ik denk dat hij niet alleen kan zijn.. en zo de pijn wil wegdrukken ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
3 weken na jou heeft hij een relatie met z'n ex van minimaal 3 jaar terug?
Ik zou er geen tijd aan verspillen als ik jou was.
Ben gewoon bang, dat ik heel mn leven spijt ga hebben als ik er niet alles voor doe om hem terug te winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:20 schreef StrawberrySwing het volgende:
Tja, achteraf lijkt de liefde altijd mooier. Ik denk dat je het hierbij moet laten, jullie hebben toen besloten dat het niet meer samen ging, dus dat zal dan ook wel zo zijn. Been there, done that, is de pijn niet waard. Bijna elke eerste liefde breakup kent deze fase geloof ik.
Hoe harder je aan iemand trekt hoe meer je iemand soms van je verwijderd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:21 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ben gewoon bang, dat ik heel mn leven spijt ga hebben als ik er niet alles voor doe om hem terug te winnen.
De laatste twee maand heb ik ook niets meer van me laten horen, buiten praktische zaken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe harder je aan iemand trekt hoe meer je iemand soms van je verwijderd.
Ik denk dat jij voor jezelf moet gaan denken in plaats van voor een ander.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef tylerliv het volgende:
ik denk dat hij niet alleen kan zijn.. en zo de pijn wil wegdrukken ofzo.
Dat hoop ik ja, maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit nog zo een band ga hebben met iemand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef awiebo het volgende:
Laat hem, neuk een ander en leef. Over een jaar lach je erom en schaam je je voor dit topic, believe me
Dat had ik ook met m'n ex. En toen was het uit, zij wilde niet meer. Het liep ook al stroef. Ik vond 't verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:46 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Dat ik hoop ik ja, maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit nog zo een band ga hebben met iemand.
We vonden elkaar in muziek, fotografie, filosofie, noem maar op...
en na hoeveel tijd was je over je ex?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat had ik ook met m'n ex. En toen was het uit, zij wilde niet meer. Het liep ook al stroef. Ik vond 't verschrikkelijk.
Achteraf realiseerde ik me hoeveel ik er voor opgegeven heb. Nu heb ik een pril begin van een nieuwe relatie en het voelt weer allemaal net zo mooi.
Euh, na een week had ik het geaccepteerd dat het klaar was en na een maand was ik er denk ik wel overheen. Maargoed, gezien zij hier ook meeleest ga ik er verder niet zo veel over typen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef tylerliv het volgende:
[..]
en na hoeveel tijd was je over je ex?
Nee das onmogelijk, want hij woonde bij mij en zij woonde 150 km verderop. Het was echt toeval dat ze daarna elkaar weer tegenkwamen. Het lot is tegen mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef Nobu het volgende:
Drie weken, "toevallig" tegengekomen. Ja, die neukte dus al tijden weer met zijn ex hè.
Ja maar waarom zoekt hij nu dan troost bij mij terwijl hij ziek is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Hij wil je gewoon niet meer. Anders zou hij wel willen praten.
Vreemdgaan was een gemene manier om zich los te maken van jou
Focus op jezelf. Zorg dat je helemaal beter word. Succes!
omdat dat makkelijk en vertrouwd is. En omdat jullie een gedeeld verleden hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ja maar waarom zoekt hij nu dan troost bij mij terwijl hij ziek is.
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat dat makkelijk en vertrouwd is. En omdat jullie een gedeeld verleden hebben
Waarom maak je je hier nog druk over?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?
Omdat ik van hem hou waarschijnlijk he..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom maak je je hier nog druk over?
een oude relatie is anders dan een nieuwequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?
Ja als je verliefd bent, ben je naief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een oude relatie is anders dan een nieuwe
Kom op. Doe eens niet zo naïef
Ik denk dat jij gewoon niet zijn ding bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef tylerliv het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet alleen kan zijn.. en zo de pijn wil wegdrukken ofzo.
Dat is het nu net, ik zou niet terugwillen naar wat er was, maar tzou helemaal anders zijn nu door alles wat ik geleerd heb.quote:
Doorgaan dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:57 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Dat is het nu net, ik zou niet terugwillen naar wat er was, maar tzou helemaal anders zijn nu door alles wat ik geleerd heb.
Nee, dat denk je alleen maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:57 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Dat is het nu net, ik zou niet terugwillen naar wat er was, maar tzou helemaal anders zijn nu door alles wat ik geleerd heb.
Ik ben er van overtuigd, en dat is wat het moeilijk maakt he.quote:
In 3 weken? Dan had je eerder ook niet echt een groot probleem, maar stelde je je aan. Gok ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:57 schreef tylerliv het volgende:
Nee we zijn nu 3 maand verderquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef Queller het volgende:
[..]
In 3 weken? Dan had je eerder ook niet echt een groot probleem, maar stelde je je aan. Gok ik.
same diffquote:
Op drie maand kan je veel leren hoor. Ik ben het levende bewijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Iets minder 'same', maar nog wel een beetje.
dus je bent genezen door zelfhulpboeken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:12 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Op drie maand kan je veel leren hoor. Ik ben het levende bewijsDat zijn ongeveer 90 dagen van constante zelfreflectie, pijn, boeken lezen en weer opstaan.
Nee, ik ben al langere tijd bezig met therapie en die boeken helpen me ook wel. En dat veranderen dat stopt ook niet echt, das gewoon een levenslang proces. Ik ben gewoon heel veel gaan inzien en dingen gaan volhouden waar ik eerder mee stopte. (sporten, voor mezelf zorgen) dat verwaarloosde ik allemaal daarvoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus je bent genezen door zelfhulpboeken?
Dan was er of niks mis met je of er is niks veranderd
Dat denk je áltijd als het uit is. Geldt voor bijna iedereen die lang bij elkaar gebleven zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:46 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja, maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit nog zo een band ga hebben met iemand.
We vonden elkaar in muziek, fotografie, filosofie, noem maar op...
dat gaat sowieso niet want hij wil je niet meer!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef tylerliv het volgende:
Mijn enige vraag is, op welke manier zou ik hem kunnen terugwinnen? Of gaat dat helemaal niet zolang hij in die relatie zit?
Serieus, dat vraag je jezelf echt af?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef tylerliv het volgende:
Mijn enige vraag is, op welke manier zou ik hem kunnen terugwinnen? Of gaat dat helemaal niet zolang hij in die relatie zit?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef tylerliv het volgende:
3 maanden geleden zijn we uit elkaar gegaan. He had mij bedrogen en ik was erop uit gekomen. Ik wou er nog over praten, maar hij niet meer. Hij zei dat het beter was om elkaar los te laten.
Nee. En eigenlijk moet je dat niet eens willen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef tylerliv het volgende:
Kan ik hem terugwinnen? Hij was mn eerste liefde en kwil ook dat hij mn laatste liefde is.
Verkeerde vraag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef tylerliv het volgende:
Als je écht hebt bijgeleerd, dan stel je deze vraag niet. Dat bedoel ik niet onaardig, maar compleet oprecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef tylerliv het volgende:
Als ik echt had bijgeleerd welke vraag zou ik mij dan wel stellen volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je écht hebt bijgeleerd, dan stel je deze vraag niet. Dat bedoel ik niet onaardig, maar compleet oprecht.
Deze:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:55 schreef tylerliv het volgende:
Als ik echt had bijgeleerd welke vraag zou ik mij dan wel stellen volgens jou?
Ik begrijp je wel hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
Heb net even een realitycheck genomen en als ik mijn reacties teruglees komt het allemaal zielig over hoe ik mij gedraag en denk.
Ik ga me even herpakken. Sommige reacties hebben me wel wakker geschud.
De relatie had veel scheuren en het is raar dat ik er nog zo naar verlang, maar dat komt denk ik doordat het mijn eerste liefde was en de eerste persoon die echt om mij gaf voor wie ik was en ik heb nu het gevoel dat nooit iemand anders mij dat kan geven, maar dat is absurd want dat kan wel. Ik moet nu gewoon even op mn tanden bijten en verder gaan en alle kracht binnen mezelf zoeken en die niet bij een ander leggen.
Dat gemis zal wel slijten denk ik.
Hebben jullie tips wat ik kan doen zodat ik zeker zal groeien en me hier los kan van maken?
Thanks, de zin je bent gek op wat hij zou moeten zijn, klopt wel. Ik heb nu een ideaalbeeld voor mij dat hij helemaal niet is. Das de roze bril die ik nog opheb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoorMaar het is overduidelijk Dat hij niet meer gek op je is. Het is duidelijk dat hij niet te vertrouwen is. Ik begrijp dat je gek bent op hem, alleen, dat ben je niet. Je bent gek op wat hij zou moeten zijn.
Let it go. Doet misschien pijn nu, maar dat gaat wel over.
Als je er overheen bent dan vind je vast wel een leuke vriend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Thanks, de zin je bent gek op wat hij zou moeten zijn, klopt wel. Ik heb nu een ideaalbeeld voor mij dat hij helemaal niet is. Das de roze bril die ik nog opheb.
Ik hoop gewoon in een volgende relatie dat ik niet teveel problemen zal hebben door deze relatie, mn eerste ervaring. Hij heeft mn vertrouwen twee keer geschaad en ik moet eens leren opkomen voor mezelf. Das zo moeilijk als je geen voorbeeld hebt van hoe het zou moeten zijn. Mn ouders zijn snel gescheiden en er is een serieuze vechtscheiding ontstaan.
Ik ben 23, maar dat gevoel heb ik gewoon omdat ik bang ben om nooit nog zo een band te hebben met iemand. Nu heb ik gewoon het gevoel dat niemand zijn plaats kan innemen maar dat zal waarschijnlijk nog verdwijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je er overheen bent dan vind je vast wel een leuke vriend.
Hoe oud ben je eigenlijk beetje vreemd dat je wou dat dit je laatste vriend was als je nog jong bent
Je hebt niet veel vergelijkingsmateriaal dus dat weet je eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar dat gevoel heb ik gewoon omdat ik bang ben om nooit nog zo een band te hebben met iemand. Nu heb ik gewoon het gevoel dat niemand zijn plaats kan innemen maar dat zal waarschijnlijk nog verdwijnen.
Dank jequote:Op zondag 17 augustus 2014 01:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt niet veel vergelijkingsmateriaal dus dat weet je eigenlijk niet nee.
Dat gevoel zal wel weggaan maar dat kost tijd.
Sterkte met je liefdesverdriet meid.
Graag gedaan.quote:
Hij is haar eerste, niet iedereen heeft die relaties op die leeftijd gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:12 schreef x.Vira het volgende:
"Zestien, zestien en volwassen word ik nooit!!"
Dat programma op Nederland 3 ofzo, ja dit daar denk ik nu aan. Ik had zulke relaties toen ik 16 was niet 23. Grow da fuck up!
Yes, maar het lukt me goed. Ondertussen al 8 kg kwijtquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als ik kijk naar je foto's dan zie je er prima uit dus dat moet wel gaan lukken een leuke vriend vinden
Trouwens afvallen is een kwestie van minder calorieën eten je valt niet af als je ze weer aan eet gewoon stoppen met cola en frisdrank drinken val ik al af.
Als ik gewichttraining doe dan eet ik dubbel zoveel calorieën er weer aanal is een beetje sport natuurlijk altijd goed.
Wel niet overdrijven met een dieet.
Damn dat is veel ik ben zo'n 4 kilo nu kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:07 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Yes, maar het lukt me goed. Ondertussen al 8 kg kwijt
Dan nog het komt eruit alsof TS 16 is, beetje volwassen- en realistisch zijn op je 23e mag best. Sowieso samenwonen en na 3 maanden verloofd zijn maakt me geen reet uit of je nu 13,16,19,23 of 99 bent dat is gewoonquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij is haar eerste, niet iedereen heeft die relaties op die leeftijd gehad.
Herkenbaar, en ja, dat verdwijntquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar dat gevoel heb ik gewoon omdat ik bang ben om nooit nog zo een band te hebben met iemand. Nu heb ik gewoon het gevoel dat niemand zijn plaats kan innemen maar dat zal waarschijnlijk nog verdwijnen.
Das best gemakkelijk oordelen achter je computerschermpje hequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Dan nog het komt eruit alsof TS 16 is, beetje volwassen- en realistisch zijn op je 23e mag best. Sowieso samenwonen en na 3 maanden verloofd zijn maakt me geen reet uit of je nu 13,16,19,23 of 99 bent dat is gewoon![]()
![]()
fucking zielig... De dochter van mijn vaders neef deed die onzin ook toen ze 19 was foto's en statussen op Facebook met mijn verloofde zus en zo. M'n konthaar gaat zelfs overeind staan van die trieste onzin.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #233quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
Heb net even een realitycheck genomen en als ik mijn reacties teruglees komt het allemaal zielig over hoe ik mij gedraag en denk.
Ik ga me even herpakken. Sommige reacties hebben me wel wakker geschud.
De relatie had veel scheuren en het is raar dat ik er nog zo naar verlang, maar dat komt denk ik doordat het mijn eerste liefde was en de eerste persoon die echt om mij gaf voor wie ik was en ik heb nu het gevoel dat nooit iemand anders mij dat kan geven, maar dat is absurd want dat kan wel. Ik moet nu gewoon even op mn tanden bijten en verder gaan en alle kracht binnen mezelf zoeken en die niet bij een ander leggen.
Dat gemis zal wel slijten denk ik.
Hebben jullie tips wat ik kan doen zodat ik zeker zal groeien en me hier los kan van maken?
Iedereen is anders....quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Dan nog het komt eruit alsof TS 16 is, beetje volwassen- en realistisch zijn op je 23e mag best. Sowieso samenwonen en na 3 maanden verloofd zijn maakt me geen reet uit of je nu 13,16,19,23 of 99 bent dat is gewoon![]()
![]()
fucking zielig... De dochter van mijn vaders neef deed die onzin ook toen ze 19 was foto's en statussen op Facebook met mijn verloofde zus en zo. M'n konthaar gaat zelfs overeind staan van die trieste onzin.
Fok héquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Das best gemakkelijk oordelen achter je computerschermpje he
Tja.. Beetje dubbel niet..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Das best gemakkelijk oordelen achter je computerschermpje he
omgquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als ik kijk naar je foto's dan zie je er prima uit dus dat moet wel gaan lukken een leuke vriend vinden
Trouwens afvallen is een kwestie van minder calorieën eten je valt niet af als je ze weer aan eet gewoon stoppen met cola en frisdrank drinken val ik al af.
Als ik gewichttraining doe dan eet ik dubbel zoveel calorieën er weer aanal is een beetje sport natuurlijk altijd goed.
Wel niet overdrijven met een dieet.
Ander topic van haar was al een tijdje geen reactie dus dacht ik ik zet het daar maar neer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omgde nerdjes beginnen alweer voorzichtig de eerst mogelijke slachtoffer te paaien?
Ja, als antwoord op je vraag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ander topic van haar was al een tijdje geen reactie dus dacht ik ik zet het daar maar neer.
Was gewoon vriendelijk bedoeld.
Moet je ook overal een negatieve mening over hebben?
Als ik dat wou had ik haar wel gedm't ik zou het niet erg vinden maar ga er niet bewust naar op zoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als antwoord op je vraag.
Verder... in vervolg iets subtieler doen
Wat je zegt is de waarheid, ik kies voor mezelf nu. Ik ga verder en ik ga er alleen maar uit leren en sterker worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
Liefde moet van 2 kanten komen. Hij hoeft jou niet meer. Ga nou niet zoals zoveel doen je zo verlagen en belachelijk maken voor iets wat toch niets meer word.
That de-escalated quicklyquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:30 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Wat je zegt is de waarheid, ik kies voor mezelf nu. Ik ga verder en ik ga er alleen maar uit leren en sterker worden.
Goedzo meid!quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:30 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Wat je zegt is de waarheid, ik kies voor mezelf nu. Ik ga verder en ik ga er alleen maar uit leren en sterker worden.
Dit zou een groot voordeel zijn en is de waarheid als jij je kan vasthouden aan deze gedachte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:30 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keus, want ik wil vooruit gaan en groeien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zou een groot voordeel zijn en is de waarheid als jij je kan vasthouden aan deze gedachte.
Goeie instelling. Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keus, want ik wil vooruit gaan en groeien.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie instelling. Ik wens je veel succes.
Het zal best lastig worden maar uiteindelijk veel beter.
Niks erger lijkt mij dat je na 10 jaar vergooid te hebben je terug kijkt en dan toch spijt hebt van doorgaan met iets wat je eigenlijk helemaal niet wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |