give pleasure to the fans." reageer retweet
Die Woodward zit moeilijk te doen, volgens mij. Op een dag komt 'ie bloedend zijn kantoor uit door boze Lowietje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Vidal trouwens nog naar Manchester United?
Ik las dat Juventus zestig miljoen euro plus Javier Hernandez voor hem wil hebben. Dat gaat United nooit betalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Vidal trouwens nog naar Manchester United?
Hij wordt dus pas gehaald in de laatste paar dagen voor de deadline.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Woodward zit moeilijk te doen, volgens mij. Op een dag komt 'ie bloedend zijn kantoor uit door boze Lowietje.
Jammer, want ik vind die Fletcher en Carrick enzo echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las dat Juventus zestig miljoen euro plus Javier Hernandez voor hem wil hebben. Dat gaat United nooit betalen.
Eriksenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Spurs
Lloris;
Naughton, Dier, Kaboul, Rose;
Bentaleb, Capoue;
Lennon, Eriksen, Lamela;
Adebayor
Christianquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Spurs
Lloris;
Bentaleb, Capoue;
Lennon, Eriksen, Lamela;
Adebayor
dier is echt een beest in de verdedigingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Spurs
Lloris;
Bentaleb, Capoue;
Lennon, Eriksen, Lamela;
Adebayor
Bij de Tafel van Keestkontrace ziet men deze dingen toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)f8y6K4MInaspRK6mntaV
Young krijgt vogelschijt in z'n bek
Soldado was in spanje een prima spitsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel zonde dat Spurs nog steeds geen echte topspits heeft.
Adebayor en Soldado hebben als Spurs is toch wel echt het hoogsthaalbare andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel zonde dat Spurs nog steeds geen echte topspits heeft.
Vind ik ook beter dan Adebayor, maar zeker niet in de basis door zijn kutseizoen vorig jaar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Soldado was in spanje een prima spits
Bony kunnen ze ook echt wel halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adebayor en Soldado hebben als Spurs is toch wel echt het hoogsthaalbare anders
Laten we Bony nou ook weer niet gaan overschattenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bony kunnen ze ook echt wel halen.
Omdat de camera gelijk wegschakelde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom stopt het gifje voor je zijn reactie ziet
Zou een meer dan prima spits voor Spurs zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we Bony nou ook weer niet gaan overschatten
Wel een leuk talentje inderdaad, die ga ik in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rooney kan wel aardig ballen.
Haha je kijkt via een streamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
Jullie roepen al paal voordat de scheids op mijn stream zijn scheerschuim heeft gepakt
Jij ging toch geen voetbal kijken vandaag tot Den Haag begint?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Rooney laat mij als fanboy vandaag wel weer genieten.
Rooneygod.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Rooney laat mij als fanboy vandaag wel weer genieten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Fellaini
Die kopt de 2-1 wel binnen.
Ik zou de scouting van FC Groningen tippen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een leuk talentje inderdaad, die ga ik in de gaten houden.
Ik ben wispelturig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging toch geen voetbal kijken vandaag tot Den Haag begint?
Ja en? Bij Lingo roepen ze toch altijd al GROEEEEN GROEEEEN voordat Lucille heeft gezegd dat er een een bal gepakt mag worden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
Jullie roepen al paal voordat de scheids op mijn stream zijn scheerschuim heeft gepakt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja en? Bij Lingo roepen ze toch altijd GROEEEEN GROEEEEN voordat Lucille heeft gezegd dat er een een bal gepakt mag worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |