abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143484583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Graspollen ipv stenen. Het Malieveld is voornamelijk een grasveld.
Nja ze willen Schilderswijk en anders Malieveld :P
pi_143484607
Goh het zijn een stel mongolen die ISIS steunen, je verwacht het niet.
pi_143484629
De organisator is volgens mij een bekeerde Nederlander

beste broeders en zusters, en overige geïnteresseerden, welkom op mijn weblog. Ik zal hier even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben een Nederlandse broeder uit Bussum, geboren op 6 Februari 1980 en door het afleggen van de shahada in de Abu Bakr moskee te Almere ‘herboren’ op 6 Februari 2007 alhamdulillah. Na de aanslagen in Madrid op 11 Maart 2004 en in Londen op 21 Juli 2005 vroeg ik mij af waar moslims in geloven waardoor ik de edele Koran ben gaan lezen. Tijdens het lezen kwam ik dingen tegen die mij echt verbaasde zoals o.a. het ontstaan van de hemelen en de aarde en de ontwikkelingsfases van een embryo welke nauwkeurig worden beschreven. Voor dit soort zaken beschikte ze 1435 jaar geleden nog niet over de technologie en kennis waardoor deze informatie wel afkomstig moet zijn de van Alwetende, ik wil iedereen die niet als moslim door het leven gaat dan ook bij deze uitnodiging om zelf de edele Koran te gaan lezen. Op mijn weblog plaats ik informatie die ik met jullie wil delen en daarnaast plaats ik stukken die ik zelf heb geschreven.

http://ismaelibnadam.wordpress.com/about/
pi_143484670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ze willen Schilderswijk en anders Malieveld :P
Heb jij niet meegekregen dat Van Aartsen een demonstratieverbod voor 2 maanden heeft opgelegd in de Schilderswijk.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:18:19 #125
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143484688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Graspollen ipv stenen. Het Malieveld is voornamelijk een grasveld.
Stenen kun je meenemen :Y
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143484690
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
alhamdulillah
Op zijn site staat een mooi betoog over waarom je homo's moet vermoorden. Prima vent. :')
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:18:38 #127
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143484702
quote:

beste broeders en zusters, en overige geïnteresseerden, welkom op mijn weblog. Ik zal hier even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben een Nederlandse broeder uit Bussum, geboren op 6 Februari 1980 en door het afleggen van de shahada in de Abu Bakr moskee te Almere ‘herboren’ op 6 Februari 2007 alhamdulillah. Na de aanslagen in Madrid op 11 Maart 2004 en in Londen op 21 Juli 2005 vroeg ik mij af waar moslims in geloven waardoor ik de edele Koran ben gaan lezen. Tijdens het lezen kwam ik dingen tegen die mij echt verbaasde zoals o.a. het ontstaan van de hemelen en de aarde en de ontwikkelingsfases van een embryo welke nauwkeurig worden beschreven. Voor dit soort zaken beschikte ze 1435 jaar geleden nog niet over de technologie en kennis waardoor deze informatie wel afkomstig moet zijn de van Alwetende, ik wil iedereen die niet als moslim door het leven gaat dan ook bij deze uitnodiging om zelf de edele Koran te gaan lezen. Op mijn weblog plaats ik informatie die ik met jullie wil delen en daarnaast plaats ik stukken die ik zelf heb geschreven.

In mijn ervaring zijn de 'bekeerden' vaak nog het ergst en het fanatiekst.
- Charlton Heston
pi_143484712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb jij niet meegekregen dat Van Aartsen een demonstratieverbod voor 2 maanden heeft opgelegd in de Schilderswijk.
Ja natuurlijk wel . Maar hoefkade is de eerste keus van deze demo. En als dat niet doorgaat (d0h) dan malieveld
pi_143484713
Het is trouwens wachten op de oprichting van een Muslim Attack League.
pi_143484739
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

In mijn ervaring zijn de 'bekeerden' vaak nog het ergst en het fanatiekst.
Ja super vreemd... Zn twitter ziet er ook niet tof uit
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:19:55 #131
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_143484742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Patrick Schouten is de woordvoerder, de organisator is Paul Peters.
Wat heb ik hier nu aan? Ben jij een orakel of zo? Dacht het niet.
Zolang niet bewezen is dat jij een orakel bent moet je gewoon met bewijs komen, net als iedereen.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_143484873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is trouwens wachten op de oprichting van een Muslim Attack League.
Daar hebben we de J en EDL en dergelijke voor.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:27:39 #133
339669 JerryWesterby
pi_143484944
quote:

Dit is inderdaad een soort psycho. Of een provocateur van de PVV, zoals Arnoud van Doorn.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_143484992
Al iets bekend over een nieuwe pro patria demo? En vooral waar?
Malieveld zal hem wel niet worden nu neem ik aan...
Zonder wrijving geen glans
pi_143484995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een soort psycho. Of een provocateur van de PVV, zoals Arnoud van Doorn.
Helemaal doorgeslagen die gozer ... Die teksten ook op zijn persoonlijke blog :{ :r
pi_143485018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al iets bekend over een nieuwe pro patria demo? En vooral waar?
Malieveld zal hem wel niet worden nu neem ik aan...
Post scriptum: Net gesproken met afdeling Operationele Zaken. Maandag wordt het besproken in de driehoek OM, politie en burgemeester. De burgemeester was er wel duidelijk in hoe hij dat gesprek in gaat. Daarna worden hun voorstellen aan ons voorgelegd. Wij wachten het overleg met de gemeente volgende week af om te horen wat nu de beperkingen werkelijk zijn. Dinsdag hebben we overleg met twee advocaten. Het is nog een ruim een maand voor de mars, laten we allemaal een paar dagen geduld hebben om te zien wat er uit de gesprekken gaat komen.

Voor de mensen die denken/vrezen voor extreem rechtse deelname aan onze mars: Weest gerust. Die organiseren nu hun eigen demo op die dag. De verwachting is dat iedereen die zich conformeert aan dat gedachtegoed daar aan deel gaat nemen.

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts

[ Bericht 21% gewijzigd door bitterbal op 16-08-2014 18:31:05 (Oops) ]
pi_143485058
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Post scriptum: Net gesproken met afdeling Operationele Zaken. Maandag wordt het besproken in de driehoek OM, politie en burgemeester. De burgemeester was er wel duidelijk in hoe hij dat gesprek in gaat. Daarna worden hun voorstellen aan ons voorgelegd. Wij wachten het overleg met de gemeente volgende week af om te horen wat nu de beperkingen werkelijk zijn. Dinsdag hebben we overleg met twee advocaten. Het is nog een ruim een maand voor de mars, laten we allemaal een paar dagen geduld hebben om te zien wat er uit de gesprekken gaat komen.

Voor de mensen die denken/vrezen voor extreem rechtse deelname aan onze mars: Weest gerust. Die organiseren nu hun eigen demo op die dag. De verwachting is dat iedereen die zich conformeert aan dat gedachtegoed daar aan deel gaat nemen.

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
Ah ja, duidelijk!
Zonder wrijving geen glans
pi_143485112
Dit ook op die Facebook pagina :')

Die gast is gewoon een terrorist
pi_143485114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:19 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Wat heb ik hier nu aan? Ben jij een orakel of zo? Dacht het niet.
Zolang niet bewezen is dat jij een orakel bent moet je gewoon met bewijs komen, net als iedereen.
Bewijs waarover?
In jouw eigen link staat dat Schouten woordvoerder is.
pi_143485120
En de andere partij:

NVU wil niet dat Van Aartsen grondrecht opzij schuift

De Nederlandse Volksunie wil gewoon kunnen demonstreren op 20 september in de Schilderswijk. Dit ondanks een verbod van de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen. ‘Dan krijgen de raddraaiers toch hun zin,’ zegt partijvoorzitter Constant Kusters in Dit is de Dag.
Als burgemeester Van Aartsen het demonstratieverzoek afwijst gaat de NVU naar de bestuursrechter om toch 20 september te demonstreren. ‘Wij vinden dat een kleine groep raddraaiers die met stenen gooit naar vreedzame demonstranten niet de aanleiding mag zijn dat burgemeester Van Aartsen een grondrecht opzij schuift. ‘

MALIEVELD
Omdat demonstreren van de burgemeester niet mag in de Schilderswijk lijkt een logische locatie het Malieveld. Kusters is het daar niet mee eens. ‘Wij willen bewust in de schilderswijk ons punt maken. Omdat daar mensen aanwezig zijn die sympathiseren met de extreem-islamitische groepering ISIS.‘

De laatste keer dat er werd gedemonstreerd tegen ISIS moest de mobiele eenheid ingrijpen om de boel te sussen. De wijk geeft ook aan bang te zijn voor komende protesten. Toch moet er gewoon gedemonstreerd worden vindt Kusters. ‘Het moet niet zo zijn dan een aantal, waaronder moslimextremisten zeggen: zo wij hebben nu een demonstratie verziekt en nu komt niemand onze wijk meer in.’
Beeld: ANP - Bart Maat

https://www.facebook.com/pages/NVU/367264209963545?fref=ts

Druk druk druk :P
pi_143485131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]

Ja die zag ik ook... Keek er met verbazing naar :P
pi_143485171
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja die zag ik ook... Keek er met verbazing naar :P
Direct oppakken en opsluiten het bewijs is er.
pi_143485194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Direct oppakken en opsluiten het bewijs is er.
Nja zal me niks verbazen als die al in de gaten wordt gehouden.
pi_143485207
Zijn fb schijnt ook constant offline gehaald te worden :P
pi_143485228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja zal me niks verbazen als die al in de gaten wordt gehouden.
Dat kost geld. Beter rotten ze hem uit een vliegtuig boven Irak.
pi_143485289
De Pro Patria fb benadrukt nog dat zij niks tegen de gewone moslim hebben.

Maar dit plaatje wordt gepost en toch een like van de Pro Patria fb zelf :P

pi_143485309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Nintex het volgende:

[..]

Op zijn site staat een mooi betoog over waarom je homo's moet vermoorden. Prima vent. :')
En onder zo'n betoog staan dan altijd zo'n zinnetje als "En Allah weet het beste". Een soort vrijbrief om te stoppen met zelfstandig nadenken. Eng, zulke figuren.
pi_143485310
hmmm doet die het niet ?
pi_143485405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En onder zo'n betoog staan dan altijd zo'n zinnetje als "En Allah weet het beste". Een soort vrijbrief om te stoppen met zelfstandig nadenken. Eng, zulke figuren.
Het wordt ook gewoon allemaal toegestaan. Echt niet te geloven. Straks gaan mensen het heft in eigen handen nemen, want de politiek laat dit soort figuren maar gewoon begaan.
pi_143485429
quote:

[..]

Dus dat... Snap niet dat iemand zo extreem kan gaan denken. En deze jongen heeft waarschijnlijk ook niet zo'n opvoeding gehad. Waar komt het dan vandaan ?
pi_143485464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wordt ook gewoon allemaal toegestaan. Echt niet te geloven. Straks gaan mensen het heft in eigen handen nemen, want de politiek laat dit soort figuren maar gewoon begaan.
De politiek grijpt steevast te laat in. Ik las vandaag dit op de FP: Rutte: ouders jihadstrijders moeten optreden
Sorry, maar dan loop je toch echt achter de feiten aan. Die ouders kunnen hun zoons niet de baas, of ze willen dat helemaal niet omdat ze het prima vinden wat die jongeren doen.

En daarmee vertel ik niks nieuws, maar iets dat al tijden bekend is. Dan kom je als premier toch echt achter de muziek aanlopen.
pi_143485553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De politiek grijpt steevast te laat in. Ik las vandaag dit op de FP: Rutte: ouders jihadstrijders moeten optreden
Sorry, maar dan loop je toch echt achter de feiten aan. Die ouders kunnen hun zoons niet de baas, of ze willen dat helemaal niet omdat ze het prima vinden wat die jongeren doen.

En daarmee vertel ik niks nieuws, maar iets dat al tijden bekend is. Dan kom je als premier toch echt achter de muziek aanlopen.
In gesprek gaan en ouders aanspreken, als dat niet werkt dan gaan we naar de buurtvaders en moskees.

Dit cirkeltje rennen we al 30 jaar rond, maar het blijft leuk he. Wacht nog een paar maanden en er komt wel wéér een politicus de de wijk wil "opknappen" met wat belastingcenten.

Het bekende riedeltje.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143485576
quote:

[..]

Die Rutte is echt lachwekkend. Wat een drol.
pi_143485623
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

In gesprek gaan en ouders aanspreken, als dat niet werkt dan gaan we naar de buurtvaders en moskees.

Dit cirkeltje rennen we al 30 jaar rond, maar het blijft leuk he.
Dit ja.

Ze hebben in Den Haag nog niet door dat die gasten alleen keihard geweld verstaan.
pi_143485679
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Waarom niet?
Zie het probleem ook niet.
pi_143485707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien laten ze hem idd gewoon toe en dan achteraf gaan ze zeuren over het hoge aantal isis vlaggen en de dood aan de joden leuzen :P
Ja, zo lang ze niemand arresteren is er niets gebeurd.
pi_143485819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]

Als laatste een PVV logo?
pi_143485854
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Alle geloven zijn interpretatie. Je kan Islam heel goed interpreteren als vredelievend, en velen doen dat ook. Die zie en hoor je alleen niet vaak. Ze zijn helaas ook eerder geneigd om boos te worden op mensen die tegen de islam zijn, dan op mensen die in naam van hun geloof misdaden plegen.

Ik weet ook niet precies hoe dat werkt. Waarom zijn er geen protesten van moslims tegen moslim extremisme. Als ik moslim was zou ik me er heel kwaad over maken, omdat ze de islam een slechte naam geven.
Ik kan er wel over speculeren, het heeft misschien te maken met schaamtecultuur, slachtofferisme e.d. maar heb geen zin het allemaal op te schrijven.
Doen ze wel, maar zien we niets van, die vermalijde rechtse pers he?
pi_143485899
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als laatste een PVV logo?
Meeuw =/= Duif.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143485944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Meeuw =/= Duif.
Kleine aanpassing, mooie toekomst.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:07:36 #161
339669 JerryWesterby
pi_143486241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bewijs waarover?
In jouw eigen link staat dat Schouten woordvoerder is.
Bewijs dat die Paul Peters de organisator is natuurlijk. Of een link tussen die Schouten en extreem rechts.
Maar ik zie dat je je van de domme houdt. Als je een bewijs had gehad zou je het al geleverd hebben.
pi_143486349
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:07 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Bewijs dat die Paul Peters de organisator is natuurlijk. Of een link tussen die Schouten en extreem rechts.
Maar ik zie dat je je van de domme houdt. Als je een bewijs had gehad zou je het al geleverd hebben.
Loop je nu echt 10 delen achter? Dat is al meermaals hier neergezet, maar speciaal voor jou nog een keer:
http://www.eo.nl/ditisded(...)patria-demonstratie/
pi_143486421
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dit cirkeltje rennen we al 30 jaar rond, maar het blijft leuk he. Wacht nog een paar maanden en er komt wel wéér een politicus de de wijk wil "opknappen" met wat belastingcenten.

Het bekende riedeltje.
Het is sowieso compleet bezopen dat maatschappelijke problemen (waaronder ook criminaliteit, schooluitval, etc.) moeten worden opgelost via moskeeën. Religie is een privézaak. Problemen moeten worden opgelost buiten kerken, moskeeën en andere religieuze instellingen om. De jongeren in kwestie worden niet als moslim aangesproken, maar als Nederlands staatsburger.
pi_143486468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is sowieso compleet bezopen dat maatschappelijke problemen (waaronder ook criminaliteit, schooluitval, etc.) moeten worden opgelost via moskeeën. Religie is een privézaak. Problemen moeten worden opgelost buiten kerken, moskeeën en andere religieuze instellingen om. De jongeren in kwestie worden niet als moslim aangesproken, maar als Nederlands staatsburger.
Dat zou de gemiddelde gezonde Nederlander denken ja, maar feit is gewoon dat voor die cultuur het nogal ondergeschikt is dat "staatsburger" gevoel, aan het moslim gevoel. En als je ze dan wilt aanspreken dan is dat handig te doen via een moskee.

Immers, 100 jaar geleden gingen dergelijke maatschappelijke discussies bij ons ook via de kerk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:15:09 #165
339669 JerryWesterby
pi_143486510
quote:

[..]

Dat zinnetje betekent dat iemand claimt dat hij voor Allah spreekt. Hij dringt in feite zijn mening aan Allah op. Ziet zichzelf als de plaatsvervangende Allah. Want Allah zelf spreekt niet. Er zijn alleen oude geschriften, die slechte mensen slecht interpreteren en goede mensen goed.
pi_143486563
quote:

[..]

Daar is het politiek/VVD voor.
pi_143486618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dus als je een bekeuring krijgt voor bijvoorbeeld te hard rijden, dan kunnen we vanaf nu de politie/staat naar de kerk doorverwijzen :D
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:27:35 #168
339669 JerryWesterby
pi_143486938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Loop je nu echt 10 delen achter? Dat is al meermaals hier neergezet, maar speciaal voor jou nog een keer:
http://www.eo.nl/ditisded(...)patria-demonstratie/
Dat had ik al gezien. Dat is al uitgebreid ter sprake geweest in deze topic. Het is alleen maar een bewering van iemand. Er wordt niets aangetoond. Dat kan je toch zelf ook zien?

Zo moeilijk kan het niet zijn om zo'n bewering aan te tonen als hij waar is toch?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:28:05 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143486958
ik snap alleen niet waarom ouders op het gedrag van hun volwassen kerels zou moeten worden aangesproken, als ik iets strafbaars doe dan ligt dat toch echt aan mijzelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143488160
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zou de gemiddelde gezonde Nederlander denken ja, maar feit is gewoon dat voor die cultuur het nogal ondergeschikt is dat "staatsburger" gevoel, aan het moslim gevoel. En als je ze dan wilt aanspreken dan is dat handig te doen via een moskee.

Immers, 100 jaar geleden gingen dergelijke maatschappelijke discussies bij ons ook via de kerk.
Waarom moeten we 100 jaar terug in de tijd dan? Als moslims hier willen wonen (wat van mij op zich best mag), hebben ze zich gewoon te houden aan onze wet- en regelgeving. En ze hebben te respecteren dat er een overheid is en dat religieuze wetten ondergeschikt zijn aan de echte wet.
pi_143488222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom moeten we 100 jaar terug in de tijd dan? Als moslims hier willen wonen (wat van mij op zich best mag), hebben ze zich gewoon te houden aan onze wet- en regelgeving. En ze hebben te respecteren dat er een overheid is en dat religieuze wetten ondergeschikt zijn aan de echte wet.
Zo zou het moeten zijn ja, maar realiteit en utopie zijn enkel te vereenzelvigen door John de Mol.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143488349
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn ja, maar realiteit en utopie zijn enkel te vereenzelvigen door John de Mol.
Of door politieke leiders die lef tonen.
pi_143488394
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die zijn helaas uitgestorven sedert de jaren 80.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143488434
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En daar hebben we er maar 1 van, en die krijgt de ruimte niet.
pi_143488617
quote:

[..]

Dat krijg je er van als je te 'tolerant' bent en alles toelaat, omdat je bang bent racistisch gevonden te worden. Misschien ben je wel met een hele goede reden 'tegen' iets, maar helaas gaan sommige PvdA's liever nog zelfstandig onder het kapmes van ISIS strijders liggen dan dat ze dat toe moeten geven. De VeuVeuDee heeft daar geen enkele last van, want in die contrijen spelen deze sociaal-economische problemen niet.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:52:13 #176
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143489967
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Re het volgende:
ik snap alleen niet waarom ouders op het gedrag van hun volwassen kerels zou moeten worden aangesproken, als ik iets strafbaars doe dan ligt dat toch echt aan mijzelf
Tot ze 18 zijn gaat dat prima & ook dan komt er vaak geen opvoeding aan te pas.
- Charlton Heston
pi_143490331
Waar men vooral op doelt is de verantwoordelijkheid van de omgeving. Indien een maatje van je ineens binnen komt lopen met een strak Hugo Boss pak, mooie pet met doodskopembleem en het Het Horst-Wessel-Lied begint te zingen verwacht men dat je iemand daar op aanspreekt.

Dus als een of andere halve gare met een jurk over straat loopt, zijn baard laat groeien tot 4 meter en Jihad leuzen uitspreekt en roept dat alle joden dood moeten rekent men op 'actie'.

Helaas is vergeten dat een paar jaar geleden bij de 'school demonstraties' de kindertjes luidkeels Hamas, Hamas alle Joden aan het gas ten gehore brachten. Wat dat met langere schooldagen te maken had is mij nog steeds niet duidelijk.
pi_143490662
quote:

[..]

Dat is het hele punt idd. Eigenlijk heel simpel.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:28:43 #179
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143491371
quote:

[..]

Dat is het probleem.
Religieuzen vinden nog steeds dat gods wet boven Staats (sterfelijke) wetten staat. Dus handelen ze als zodanig. Levensgevaarlijk. En dat zijn niet alleen Islamieten maar ook Christenen hoor...
pi_143492016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat is het probleem.
Religieuzen vinden nog steeds dat gods wet boven Staats (sterfelijke) wetten staat. Dus handelen ze als zodanig. Levensgevaarlijk. En dat zijn niet alleen Islamieten maar ook Christenen hoor...
Ik weet het, ook van de christenen. Gelukkig is de christelijke politiek in Nederland aardig gemarginaliseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')