Nou kan aan mij liggen maar dat is eigenlijk wel heel slecht nieuws voor hun geloofwaardigheid als zijnde 'anti-extreemrechts'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmmzzz
Muslim Defence League - Holland heeft een link gedeeld.
13 augustus
ISIS fighters are like lions - everyone has fear in front of them
Busted
Nederland de gekstequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
In welke andere westerse landen worden demonstraties van moslimextremistische organisaties eigenlijk nog meer toegestaan?
Ze steunen IS ook openlijk, getuige dit filmpje dat op hun twitterpagina is te vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
'Muslim Defence League'
Ik denk dat ik het antwoord al weet
Dus dat...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze steunen IS ook openlijk, getuige dit filmpje dat op hun twitterpagina is te vinden.
Niet om aan te horen overigens
In België moet het ook altijd eerst eens losgaan vooraleer ze het verbieden. Terwijl iedereen op voorhand al ziet dat het totaal fout gaat lopen. Maar ja, recht op demonstreren he.quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze steunen IS ook openlijk, getuige dit filmpje dat op hun twitterpagina is te vinden.
Niet om aan te horen overigens
Dat mogen we toch hopen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
GodverdommeAls de gemeente dat bekijkt dan laten ze dit waarschijnlijk niet toe?
Natuurlijk wel. Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
GodverdommeAls de gemeente dat bekijkt dan laten ze dit waarschijnlijk niet toe?
Ja ik wacht nog steeds op een gezamelijke vreedzame demo, waar iedereen welkom is (zelfs uit extremistische hoek, idc) met als doel bijvoorbeeld protesteren tegen het onrecht in Gaza én in Irak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer dat er dan weer dit soort mongolen achter de demo zitten
Omdat ze eventueel een vooruitziende blik hebben?quote:
Wat denk je zelf? Natuurlijk laat de gemeente die demo toe. Als er maar tijdens die demo niet opgeroepen wordt tot haat of met verboden vlaggen wordt gezwaaid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nja extremen kan je idd niet bij elkaar in een groep zetten... Die zoeken alleen elkaar op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog steeds op een gezamelijke vreedzame demo, waar iedereen welkom is (zelfs uit extremistische hoek, idc) met als doel bijvoorbeeld protesteren tegen het onrecht in Gaza én in Irak.
Maar dat is helaas niet mogelijk
Je zou toch denken dat ze leren uit het verleden. Dit wordt gewoon weer een stenengooiende, hatende bende zoals de vorige keer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk laat de gemeente die demo toe. Als er maar tijdens die demo niet opgeroepen wordt tot haat of met verboden vlaggen wordt gezwaaid.
Alle geloven zijn interpretatie. Je kan Islam heel goed interpreteren als vredelievend, en velen doen dat ook. Die zie en hoor je alleen niet vaak. Ze zijn helaas ook eerder geneigd om boos te worden op mensen die tegen de islam zijn, dan op mensen die in naam van hun geloof misdaden plegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja als een tekening van Mohammed al bizarre reakties oproept kun je nagaan als je iets tegen de Islam roept......ik blijf het een intolerant agressief geloof vinden.....
Graspollen ipv stenen. Het Malieveld is voornamelijk een grasveld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze leren uit het verleden. Dit wordt gewoon weer een stenengooiende, hatende bende zoals de vorige keer.
Nja ze willen Schilderswijk en anders Malieveldquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Graspollen ipv stenen. Het Malieveld is voornamelijk een grasveld.
Heb jij niet meegekregen dat Van Aartsen een demonstratieverbod voor 2 maanden heeft opgelegd in de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ze willen Schilderswijk en anders Malieveld
Stenen kun je meenemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Graspollen ipv stenen. Het Malieveld is voornamelijk een grasveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |